Mikä ärsyttää co-kirjoittajissa?
-
- Kitisijä
Re: Mikä ärsyttää co-kirjoittajissa?
Anteeksi, XXXXX
Pikkupojan puolustus, mutta on se asiayhteyksistä tullut ilmi monelle muullekin, tekstissä viittauksia aikaisempaan minääsi, vaikka nikkejä eivät ole sanoneet. Nikkejä nyt vaihdetaan niin monesta syystä. Ja koeta nyt iskeä Aito_Johanna!
Edit: nyt editoisin oman viestini pois, mutta se näkyy jo lainauksessasi...
Pikkupojan puolustus, mutta on se asiayhteyksistä tullut ilmi monelle muullekin, tekstissä viittauksia aikaisempaan minääsi, vaikka nikkejä eivät ole sanoneet. Nikkejä nyt vaihdetaan niin monesta syystä. Ja koeta nyt iskeä Aito_Johanna!
Edit: nyt editoisin oman viestini pois, mutta se näkyy jo lainauksessasi...
Viimeksi muokannut Gattaca, 21.09.2005 15:37. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Näin on. Minäkin vaihdoin nikkiäni syystä, en halunnut että minua luullaan edelleen muumi-faniksi. Olen enemmän smurffeihin kallellaan. Smurffataan!
-
- Kitisijä
Mikä ärsyttää:
- Perustavaa laatua olevat mielipide-erot.
- Besserwisserismi.
- Älyllinen epärehellisyys.
- Epäkohteliaisuus.
- Perustavaa laatua olevat mielipide-erot.
- Besserwisserismi.
- Älyllinen epärehellisyys.
- Epäkohteliaisuus.
"En tiedä pitäisikö sinulle ojentaa netiketti, banaani vai köysi." - Tix
-
- Kitisijä
Selitä itsesi.Homeboy65 kirjoitti:- Älyllinen epärehellisyys.
The great club outshines the individual, always and forever.
-
- Kitisijä
Mitä pitäisi selittää?Elppis kirjoitti:Selitä itsesi.Homeboy65 kirjoitti:- Älyllinen epärehellisyys.
"En tiedä pitäisikö sinulle ojentaa netiketti, banaani vai köysi." - Tix
No editoipa huvin vuoks, mä editoin omani. Eiku ta daa, sitä ei saa pois sitä sun lainaustas... no joo, samapa tuo.Gattaca kirjoitti:Anteeksi, I
Edit: nyt edotoisin oman viestini pois, mutta se näkyy jo lainauksessasi...
Aito Johannaa en yritä iskeä, koska arvostan sitä liikaa. Ja mä olen sitä paitsi liian vulgaari sille.
-
- Kitisijä
Voit sä turbo editoida mun lainauksetkin veke. Editoin jo omiani.
Ei sittenkään jaksa... ei vaan jaksa... Let us masturbate instead!Gattaca kirjoitti:Voit sä turbo editoida mun lainauksetkin veke. Editoin jo omiani.
-
- Kitisijä
*fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap*Turbohaltija kirjoitti: Let us masturbate instead!
Hei! Jaksaa sittenkin! Juon vielä yhden kaljan ennen luentoa! Sitä paitsi sieltähän saa myöhästyä! Oi elämäni onni, sinut viimein löysin!
-
- Kitisijä
You wish, RuMaahinen!!!Turbohaltija kirjoitti:Enkä ole! Haista vittu! Olen Herra Huu! Ja sinä imisit vaikka golfpallon puutarhaletkun läpi!Gattaca kirjoitti:Haluaisin imeä Turbohaltijan munaa, mutta kun se on liian kaunis mulle.... =((((
Mainittakoon, että Turbohaltija on hieman editoinut lainausta minulta, uskokaa nyt, uskottehan?
-
- Kitisijä
Arvaa.EveryWoman kirjoitti:Öö.. Yrititkö sinä tuolla pahoittaa minun mieleni?Clay kirjoitti:Jatka sinä vaan salakyhmäisiä juonitteluja vakoojaverkostosi kanssa - kyllä sättiherjaaminen on monin verroin rehellisempää.
Nyt penikseni on fantastinen!
-
- Kitisijä
Jos arvelisin osuvani oikeaan suurella todennäköisyydellä, ei olisi tarvinnut kysyä.Clay kirjoitti:Arvaa.EveryWoman kirjoitti:Öö.. Yrititkö sinä tuolla pahoittaa minun mieleni?Clay kirjoitti:Jatka sinä vaan salakyhmäisiä juonitteluja vakoojaverkostosi kanssa - kyllä sättiherjaaminen on monin verroin rehellisempää.
Vaihtoehtoja:
1. Yritit pahoittaa mieleni.
2. Yritit olla hauska.
3. Yritit saada minut näyttämään paheksuttavammalta kuin ne, jotka puhuvat paskaa selän takana, esittämällä toiminnastani kielteiseen suuntaan vääristetyn version.
4. Halusit kokeilla mitä tapahtuu, jos puhuukin paskaa niin että kohde lukee sen, eikä selän takana.
5. Et ajatellut mitä ja miksi, pääasia että sait jotenkin vastatuksi.
No?