KITINÄ PIKKUJOULUT 2006

Info tulevista miiteistä
bedlam

Re: KITINÄ PIKKUJOULUT 2006

Viesti Kirjoittaja bedlam »

yannara kirjoitti:Hetkinen, mikäs vuosi nyt on?
Oleellinen kysymys aamutuimaan! Harkitsit jo osallistumista, mutta nyt et ole varma onko tämä vuosi 2006?
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18756
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: KITINÄ PIKKUJOULUT 2006

Viesti Kirjoittaja Niba »

bedlam kirjoitti:
yannara kirjoitti:Hetkinen, mikäs vuosi nyt on?
Oleellinen kysymys aamutuimaan! Harkitsit jo osallistumista, mutta nyt et ole varma onko tämä vuosi 2006?
Musta(vaikka en itse ole), vain sellaiset jotka eivät ole rastittaneet <En osallistu-merkkiä> ovat oikeuttautuneet kirjoittamaan itsensä näihin keskusteluihin mukaan.
Pyyhin Netikettiin..
Avatar
Ann
Kitisijä
Viestit: 3969
Liittynyt: 16.08.2005 15:32
Paikkakunta: The Dark Realm of The Outworld

Re: KITINÄ PIKKUJOULUT 2006

Viesti Kirjoittaja Ann »

KisSandra kirjoitti:Yhtenä ehdotuksena voisin esittää Annan (ehkä Annan, ehkä en) päivää 9.12. (lauantai).
Katos perkele! Lahjoja!
Rotan aivot valtasivat pääni.
ninnithequeen

Re: KITINÄ PIKKUJOULUT 2006

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Manalan kellari varattu lauantaina 2.12. klo 19 eteenpäin. Ruokailusta sovitaan myöhemmin.

9.12. oli jo mennyt, joten tähän on nyt tyydyttävä. Suosittelivat lämpimästi buffet-vaihtoehtoa, mutta tutkikaamme. Paikan päällä maksetaan könttäsummana sitten.
Avatar
brona
Kitinän uhri
Viestit: 812
Liittynyt: 16.08.2005 1:26
Paikkakunta: Saari Idässä

Re: KITINÄ PIKKUJOULUT 2006

Viesti Kirjoittaja brona »

Well done, Ninni :D
...
Avatar
Jyrki73
Kitinän uhri
Viestit: 765
Liittynyt: 14.08.2005 19:20
Paikkakunta: Kotka

Re: KITINÄ PIKKUJOULUT 2006

Viesti Kirjoittaja Jyrki73 »

ninnithequeen kirjoitti:No mä voin hoitaa, jos Fägäri auttaa.
On tätä aikaa nyt tiedossa.

Eli toivomuksia rakkaat. Pidetään budjetti sitte kohtuullisena kuitenkin.
Miusta ravintolaan syömään ja sieltä johonkin jatkoille, kuten viime vuonnakin, on paras vaihtoehto.
Tämä on minustakin paras vaihtoehto. Jotain halpaa boolia voi olla tarjolla jos nyt välttämättä joku sellaista haluaa, mutta parempi on että jokainen ostaa omat viinansa. Lopulta porukka hajoaa ja sekottuu kumminkin ja aletaan tapella siitä viinasta, "Ethän sä ole siitä maksanukaan mitään".

Jotkut(monet) menee etkoille mutta se on jokaisen oma asia.
Avatar
KisSandra
Kitisijä
Viestit: 1126
Liittynyt: 14.08.2005 21:43
Paikkakunta: Hevonvitunjeera jota Tyrnäväksikin kutsutaan

Re: KITINÄ PIKKUJOULUT 2006

Viesti Kirjoittaja KisSandra »

Pysyn edelleen epävarmojen listalla, tulen paikalle jos olen maisemissa mutta uskallan epäillä etten ole. Samalle päivälle ainakin alustavasti kaavailtu 'työpaikan' pikkujouluja Tallinnassa. Saattahan nuo suunnitelmat tietty muuttuakin..

Niin ja sen lisäksi parhaan kaverin 30vee synkkäritkin samana päivänä, saattaa siis olla, että jos ei Tallinnan reissua tule niin jään Ouluun.. (jos siis juhlii nuita oikeana synkkäripäivänään)

En silti vielä kokonaan peru osallistumiseni mahdollisuutta.
Pikku Myy veti henkeä nenän kautta ja puhalsi sen ulos hampaiden välistä hyvin keljulla tavalla, joka merkitsi:En-ole-eläissäni-kuullut-mitään-näin-hullua.
(T. Janson: Muumipappa ja meri)
ComeBack

Re: KITINÄ PIKKUJOULUT 2006

Viesti Kirjoittaja ComeBack »

Ohos!

