Kuka tekee teidän suhteessa ruuan?

Aktiviteettien suunnitteluun ja kertaukseen.

Kuka tekee ruoan?

Mies
22
59%
Nainen
15
41%
 
Ääniä yhteensä: 37

Pikku-Akka

Re: Kuka tekee teidän suhteessa ruuan?

Viesti Kirjoittaja Pikku-Akka »

Kumpikin "vuorollaan", vaikka mitään kiveenhakattuja vuoroja ei meillä olekaan. Kummallakin on omat spesiaaliruokansa, esim mä teen lasagnen, mies tekee kanaa riisillä eri variaatioin, ja yhdessä tehdään pitsaa joka perjantai. Saumatonta yhteistyötä siis...
CandyMan

Re: Kuka tekee teidän suhteessa ruuan?

Viesti Kirjoittaja CandyMan »

Se kummalla tulee ensin nälkä.
Avatar
Kreitsu
Kitisijä
Viestit: 5048
Liittynyt: 09.05.2006 8:45
Paikkakunta: Brexitland

Re: Kuka tekee teidän suhteessa ruuan?

Viesti Kirjoittaja Kreitsu »

Se, ketä kiinnostaa. Jos ei ketään kiinnosta, niin Saarioinen tmv. Minua ei kuitenkaan kiinnosta koskaan.
Rouva Pupu

Re: Kuka tekee teidän suhteessa ruuan?

Viesti Kirjoittaja Rouva Pupu »

Mies taitaa tehdä useammin ruokaa, mutta kotirouvana ollessa luonnollisesti minä olen keittiön sydän.
Jajoo, mies tekee ehdottomasti parempaa ruokaa kuin minä.
ninnithequeen

Re: Kuka tekee teidän suhteessa ruuan?

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

tonttu kirjoitti:Mies kokkaa.
Tää jotenkin ei sovi ton sun avattaren kanssa.

"Kätevä Emäntä" :lol:
ninnithequeen

Re: Kuka tekee teidän suhteessa ruuan?

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

martza kirjoitti: Ruuanlaitto on taidetta ja se on yksi parhaimmista yhdessätekemisen jutskista.
Kiva jutella samalla viikon tapahtumista, nautiskella hyvää viiniä ruuanlaiton ohessa, maistella ruokaa sen eri valmistumisvaiheissa, jne. :wink:
Suosittelen kaikille tällaista juttua. Kyllä se ruuan tekeminen yhdessäkin onnistuu vaikka sanonta kuuluu, että "mitä useampi kokki, sitä huonompi ruoka".
Hei tää on kyllä parhautta.
Tosin ukko kuorii perunat ja sipulit, minä teen loput ja naukkailen sitä viiniä. Siinä sivussa tosiaan on mukava jutella. Ja ukkokulta on joskus aika hellyyttävä kysyesään, että voisinko mä vielä tehdä jotain? Tietäen kuka on Rouva keittiössä ;)
tonttu

Re: Kuka tekee teidän suhteessa ruuan?

Viesti Kirjoittaja tonttu »

ninnithequeen kirjoitti:Tää jotenkin ei sovi ton sun avattaren kanssa.
"Kätevä Emäntä"
Mä olen monessa muussa tosi kätevä. ;)
Avatar
Ann
Kitisijä
Viestit: 3969
Liittynyt: 16.08.2005 15:32
Paikkakunta: The Dark Realm of The Outworld

Re: Kuka tekee teidän suhteessa ruuan?

Viesti Kirjoittaja Ann »

tonttu kirjoitti:Mies kakkaa.
Just näin on jämpti. Todellisuudssa aika fifti-siksti.
Rotan aivot valtasivat pääni.
slam

Re: Kuka tekee teidän suhteessa ruuan?

Viesti Kirjoittaja slam »

nainen on ruokkinut minua, enkä oikein ymmärrä edes miksi. pääkin puoli lintusena ja tiedä oikein mitä pitäisi tehdä... :roll:
Avatar
KisSandra
Kitisijä
Viestit: 1126
Liittynyt: 14.08.2005 21:43
Paikkakunta: Hevonvitunjeera jota Tyrnäväksikin kutsutaan

Re: Kuka tekee teidän suhteessa ruuan?

