Pikkujoulut -06, syöjäilmot

Info tulevista miiteistä
1108

Re: Pikkujoulut -06, syöjäilmot

Viesti Kirjoittaja 1108 »

Tix: Keu
ninnithequeen

Re: Pikkujoulut -06, syöjäilmot

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Listassa nimi on muuttunut "en osallistu"-sarakkeeseen tänään, urpot.

Ja juu, otin nokkiini niin itseni, kuin muittenkin "luusereitten" takia, jotka ovat alkuperäiseen Pikkujouluun osallistumassa. Minusta viime vuonna oli hienot pileet, ja kaikki hyvin järjestetty. Lähes kaikki olivat paikalla. Näin ei sitten eräitten mielestä VOI olla tänä vuonna, jos minä olen soittanut pari puhelua. Ootte te mainioita.

Omien yksityisbileittensä mainostaminen samalle päivälle vaan oli jotenkin...noh, eiköhän jokainen tajua.
Aito_Johanna

Re: Pikkujoulut -06, syöjäilmot

Viesti Kirjoittaja Aito_Johanna »

ninnithequeen kirjoitti: utarekuningatar
Tää on aika hyvä, ei ihan "jumppanorsun" veroinen mutta aika hyvä silti :lol:
Dumari

Re: Pikkujoulut -06, syöjäilmot

Viesti Kirjoittaja Dumari »

ninnithequeen kirjoitti:Listassa nimi on muuttunut "en osallistu"-sarakkeeseen tänään, urpot.
Missä listassa, ei ainakaan tuolla sivun ylälaidassa olevassa.
ninnithequeen

Re: Pikkujoulut -06, syöjäilmot

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Dumari kirjoitti:
ninnithequeen kirjoitti:Listassa nimi on muuttunut "en osallistu"-sarakkeeseen tänään, urpot.
Missä listassa, ei ainakaan tuolla sivun ylälaidassa olevassa.
Mitä sie mies horiset?

En mä itestäni puhunut. Harmiksenne aion edelleen olla paikalla, vaikka sitten yksin itku kurkussa syömässä punaviinilasilliseni kanssa :lol:
Dumari

Re: Pikkujoulut -06, syöjäilmot

Viesti Kirjoittaja Dumari »

ninnithequeen kirjoitti:
Dumari kirjoitti:
ninnithequeen kirjoitti:Listassa nimi on muuttunut "en osallistu"-sarakkeeseen tänään, urpot.
Missä listassa, ei ainakaan tuolla sivun ylälaidassa olevassa.
Mitä sie mies horiset?
No kenestä sä sit puhut?
ninnithequeen

Re: Pikkujoulut -06, syöjäilmot

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Dumari kirjoitti:No kenestä sä sit puhut?
Patzista.
Dumari

Re: Pikkujoulut -06, syöjäilmot

Viesti Kirjoittaja Dumari »

ninnithequeen kirjoitti:
Dumari kirjoitti:No kenestä sä sit puhut?
Patzista.
Voi kääk! Pitäskö munkin?
silsis

Re: Pikkujoulut -06, syöjäilmot

Viesti Kirjoittaja silsis »

Nyt olen pettynyt. Siirsin itseni 'en osallistu'-puolelle, eikä kukaan ole toistaiseksi reagoinut siirtooni!? Ei minkäänlaista exodusta suuntaan tai toiseen. Vittu, pitäkää bileenne!
EveryWoman
Kitisijä
Viestit: 5729
Liittynyt: 15.08.2005 21:45

Re: Pikkujoulut -06, syöjäilmot

Viesti Kirjoittaja EveryWoman »

Flipperix kirjoitti:Jos mun pitäisi valita juhlinko 20 hyvän tyypin vai 10 hyvän tyypin, 20 mitäänsanomattoman, 30 tomppelin ja 19,7 antisosiaalisen sosiopaatin kanssa, niin ei ole vaikea valinta.
Jos löytää täältä 20 hyvää tyyppiä, ei voi olla hyvä tyyppi. :perse:
ninnithequeen

Re: Pikkujoulut -06, syöjäilmot

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Suvinen kirjoitti:Nyt kun kerran näyttää siltä, ettei ukkoa enää tuona ajankohtana ole, saatan jopa harkita osallistumista. Seurailen vähän onko tarpeeksi mielenkiintoista sakkia ilmaantumassa :)
:cheer:

Hianoo olis kyl tavata sinutkin vihdoin viimein!
Elukka

Re: Pikkujoulut -06, syöjäilmot

Viesti Kirjoittaja Elukka »

Quarter kirjoitti:Paskasakkia katsotaan kaltoin, koska he eivät osaa ilmaista yksinkertaista asiaa kahdeksan rivin sanaleikillä ja vekkuleilla kielikuvilla.
Ei se lauseen pituus, vaan se, kuinka sitä käyttää. :paijaa:
Keikaus
Kitisijä
Viestit: 4772
Liittynyt: 15.08.2005 13:18
Paikkakunta: Helsinki

Re: Pikkujoulut -06, syöjäilmot

Viesti Kirjoittaja Keikaus »

silsis kirjoitti:Nyt olen pettynyt. Siirsin itseni 'en osallistu'-puolelle, eikä kukaan ole toistaiseksi reagoinut siirtooni!? Ei minkäänlaista exodusta suuntaan tai toiseen. Vittu, pitäkää bileenne!
Reagoitko sinä itse kaikkien osallistumatta jättämisiin? Itketkö itsesi uneen?