Tämä ketju onkin jo näin pitkällä!! Manala on musta bueno mesta, hienoa ninnidamamah!!

Minä tulen, minä sitoudun ja 2.12. on kanssa mulle sopiva päivä. Kyllä ootte ihania ja elämäkin on ihanaa... :h:
Avatar
alja
Kitinän uhri
Viestit: 521
Liittynyt: 17.08.2005 8:08
Paikkakunta: saunan taka
Viesti:

Re: KITINÄ PIKKUJOULUT 2006

Viesti Kirjoittaja alja »

mä en tiedä kehtaanko enää tulla.
ja saako siellä taas suudella hyvännäkösiä naisia? :P
Ulkona paistaa aurinko,
mutta sisällä sataa.
Yönmustaritari

Re: KITINÄ PIKKUJOULUT 2006

Viesti Kirjoittaja Yönmustaritari »

Mihin vittuun ilmoittaudutaan jos ei sitoudu mihinkään syömiseen vaa n i lmaanuttuu paikaalle vaan ryypäämään ja irstailemaan.?+
obah
Kitinäaddikti
Viestit: 57
Liittynyt: 13.10.2005 0:36

Re: KITINÄ PIKKUJOULUT 2006

Viesti Kirjoittaja obah »

Tupla, miksi tyytyä yhteen.
Viimeksi muokannut obah, 04.11.2006 7:54. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
vittu mä tähän mitään laita
obah
Kitinäaddikti
Viestit: 57
Liittynyt: 13.10.2005 0:36

Re: KITINÄ PIKKUJOULUT 2006

Viesti Kirjoittaja obah »

äh, pölötin aiheeseen täysin liittymätöntä sontaa. Olkoon.
vittu mä tähän mitään laita
ninnithequeen

Re: KITINÄ PIKKUJOULUT 2006

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

ComeBack kirjoitti:Ohos!

Tämä ketju onkin jo näin pitkällä!! Manala on musta bueno mesta, hienoa ninnidamamah!!

Minä tulen, minä sitoudun ja 2.12. on kanssa mulle sopiva päivä. Kyllä ootte ihania ja elämäkin on ihanaa... :h:
Kai nyt kaikille selvisi jo, että ruokailu on peruttu, koska emme saaneet 30 henkilöä kasaan?

Rellestämään johonkin baariin siis vaan joukolla, muut päättäköön mihin, mä en enää lusikkaani siihen soppaan enää pistä. Dumiiiiiis?
feliformia

Re: KITINÄ PIKKUJOULUT 2006

Viesti Kirjoittaja feliformia »

Varatkaa Aikatalon Big Time Bar. Myyntitakuu 150€/tunti tuli ainakin meidän joukolla (ehkä noin 40 henkeä) helposti täyteen. 4€ taitaa maksaa tuoppi, paikka on oikein mukava ja sijainti keskeinen. Meillä oli se varattuna yksityistilaisuuteen 19-22, jonka jälkeen sinne uskaltautui muutamia muitakin, mutta ei se menoa haitannut.

Itse en pääse pikkareihin osallistumaan, koska läsnäoloani vaaditaan toisaalla.
Enttu

Re: KITINÄ PIKKUJOULUT 2006

Viesti Kirjoittaja Enttu »

feliformia kirjoitti:Varatkaa Aikatalon Big Time Bar. Myyntitakuu 150€/tunti tuli ainakin meidän joukolla (ehkä noin 40 henkeä) helposti täyteen. 4€ taitaa maksaa tuoppi, paikka on oikein mukava ja sijainti keskeinen. Meillä oli se varattuna yksityistilaisuuteen 19-22, jonka jälkeen sinne uskaltautui muutamia muitakin, mutta ei se menoa haitannut.

Itse en pääse pikkareihin osallistumaan, koska läsnäoloani vaaditaan toisaalla.
Hep tätä mä kannatan,tosin voi olla että aika moni paikka jo täynnä
Avatar
KisSandra
Kitisijä
Viestit: 1126
Liittynyt: 14.08.2005 21:43
Paikkakunta: Hevonvitunjeera jota Tyrnäväksikin kutsutaan

Re: KITINÄ PIKKUJOULUT 2006

Viesti Kirjoittaja KisSandra »

Nyt kun siis tämä syömäjuttu on peruuntunut niin ovatko nämä juomapainotteiset pikkujoulut sitten kuitenkin tuolloin 2.12. vai vieläkö asiasta keskuistellaan.. (?)
Pikku Myy veti henkeä nenän kautta ja puhalsi sen ulos hampaiden välistä hyvin keljulla tavalla, joka merkitsi:En-ole-eläissäni-kuullut-mitään-näin-hullua.
(T. Janson: Muumipappa ja meri)
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18756
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: KITINÄ PIKKUJOULUT 2006

