Oikea Mies

Yleinen lätinä jä kitinä
Geetzu

Re: Oikea Mies

Viesti Kirjoittaja Geetzu »

Niin puhuu. Hyvin provosoivalla tyylillään.
Mä vähän toivon et martzan poika jättää armeijan kesken. ;)
Avatar
martza
Kitisijä
Viestit: 1488
Liittynyt: 15.08.2005 8:37
Paikkakunta: Etelä-Suomi

Re: Oikea Mies

Viesti Kirjoittaja martza »

Elppis kirjoitti: Brains?
Aivan ja kaikki muut sisäkalut, verisuonet, lihakset ym. tarvittavat osat, jotka kuuluvat olennaisen osana ihmisen kehoon.
Jeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee.....
ninnithequeen kirjoitti: Älkää ny viittikö kiusata Martzaa!
Puhuuhan se ihan asiaakin!
Ei mua kukaan kiusaa enkä suutu ja mustaksi muutu. :wink:
"Elämä syntyy hanurista - tai ainakin läheltä sitä"
Avatar
martza
Kitisijä
Viestit: 1488
Liittynyt: 15.08.2005 8:37
Paikkakunta: Etelä-Suomi

Re: Oikea Mies

Viesti Kirjoittaja martza »

geetzu kirjoitti: Mä vähän toivon et martzan poika jättää armeijan kesken
Voi Eiiii. Tällaistäkö kohtaloa sinä minulle toivot. :evil:
Olin kyllä ajatellut, että jos vaikka RUK:n kävisi.
Pojastani sivari tai keskeyttäisi armeijan. Eiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii
Silloin varmaan tarvitsisin mielenterveyteeni terapiaa, apua.
"Elämä syntyy hanurista - tai ainakin läheltä sitä"
Geetzu

Re: Oikea Mies

Viesti Kirjoittaja Geetzu »

martza kirjoitti:Pojastani sivari tai keskeyttäisi armeijan. Eiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii
Silloin varmaan tarvitsisin mielenterveyteeni terapiaa, apua.
Juu. Tai jos vaikka poikas kuolis RUK:ssa niin saattasit hakeutua ammattiauttajan juttusille. Vaiks kerran niinq. Jos ei kaverit jeesis.
prosessi

Re: Oikea Mies

Viesti Kirjoittaja prosessi »

martza kirjoitti:
prosessi kirjoitti:Ei kunnossa, mutta tasokkaampaa kuin sinun.
Näkee kyllä, että ei ole kunnossa, totta tosiaan.
Miten voit sitten kirjoittaa, että se on tasokkaampaa???
Onko sielunelämäsi tasokkaampaa verratuna mun sielunelämääni, kun et ole edes kunnossa?
Jos tämä on kriteerisi niin sitten nostan kädet ylös.
Itse asiassa olen nykyään myös kunnossa. Mutta se mitä ajoin takaa oli se, että kunnossa oleminen ja tasokkuus eivät ole sama asia. Jos korvien välissä liikkuu jotain muutakin kuin tuuli, menee se jokin huomattavasti helpommin solmuun.
prosessi kirjoitti:Puhut ristiriitaisia. Jos hoidot ovat hyvä asia, mutta niiden käyttäminen kyseenalaista, olet todellisuudessa sitä mieltä, että hoidot ovat huono asia
Missä olen kyseenalaistanut hoidot?
Kirjoitin juuri, että on hyvä, että osaa hakeutua hoitoon, kun omat eväät ei riitä.
Annat niille omille eväille niin suuren arvon, että omien eväiden puuttuminen muuttuu paheksuttavaksi, jolloin tietenkin hoitoihin turvautuminen on kyseenalaista. Mutta ethän sinä ymmärrä.
prosessi kirjoitti: Tiedän, että sinulla on omia lapsia. Jos en tietäisi, epäilisin sinua ala-asteikäiseksi, joten jopa sinun mittareillasi olen henkisen kehityksen osalta edelläsi.
Niin taidat olla puperteetti-iässä vielä.
Se on hyvä, että tunnet, että olet henkisen kehityksen osalta kypsempi kuin minä.
Kai sitä varten käyt sitten terapiassa, että pysyt kasassa.
En käy terapiassa, ole käynyt enää vuosiin. Itse asiassa en koskaan ehtinytkään käydä ihan oikeassa terapiassa. Pysyn kasassa ihan omin avuin, lääkkeitä kyllä jouduin aikani syömään.

