Laiskottelu lauantai

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Kid

Re: Laiskottelu lauantai

Viesti Kirjoittaja Kid »

Ei laiskotella ei. Töitä tänään 10-14.. Kuspää duunikamu tuli 15 min myöhässä ja etten sanoisi jopa humalassa duuniin. Ei kuulemma oo nukkunut yhtään viime yönä kun on ollut viihteellä :roll:
Eikä siinä vielä kaikki, se on ottanut miehensä ja sen kaverinsa mukaan ja kittaa täällä kaljaa. Ja duunikamulla on viinilasi edessä.

Mitä vittua mä teen??? Ahistaa!
Avatar
Riemumieli
Kitisijä
Viestit: 6023
Liittynyt: 20.08.2005 23:12
Paikkakunta: Vantaa

Re: Laiskottelu lauantai

Viesti Kirjoittaja Riemumieli »

Tulin töihin ja kun yritin tulostaa papereita, Canon meni jumiin. Lopulta selvitin kyllä, mihin koloon paperitukos oli mennyt, mutta aikaa se vei. No opinpa taas yhden salaisuuden kopiokoneiden mystisesta maailmasta. Laiskottelua tai ei, aamulla lähtiessäni suunnittelin saavani aikaan vaikka mitä.
Paras päivä ikinä.
Elukka

Re: Laiskottelu lauantai

Viesti Kirjoittaja Elukka »

Edith kirjoitti:Ihan totta, älkää.
Nii! Harva kieli oppivirhe on ärsyttävämpi, kuin tuo!

Plääh. Laiskottelu on tästä päivästä mahdollisimman kaukana... Vesipumppu perkele kuolottui taas. :evil:
Lepikkorapu

Re: Laiskottelu lauantai

Viesti Kirjoittaja Lepikkorapu »

Kid kirjoitti:Ei laiskotella ei. Töitä tänään 10-14.. Kuspää duunikamu tuli 15 min myöhässä ja etten sanoisi jopa humalassa duuniin. Ei kuulemma oo nukkunut yhtään viime yönä kun on ollut viihteellä :roll:
Eikä siinä vielä kaikki, se on ottanut miehensä ja sen kaverinsa mukaan ja kittaa täällä kaljaa. Ja duunikamulla on viinilasi edessä.

Mitä vittua mä teen??? Ahistaa!
No voi pylly. Pistä vinkkiä isommalle pomolle? Aika törkeetä käytöstä sun duunikamulta. Koita kestää!
Ps. Kiitos Italia-tiedoista!
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8599
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Laiskottelu lauantai

Viesti Kirjoittaja Lolita »

isohaara kirjoitti:Halin Gekkoo jee
Suomenna, mun pitää aina tietää kaikki.
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
Avatar
more
Kitinän uhri
Viestit: 568
Liittynyt: 26.08.2006 9:10
Paikkakunta: Tixi

Re: Laiskottelu lauantai

Viesti Kirjoittaja more »

Töissä, onnes täällä ei ole ketään humalaisia:) Ei täällä olekaan ketään muuta kuin vaksi joka tais pelastaa pokekuvansa vanhalta tietsikaltaan:D Kalustoluetteloo juu varmaan niin:)

Ipod popittaa "White noise, black silencea", kohta pois jee:) Ja ihan heti ei tulla viikonloppuna takas töihin kun tästä selvitään.
Almost as brutal as the onslaught of "Matti ja Teppo" - Iron Gland
ninnithequeen

Re: Laiskottelu lauantai

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Kid kirjoitti:Ei laiskotella ei. Töitä tänään 10-14.. Kuspää duunikamu tuli 15 min myöhässä ja etten sanoisi jopa humalassa duuniin. Ei kuulemma oo nukkunut yhtään viime yönä kun on ollut viihteellä :roll:
Eikä siinä vielä kaikki, se on ottanut miehensä ja sen kaverinsa mukaan ja kittaa täällä kaljaa. Ja duunikamulla on viinilasi edessä.

