Pinnallista basaa, part I

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit

Pillifarkut ja saappaat?

On hyvännäköinen yhdistelmä.
11
21%
No ei hemmetissä ole!
14
27%
Ihan sama kunhan on hyvä peppu :P
27
52%
 
Ääniä yhteensä: 52

Rouva Pupu

Re: Pinnallista basaa, part I

Viesti Kirjoittaja Rouva Pupu »

Joillekin sopii, joillekin ei. Mutta mikä toisaalta olen sanomaan mikä on hienoa pukeutumista ja mikä ei.
Itse en pidä saappaita (vielä ainakaan) lahkeiden päällä, koska pillifarkut eivät yksinkertaisesti pue kroppaani kovinkaan imartelevasti.
Tiikeriankka

Re: Pinnallista basaa, part I

Viesti Kirjoittaja Tiikeriankka »

Minä olen aina pitänyt nokialaisten varret housujen päällä, ettei lahkeet kastu, joten etköhän sinäkin voi.
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8602
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Pinnallista basaa, part I

Viesti Kirjoittaja Lolita »

Valitettavasti alkaa minunkin takkini kääntyä. Jokin aika sitten olin vielä ehdottoman varma yhdistelmän yököttävyydestä, mutta nyt se on joissain tapauksissa jo ihan ok. Vaolan tapauksessa sanoisin ok:ksi, koska et ole keskivartalolihava pissis.

Edit: Itseäni en aio pillifarkkuihin tunkea, koska reiteni ovat olemattoman laihat ja lantioni leveä. Saappaanikaan eivät sovellu tarkoitukseen Kontioita lukuunottamatta.
Viimeksi muokannut Lolita, 08.09.2006 9:56. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
swirl

Re: Pinnallista basaa, part I

Viesti Kirjoittaja swirl »

En tykkää kyllä ollenkaan. Kenenkään päällä.
Bliss

Re: Pinnallista basaa, part I

Viesti Kirjoittaja Bliss »

Erittäin hyvä, kunhan on jonkun muun kuin minun päällä :)
Näillä takajaloilla ei pillifarkkuja pidetä :roll:
safi

Re: Pinnallista basaa, part I

Viesti Kirjoittaja safi »

Mun silmään näyttää oudolta ja rumalta yhdistelmältä. En käyttäisi ikipäivänä. Niin paljon ei jaksa kuitenkaan kenekään pukeutuminen kiinnostaa, että jäisin perään naureskelemaan. Jokainen pukeutukoon ihan niin kuin itsestä hyvältä tuntuu.
bedlam

Re: Pinnallista basaa, part I

Viesti Kirjoittaja bedlam »

Pissisten päällä en ihmettele, mutta ei kyl aikuiselle naiselle musta oikein sovi. Toki Vaola näyttää niin nuorelle, että voi hyvinkin vielä menetellä.

Ja mähän olen kledjuineni paras arvostelemaan moisia.
Kid

Re: Pinnallista basaa, part I

Viesti Kirjoittaja Kid »

Sillain pidettiin housuja kun minä olin nuori - saappaiden alla. Ei tullu mieleenkään yritää laittaa farkkuja saappaiden päälle. Tosin kyse oli sillon kunnon saappaista, mitkä piti jalatkin lämpiminä. Kunnon tossut.

Nykyään en kyllä pitäisi, eikä se mun silmään näytä kovin nätiltä kellään. Njääh, muodista muutenkaan piittaa.
MadameDeMeloni

Re: Pinnallista basaa, part I

Viesti Kirjoittaja MadameDeMeloni »

Kyllä! Kerro vain minkä väristä laitetaan! Oonks nyt pissis? :oops:
Sutenööri

Re: Pinnallista basaa, part I

Viesti Kirjoittaja Sutenööri »

Aivan saatanan rumat. Tulee lähinnä mieleen anorektinen Mike Monroe.
leila

Re: Pinnallista basaa, part I

Viesti Kirjoittaja leila »