Minä kyllä reagoin ja sanon, että haista kukkanen, jos et tule.
Kikkelis kokkelis.
silsis

Re: Pikkujoulut -06, syöjäilmot

Viesti Kirjoittaja silsis »

Keikaus kirjoitti:Minä kyllä reagoin ja sanon, että haista kukkanen, jos et tule.
Huh ja kiitos. Välillä on vapauttavaa haluta lapsellisesti huomiota. Ehkä ei kovin äijää mutta vapauttavaa - kyllä te tiedätte.
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8603
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Pikkujoulut -06, syöjäilmot

Viesti Kirjoittaja Lolita »

silsis kirjoitti:Nyt olen pettynyt. Siirsin itseni 'en osallistu'-puolelle, eikä kukaan ole toistaiseksi reagoinut siirtooni!? Ei minkäänlaista exodusta suuntaan tai toiseen. Vittu, pitäkää bileenne!
Kyllä sun nyt ois niinku tultava. Mä olen sitä mieltä.
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
Dumari

Re: Pikkujoulut -06, syöjäilmot

Viesti Kirjoittaja Dumari »

Mitä mitä!!?? Oon ollu ainakin 15 sekkaa ei-ilmoittautuneena, eikä kukaan ole kaivannut :( Voi ei!! Kukaan ei tykkää musta!
silsis

Re: Pikkujoulut -06, syöjäilmot

Viesti Kirjoittaja silsis »

Dumari kirjoitti: :( Voi ei!! Kukaan ei tykkää musta!
Sun täytyy ensiksi opetella tykkäämään itsestäsi. Teepäs ihan aluksi 10 kohdan lista hyvistä puolistasi. Muistele niitä kaikkia ihania asioita, jotka olet päässyt kokemaan täällä rakkauden puutarhassa. Entäpä ensisuudelmasi, eikö se tuntunutkin kuin miljoona sydäntä olisi hipaissut sinua seireenien lailla kutsuen ohi kiitäessään kohti ikuista eheyden valtamerta?
Dumari

Re: Pikkujoulut -06, syöjäilmot

Viesti Kirjoittaja Dumari »

silsis kirjoitti:
Dumari kirjoitti: :( Voi ei!! Kukaan ei tykkää musta!
Entäpä ensisuudelmasi, eikö se tuntunutkin kuin miljoona sydäntä olisi hipaissut sinua seireenien lailla kutsuen ohi kiitäessään kohti ikuista eheyden valtamerta?
En muista, olin niin kännissä, pilluakin yritin vongata muttei herunut. Oon niin luuseri että! Goddäm you nussiva maailma, i shall have my revenge! BUHAHAHAAA!!
Gaytacca
Wannabe-kitisijä
Viestit: 3
Liittynyt: 26.09.2006 23:10

Re: Pikkujoulut -06, syöjäilmot

Viesti Kirjoittaja Gaytacca »

Vanha poika saapuu kans, anttakee!
CandyMan

Re: Pikkujoulut -06, syöjäilmot

Viesti Kirjoittaja CandyMan »

ninnithequeen kirjoitti:
Flipperix kirjoitti:Tuota noin, oletetaan että on olemassa joukko X ihmisiä, jotka eivät missään tapauksessa halua tulla yleiseen miittiin, niin se ei ole pois sun tai kenenkään kemuista.
Korostan silti vielä, että paha mieli siitä tulee, kun on yrittänyt jotain kaikkien hyväksi saada aikaiseksi, niin edellisvuoden järkkääjä alkaa vääntää omaansa siinä sivussa - ihan vaan vittuillakseen. Jos joku ei tätä ymmärrä, niin kumma juttu.
Rauhoitutaanpas nyt ninnukkaliini. Kuten Flippetixikin varmaan tarkoitti sanoa, on pelkästään kannatettavaa että hapannaama-flippaaja-juristi-yms:t keskittyvät nauttimaan kaltaistensa seurasta omissa suljetuissa pippaloissaan, kun eivät kerran kestä jos samassa tilassa on muunlaisia ihmisiä. Turhaan heitä yritetään pakottaa yleisiin pikkareihin harmistumaan kuinka seurueen miehet eivät huomioi heitä ollenkaan (kuten viime pikkareiden jälkipyykeissä taisi ikävästi tulla esille erään henkilön kohdalla, mikä lopulta huipentui hänen väliaikaiseen palstapakoonsa).

