Pikkujoulut -06, syöjäilmot

Info tulevista miiteistä
Dumari

Re: Pikkujoulut -06, syöjäilmot

Viesti Kirjoittaja Dumari »

Aasi ketjunomistajana vois vaikka lisätä otsikkoon sen päivämäärän, niin sitä ei tarvis metsästää ketjusta.
kaakki
Kitinän väärinkäyttäjä
Viestit: 146
Liittynyt: 23.09.2005 20:45
Paikkakunta: Hyvinge

Re: Pikkujoulut -06, syöjäilmot

Viesti Kirjoittaja kaakki »

Täh päh? siis päivä onkin nyt 2.12.? Ok, täytynee laittaa ylös uudemman kerran..
Eiku eiku..ehkäpä sitä pitäisi ruveta lukemaan näitä viestejä hieman tarkemmin..siis on Varjot ja aidot..oolrait. :)
Viimeksi muokannut kaakki, 26.09.2006 12:06. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
kaakki
Kitinän väärinkäyttäjä
Viestit: 146
Liittynyt: 23.09.2005 20:45
Paikkakunta: Hyvinge

Re: Pikkujoulut -06, syöjäilmot

Viesti Kirjoittaja kaakki »

McJanne kirjoitti:
kaakki kirjoitti:Täh päh? siis päivä onkin nyt 2.9.? Ok, täytynee laittaa ylös uudemman kerran..
Heh, tuo vaatisi jo jonkinmoista nopeutta ja sekin riittäisi vaan teoriassa.
Sä olit nopee. :wink:
kaakki
Kitinän väärinkäyttäjä
Viestit: 146
Liittynyt: 23.09.2005 20:45
Paikkakunta: Hyvinge

Re: Pikkujoulut -06, syöjäilmot

Viesti Kirjoittaja kaakki »

McJanne kirjoitti:
kaakki kirjoitti:Sä olit nopee. :wink:
Hmph, ensin ajattelin sanoa että eikun kyttään sua, mutta toisella lukemisella heräsi ajatus että millonkas me...

[HA, HA, HA]
Roskapostia palstantäytteenä, anteeksi kaikille.
Jep, ei vielä milloinkaan, sano. Mutta ehkäpä sitten joinakin noista mun sekoilemista päivistä tai juhlista, jos pääsen itsekään perille, minne sitä pitikään mennä ja milloin.. :shock:
ninnithequeen

Re: Pikkujoulut -06, syöjäilmot

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Hohhoijaa, joku toinen saa kohta hoitaa järjestelyt loppuun. Eräs utarekuningatar haluaa väen väkisin pitää omat pikkujoulunsa samana päivänä, herraties minkä helvetin takia. Huomionkipeyttäkö?

Sen siitä saa, kun tahtoo olla avuksi. Edellisen vuoden kemujen järjestäjä yrittää pistää Kitykansaa kahtia. Ei paljon nappaa moinen käytös.
bedlam

Re: Pikkujoulut -06, syöjäilmot

Viesti Kirjoittaja bedlam »

Eeehaaheeeaaah! Sinnehän on vielä 2,5 kuukautta, eli voinee veikata että Kitinässä tulee piisaamaan työpäivien viihdykettä pimeneviin syyspäiviin vielä oikein roppakaupalla. Kiitos jo etukäteen.
ninnithequeen

Re: Pikkujoulut -06, syöjäilmot

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

bedlam kirjoitti:Eeehaaheeeaaah! Sinnehän on vielä 2,5 kuukautta, eli voinee veikata että Kitinässä tulee piisaamaan työpäivien viihdykettä pimeneviin syyspäiviin vielä oikein roppakaupalla. Kiitos jo etukäteen.
Joo, ei paljon huvita kuitenkaan. Kohta sieltä tietysti tullaan huutamaan että "vitun tosikko, en mä ollu niinQ tosissani!"