Viesti Kirjoittaja KisSandra »

Tällä hetkellä minä koska suhteilen ihan keskenäni mutta ihanteena sitten joskus parisuhteutettuna pitäisin, että molemmat kokkailis toisilleen ja itselleen sekä yhdessä ja erikseen.
Pikku Myy veti henkeä nenän kautta ja puhalsi sen ulos hampaiden välistä hyvin keljulla tavalla, joka merkitsi:En-ole-eläissäni-kuullut-mitään-näin-hullua.
(T. Janson: Muumipappa ja meri)
tonttu

Re: Kuka tekee teidän suhteessa ruuan?

Viesti Kirjoittaja tonttu »

Ann kirjoitti:
tonttu kirjoitti:Mies kakkaa.
Just näin on jämpti. Todellisuudssa aika fifti-siksti.
Oottelinkin sua jo.
Geetzu

Re: Kuka tekee teidän suhteessa ruuan?

Viesti Kirjoittaja Geetzu »

Suvinen kirjoitti:Tuli tässä mieleen, että viime viikonloppuna söin ensimmäistä kertaa ukkoni tekemää ruokaa. Kyseessä oli kilpailu. Ikinä koskaan ennen en ole edes toisen tekemää voileipää syönyt. Ja neljä vuotta jo luuskattu yhdessä!!!
Tää on ihan uskomaton, oikeesti.
Dumari

Re: Kuka tekee teidän suhteessa ruuan?

Viesti Kirjoittaja Dumari »

Geetzu kirjoitti:
Suvinen kirjoitti:Tuli tässä mieleen, että viime viikonloppuna söin ensimmäistä kertaa ukkoni tekemää ruokaa. Kyseessä oli kilpailu. Ikinä koskaan ennen en ole edes toisen tekemää voileipää syönyt. Ja neljä vuotta jo luuskattu yhdessä!!!
Tää on ihan uskomaton, oikeesti.
Mikäs siinä, perussyndrooma fråm Itaalia, suoraan äidiltä vaimon hellään huomaan :D
Geetzu

Re: Kuka tekee teidän suhteessa ruuan?

Viesti Kirjoittaja Geetzu »

Dumari kirjoitti:Mikäs siinä, perussyndrooma fråm Itaalia, suoraan äidiltä vaimon hellään huomaan :D
Naurahdin vast nyt tälle oikeestaan, vartin mietin ja pähkäilin, että onkohan suvinen vaan unohtanu jonkun pikkukokkauksen vuosien varrelta, siis täähän menis ihan ennätysten kirjoihin täs maas, oon varma. Hauska juttu tavallaan, pakko jakaa kaikille tutuilleni, jotka valittaa puolison safkanlaittohaluttomuutta (kun joutuvat itse tekemään 6/7 ateriaa viikossa). :]
CandyMan

Re: Kuka tekee teidän suhteessa ruuan?

Viesti Kirjoittaja CandyMan »

Dumari kirjoitti:
Geetzu kirjoitti:
Suvinen kirjoitti:Tuli tässä mieleen, että viime viikonloppuna söin ensimmäistä kertaa ukkoni tekemää ruokaa. Kyseessä oli kilpailu. Ikinä koskaan ennen en ole edes toisen tekemää voileipää syönyt. Ja neljä vuotta jo luuskattu yhdessä!!!
Tää on ihan uskomaton, oikeesti.
Mikäs siinä, perussyndrooma fråm Itaalia, suoraan äidiltä vaimon hellään huomaan :D
Tai sitten kyseessä on ollut Suvisen itsesuojeluvaisto.
sivustahuutaja
Kitisijä
Viestit: 21385
Liittynyt: 15.08.2005 0:29

Re: Kuka tekee teidän suhteessa ruuan?

Viesti Kirjoittaja sivustahuutaja »

CandyMan kirjoitti:Se kummalla tulee ensin nälkä.
Meitä on jo neljä! kts. eka sivu.
Avatar
nowaysis
Kitisijä
Viestit: 6126
Liittynyt: 26.05.2006 10:01
Paikkakunta: Bunnytown
Viesti:

Re: Kuka tekee teidän suhteessa ruuan?

Viesti Kirjoittaja nowaysis »

Äiti eli minä.
Prepare for the worstest.
Avatar
Mylwin
Kitisijä
Viestit: 4593
Liittynyt: 16.08.2005 15:25
Paikkakunta: Kouvostoliitto

Re: Kuka tekee teidän suhteessa ruuan?