Sokeana ympäröivälle maailmalle on helppoa pysyä kasassa, mutta sokeus on mielestäni silti epätoivottavaa, ja minua tuskastuttaa, että olet sen ikäinen kuin olet, etkä silti vieläkään näe.
prosessi kirjoitti: Kyllä poika tietää mielipiteesi, älä pidä lapsiasi tyhminä. Siten et voi tietää, että onko armeija hänelle todellisuudessa kuitenkin kynnyskysymys ja suorastaan valtava Peikko. Jos sinä vain olet hänen näkökulmastaan vielä isompi peikko, joka ei lopu vuoden kuluessa.
Ihan varmasti kummatkin lapseni tietävät, mitä ajattelen asioista ja kummoinen on arvomaailmani(oikea/väärä).
Niinpä. Mutta sinä et erittäin todennäköisesti tiedä, mitä he ihan oikeasti asioista ajattelevat. Se on tavallista, jos vanhemmat ovat kapeakatseisia ja jyrkkiä.
Lapseni ovat iloisia, empaattisia ja "älykkäitä" lapsia.
Menivät juuri lukioon. Tytöllä keskiarvo 9.5 poijalla 9.2.
Tyttö soittaa 5:ttä vuotta klarinettia musiikkiopistossa. Soittaa myös eräässä bändissä saksofonia, tausta soittajana.
Harrastaa sulkapalloilua, jumppaa 3 kertaa viikossa ja mukavia kavereita ympärillä.
Poika pelaa fudista seurassa, harrastaa sulkapallon peluuta, soittaa kitaraa bändissä ja samoin mukavia kavereita ympärillä.
Tyypillistä martzaa. Suoritteita ja täydellisyyttä, sitähän teidän elämänne on. Olisi kiva tietää, mitä siellä kulissiverhojen takana tapahtuu, suurin osa sinullekin näkymättömissä.
prosessi kirjoitti: Minä pidän hamekankaan hankkimista itsenäisen päätöksen tehneelle lapselle vittuiluna, olipa tämä päätös miten epähyväksyttävä tahansa. Aikuisille sinä et edes osaa vittuilla, joten ole sen suhteen ihan rauhassa.
Katso ylempää vastaukseni hamekankaasta.
Sanonta tai ei, negatiivisesta asenteesta se kertoo silti. Se, että jokin on muodostunut sanonnaksi, ei tee siitä yhtään sen hyväksyttävämpää.
prosessi kirjoitti: Mikä sinua noissa mielenterveyspalveluissa oikein pelottaa? Että siellä selviäisi, ettet ollutkaan ihan niin täydellinen isä ja mies kuin mitä olet kuvitellut?
Pelottaa ??
Siltähän nämä asenteesi vaikuttavat.
prosessi

Re: Oikea Mies

Viesti Kirjoittaja prosessi »

Geetzu kirjoitti:
martza kirjoitti:Pojastani sivari tai keskeyttäisi armeijan. Eiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii
Silloin varmaan tarvitsisin mielenterveyteeni terapiaa, apua.
Juu. Tai jos vaikka poikas kuolis RUK:ssa niin saattasit hakeutua ammattiauttajan juttusille. Vaiks kerran niinq. Jos ei kaverit jeesis.
Älä nyt, sehän olisi niin kunniakas kuolema, että kuolinilmoitus ripustettaisiin seinälle.
ninnithequeen

Re: Oikea Mies

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Nyt menee jo mauttomuuksiin, toisen lapsen kuolemasta puhuminen tolleen.

