Kävin paskalla

Topicit, joihin vastataan hölynpölyllä.
Avatar
Riemumieli
Kitisijä
Viestit: 6023
Liittynyt: 20.08.2005 23:12
Paikkakunta: Vantaa

Re: Kävin paskalla

Viesti Kirjoittaja Riemumieli »

Eilen työntyi kuusi erikokoista ja -näköistä mustaa poikaa julmaan maailmaan. Tänään ei onneksi yhtä monta, vaikka ilta on vielä nuori...
Paras päivä ikinä.
Geetzu

Re: Kävin paskalla

Viesti Kirjoittaja Geetzu »

Viikonloppuna suoli toimi hei hyvin, tosi jees. Miehen safkat sopii mulle paremmin kuin ne pakastepizzat, mitä mässytän sen reissujen ajan. Ja hei tänään, just äsken, vietin epänautinnollisen viisminuuttisen pöntöllä. Lueskelin samalla Koiramme-lehteä ja ärisin muksulle, joka yritti tunkea kumiankkoja pyllyni ohitse vessanpönttöön uimaan. Kyllä paskalla pitäis saada käydä ihan rauhassa mut eihän äidit saa ei.
Rouva Pupu

Re: Kävin paskalla

Viesti Kirjoittaja Rouva Pupu »

Viikonloppuna maha toimi kerrankin loistavasti vaikka mätinkin napaani poikkeavaa ruokavaliota. Mutta sunnuntaina ilmeisesti lauantain ahkerasta rommin tankkauksesta johtuen toimi sitäkin huonommin. Onneksi matka Suomen perseestä tänne Ryssien latoon taittui vain yhdellä abc pysähdyksellä, eikä pusikkoja tarvittu, kerrankin!.
Tänään on taas rutajanut siihen tahtiin, että taitaa ihan vatsatauti olla kyseessä.
Kummasti sitä tavaraa vaan riittää vaikka mitään oikein syökkään.
Nainen_x
Kitinäaddikti
Viestit: 97
Liittynyt: 24.08.2005 16:50
Paikkakunta: Hellsinki

Re: Kävin paskalla

Viesti Kirjoittaja Nainen_x »

Ummettaa...
Elukka

Re: Kävin paskalla

Viesti Kirjoittaja Elukka »

Tossa noin tunti sitten rykäsin pönttöön miehekkään pökäleksen ja varmaan ainakin litran kusta päälle. :l33t:
AarneAnkka

Re: Kävin paskalla

Viesti Kirjoittaja AarneAnkka »

Semmosia liukkaita luikkuja tuotin. En muuten viitsisi raportoida, mutta täkäläiset vessanpöntöt ovat kivoja. Niissä on perssuihkutin ja bidee jotka toimivat nappia painamalla. Tahtoo tommosen kotiin kanssa!
Avatar
Clay
Kitisijä
Viestit: 2582
Liittynyt: 14.08.2005 23:46

Re: Kävin paskalla

Viesti Kirjoittaja Clay »

Kyllä siihen taas 15 - 20 minuuttia kului - sitä vain tuli ja tuli.
Nyt penikseni on fantastinen!
Geetzu

Re: Kävin paskalla

Viesti Kirjoittaja Geetzu »

Pikainen suoritus! Pehmoisen ihku!
Rouva Pupu

Re: Kävin paskalla

Viesti Kirjoittaja Rouva Pupu »

Myydään vatsatauti, halvalla lähtee.
Avatar
Clay
Kitisijä
Viestit: 2582
Liittynyt: 14.08.2005 23:46

Re: Kävin paskalla

Viesti Kirjoittaja Clay »

Rasvaista juomaa, missä on kahvia ja viinaa joukossa - ja vatsa toimii liukkaasti. Miinuspuolena oli verta pyllynpyyhintäpaperissa.
Nyt penikseni on fantastinen!
Geetzu

Re: Kävin paskalla

Viesti Kirjoittaja Geetzu »

Miten saatoinkin unohtaa informoida teitä... No aamuhetki oli aika tylsä, sellanen peruskakka kohtuullises ajas, pitäis kai kertoo aina vaan villeimmät kokemukset täs ketjus.
Geetzu

Re: Kävin paskalla

Viesti Kirjoittaja Geetzu »

^ Vitut. Pitää elvyttää jo kuollut ketju!

Aamunaurut tarjosi ns. Jari Sarasvuo -kakka (Lopetettuasi kakkaamisen vedät vessan ja kakka katoaa pöntöstä, mutta hetken kuluttua yksi egoistinen pökäle lipuu viemäristä takaisin pöntön veteen killumaan.)

