Maanantai.

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Dumari

Re: Maanantai.

Viesti Kirjoittaja Dumari »

CandyMan kirjoitti:En kai mä ole humalassa samanlainen?
Kyl sä olit ekassa miitissäsi, muuten... et kai. Kokeileppa kävella stadissa joku la-ilta, sehän on silloin kunnon zombie-city! Mitä tästä opimme? Kuppia kannattaa ottaa kun menee pailaamaan, silloin ei häiräydy epäolennaisia humalaisia tuijjaamaan liikaa, vaan keskittyy siinä edessä keikkuvaan peppuun.
Dumari

Re: Maanantai.

Viesti Kirjoittaja Dumari »

swirl kirjoitti:Hymyilin kolleegoille ja lauleskelin duunin käytävillä. Maanantaiaamuna :shock:
Hmm... Tarkista lääkitys, tarvittaessa aloita/lisää/vähennä/mitä tahansa, tuo ei ole kovinkaan normaalia!
sipsi
Kitisijä
Viestit: 3083
Liittynyt: 15.08.2005 7:56
Paikkakunta: Itä-Helsinki

Re: Maanantai.

Viesti Kirjoittaja sipsi »

Jännittävää. Mullakin on ihan mahtava maanantai-aamu. Siis jos se nyt on ylipäätään mahdollista.. Ei oo vielä kerenny kiukuttamaan mikään. (En vain suostu, että joku pikkusieluinen konttorirotta pilaa mun yllättävän mukavan maanantain..)
Kollegat lähti ruokikselle, ja mikäs täs on kökötellessä. Voinhan aina kitistä, ja surffata työkkärin ja BB:n sivuilla. (Hahaa! Typerä Henri tippu ja joku uus naikkonen tuli taloon.)
Kylmä kahvi kaunistaa, mutta tee se vasta ihmeitä tekee.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18754
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Maanantai.

Viesti Kirjoittaja Niba »

Juu, onneksi heräsin jo 7, mutta sain pitkitettyä töihin menoa..

Viikonloppuna lauantaiiltana juhlat, joissa en ollut normaaliin tapaan vielä tyrä täynnä 21.. vanhuus ja viisaus, vanhuus ja viisaus.
Aamuyöllä paluu turvallisesti taksilla, eikä muitten itä-helsinkiläisten jauhopäitten seassa pussissa.

Ai niin, maanantai. Eipä ihmeempiä kummia. vielä.
Pyyhin Netikettiin..
ninnithequeen

Re: Maanantai.

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Avaudun teille asiasta, jonka vuoksi olen valmis tappamaan: rakas veljeni ajoi MINUN rakkaan Kirppuni lunastuskuntoon kännipäissään. Kävin eilen katsomassa rakastani, ja siellä mamman urhea tilaihme nökötti Olarin Autoklinikalla turpa rullalla ja itki että vie minut kotiin. Voi saatana kun oisin tuosta tiennyt, en olisi Häntä pois antanut. Ikää autolla hurjat 7 vuotta. Lisäksi minulta yritettiin pimittää tieto, mitä oli tapahtunut. Kaiken tämän seurauksena irtisanouduin toistaiseksi töistänikin. Haistakoot vitun.
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8602
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Maanantai.

Viesti Kirjoittaja Lolita »

Veljesi taitaa olla niitä, joille ajokortti pitäisi antaa vasta kolmekymppisenä, jos silloinkaan. Sori, en voi ymmärtää kännikuskeja, mutta Kirpun puolesta olen pahoillani. Onneksi velipoikasi kuitenkin pysyi yhtenä kappaleena eikä toivottavasti satuttanut muitakaan.
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
Lepikkorapu

Re: Maanantai.

Viesti Kirjoittaja Lepikkorapu »

Nyt olisi hyvä pysyä hereillä, että jaksaa setviä monopsonien saloja. Kai se on pakko juoda toinen pannullinen kahvia. Ehkä pääsen jopa kirjoittamaan Kävin paskalla-ketjuun.
1108

Re: Maanantai.