Minun päälläni pillifarkut ovat ehdoton nounou, Vaolan päällä vois olla kiihkeä kyllä.
Dumari

Re: Pinnallista basaa, part I

Viesti Kirjoittaja Dumari »

Epäkäytännölliset vaatteet kenen tahansa päällä on nou-nou, näin yleistäen. Varmasti arvaatte mitä vastasin.
Avatar
JoeB
Kitinän uhri
Viestit: 776
Liittynyt: 22.02.2006 18:06
Paikkakunta: ~ 60°N 25°E

Re: Pinnallista basaa, part I

Viesti Kirjoittaja JoeB »

Jos sattuu olemaan ratsupiiska kadessa ja kypara paassa niin mikas siina, heppa vain on karannut ja sita etsitaan. Muussa tapauksessa ei, ellei kyseessa ole tyosaappaat.

Saappaat housujen paalla nayttaa yleensa silta etta lahkeita halutaan suojata joltakin eli esim farkut + pitkat jalanmyotaiset saappaat = ratsastaja kun taas farkut + pitkat loysat sappaat = lapion kanssa toissa mudassa.

Hyva peppu tietysti antaa paljon anteeksi joten pallotin sen.
Avatar
Ann
Kitisijä
Viestit: 3969
Liittynyt: 16.08.2005 15:32
Paikkakunta: The Dark Realm of The Outworld

Re: Pinnallista basaa, part I

Viesti Kirjoittaja Ann »

Riippuu saappaista. Sanoisin silti EI.
Rotan aivot valtasivat pääni.
CandyMan

Re: Pinnallista basaa, part I

Viesti Kirjoittaja CandyMan »

Tehkää niinkuin oikeat cowboyt. Sateella lahkeet ulkona, muulloin saappaiden sisällä.
Avatar
RolloTomasi
Kitisijä
Viestit: 2360
Liittynyt: 06.09.2006 7:50
Paikkakunta: Maa

Re: Pinnallista basaa, part I

Viesti Kirjoittaja RolloTomasi »

Järkevämpää pitää saappaat lahkeiden päällä, etteivät lahkeet kastu. Farkut jättäisin suosiolla kotiin - kastuessa ne on niinku tosi painavat ja kestää kuivua kauan. Sadehousujen lahkeet kannattaa laittaa päälle.
Since I cannot prove a lover, to entertain these fair well-spoken days, I am determined to prove a villain and hate the idle pleasures of these days.
CandyMan

Re: Pinnallista basaa, part I

Viesti Kirjoittaja CandyMan »

RolloTomasi kirjoitti:Järkevämpää pitää saappaat lahkeiden päällä, etteivät lahkeet kastu.
No mutta silloinhan kaikki vesi menee suoraan saappaiden sisään! Saappaan pohjaan kannattaa ainakin porata pieni reikä, josta tämä ylijäämävesi pääsee valumaan pois.
Avatar
RolloTomasi
Kitisijä
Viestit: 2360
Liittynyt: 06.09.2006 7:50
Paikkakunta: Maa

Re: Pinnallista basaa, part I

Viesti Kirjoittaja RolloTomasi »

CandyMan kirjoitti:
RolloTomasi kirjoitti:Järkevämpää pitää saappaat lahkeiden päällä, etteivät lahkeet kastu.
No mutta silloinhan kaikki vesi menee suoraan saappaiden sisään! Saappaan pohjaan kannattaa ainakin porata pieni reikä, josta tämä ylijäämävesi pääsee valumaan pois.
Kaipa se riippuu siitä, sataako vai onko metsän aluskasvillisuus vielä sateen jäljiltä märkä.
Since I cannot prove a lover, to entertain these fair well-spoken days, I am determined to prove a villain and hate the idle pleasures of these days.
Avatar
Lilo
Kitisijä
Viestit: 3044
Liittynyt: 26.03.2006 21:27

Re: Pinnallista basaa, part I

Viesti Kirjoittaja Lilo »