Valitettavasti vaan mä otin tän ihan tosissani, kun tarjouduin järjestelemään asiat. Ei se tarvii kuin yhden puhelinsoiton, ni homma on kaput. Mun rahathan siinä vaan hukkaan menee.
Patz

Re: Pikkujoulut -06, syöjäilmot

Viesti Kirjoittaja Patz »

ninnithequeen kirjoitti:Huomionkipeyttäkö?
Ainakaan toistaiseksi kukaan ilmottautuneista ei ole ollut jo näihin toisiin kemuihin ilmottautunut henkilö, vaan mielipiteensä "en osallistu" nappia painamalla ilmaissut. Että eipä tässä ketään olla kalastelemassa, ainoastaan vaihtoehtoa tarjoamassa. Ja jottei tule paha mieli, voinemme toki valita toisenkin päivämäärän.

T:utareet
ninnithequeen

Re: Pikkujoulut -06, syöjäilmot

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Patz kirjoitti:
ninnithequeen kirjoitti:Huomionkipeyttäkö?
Ainakaan toistaiseksi kukaan ilmottautuneista ei ole ollut jo näihin toisiin kemuihin ilmottautunut henkilö, vaan mielipiteensä "en osallistu" nappia painamalla ilmaissut. Että eipä tässä ketään olla kalastelemassa, ainoastaan vaihtoehtoa tarjoamassa. Ja jottei tule paha mieli, voinemme toki valita toisenkin päivämäärän.
No kamoon, myöntänet itsekin että aika halpamaisen tempun teit, enkä helkkarissa tajua miksi. Tottakai moisesta mielipaha tulee.

Olisitko siis itse kuitenkin halunnut tänä vuonnakin nämä bileet järjestää, vaikka viime vuonna tulikin niin paljon purnaamista?
Patz

Re: Pikkujoulut -06, syöjäilmot

Viesti Kirjoittaja Patz »

ninnithequeen kirjoitti:Olisitko siis itse kuitenkin halunnut tänä vuonnakin nämä bileet järjestää, vaikka viime vuonna tulikin niin paljon purnaamista?
En missään tapauksessa. Syytän ideasta Tixiä jonka kutsuvieraslistalle halusin hinnalla millä hyvänsä!11
ninnithequeen

Re: Pikkujoulut -06, syöjäilmot

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Patz kirjoitti:
ninnithequeen kirjoitti:Olisitko siis itse kuitenkin halunnut tänä vuonnakin nämä bileet järjestää, vaikka viime vuonna tulikin niin paljon purnaamista?
En missään tapauksessa. Syytän ideasta Tixiä jonka kutsuvieraslistalle halusin hinnalla millä hyvänsä!11
Joo. Ilkeetä läppää kuitenkin.

Mie kun luulin että tässä ollaan kaikki samassa junassa koko pikkujoulu-touhussa. Tarkoitushan on että kaikilla on kivaa.
Patz

Re: Pikkujoulut -06, syöjäilmot

Viesti Kirjoittaja Patz »

ninnithequeen kirjoitti:Tarkoitushan on että kaikilla on kivaa.
Kyllä. Myös niillä jotka haluavat valikoida seuransa tai juhlistaa pikkujoulua jollain muulla tavalla. Ei tämä ole muilta pois, koita nyt ymmärtää.
ninnithequeen

Re: Pikkujoulut -06, syöjäilmot

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Patz kirjoitti:
ninnithequeen kirjoitti:Tarkoitushan on että kaikilla on kivaa.
Kyllä. Myös niillä jotka haluavat valikoida seuransa tai juhlistaa pikkujoulua jollain muulla tavalla. Ei tämä ole muilta pois, koita nyt ymmärtää.
Naurettavaa dissausta joka tapauksessa.
Patz

Re: Pikkujoulut -06, syöjäilmot

Viesti Kirjoittaja Patz »

ninnithequeen kirjoitti:Naurettavaa dissausta joka tapauksessa.
Sovitaan vaikka niin.