Viesti Kirjoittaja 1108 »

ninnithequeen kirjoitti:lunastuskuntoon kännipäissään.
Kerro nyt miten sille veljelle kävi.
Dumari

Re: Maanantai.

Viesti Kirjoittaja Dumari »

1108 kirjoitti:
ninnithequeen kirjoitti:lunastuskuntoon kännipäissään.
Kerro nyt miten sille veljelle kävi.
Ei sillä näköjään niin väliä, autohan on tärkeempi!
Avatar
RolloTomasi
Kitisijä
Viestit: 2360
Liittynyt: 06.09.2006 7:50
Paikkakunta: Maa

Re: Maanantai.

Viesti Kirjoittaja RolloTomasi »

huomenta

on se maanantai, juu-u.

hyvää maanantaita
Since I cannot prove a lover, to entertain these fair well-spoken days, I am determined to prove a villain and hate the idle pleasures of these days.
1108

Re: Maanantai.

Viesti Kirjoittaja 1108 »

Dumari kirjoitti:Ei sillä näköjään niin väliä, autohan on tärkeempi!
No sitä tässä vähän ajattelin itsekin.

Kyllä niiden sukua täytyy olla. Toinen ajaa kännissä ja toinen murehtii vain autoa.
ninnithequeen

Re: Maanantai.

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Dumari kirjoitti:
1108 kirjoitti:
ninnithequeen kirjoitti:lunastuskuntoon kännipäissään.
Kerro nyt miten sille veljelle kävi.
Ei sillä näköjään niin väliä, autohan on tärkeempi!
No ei sillä väliä olekaan, perkeleen pentu. Sille mitään käyny, ajoi auton parkkipaikalle ja itki isille puhelimessa. Isi taputti päähän ja sit lähettiin kattomaan miten kävi autolle. No ei edes pahasti. Puskuri vähän lommolla. Otin eilen oikeen valokuvatkin, ei se ees ole paha, kuntoon sais. Ja silti muka lunastukseen. Suksikoon suohon saatanan mulkut.
Avatar
Camilla
Kitisijä
Viestit: 1314
Liittynyt: 14.08.2005 23:08

Re: Maanantai.

Viesti Kirjoittaja Camilla »

Ninni kyllä mä näkisin ton lunastuksen positiivisena asiana. Kai teillä on lunastusturva?

Hitto mun hiirikäsi on jotenki rasittunut enkä kykene muuta kun surffaa netissä..
ninnithequeen

Re: Maanantai.

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Niin ja sanottakoon vielä, että nyt veljeni ajelee isin autolla, kun "oma" tuli rikottua. Mun vanhemmat ei suostunu kertomaan edes, missä Kirppu on. Broidi sentään kertoi, kun taitaa vähän pelätä mua...Ja mulle karjutaan puhelimessa kun yritän kysyä mitä sille nyt käy. Minäkö sen tolppaan ajoin vai, häh?
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23475
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Maanantai.

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Kamat kasaan ja Lauttasaarta kohden. Melkein tekisi mieli palkita itsensä paikallisessa kinkissä, mutta taidan tyytyä perusmättöön ettei tule oksu salilla.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
ninnithequeen

Re: Maanantai.

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Camilla kirjoitti:Ninni kyllä mä näkisin ton lunastuksen positiivisena asiana. Kai teillä on lunastusturva?
Kirppu on perheenjäsen, ei pelkkä auto.

Ja valitettavasti firman nimissä, kuten nykyinen autommekin.
Avatar
more
Kitinän uhri
Viestit: 568
Liittynyt: 26.08.2006 9:10
Paikkakunta: Tixi

Re: Maanantai.