Mitä vittua mä teen??? Ahistaa!
Kehtaako joku oikeesti tehdä noin???
Meet sanoo sille ja sit infoot pomolle. Ei jumalauta.
Kid

Re: Laiskottelu lauantai

Viesti Kirjoittaja Kid »

Lepikkorapu kirjoitti:
No voi pylly. Pistä vinkkiä isommalle pomolle? Aika törkeetä käytöstä sun duunikamulta. Koita kestää!
ninnithequeen kirjoitti: Kehtaako joku oikeesti tehdä noin???
Meet sanoo sille ja sit infoot pomolle. Ei jumalauta.
Niin on törkeetä ja vielä vittumaisempaa on se, että nyt se jo lähti vaik duunivuoro ois kestäny 14.00 asti.
Voi vitunvitunvittuperkele!!!! Saatananpaskakusipäävittumainenämmä!!!
ninnithequeen

Re: Laiskottelu lauantai

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Kid: infoo pomolle.
Turha pelätä, että se pitää sua juoruämmänä, tästä syystä moni ei ilmoita. Pahempi on se juoppoämmä kuitenkin.
isohaara

Re: Laiskottelu lauantai

Viesti Kirjoittaja isohaara »

Lolita kirjoitti:
isohaara kirjoitti:Halin Gekkoo jee
Suomenna, mun pitää aina tietää kaikki.
Tuli sen kans istuttua paarissa syvään humalatilaan asti. On sen meidän solun parturi-kampaajan työkaveri.
Kun päästiin aiheeseen tatuoinnit, niin olin kohtelias sen typerille riimuille, ja se nappas kuvan Chestä ja kysy voitaisko alkaa seukkaan.
Avatar
RolloTomasi
Kitisijä
Viestit: 2360
Liittynyt: 06.09.2006 7:50
Paikkakunta: Maa

Re: Laiskottelu lauantai

Viesti Kirjoittaja RolloTomasi »

...
Viimeksi muokannut RolloTomasi, 24.09.2007 8:18. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Laiskottelu lauantai

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Olin hetken (3 viikkoa) poissa, ja saatana jokaikinen on vaihtanut nikkiä! Mitä järkeä tässä touhussa on?!

Eilen istuttiin ja syötiin, juotiin ja pelattiiin korttia koko ilta, jopa aamukuuteen asti. Herättiin klo 13.30 ja tuntuu vieläkin että on pieni humala päällä. Yksi tasoittava sidukka, kohta suihkuun, niin eiköhän tää krapulaa muistuttava paskiainen tyynny jossain vaiheessa.

Maanantaina töihin! Torstaina kävin lekurilla, joka kertoi että mun poski- ja otsaontelot sekä oikea korva ovat tulehtuneet, nice.

Joo.. puspuspuspus :h: sen ansaitseville.
The great club outshines the individual, always and forever.
AarneAnkka

Re: Laiskottelu lauantai

Viesti Kirjoittaja AarneAnkka »

Elppis kirjoitti:Olin hetken (3 viikkoa) poissa, joo.. puspuspuspus :h: sen ansaitseville.
Ootko tulossa videoiltaan? :)
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Laiskottelu lauantai

Viesti Kirjoittaja Elppis »

AarneAnkka kirjoitti:
Elppis kirjoitti:Olin hetken (3 viikkoa) poissa, joo.. puspuspuspus :h: sen ansaitseville.
Ootko tulossa videoiltaan? :)
Ai kauhee... Sanoin just pari päivää sitten Kid:lle, että mulla on mennyt miitit jne. ihan sivusuun (ei ehkä paha juttu?), enkä tiedä menemisistä ym. yhtään mitään! Valitettavasti illaksi on jo muita suunnitelmia, tai ainakin sen tyylisiä. Kiitos tosin kutsusta.
The great club outshines the individual, always and forever.
AarneAnkka

Re: Laiskottelu lauantai

Viesti Kirjoittaja AarneAnkka »

Elppis kirjoitti: Kiitos tosin kutsusta.
Nou probleemou, ja ehtiihän sitä toistekin. Siksi lähinnä kysyin kun nimesi oli tossa epävarmojen listalla.
MadameDeMeloni

Re: Laiskottelu lauantai

Viesti Kirjoittaja MadameDeMeloni »

Työpäivä 6:20 - 14:15, nyt kotona ja uuvuttaa. En taida turkuun lähteä vaan jään tänne paikallisia ärsyttämään. Mulla on illaksi uusi asustuskin <3

Nyt ruisku ja lepoa, että jaksaa tapailla valkovenäläistä iltasella ja tanssittaa jalkaa :ohyeah:
tonttu

Re: Laiskottelu lauantai

Viesti Kirjoittaja tonttu »

Huomenta.
Ihmeellistä kyllä, nukuin puoli kolmeen. En muista koska niin olisi päässyt viimeksi käymään. Mutta kyllä väsytti ja rajusti!
Mulkkumainen ilta meni eilen töissä, toivottavasti ei tänään samaa paskaa.
Kyllä se tästä lähtee, vihreä tee on nannaa!
AarneAnkka

Re: Laiskottelu lauantai

Viesti Kirjoittaja AarneAnkka »

Huoh. Tärkeimmät preparaatio- ja raivaustyöt suoritettu. Nyt voi laiskoitella hetkisen ennen kuin vierakset saapuvat.

