Hallusinaatio kirjoitti:
Jos otetaan esimerkiksi vaikkapa täälläkin käyty NATO-keskustelu, voin kyllä ymmärtää ihan hyvin myös täysin oman kantani vastaiset mielipiteet. Vaikka näkemykset asioista ovat hyvinkin erilaisia, ei mielipide-erot kuitenkaan sanottavasti ärsytä.
Kun taas otetaan esimerkiksi Cityssä käydyt keskustelut PetriFB:n kanssa, pisti mielipide-erot jo ärsyttämään, koska vastapuolen perustelut mielipiteilleen olivat mitä olivat.
Sinulla ja minulla on tässä perustavaa laatua oleva mielipide -ero!
NATO-keskustelun tasoiset mielipide-erot jos mitkä ovat ärsyttäviä, koska TOTEUTUESSAAN eri vaihtoehdot voisivat merkitä erilaista määrää raatoja, suolenpätkiä, irtopäitä, verta ja kipua. IRL eikä netissä.
Se konkretia mielipiteiden toteutuessa merkkaa minulle paljon enemmän kuin jotkut sosiaaliset nettitavat, toisen kuononmuodon tykkäämiset, puznuzuttelut tai pelkkä jäynävittuilu.
Ja Petrihän oli mitä mainiointa viihdettä ja ehtymätön huvin lähde ainakin minulle! Perustelujensa taso oikeastaan helpotti piileviä pelkojani että hihhulikristittyjen jutuissa olisi jotain perää! Siis hyvä niin.
NINNI: Jos et jaksa lukea Everywomanin tekstejä, vika on omassa keskittymiskyvyssäsi. Täyttä asiaahan ne. Ei mitään liikaakaan. Joskus vaan tarkka perustelu vaatii tilaa eikä onnistu one-linereilla.
TURBOHALTIJA: Mun on pitänytkin sulle sanoa, että yrittäisit iskeä Aito_Johannan. Sama ammatti ja tavoiltaan olisi askel eteenpäin suakin haavoittaneista Lutkista! Ja minun mielestäni tosikaunis, siis paNtava.
(editit ärsyttävien typojeni osittaiskorjausta)