Oikea Mies

Yleinen lätinä jä kitinä
prosessi

Re: Oikea Mies

Viesti Kirjoittaja prosessi »

martza kirjoitti:Oikea mies uskaltaa myös puhua omia tunteistaan(myönteisistä/kielteisistä), osaa pussata ja halia ja myös uskaltaa olla heikko, kun siihen on aihetta Nih..
Mistä naistenlehdestä sinä oikein poimit kaikki nämä sitaattisi?
Avatar
RolloTomasi
Kitisijä
Viestit: 2360
Liittynyt: 06.09.2006 7:50
Paikkakunta: Maa

Re: Oikea Mies

Viesti Kirjoittaja RolloTomasi »

oikelle miehelle ei nainen sanoisi: "olet eunukki. kastroin sinut mielessäni. en halua enää koskaan nähdä sinua tai puhua kanssasi."
Since I cannot prove a lover, to entertain these fair well-spoken days, I am determined to prove a villain and hate the idle pleasures of these days.
prosessi

Re: Oikea Mies

Viesti Kirjoittaja prosessi »

RolloTomasi kirjoitti:oikelle miehelle ei nainen sanoisi: "olet eunukki. kastroin sinut mielessäni. en halua enää koskaan nähdä sinua tai puhua kanssasi."
Juuri oikealle miehellehän noin sanotaan, sillä eihän epämiestä tarvitsisi kastroida miehenpelon vallassa.
Bliss

Re: Oikea Mies

Viesti Kirjoittaja Bliss »

ninnithequeen kirjoitti: • geelit, rastat, lävistykset (paitti korvis) on ihan nounou. Hyi hitto. Miehen pitää olla Miehen näköinen, ei mikään hippipelle.

• miehen ajatukset pitää olla miehisiä, ei mitään viherpiiperrysannetaankaikkienkukkienkukkia- juttua.

• Niin ja armeija pitää olla käytynä, sivareille ei voi kun nauraa.

• Kunnon Mies väheksyy homoja
Anna mä arvaan, sä äänestit Tony Halmetta eduskuntavaaleissa??? :P
ninnithequeen

Re: Oikea Mies

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Bliss kirjoitti: Anna mä arvaan, sä äänestit Tony Halmetta eduskuntavaaleissa??? :P
Mistäs tiesit?

Tosin en noitten asioitten takia, vaan sotaveteraanien etujen ajamisen takia. Ja rikolliset ulkomaalaiset-pihalle puheitten takia. Puheiksi jäivät, perkele.
Avatar
Clay
Kitisijä
Viestit: 2582
Liittynyt: 14.08.2005 23:46

Re: Oikea Mies

Viesti Kirjoittaja Clay »

Bliss kirjoitti:
ninnithequeen kirjoitti: ..
Anna mä arvaan, sä äänestit Tony Halmetta eduskuntavaaleissa??? :P
Ketäs sä äänestit?
Nyt penikseni on fantastinen!
Bliss

Re: Oikea Mies

Viesti Kirjoittaja Bliss »

Clay kirjoitti:
Bliss kirjoitti:
ninnithequeen kirjoitti: ..
Anna mä arvaan, sä äänestit Tony Halmetta eduskuntavaaleissa??? :P
Ketäs sä äänestit?
Jotain ihan muuta.
Avatar
Haemaeraemies
Kitisijä
Viestit: 3886
Liittynyt: 14.08.2005 18:34

Re: Oikea Mies

Viesti Kirjoittaja Haemaeraemies »

ninnithequeen kirjoitti:Puheiksi jäivät, perkele.
No niin jäi kun ei saanut itseään sinne siperiaan,narkomaani kun oli ja muutenkin rikollista aineista.Ei ollenkaan sanojensa mittainen mies.
Good human, but sometimes if needed, a bad citizen.
Avatar
martza
Kitisijä
Viestit: 1488
Liittynyt: 15.08.2005 8:37
Paikkakunta: Etelä-Suomi

Re: Oikea Mies

Viesti Kirjoittaja martza »

prosessi kirjoitti: Mistä naistenlehdestä sinä oikein poimit kaikki nämä sitaattisi?
Täh??
Elämästä opittu. On koettu alamäkiä ja ylämäkiä, joten opiksi olen niistä ottanut.
Ei näihin elämän itsestäänselvyyksiin naistenlehtien juttuja tarvita ja sitä paitsi, en ue niitä edes.