Hävetkää.
Avatar
martza
Kitisijä
Viestit: 1488
Liittynyt: 15.08.2005 8:37
Paikkakunta: Etelä-Suomi

Re: Oikea Mies

Viesti Kirjoittaja martza »

prosessi kirjoitti:
Voi Eiiiiiiii. Mä en jaksa sun kanssa enään kirjoitella.
Syöhän poika tabuja, että pysyt kasassa.
Geetzu kirjoitti: Juu. Tai jos vaikka poikas kuolis RUK:ssa niin saattasit hakeutua ammattiauttajan juttusille. Vaiks kerran niinq. Jos ei kaverit jeesis.
Kai sitä voi kuolla omassa sängyssäänkin vaikka ei olisi RUKkia käyty.
Sitähän voi kuolla missä tahansa ja koska vaan.
Niinhän sitä sanotaan, että oman lapsen kuolema on kaikkein pahinta. Kyllä se jokaisella silloin koville ottaa ja varmasti saattaisin ammattiauttajanapua pyytää ellei hyvät ystävät siinä mua pystyisi tukemaan.
Mutta kuka nyt toiselle sellaista toivoisi edes pahimpina hetkinään.
"Elämä syntyy hanurista - tai ainakin läheltä sitä"
prosessi

Re: Oikea Mies

Viesti Kirjoittaja prosessi »

martza kirjoitti:
prosessi kirjoitti:
Voi Eiiiiiiii. Mä en jaksa sun kanssa enään kirjoitella.
Surullista. Juuri kun ehdit aloittaa ihan omien tekstien kirjoittamisen yrittämisen, toteatkin ettet jaksa. Miten sitten jaksat noita iänikuisia sitaattejasi?
Syöhän poika tabuja, että pysyt kasassa.
Täsmennetään nyt vielä sen verran, että ensinnäkään en ole poika, enkä myöskään ole enää aikoihin syönyt tabuja.
Avatar
Lilo
Kitisijä
Viestit: 3044
Liittynyt: 26.03.2006 21:27

Re: Oikea Mies

Viesti Kirjoittaja Lilo »

martza kirjoitti:
prosessi kirjoitti:
Voi Eiiiiiiii. Mä en jaksa sun kanssa enään kirjoitella.
Syöhän poika tabuja, että pysyt kasassa.
Poika? Nyt multa on jäänyt jotakin vissiin huomaamatta. :shock:
Artificial Intelligence is no match for natural stupidity.
prosessi

Re: Oikea Mies

Viesti Kirjoittaja prosessi »

Lilo kirjoitti:
martza kirjoitti:
prosessi kirjoitti:
Voi Eiiiiiiii. Mä en jaksa sun kanssa enään kirjoitella.
Syöhän poika tabuja, että pysyt kasassa.
Poika? Nyt multa on jäänyt jotakin vissiin huomaamatta. :shock:
Näköjään minultakin.
Avatar
Mylwin
Kitisijä
Viestit: 4593
Liittynyt: 16.08.2005 15:25
Paikkakunta: Kouvostoliitto

Re: Oikea Mies

Viesti Kirjoittaja Mylwin »

prosessi kirjoitti:
Geetzu kirjoitti:
martza kirjoitti:Pojastani sivari tai keskeyttäisi armeijan. Eiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii
Silloin varmaan tarvitsisin mielenterveyteeni terapiaa, apua.
Juu. Tai jos vaikka poikas kuolis RUK:ssa niin saattasit hakeutua ammattiauttajan juttusille. Vaiks kerran niinq. Jos ei kaverit jeesis.
Älä nyt, sehän olisi niin kunniakas kuolema, että kuolinilmoitus ripustettaisiin seinälle.
"Upseerioppilas käveli humalassa alasti panssaroidun miehistönkuljetusajoneuvon alle. (STT-Reuters)"

Kyllä sitä kelpaisi esitellä sitten kaffikesteillä. Olisi kuva ja pronssinen ampumamerkki esillä.
Kävin katsomassa Mylwinin kuvaa, ja näyttää kyllä just siltä ettei sillä ole yhtään ystävää.
- Ann 2005
Avatar
martza
Kitisijä
Viestit: 1488
Liittynyt: 15.08.2005 8:37
Paikkakunta: Etelä-Suomi

Re: Oikea Mies

Viesti Kirjoittaja martza »

prosessi kirjoitti: Surullista. Juuri kun ehdit aloittaa ihan omien tekstien kirjoittamisen yrittämisen, toteatkin ettet jaksa. Miten sitten jaksat noita iänikuisia sitaattejasi?
Olen omia mielipiteitäni kirjoittanut ja jos näitä samoja tekstejä olet lukenut terapiassa olessasi, odotushuoneessa niin minkäs minä sille mahhan.
prosessi kirjoitti: Täsmennetään nyt vielä sen verran, että ensinnäkään en ole poika, enkä myöskään ole enää aikoihin syönyt tabuja.
Jaa olet siis mitä ilmeisemmin sitten pojan vastakohta elikkä tyttö.
Menikö oikein?