Viesti Kirjoittaja Niba »

Ilmeisesti ei.. mutta yhtenä lähtöpaikkana voi olla vaikka oma kortteerini siis etko ei mahdollinen jatko.. täältä on 300sek. kallioon ja 600sek. syvään ytimeen. Pohjina vois ottaa vaikka litran rikkikorkkisen Lacavulinin..
saas nähä.
Pyyhin Netikettiin..
bedlam

Re: KITINÄ PIKKUJOULUT 2006

Viesti Kirjoittaja bedlam »

Niba kirjoitti:
bedlam kirjoitti:
yannara kirjoitti:Hetkinen, mikäs vuosi nyt on?
Oleellinen kysymys aamutuimaan! Harkitsit jo osallistumista, mutta nyt et ole varma onko tämä vuosi 2006?
Musta(vaikka en itse ole), vain sellaiset jotka eivät ole rastittaneet <En osallistu-merkkiä> ovat oikeuttautuneet kirjoittamaan itsensä näihin keskusteluihin mukaan.
No mua ei kuule kiinnosta paskan vertaa mitä sää mietiskelet.
BettyB.

Re: KITINÄ PIKKUJOULUT 2006

Viesti Kirjoittaja BettyB. »

bedlam kirjoitti:No mua ei kuule kiinnosta paskan vertaa mitä sää mietiskelet.
:komp:

Eipä mulla muuta.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18756
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: KITINÄ PIKKUJOULUT 2006

Viesti Kirjoittaja Niba »

Saatiinhan sitten tämäkin keskustelu aikaisiksi.
Pyyhin Netikettiin..
silsis

Re: KITINÄ PIKKUJOULUT 2006

Viesti Kirjoittaja silsis »

Mun mielestä yleinen tyytymättömyys nibaa kohtaan on nostanut päätään. Mihin tämä maailma on menossa kun pallogrilli ja palanut jauhomakkara ei enää riitä?
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18756
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: KITINÄ PIKKUJOULUT 2006

Viesti Kirjoittaja Niba »

silsis kirjoitti:Mun mielestä yleinen tyytymättömyys nibaa kohtaan on nostanut päätään. Mihin tämä maailma on menossa kun pallogrilli ja palanut jauhomakkara ei enää riitä?
Nii joo kun erehdyin heti kuuluvasti heti osaa pikkujoulumiitin keskusteluun, niin johan pomppas..
Ei se mitään kun sitten pääsen humalaan tapahtuman johdosta niin tuntuu vähemmän.
Silsa voi lykkiä jaahomakkaraa vaikka anukseensa, itse teen sen mieluummin täyslihamakkaralla over 80% lihaa..
Huonompi bondi sanoi, kun mikään ei riitä..
Avautukaa perskeet!
Pyyhin Netikettiin..
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: KITINÄ PIKKUJOULUT 2006

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

Onko jollakin sitä vastaan, jos minäkin tulisin miitinkiin?

Saanko tulla? En ole kyllä aivan varma. Onko tämä kutsu"turnaus"?
Missä se joulu pidetään ja mitä te teette?

Ainakaan toki en tule jos olette vastaan! Onhan täällä minua arvostelevia, mutta ovatko tosissaan vai onko se huumoria? Sitä en vieläkään tiedä.
Kyl mä ainakin kirjoittaa osaan, et sikäli en ymmärrä!

Stadinarska :?:
ninnithequeen

Re: KITINÄ PIKKUJOULUT 2006

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Suvinen kirjoitti:
Stadinarska kirjoitti:Onko jollakin sitä vastaan, jos minäkin tulisin miitinkiin?
Siinähän sulle onkin salapoliisitehtävä jos meinaat jotenkin ottaa selvää, missä pikkujoulut pidetään, ketä sinne on tulossa, tai onko koko pikkujouluja edes olemassa vai onko kaikki vain suurta, paisunutta huhua. Kun ei sitä tiedä palstalla alusta asti päivittäin roikkunut kitisijäkään.
Mä oon sitä mieltä, että Dumis vois ottaa selville ettei siellä Trickshotissa oo mitään yksityistilaisuutta 2.12.
Voitas sopia jotta nähään siellä klo 18 esmes. Ja siitä sitten porukalla eteenpäin, sinne minne nenä näyttää.

EDIT: Tai tosiaan Niballa etkot. Ei huono ajatus. Pikkujoulusaunaan!
ninnithequeen

Re: KITINÄ PIKKUJOULUT 2006

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Pitkänmatkalaisille tiedoksi että meille mahtuupi yöpymään vielä. Suviselle ja Mojolle on jo varattu paikat.
Vastaa Viestiin