Viesti Kirjoittaja more »

Maanantai, töissä, mitään tuottavaa ei ole tullut tehtyä jos digiboksista valittamista alan foorumissa ei lasketa siksi. No onneks enää puolet työpäivästä jäljellä, kahvia saa kohta ja ongelmaisia asiakkaita on ollut vähän jos yhtään.
Almost as brutal as the onslaught of "Matti ja Teppo" - Iron Gland
millivanilli

Re: Maanantai.

Viesti Kirjoittaja millivanilli »

Aika menee täällä töissä todella nopeasti.

Mä ajattelin tänään mennä kotio riehumaan lekan kanssa, voisin hieman "remontoida" meidän keittiökaapit kaatopaikkakuntoon :D (jos avokki siis vain antaa luvan). Ziiztii!!
Avatar
Haemaeraemies
Kitisijä
Viestit: 3886
Liittynyt: 14.08.2005 18:34

Re: Maanantai.

Viesti Kirjoittaja Haemaeraemies »

http://www.ylioppilaslehti.fi/2006/09/0 ... -ei-nouse/

Don Heinäluoma kertoo rivien välistä mikä kiinnostaa ja mikä ei.
Good human, but sometimes if needed, a bad citizen.
Elukka

Re: Maanantai.

Viesti Kirjoittaja Elukka »

Eka SLK?
(SairasLomaKitisijä)

Flunssaa sairastellessa sitä ehtii tutustua monenmoisiin kulttuurin merkkiteoksiin. (viitaten päivän linkki-ketjuun)
Geetzu

Re: Maanantai.

Viesti Kirjoittaja Geetzu »

ninnithequeen kirjoitti:--
Kännissä ajellu penska sai heti uuden auton alle? Ei jumalauta. :shock:
Niin joo, lepää rauhassa Kirppu.

Ninni, poliisille tuskin on asiasta juteltu kun kerran kortti yhä broidilla taskussa... Mikä olisikaan parempi ajatus kuin vähän soitella sinne yksnollanollakakskakkoseen?
Elukka

Re: Maanantai.

Viesti Kirjoittaja Elukka »

Muuten olen sitä mieltä, että Lilolla on palstan paras allekirjoitus. :bling:
ninnithequeen

Re: Maanantai.

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Geetzu kirjoitti:
ninnithequeen kirjoitti:--
Kännissä ajellu penska sai heti uuden auton alle? Ei jumalauta. :shock:
Niin joo, lepää rauhassa Kirppu.
No näinpä.

Ja Kirppu ei vielä lepää. Odotellaan odotellaan. Ja jos Kirppuni takaisin saan, se saatanan rattijuoppo ei aja sillä enää metriäkään. Tosin en minäkään, kun ei korttia ole. Mies nosti myrskyn että hän ei vaihda (jo kertaalleen 2 kertaa sipannutta corollaa) tähän uskolliseen ja toimivaan pikku-Micraan. Joopajoo. Kirppu on sellaisista mutavelleistä mennyt, sellaiset muuttokuormat vienyt, ja yhden kaunottaren laitokselta tuonut, etten minä tappelematta Hänestä luovu. Kirpun oli tarkoitus tulla kotiin vuoden tai kahden päästä. Kuinkas kävikään...
ninnithequeen

Re: Maanantai.

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Geetzu kirjoitti:Ninni, poliisille tuskin on asiasta juteltu kun kerran kortti yhä broidilla taskussa... Mikä olisikaan parempi ajatus kuin vähän soitella sinne yksnollanollakakskakkoseen?
Tämä mielessä. Vakuutuspetosta siis yrittävät: pentu ei kiinni jäänyt.
ninnithequeen

Re: Maanantai.

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Ja ny ne vaatii mein autoa takaisin. Vissiin ihan pikkuveljelle käyttöön.
Ei saatana, menee ihan käsityskyvyn yli kyllä...

Onpa ihana avautua. Toivottavasti faija taas lukee näitä :yo:
Vastaa Viestiin