Tabun syöjä silti olet ollut. :wink:
"Elämä syntyy hanurista - tai ainakin läheltä sitä"
prosessi

Re: Oikea Mies

Viesti Kirjoittaja prosessi »

martza kirjoitti:Tabun syöjä silti olet ollut.
Ei herra isä. Lapsiparkojasi.
ninnithequeen

Re: Oikea Mies

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

martza kirjoitti:Tabun syöjä silti olet ollut. :wink:
Kröhöm. Niin muuten aika moni muukin. Kaikki eivät vaan kerro siitä julkisesti palstalla, koska pelkäävät sinunkaltaisiasi mollaajia.
prosessi

Re: Oikea Mies

Viesti Kirjoittaja prosessi »

Mylwin kirjoitti:
prosessi kirjoitti:
Geetzu kirjoitti:Juu. Tai jos vaikka poikas kuolis RUK:ssa niin saattasit hakeutua ammattiauttajan juttusille. Vaiks kerran niinq. Jos ei kaverit jeesis.
Älä nyt, sehän olisi niin kunniakas kuolema, että kuolinilmoitus ripustettaisiin seinälle.
"Upseerioppilas käveli humalassa alasti panssaroidun miehistönkuljetusajoneuvon alle. (STT-Reuters)"

Kyllä sitä kelpaisi esitellä sitten kaffikesteillä. Olisi kuva ja pronssinen ampumamerkki esillä.
Kunhan ei ole ollut hamekangasta päällä...
Avatar
Mylwin
Kitisijä
Viestit: 4593
Liittynyt: 16.08.2005 15:25
Paikkakunta: Kouvostoliitto

Re: Oikea Mies

Viesti Kirjoittaja Mylwin »

prosessi kirjoitti: Ei herra isä. Lapsiparkojasi.
Mutta niillä on kuitenkin melkein kympin keskiarvo ja soittavat fagottia sekä poron esinahasta tehtyä selloa. Ei voi olla huono elämä.
Kävin katsomassa Mylwinin kuvaa, ja näyttää kyllä just siltä ettei sillä ole yhtään ystävää.
- Ann 2005
prosessi

Re: Oikea Mies

Viesti Kirjoittaja prosessi »

Mylwin kirjoitti:
prosessi kirjoitti: Ei herra isä. Lapsiparkojasi.
Mutta niillä on kuitenkin melkein kympin keskiarvo ja soittavat fagottia sekä poron esinahasta tehtyä selloa. Ei voi olla huono elämä.
No joo, tuon osalta on paha mennä väittämään vastaan.
Avatar
martza
Kitisijä
Viestit: 1488
Liittynyt: 15.08.2005 8:37
Paikkakunta: Etelä-Suomi

Re: Oikea Mies

Viesti Kirjoittaja martza »

prosessi kirjoitti: Ei herra isä. Lapsiparkojasi
Paraskin arvostelija. :lol: :lol:
Koethan pysyä kasassa silti. :wink:
ninnithequeen kirjoitti: Kröhöm. Niin muuten aika moni muukin. Kaikki eivät vaan kerro siitä julkisesti palstalla, koska pelkäävät sinunkaltaisiasi mollaajia.
Eikö täällä joskus ollu joku aihe siitä, että kuka on käyttänyt tai käyttää tabuja.? :roll:


Noh annan samalla mitalla takaisin ja jos joku ymmärtää tämän mollaamiseksi niin en mä sitä niin ole tarkoittanut.
Mielipiteitäni vain ja ihan omiani. Ei naistenlehdistä :wink:
"Elämä syntyy hanurista - tai ainakin läheltä sitä"
prosessi