Jospa tällä kertaa säästyttäisiin tuollaisilta tragedioilta ja kaikilla olisi kivempaa, missä seurueessa sitten ovatkin.
Geetzu

Re: Pikkujoulut -06, syöjäilmot

Viesti Kirjoittaja Geetzu »

Sun täytyy ensiksi opetella tykkäämään itsestäsi. Teepäs ihan aluksi 10 kohdan lista hyvistä puolistasi. Muistele niitä kaikkia ihania asioita, jotka olet päässyt kokemaan täällä rakkauden puutarhassa. Entäpä ensisuudelmasi, eikö se tuntunutkin kuin miljoona sydäntä olisi hipaissut sinua seireenien lailla kutsuen ohi kiitäessään kohti ikuista eheyden valtamerta?
:D :D :h:
ninnithequeen

Re: Pikkujoulut -06, syöjäilmot

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

CandyMan kirjoitti:Rauhoitutaanpas nyt ninnukkaliini. Kuten Flippetixikin varmaan tarkoitti sanoa, on pelkästään kannatettavaa että hapannaama-flippaaja-juristi-yms:t keskittyvät nauttimaan kaltaistensa seurasta omissa suljetuissa pippaloissaan, kun eivät kerran kestä jos samassa tilassa on muunlaisia ihmisiä. Turhaan heitä yritetään pakottaa yleisiin pikkareihin harmistumaan kuinka seurueen miehet eivät huomioi heitä ollenkaan (kuten viime pikkareiden jälkipyykeissä taisi ikävästi tulla esille erään henkilön kohdalla, mikä lopulta huipentui hänen väliaikaiseen palstapakoonsa).
Jospa tällä kertaa säästyttäisiin tuollaisilta tragedioilta ja kaikilla olisi kivempaa, missä seurueessa sitten ovatkin.
Niinpä tietystikin. Kuinka mä saatoin unohtaa tuon tragedian?
Ah, taidat olla kyllä ihan oikeassa.

Ja eiköhän me ilman palstan superhåtcooliksia selvitä ihan vallan mainiosti. Ilmoittautumisaikaakin on vielä n. kuukausi, ennenkuin ilmoitan heille etiäpäin. Ja mikäli sitä 38 henkeä ei siihen mennessä saada kasaan, luulen että muutama mattimyöhänenkin voi jälki-ilmoittautua ihan vallan mainiosti.
Flipperix

Re: Pikkujoulut -06, syöjäilmot

Viesti Kirjoittaja Flipperix »

CandyMan kirjoitti:Turhaan heitä yritetään pakottaa yleisiin pikkareihin harmistumaan kuinka seurueen miehet eivät huomioi heitä ollenkaan

Jospa tällä kertaa säästyttäisiin tuollaisilta tragedioilta
Nyt kyllä ryskyy Candymanin kaapin ovet aika huolella. No harmina aiheensa kullakin. :D
Patz

Re: Pikkujoulut -06, syöjäilmot

Viesti Kirjoittaja Patz »

Tilulii!

Osallistujien määrä alkaa hipomaan jo toistasataa, kohta joudutaan varaamaan Hartwall-Areenaa varjopikkareiden pitopaikaksi! Raati on karsinut osallistujat naaman ja pankkitilin saldon perusteella, eli jos et vielä ole mitään kuullut, et valitettavasti tullut valituksi. Onneksi jäljellä on vielä monet vaihtoehtoiset pikkujoulut!

Ja Ninni, en ole koskaan missään ilmoittanut näihin järjestämiisi pikkujouluihin, nimeni oli epävarmalla listalla, jos vaikka olisit onnistunut järkkäämään vaatimukseni. Ja hei kamoon, edellisistä ei-niin-kovin-nokkelista viesteistä päätellen, ette te minua olisi juhliinne halunneetkaan. Joten lopettakaa itkeminen ja keskittykää toisiinne ja mahdollisimman hyvien pikkujoulujen järjestämiseen.
CandyMan

Re: Pikkujoulut -06, syöjäilmot

Viesti Kirjoittaja CandyMan »

Flipperix kirjoitti:
CandyMan kirjoitti:Turhaan heitä yritetään pakottaa yleisiin pikkareihin harmistumaan kuinka seurueen miehet eivät huomioi heitä ollenkaan (kuten viime pikkareiden jälkipyykeissä taisi ikävästi tulla esille erään henkilön kohdalla, mikä lopulta huipentui hänen väliaikaiseen palstapakoonsa)

Jospa tällä kertaa säästyttäisiin tuollaisilta tragedioilta
Nyt kyllä ryskyy Candymanin kaapin ovet aika huolella. No harmina aiheensa kullakin. :D
Meniköhän tixiltä taas jotain ohi? Kyseinen hapannaamavalittaja oli naispuolinen henkilö, valitus ehkä löytyy vielä jostain vanhasta pikkujouluketjusta jos jaksat etsiä. Noin muuten voit leikkiä molemminpuolista håmåhaukkumista vaikka RAMin kanssa.

Olen edelleen patzin ja tixin kanssa samaa mieltä siitä että jos jotakuta ahdistaa olla samassa tilassa muiden (erilaisten) ihmisten kanssa, kannattaa järjestää yksityispippalot. En siis ole missään tapauksessa patzin järjestämiä pikkujouluja vastaan.