Tissuttelu Torstai

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
bedlam

Re: Tissuttelu Torstai

Viesti Kirjoittaja bedlam »

Lepikkorapu kirjoitti:Doctor Snuggles... parhautta televisiosta, silloin joskus. Mistähän sitä voisi saada?
Dvd-boksina saa vaikka Anttilasta. Tai sitten ostamalla Hesestä lasten aterioita ;)
Viimeksi muokannut bedlam, 07.09.2006 22:49. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
SikaMika

Re: Tissuttelu Torstai

Viesti Kirjoittaja SikaMika »

Pöhöhöö.

Paljon(?) mainostamani tietokantaprokkis on kutakuinkin valmis. Siis siinä määrin valmis, etteivät kaikki suunnittelemani toiminnot kuitenkaan toimineet, vaikka ovatkin yksi yhteen toimivan mallin mukaan tehdyt. Aion kuitenkin auditoida paskan sellaisenaan kyseisen aineen opettajalle. Se saa luvan neuvoa mikä noissa mun featureissani on bugina, sitten korjaan ne lennosta ja esittelen työn uudestaan ja neuvottelen itselleni paremman arvosanan!

Huomenna vitusti töitä ja illalla Tavastialle katsomaan Nevermoren pauhua. Annoin työllistää itseni lauantaiksi, joten vedän keikan läpi parin kaljan taktiikalla.

Tänään tulee tölsystä ekstremeduudsoneiden uusia pöllöilyjä. Arvaan niiden olevan aivan hanurista, mutta aion silti katsoa mistä ihmeellisestä on kyse tyyppien "maailmanvalloituksessa"...

Syökää paskaa
Viimeksi muokannut SikaMika, 07.09.2006 23:14. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
MadameDeMeloni

Re: Tissuttelu Torstai

Viesti Kirjoittaja MadameDeMeloni »

bedlam kirjoitti:Hesestä
Niillä ei ole kuin neljä eri jaksoa.
bedlam

Re: Tissuttelu Torstai

Viesti Kirjoittaja bedlam »

MadameDeMeloni kirjoitti:
bedlam kirjoitti:Hesestä
Niillä ei ole kuin neljä eri jaksoa.
Ai. No mut onhan siinäkin kuitenkin vähäksi aikaa usvaista meininkiä. Boksi taitaa maksaa lähemmäs 50e, pitää odottaa halpumista.
AarneAnkka

Re: Tissuttelu Torstai

Viesti Kirjoittaja AarneAnkka »

Vaola kirjoitti:Mun mielestä Sykeröissä on ihan parhautta ne taustalta kuuluvat englannin kieliset replat ja äänet. :)
Juu, harmi ettei DVD:ssä ollut optiona alkuperäistä brittiääniraitaa. Sitä varten pitää tilata se brittiversio. Jossa taas ei sitten ole niitä suomenkielisiä puheita. Pitääx ostaa molemmat, hä?

Mun mielestä parhautta sarjassa oli sen musiikit. :ohyeah:
MadameDeMeloni

Re: Tissuttelu Torstai

Viesti Kirjoittaja MadameDeMeloni »

AarneAnkka kirjoitti:Mun mielestä parhautta sarjassa oli sen musiikit. :ohyeah:
Nirppu on ykkönen!
SikaMika

Re: Tissuttelu Torstai

Viesti Kirjoittaja SikaMika »

Turvat kiinni, perslärvit! Jakakaa pitsinnypläysvinkkinne joskus toiste, nyt vastaatte tähän kysymykseen:
SikaMika kirjoitti:
P.s. Kuinka noi urlit taas saikaan jemmattua jonkin omavalintaisen sanan taakse? En muista perkele...
Dumari

Re: Tissuttelu Torstai

Viesti Kirjoittaja Dumari »

SikaMika kirjoitti:Turvat kiinni, perslärvit! Jakakaa pitsinnypläysvinkkinne joskus toiste, nyt vastaatte tähän kysymykseen:
SikaMika kirjoitti:
P.s. Kuinka noi urlit taas saikaan jemmattua jonkin omavalintaisen sanan taakse? En muista perkele...
[ url=www.hokkuspokkus.net]omavalintainensana[/url]
SikaMika

Re: Tissuttelu Torstai

Viesti Kirjoittaja SikaMika »

Dumari kirjoitti:
SikaMika kirjoitti:Turvat kiinni, perslärvit! Jakakaa pitsinnypläysvinkkinne joskus toiste, nyt vastaatte tähän kysymykseen:
SikaMika kirjoitti:
P.s. Kuinka noi urlit taas saikaan jemmattua jonkin omavalintaisen sanan taakse? En muista perkele...
[ url=www.hokkuspokkus.net]omavalintainensana[/url]
Thank juu! Nyt mun aikaisemmassa viestissäni syöttämäni paska on hienommassa paketissa.

Ja nyt yöpuulle.
zula

Re: Tissuttelu Torstai

Viesti Kirjoittaja zula »

ollu muka niin kiiirettä, että nyt vasta aikaa istua koneelle. sataa kaatamalla ja kastuin kun tulin baarista. no, kuivaahan tuo kesä sen minkä kastelee...ai ni, vaan taitaa olla jo syksy.

jep, nukkumaan ku jaksas vielä vääntyä... :beer:
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23439
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Tissuttelu Torstai

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Uni tulee. Toivottavasti aliylialfa-aallot pommittaa pääkoppaa mukavilla unilla, alkaa olemaan liian monta huonosti nukuttua yötä takana.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
prosessi

Re: Tissuttelu Torstai

Viesti Kirjoittaja prosessi »

Minä keräilen lastenohjelmia, meiltä löytyy Sykerö-paketti, Olipa kerran elämä, Olipa kerran ihminen, Kössi Kenguru, Maija Poppanen -musikaali, jo julkaistut Maija Mehiläiset, Maisat ja Myyrät jne. Pitäisikö järjestää lastenohjelmamiitti?
AarneAnkka

Re: Tissuttelu Torstai

Viesti Kirjoittaja AarneAnkka »

Voi jehna, jos teiltä löytyisi Olipa kerran avaruus, tulisin viivana.

Sen voi toki aina tilata Ranskasta ranskankielisenä, mutta... mäh.
Edith

Re: Tissuttelu Torstai

Viesti Kirjoittaja Edith »

prosessi kirjoitti:Minä keräilen lastenohjelmia, meiltä löytyy Sykerö-paketti, Olipa kerran elämä, Olipa kerran ihminen, Kössi Kenguru, Maija Poppanen -musikaali, jo julkaistut Maija Mehiläiset, Maisat ja Myyrät jne. Pitäisikö järjestää lastenohjelmamiitti?
Pitäisi.
Vastaa Viestiin