Ei lahkeita saappaiden sisään. Ei se kaikissa tilanteissa mun silmään mitenkään kammottavalta näytä, mutta olen luonnollisesti kateellinen siitä, että

a) joku voi käyttää pillifarkkuja ilman että takapuoli alkaa näyttää ylileveältä kuljetukselta

b) että jonkun saappaisiin mahtuu pohkeiden lisäksi vielä lahkeetkin
Artificial Intelligence is no match for natural stupidity.
Avatar
KisSandra
Kitisijä
Viestit: 1126
Liittynyt: 14.08.2005 21:43
Paikkakunta: Hevonvitunjeera jota Tyrnäväksikin kutsutaan

Re: Pinnallista basaa, part I

Viesti Kirjoittaja KisSandra »

Mieluumin ei mutta ei tavattomasti ole useinkaan häirinnytkään silmää, paljon pahempiakin yhdistelmiä on tullut nähtyä. Yleisesti ottaen on hyvä pukeutua kroppansa mukaan joten äänestin pyllyä, jos pylly (ja muu kroppa) on moiselle "muodille" otollinen niin mikäpä siinä sitten..

Kauhein nävöstys vähään aikaan oli nainen (tai tyttö, kumpia noin 25:t ovat?) joka ajoi polkupyörää Oulun keskustassa (huomaa ajoasento) päällään syvään uurrettu napapaita, push-upit, matalavyötäröiset farkut ja stringit päällään. Käytännössä näytti ihan alastomalta siinä perse ja tissit esillä ajellessaan. (Kotona peilin edessä toisessa asennossa oli ehkä saattanut näyttää eriltä, jopa hyvältä yhdistelmältä.)

Lisäisin vielä, että olen äärimmäisen kateellinen ihmisille jotka ylipäätänsä voivat käyttää saappaita. Minun pohkeillani se ei ole mahdollista siten ollenkaan.
Pikku Myy veti henkeä nenän kautta ja puhalsi sen ulos hampaiden välistä hyvin keljulla tavalla, joka merkitsi:En-ole-eläissäni-kuullut-mitään-näin-hullua.
(T. Janson: Muumipappa ja meri)
Elukka

Re: Pinnallista basaa, part I

Viesti Kirjoittaja Elukka »

Piruuttani pallotin alimman. (niinkuin aina.)
tonttu

Re: Pinnallista basaa, part I

Viesti Kirjoittaja tonttu »

Jaa-a... itse en kyllä moista kokonaisuutta päälleni pukisi, mutta olen nähnyt ihmisiä joille ko. rytkyt ovat sopineet.
Mikä jottei vaikka toisaalta 80-luku meni jo...
MarthaFocker

Re: Pinnallista basaa, part I

Viesti Kirjoittaja MarthaFocker »

Kyyl. Oikeastaan kannatan aina rokahtavaa tyyliä.

Mikään ei oikeastaan voi olla moka, jos se on harkittu ja sopii ko. henkilölle. Pahin moka on tylsyys ja siihen syyllistyy 80% ihmisistä.
Mikä vittu siinä vaaleansinisessä farkku + neule yhdistelmässä viehättää?
Niin en pukeutuisi kouluun, töihin enkä varsinkaan bileisiin.
Avatar
BrianW
Kitisijä
Viestit: 1279
Liittynyt: 14.08.2005 18:50
Paikkakunta: Suomen Ritchmond
Viesti:

Re: Pinnallista basaa, part I

Viesti Kirjoittaja BrianW »

MarthaFocker kirjoitti:Kyyl. Oikeastaan kannatan aina rokahtavaa tyyliä.

Mikään ei oikeastaan voi olla moka, jos se on harkittu ja sopii ko. henkilölle. Pahin moka on tylsyys ja siihen syyllistyy 80% ihmisistä.
Samaa mieltä.
When the going gets weird, the weird turn pro.

Dr. Hunter S. Thompson
Flipperix

Re: Pinnallista basaa, part I

Viesti Kirjoittaja Flipperix »

En näe mitään syytä miksei Vaolalle menis rocknarttulook, pyllyä ne kattoo kuitenkin 8)
Vastaa Viestiin