Ai kiva. Sain kutsun sunnutaiksi töihin. :?
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8599
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Laiskottelu lauantai

Viesti Kirjoittaja Lolita »

isohaara kirjoitti:Tuli sen kans istuttua paarissa syvään humalatilaan asti. On sen meidän solun parturi-kampaajan työkaveri.
Kun päästiin aiheeseen tatuoinnit, niin olin kohtelias sen typerille riimuille, ja se nappas kuvan Chestä ja kysy voitaisko alkaa seukkaan.
:D
Sulla on siellä aina ihan loistavaa ryyppyseuraa. Mut älä nyt kuitenkaan sen Gekon kaa ala, sun pitää kuitenkin laittaa nää loistogeenit vielä jatkoon.
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
Dumari

Re: Laiskottelu lauantai

Viesti Kirjoittaja Dumari »

Huomenta. Vittu miks kaikki ihmiset soitaa just silloin kun olen kaameimmassa kapulassa ja nyt päälle vielä sisko haluaa tulla pelaamaan koneella kun heillä ei netti toimi.

Taidan avata Tekila-pullon.
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8599
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Laiskottelu lauantai

Viesti Kirjoittaja Lolita »

En uskonut, että tämä päivä koittaisi; vastasin deitti-ilmoon.
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
Avatar
aasi
Kitisijä
Viestit: 6685
Liittynyt: 01.07.2005 21:12
Paikkakunta: Uleåborg

Re: Laiskottelu lauantai

Viesti Kirjoittaja aasi »

aasi kirjoitti:Huh, eilen tosi hilpeänä kaljaa (ja vähän muutakin), nyt kalpeana ja hiljaa!
Ristus, mähän olin tuota kirjoittaessa vielä ihan humalassa enkä lähelläkään kalpeuden huippua.
Tasan ei mene muumit kanootissa.
Keikaus
Kitisijä
Viestit: 4772
Liittynyt: 15.08.2005 13:18
Paikkakunta: Helsinki

Re: Laiskottelu lauantai

Viesti Kirjoittaja Keikaus »

Treenasin Pirkkolassa yksin, kun ei sinne tullut ketään. Sujui se niinkin ja hyvä olo tuli. Vastaisuudessa en aio järjestää mitään miitintynkää ikinä ellei se sisällä viinanjuontia ja örvellystä, koska ne takuuvarmasti saavat ihmiset liikkeelle..
Kikkelis kokkelis.
Avatar
nowaysis
Kitisijä
Viestit: 6126
Liittynyt: 26.05.2006 10:01
Paikkakunta: Bunnytown
Viesti:

Re: Laiskottelu lauantai

Viesti Kirjoittaja nowaysis »

[quote="Keikaus"][/quote]

Voi kökkö=/
Oliko ees yhtään joukkueellista nuoria urheilijapoikia piristämässä sun yksintreenausta?
Prepare for the worstest.
AarneAnkka

Re: Laiskottelu lauantai

Viesti Kirjoittaja AarneAnkka »

Keikaus kirjoitti:Treenasin Pirkkolassa yksin, kun ei sinne tullut ketään. Vastaisuudessa en aio järjestää mitään miitintynkää ikinä ellei se sisällä viinanjuontia ja örvellystä, koska ne takuuvarmasti saavat ihmiset liikkeelle..
:paijaa: Nyt sitten tiiät miltä musta tuntui mun edellistä edellisissä videoilloissa. Meni hetkeksi usko koko touhuun. Vaan jotenkin onnistuin tällä kertaa saamaan kasaan jopa 4 vierasta (tai pare olla nuolaisematta ennen kuin tipahtaa?) vaikken viinaa luvannutkaan.

Psst, mulla on jääkaapissa 7 siideriä!
Vastaa Viestiin