Näin elän ja ajattelen ja olen hyvin hyvin onnellinen kaikessa. Siinä ei kai mitään pahaa ole. Vai mitä :roll:
Nautin Miehenä olemisesta ja nautin siitä, että minulle tärkeät ihmiset myös sen osoittavat.
"Elämä syntyy hanurista - tai ainakin läheltä sitä"
Rouva Pupu

Re: Oikea Mies

Viesti Kirjoittaja Rouva Pupu »

Geetzu kirjoitti: Valittaa joskus ihanan miesmäisellä tavalla rahankäytöstäni saaden mut tuntemaan itseni Naiseksi ihan tosissaan. Maksettuaan visalaskun tuo työmatkalta kuitenkin juuri sen korun, mitä en edellisellä viikolla raaskinut itse ostaa.
Juuri näin :lol:
zula

Re: Oikea Mies

Viesti Kirjoittaja zula »

Mylwin kirjoitti:Kunnon mies on kiltti, vastuuntuntoinen ja huomaavainen.
:komp:

tuohon vielä lisäyksenä, että kunnon mies uskaltaa olla oma itsensä, muiden mielipiteistä huolimatta ja kunnon mies puolustaa ja turvaa naistaan / perheettään tarpeen vaatiessa.
AarneAnkka

Re: Oikea Mies

Viesti Kirjoittaja AarneAnkka »

Kuulin ystävältäni mielenkiintoisen johtopäätöksen, jonka esitän tässä: monet naiset, joiden mielestä vain ja ainoastaan heitä itseään pidemmät, painavammat ja muutenkin isommat miehet ovat Oikeita Miehiä, vain häpeävät omaa vartaloaan. Kyse ei siis ole siitä että pienikokoisemmassa miehessä itsessään olisi mitään vikaa, vaan siitä että naista hävettää näyttää möhköltä.

Kun itsellä ei ole minkään maailman itsetuntoa, sitä vaaditaan entistäkin enemmän toiselta.

Olkoon tämä ajatus tiedoksi miehille joita on haukuttu alamittaisiksi. Vika ei ole välttämättä teissä itsessänne.
millivanilli

Re: Oikea Mies

Viesti Kirjoittaja millivanilli »

AarneAnkka kirjoitti:Kuulin ystävältäni mielenkiintoisen johtopäätöksen, jonka esitän tässä: monet naiset, joiden mielestä vain ja ainoastaan heitä itseään pidemmät, painavammat ja muutenkin isommat miehet ovat Oikeita Miehiä, vain häpeävät omaa vartaloaan. Kyse ei siis ole siitä että pienikokoisemmassa miehessä itsessään olisi mitään vikaa, vaan siitä että naista hävettää näyttää möhköltä.

Kun itsellä ei ole minkään maailman itsetuntoa, sitä vaaditaan entistäkin enemmän toiselta.

Olkoon tämä ajatus tiedoksi miehille joita on haukuttu alamittaisiksi. Vika ei ole teissä.
Kärsin juuri edellä mainitusta ongelmasta. Olen kyllä aina tiedostanut tuon.
NuoriDaavid

Re: Oikea Mies

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Aikoinaan Lahden dopingskandaalin tultua julki Kari-Pekka Kyröä monet pitivät TosiMiehekkäänä, koska hän sanoi ottavansa vastuun.

Oma äitinikin spontaanisti rupesi hehkuttamaan kuinka ko. henkilö käyttäytyi niin miehekkäästi.

Ps. Gattacan ollessa poissa tuuraan häntä kertomalla omasta äitylistäni.
AarneAnkka

Re: Oikea Mies

Viesti Kirjoittaja AarneAnkka »

millivanilli kirjoitti:Kärsin juuri edellä mainitusta ongelmasta. Olen kyllä aina tiedostanut tuon.
Voin vain ihmetellä kuinka niin moni tavattoman upean näköinenkin nainen häpeää itseään. Tähän törmää joka puolella.

Ja kun sillä on se paha sivuvaikutus, että minäkin "alamittaisena" häpeän itseäni. Vasta täällä Japanissa alan tuntea itseni normaalin / kivan pituiseksi täkäläisiin verrattuna. Kyllä, tiedän ettei ole mitään syytä hävetä, mutta minkäs teet.

Oikealla Miehellä, Oikealla Ihmisellä on itsetunto kunnossa, eikä hän puhko muidenkaan itsetuntoa omien ongelmiensa tähden.
Avatar
martza
Kitisijä
Viestit: 1488
Liittynyt: 15.08.2005 8:37
Paikkakunta: Etelä-Suomi

Re: Oikea Mies

Viesti Kirjoittaja martza »

zula kirjoitti: Mylwin kirjoitti:
Kunnon mies on kiltti, vastuuntuntoinen ja huomaavainen.

tuohon vielä lisäyksenä, että kunnon mies uskaltaa olla oma itsensä, muiden mielipiteistä huolimatta ja kunnon mies puolustaa ja turvaa naistaan / perheettään tarpeen vaatiessa.
:komp: :komp: :jee:

Eikä tämäkään ole mikään naistenlehtien juttu, jos vaikka "prosessi" niin taas luulee.