Minä nyt vaan sanoin tämän bubbling under-asian ääneen ja olen valmis siitä kaiken paskan niskaani ottamaan. Niin että pankaa parastanne!
silsis

Re: Pikkujoulut -06, syöjäilmot

Viesti Kirjoittaja silsis »

ninnithequeen kirjoitti: Naurettavaa dissausta joka tapauksessa.
Tämä pitää muuten punnita, ihan mielenkiinnosta.
Flipperix

Re: Pikkujoulut -06, syöjäilmot

Viesti Kirjoittaja Flipperix »

No bu-huu. Eiköhän jokainen saa juhlia valitsemallaan joukolla miten haluaa. Jos se on nyt niin nyyh ettei kaikki oo kaikkien kavereita niin voi käydä hakemassa samantien apteekista lopetuspillerin. Jos mun pitäisi valita juhlinko 20 hyvän tyypin vai 10 hyvän tyypin, 20 mitäänsanomattoman, 30 tomppelin ja 19,7 antisosiaalisen sosiopaatin kanssa, niin ei ole vaikea valinta.
Viimeksi muokannut Flipperix, 26.09.2006 18:13. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
1108

Re: Pikkujoulut -06, syöjäilmot

Viesti Kirjoittaja 1108 »

Flipperix kirjoitti:19,7 antisosiaalisen sosiopaatti
Moon ihan täys 130%
Ja psykopaatti
Ja nekrofiili.
ninnithequeen

Re: Pikkujoulut -06, syöjäilmot

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Flipperix kirjoitti:No bu-huu. Eiköhän jokainen saa juhlia valitsemallaan joukolla miten haluaa, jos se on nyt niin nyyh ettei kaikki oo kaikkien kavereita niin voi käydä hakemassa samantien. Jos mun pitäisi valita juhlinko 20 hyvän tyypin vai 10 hyvän tyypin, 20 mitäänsanomattoman, 30 tomppelin ja 19,7 antisosiaalisen sosiopaatin kanssa, niin ei ole vaikea valita.
Jokatapauksessa - tehkää vaan mitä haluatte. Paha maku moisesta kuitenkin jää. "Moi mä oon Patz ja mä haluun väkisinkin pitää omat pikkarit just sillon kun ne toisetkin, mihin ne luuserit menee! Mä päätän ketkä on tarpeex cool mun pileisiin!"

Minä en missään nimessä pitänyt näitä alkuperäisiä bileitä MUN bileinä, vaan KAIKKIEN bileinä. Siis ihan jokaisen Kityyn kirjoittaneen. Enhän mie toki muuta ole tehnyt kun tilat varannut. Mutta kun ei kaikille kelpaa, niin ei kelpaa :(
Flipperix

Re: Pikkujoulut -06, syöjäilmot

Viesti Kirjoittaja Flipperix »

ninnithequeen kirjoitti:Minä en missään nimessä pitänyt näitä alkuperäisiä bileitä MUN bileinä, vaan KAIKKIEN bileinä. Siis ihan jokaisen Kityyn kirjoittaneen. Enhän mie toki muuta ole tehnyt kun tilat varannut. Mutta kun ei kaikille kelpaa, niin ei kelpaa :(
Tuota noin, oletetaan että on olemassa joukko X ihmisiä, jotka eivät missään tapauksessa halua tulla yleiseen miittiin, niin se ei ole pois sun tai kenenkään kemuista.
ninnithequeen

Re: Pikkujoulut -06, syöjäilmot

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Flipperix kirjoitti:Tuota noin, oletetaan että on olemassa joukko X ihmisiä, jotka eivät missään tapauksessa halua tulla yleiseen miittiin, niin se ei ole pois sun tai kenenkään kemuista.
Oletetaan vaan.

Korostan silti vielä, että paha mieli siitä tulee, kun on yrittänyt jotain kaikkien hyväksi saada aikaiseksi, niin edellisvuoden järkkääjä alkaa vääntää omaansa siinä sivussa - ihan vaan vittuillakseen. Jos joku ei tätä ymmärrä, niin kumma juttu.
Quarter

Re: Pikkujoulut -06, syöjäilmot

Viesti Kirjoittaja Quarter »