Ja varsinkin muksun innostuneet hihkasut tutkiessaan JS-ilmiötä. Turvallisen etäisyyden päästä siis tutki, lavuaarissa istuskellen...
Avatar
Clay
Kitisijä
Viestit: 2582
Liittynyt: 14.08.2005 23:46

Re: Kävin paskalla

Viesti Kirjoittaja Clay »

Geetzu kirjoitti:^ Vitut. Pitää elvyttää jo kuollut ketju!
Tää ketju on aika kahden kauppa - meidän pitäis varmaan hankkia yhteinen vessa! Hävettää. Unohdin eilisen pökäleen raportoida!
Nyt penikseni on fantastinen!
Geetzu

Re: Kävin paskalla

Viesti Kirjoittaja Geetzu »

Clay kirjoitti:
Geetzu kirjoitti:^ Vitut. Pitää elvyttää jo kuollut ketju!
Tää ketju on aika kahden kauppa - meidän pitäis varmaan hankkia yhteinen vessa! Hävettää. Unohdin eilisen pökäleen raportoida!
No korjaa nyt moka ihmeessä! Kerro miltä tuntui jne.
Mun eilinen ei oikein muistissa, sellanen tosi kevyt vetäsy mitä noi nyt olleet lähipäivinä.
Avatar
Clay
Kitisijä
Viestit: 2582
Liittynyt: 14.08.2005 23:46

Re: Kävin paskalla

Viesti Kirjoittaja Clay »

Geetzu kirjoitti:
Clay kirjoitti:
Geetzu kirjoitti:^ Vitut. Pitää elvyttää jo kuollut ketju!
Tää ketju on aika kahden kauppa - meidän pitäis varmaan hankkia yhteinen vessa! Hävettää. Unohdin eilisen pökäleen raportoida!
No korjaa nyt moka ihmeessä! Kerro miltä tuntui jne.
Mun eilinen ei oikein muistissa, sellanen tosi kevyt vetäsy mitä noi nyt olleet lähipäivinä.
Se oli just sellanen kakka, mitä mä luulen normaalien ihmisten saavan yleensä. Mun suoli on spesiaali.
Nyt penikseni on fantastinen!
slam

Re: Kävin paskalla

Viesti Kirjoittaja slam »

paskonut olen every day, and aal the time
Elukka

Re: Kävin paskalla

Viesti Kirjoittaja Elukka »

Justiin äsken kävin.
Lopputulos oli hapokas ja hieman viipyilevä.
Avatar
Clay
Kitisijä
Viestit: 2582
Liittynyt: 14.08.2005 23:46

Re: Kävin paskalla

Viesti Kirjoittaja Clay »

Tänään tuli viikon suurin torttu, taisin kilon laihtua. Torttu laskeutui siinä kuuden maissa kohtalaisen liukkaasti.
Nyt penikseni on fantastinen!
Geetzu

Re: Kävin paskalla

Viesti Kirjoittaja Geetzu »

Ummetus. Turvonnut 4 kiloa viikonlopun aikana. Saatan jumittua vessaan useammaksi tunniksi kun lääkkeet vaikuttavat. Tuskin maltan odottaa! Raportointi-osuutta!
Avatar
Clay
Kitisijä
Viestit: 2582
Liittynyt: 14.08.2005 23:46

Re: Kävin paskalla

Viesti Kirjoittaja Clay »

Tuli aamulla pikainen pikkukakka - aamulla, eli vähän kahdentoista jälkeen. Geetz, kerää tavaraa oikein kunnolla kerran on ummetus!
Nyt penikseni on fantastinen!
Geetzu

Re: Kävin paskalla

Viesti Kirjoittaja Geetzu »

Clay kirjoitti:Geetz, kerää tavaraa oikein kunnolla kerran on ummetus!
Söin aamupuuron, 4 leipää melkosilla täytteillä, pinaattikeittoa... Ja päivä vasta tässä vaiheessa. 8)
Geetzu

Re: Kävin paskalla

Viesti Kirjoittaja Geetzu »

^ Tietenkin kunnostauduin ja puputin vielä Rossossa pannupizzan. Asioin niiden vessassa puol tuntia. Vähän tukalaa ja ahdistavaa, vitutti kun oveen koputeltiin välil mut ei suoli suostunu keskeytyksiin tai nopeempaan suoritukseen. Sellasta se on. Kaveri oli ihana ja tajusi vartin odottelun jälkeen tilata mulle pöytään snapsin, helpotti vähän tuskaa perseessä. Yläpäästä nautin snapsin siis...
Elukka

Re: Kävin paskalla

Viesti Kirjoittaja Elukka »

Kunnon järkäles mosahti työpaikan pönttöön taas. 8)
Geetzu

Re: Kävin paskalla

Viesti Kirjoittaja Geetzu »

Aamukakka oli ihan iisipiisi. Täytyykin linkittää tää ketju umpihulluille ja -ärsyttäville heruttelijoilleni, joille olen blogini mukaan Täydellinen Nainen. Kunpa paskanhajun sais jotenkin välittymään virtuaalisesti!
leila

Re: Kävin paskalla

Viesti Kirjoittaja leila »

[quote="Geetzu"Täytyykin linkittää tää ketju umpihulluille ja -ärsyttäville heruttelijoilleni, joille olen blogini mukaan Täydellinen Nainen. Kunpa paskanhajun sais jotenkin välittymään virtuaalisesti![/quote]

Tän ketjun perusteella sinä alat olla minunkin mielestä Täydellinen Nainen!

Mun suoli toimii nykyään niin nopeasti ja helposti, että tämän aamuisesta sessiostakaan ei jäänyt juuri muistikuvia. Helppoa kun sen osaa! (Tai siis syö riittävästi ruisleipää ja omenia...)
Vastaa Viestiin