Re: Oikea Mies

Viesti Kirjoittaja prosessi »

martza kirjoitti:
prosessi kirjoitti: Ei herra isä. Lapsiparkojasi
Paraskin arvostelija.
Viittaatko tälläkin siihen, että olen syönyt joskus lääkkeitä? Lohdutukseksesi voin sanoa, ettei minulla ollut silloin lapsia.
Noh annan samalla mitalla takaisin ja jos joku ymmärtää tämän mollaamiseksi niin en mä sitä niin ole tarkoittanut.
Ai samalla mitalla? Samaa mittaa olisi, jos vaikka lapsesi olisi tappanut itsensä, ja minä sen jälkeen tulisin toitottamaan, miten huono isä olet ollut. Jostain kumman syystä en kuitenkaan niin tekisi.
Mielipiteitäni vain ja ihan omiani. Ei naistenlehdistä :wink:
No juu, edes naistenlehdet eivät sorru ihan noin pahoihin idioottimaisuuksiin, myönnettäköön.
Rouva Pupu

Re: Oikea Mies

Viesti Kirjoittaja Rouva Pupu »

Turha kai sitä kiistellä kummalla on vähemmän tuulta korvien välissä. Helppo ratkaista, tämän keskustelun perusteella kummatkin ovat jokseenkin tuulitunneleita.
Avatar
martza
Kitisijä
Viestit: 1488
Liittynyt: 15.08.2005 8:37
Paikkakunta: Etelä-Suomi

Re: Oikea Mies

Viesti Kirjoittaja martza »

prosessi kirjoitti: Viittaatko tälläkin siihen, että olen syönyt joskus lääkkeitä? Lohdutukseksesi voin sanoa, ettei minulla ollut silloin lapsia.

Ai samalla mitalla? Samaa mittaa olisi, jos vaikka lapsesi olisi tappanut itsensä, ja minä sen jälkeen tulisin toitottamaan, miten huono isä olet ollut. Jostain kumman syystä en kuitenkaan niin tekisi.

No juu, edes naistenlehdet eivät sorru ihan noin pahoihin idioottimaisuuksiin, myönnettäköön.
:roll: :roll: :roll:
Joo eiköhän tästä auiheesta kirjoittelu omalta osaltani riitä. Kas kummaa kun en ole täällä vakikirjoittaja vaan satunnainen matkaaja enkä tiedä mitä ongelmia, traumoja tai ongemia kullakin on
En kuulu sisäpiiriin täällä.


.
"Elämä syntyy hanurista - tai ainakin läheltä sitä"
eps

Re: Oikea Mies

Viesti Kirjoittaja eps »

Rouva Pupu kirjoitti:Turha kai sitä kiistellä kummalla on vähemmän tuulta korvien välissä. Helppo ratkaista, tämän keskustelun perusteella kummatkin ovat jokseenkin tuulitunneleita.
Tämän vuoksi ei koskaan kannata kinastella itseään tyhmempien kanssa. Muut eivät ehkä huomaa eroa.

Sitten asiaan:

Oikea Mies pitää sanansa
Oikea Mies putsaa oluthanansa
Oikea Mies ei lupaa turhia
Oikea Mies ei tue murhia

Mutta samat sanat voi sanoa Oikeasta Naisesta. Ei Oikeuus (öh?) taida olla mitenkään sukupuoleen sidottu ominaisuus.

e.
eps

Re: Oikea Mies

Viesti Kirjoittaja eps »

martza kirjoitti:Kas kummaa kun en ole täällä vakikirjoittaja vaan satunnainen matkaaja
Sanoo martza reilut 800 viestiä ja noin kaksi viestiä/päivä.

e.
Geetzu

Re: Oikea Mies

Viesti Kirjoittaja Geetzu »

ninnithequeen kirjoitti:Nyt menee jo mauttomuuksiin, toisen lapsen kuolemasta puhuminen tolleen.

Hävetkää.
Höpö höpö, ei mitenkään pahalla kirjotettu, kunhan nätisti yhdistetty armeija ja joku mieleeni tullut syy sille, miksi martzakin saattaisi joskus elämässään tarvita henkistä apua... Täysin kuvitteellista siis.
Vastaa Viestiin