Kity jakaantuu... On intellektuellit elitistit jotka pelaavat aliasta ja sanailevat kilpaa koko illan. Miehet hörppivät sivistyneesti konjakkia ja naiset kuivaa sherryä. Sikarinsavun ja mahongin tuoksu täyttää nahkasohvilla varustetun salongin joka nurkan. Ovathan he eliittiä. Eivät sitä paskasakkia, joka käyttää yksinkertaisia VAIN neljän sanan lauseita.. Paskasakki juo olutta sukupuoleen katsomatta ja viihtyy vähän "karkeimmissä" tiloissa. Paskasakkia katsotaan kaltoin, koska he eivät osaa ilmaista yksinkertaista asiaa kahdeksan rivin sanaleikillä ja vekkuleilla kielikuvilla. Oi ihanata! :h:

edit... tai siltä ainakin tuntuu. :)
Flipperix

Re: Pikkujoulut -06, syöjäilmot

Viesti Kirjoittaja Flipperix »

ninnithequeen kirjoitti:Korostan silti vielä, että paha mieli siitä tulee, kun on yrittänyt jotain kaikkien hyväksi saada aikaiseksi, niin edellisvuoden järkkääjä alkaa vääntää omaansa siinä sivussa - ihan vaan vittuillakseen. Jos joku ei tätä ymmärrä, niin kumma juttu.
Jos sä tajuaisit, että tällä ei ole mitään tekemistä sun kanssa eikä vittuilunkaan, vaan sen kanssa, että edellisvuoden järkkääjä ei halua tulla sinne yleiseen miittiin, niin se vasta olis kumma juttu.
ninnithequeen

Re: Pikkujoulut -06, syöjäilmot

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Flipperix kirjoitti:
ninnithequeen kirjoitti:Korostan silti vielä, että paha mieli siitä tulee, kun on yrittänyt jotain kaikkien hyväksi saada aikaiseksi, niin edellisvuoden järkkääjä alkaa vääntää omaansa siinä sivussa - ihan vaan vittuillakseen. Jos joku ei tätä ymmärrä, niin kumma juttu.
Jos sä tajuaisit, että tällä ei ole mitään tekemistä sun kanssa eikä vittuilunkaan, vaan sen kanssa, että edellisvuoden järkkääjä ei halua tulla sinne yleiseen miittiin, niin se vasta olis kumma juttu.
Kyllä se oli tulossa vielä ennenkuin oman ketjunsa avasi...
Flipperix

Re: Pikkujoulut -06, syöjäilmot

Viesti Kirjoittaja Flipperix »

Patz kirjoitti:Ihanaa, näitä ketjuja jo olen odottanutkin! Ei sillä että erityisesti pikkujouluja odottaisin, mutta vittuilu ja hampaidenkiristys on näitä ketjuja lukiessa taattua!

Lupaan osallistua, mutta vain jos a)menu on juuri oikeanlainen kalori- ja
hiilarimäärien suhteen (ilmoitan myöhemmin) b)viinilistalla on vähintään kuuttatoista eri punaviiniä laseittain (tai jos syön kalaa, 24 eri valkoviiniä) c)paikan musiikki on mielentilaani sopivaa d)saan istua älykkäiden ja komeiden miesten kanssa samassa pöydässä (ei muita naisia, naiset on perseestä) e)saan maksaa illalliseni 8,10e lounarilla, 50 sentin kolikoilla ja Masterilla ja f)MGandhi tunnustaa mulle ikuista rakkauttaan ja luonnollisesti hoitaa kaikki tarpeeni illan lopuksi.
Niin, tässähän selvästi sanotaan, että olen tulossa...
1108

Re: Pikkujoulut -06, syöjäilmot

Viesti Kirjoittaja 1108 »

Patz kirjoitti:Lupaan osallistua, mutta vain jos a)menu on juuri oikeanlainen kalori- ja
hiilarimäärien suhteen (ilmoitan myöhemmin) b)viinilistalla on vähintään kuuttatoista eri punaviiniä laseittain (tai jos syön kalaa, 24 eri valkoviiniä) c)paikan musiikki on mielentilaani sopivaa d)saan istua älykkäiden ja komeiden miesten kanssa samassa pöydässä (ei muita naisia, naiset on perseestä) e)saan maksaa illalliseni 8,10e lounarilla, 50 sentin kolikoilla ja Masterilla ja f)MGandhi tunnustaa mulle ikuista rakkauttaan ja luonnollisesti hoitaa kaikki tarpeeni illan lopuksi.
Patzilla oli vaatimuksia mitä ninni ei osaa täyttää.