Viesti Kirjoittaja Mylwin »

Mie tein tänäänkin. Kun oon niin hyvä ihminen.
Kävin katsomassa Mylwinin kuvaa, ja näyttää kyllä just siltä ettei sillä ole yhtään ystävää.
- Ann 2005
Bliss

Re: Kuka tekee teidän suhteessa ruuan?

Viesti Kirjoittaja Bliss »

Geetzu kirjoitti:Naurahdin vast nyt tälle oikeestaan, vartin mietin ja pähkäilin, että onkohan suvinen vaan unohtanu jonkun pikkukokkauksen vuosien varrelta, siis täähän menis ihan ennätysten kirjoihin täs maas, oon varma. Hauska juttu tavallaan, pakko jakaa kaikille tutuilleni, jotka valittaa puolison safkanlaittohaluttomuutta (kun joutuvat itse tekemään 6/7 ateriaa viikossa). :]
Ei ees mee... Mä aikanaan asuin 7 vuotta tyypin kanssa, joka sai tehtyä korkeintaan voileipiä itse. Ei välttämättä edes niitä..., eikä taatusti muille kuin itelleen :roll:
Mulli75

Re: Kuka tekee teidän suhteessa ruuan?

Viesti Kirjoittaja Mulli75 »

Bliss kirjoitti:Mä aikanaan asuin 7 vuotta tyypin kanssa, joka sai tehtyä korkeintaan voileipiä itse. Ei välttämättä edes niitä..., eikä taatusti muille kuin itelleen :roll:
Kauanpa jaksoit.
Palautitko tyypin vanhemmille vai dumppasitko ulos pakkaseen ? :D
Bliss

Re: Kuka tekee teidän suhteessa ruuan?

Viesti Kirjoittaja Bliss »

Mulli75 kirjoitti:
Bliss kirjoitti:Mä aikanaan asuin 7 vuotta tyypin kanssa, joka sai tehtyä korkeintaan voileipiä itse. Ei välttämättä edes niitä..., eikä taatusti muille kuin itelleen :roll:
Kauanpa jaksoit.
Palautitko tyypin vanhemmille vai dumppasitko ulos pakkaseen ? :D
Nää, ei saa tehdä kynnyskysymysta tollasesta jos tyyppi on muuten mukava :D Aika ajoin kyllä harkitsin palauttamista äidille
Geetzu

Re: Kuka tekee teidän suhteessa ruuan?

Viesti Kirjoittaja Geetzu »

Bliss kirjoitti:Mä aikanaan asuin 7 vuotta tyypin kanssa, joka sai tehtyä korkeintaan voileipiä itse. Ei välttämättä edes niitä..., eikä taatusti muille kuin itelleen
"On ne ämmät kyllä tyhmiä" - juopporenttumieskamuni sanoin...
Bliss

Re: Kuka tekee teidän suhteessa ruuan?

Viesti Kirjoittaja Bliss »

Geetzu kirjoitti:
Bliss kirjoitti:Mä aikanaan asuin 7 vuotta tyypin kanssa, joka sai tehtyä korkeintaan voileipiä itse. Ei välttämättä edes niitä..., eikä taatusti muille kuin itelleen
"On ne ämmät kyllä tyhmiä" - juopporenttumieskamuni sanoin...
Noh.. se siivos, remppas, pesi ja tankkas autot ja moottoripyörät, koulutti koiran jne :)
Ei käyny monta kertaa mielessä narista ruokahommasta, jotkut ei vaan osaa :wink:
CandyMan

Re: Kuka tekee teidän suhteessa ruuan?

Viesti Kirjoittaja CandyMan »

sivustahuutaja kirjoitti:Meitä on jo neljä!
Onneksi olkoon! Tehän lisäännytte kuin kanit.
Kid

Re: Kuka tekee teidän suhteessa ruuan?

Viesti Kirjoittaja Kid »

Useimmiten se olen minä, mutta kyllä mister misterkin aina sillon tällön jaksaa yllättää. Sais yllättää kyllä useamminkin, koska tähän asti oon tykännyt sen sapuskoista. Plussaa kyllä siitä, että useimpina viikonloppuina se vääntää mulle aamiaisen ja kantaa vielä sänkyynkin.
Vastaa Viestiin