Onneksi on myös tällä tapaa ajattelevia ihmisiä, aiheesta "Oikea Mies"
"Elämä syntyy hanurista - tai ainakin läheltä sitä"
bedlam

Re: Oikea Mies

Viesti Kirjoittaja bedlam »

AarneAnkka kirjoitti:Kuulin ystävältäni mielenkiintoisen johtopäätöksen...
Mistä sie sitten olet sitten ajatellut moisen johtuvan? Minusta se on aina ollut ihan selkeää, että naiset haluavat isomman miehen jotta tuntisivat itsensä pieneksi rinnallaan.

Nyksäkin osti ensimmäistä kertaa vuosiin normaalipohjaiset kengät vain jotta näyttäisi lyhyemmältä tän kanssa. Ei tunnustanut sitä ainoaksi syyksi, mutta kyl mä sen tiedän.
Dumari

Re: Oikea Mies

Viesti Kirjoittaja Dumari »

Oikean miehen ei tartte todistella tässä ketjussa mitään.
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Oikea Mies

Viesti Kirjoittaja Elppis »

ninnithequeen kirjoitti: Ja jos ihan tosissaan puhutaan: mies joka menee sivariksi muusta kuin terveydellisistä syistä, on luuseri. Piste.
CAMOON! Ei noin saa yleistää. Hölmö. Jos sun mies olis käynyt sivarin joskus aikoinaan, eikä inttiä, olisit ihan eri mieltä ;)

Mun mielestä MIES on sellainen uros, joka tietää mitä haluaa, puolustaa omiaan, seisoo sanojensa takana ja omaa sen verran itseluottamusta, että voi joskus alistuakin.

Mitään ulkonäkö tai karva/karvaton- kriteerejä on ihan turha laittaa; mun miesmaku on vaihdellut näköjään ihan täysin luonteenpiirteiden mukaan, ei ulkonäön.

Niin, ja MIES osaa nauraa, jopa itselleen.
The great club outshines the individual, always and forever.
NuoriDaavid

Re: Oikea Mies

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

OikeaMies ei kirjoita Kitinään.
Geetzu

Re: Oikea Mies

Viesti Kirjoittaja Geetzu »

Elppis kirjoitti:Jos sun mies olis käynyt sivarin joskus aikoinaan, eikä inttiä, olisit ihan eri mieltä ;)
Höp, eihän ninni ois ees pariutunu varmaan miehensä kanssa tuossa tapauksessa? Mä tiedän kans yhen daamin, jolle tuo armeijan käyminen on oikeasti iso juttu. On se muutenkin vähän erikoinen. Karsastanut koko ikänsä myös amiksia.
ninnithequeen

Re: Oikea Mies

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Elppis kirjoitti:Niin, ja MIES osaa nauraa, jopa itselleen.
Oi, tämä on myös niin totta.

Miehellä pitää olla loistava huumorintaju.
Avatar
martza
Kitisijä
Viestit: 1488
Liittynyt: 15.08.2005 8:37
Paikkakunta: Etelä-Suomi

Re: Oikea Mies

Viesti Kirjoittaja martza »

NuoriDaavid kirjoitti: OikeaMies ei kirjoita Kitinään.
Jeeee.. :komp:

Tässä tapauksessa en ole Oikea Mies. Nyyhhh....

Ja kyllä Miehet käyvät armeijan. Sivarit ovat, mitä ovat ja ovat ihan omassa kategoriassaan. :wink:
"Elämä syntyy hanurista - tai ainakin läheltä sitä"
bedlam

Re: Oikea Mies

Viesti Kirjoittaja bedlam »

martza kirjoitti:Sivarit ovat, mitä ovat ja ovat ihan omassa kategoriassaan. :wink:
Miksi herra superpillu nimittäisi tuota sivarien kategoriaa?
AarneAnkka

Re: Oikea Mies

Viesti Kirjoittaja AarneAnkka »

bedlam kirjoitti:Mistä sie sitten olet sitten ajatellut moisen johtuvan? Minusta se on aina ollut ihan selkeää, että naiset haluavat isomman miehen jotta tuntisivat itsensä pieneksi rinnallaan.
Voi kunpa tietäisin mistä se johtuu. Soppaan voi itse kukin keitellä kulttuuria, stereotypioita ja evopsykkaa haluamassaan sekoitussuhteessa.

Lähinnä tuon oivalluksen tarkoitus oli muuttaa omaa ajatteluani. Seuraavan kerran kun minut hylätään alamittaisena tai joku nainen toteaa "vain Isot Miehet ovat oikeita miehiä" tai deitti-ilmoituksessa lukee "vähintään 185 cm pitkä", en totea "olen epäadekvaatti" vaan kuittaan ihmettelemällä "mikäs ongelma hänellä mahtaa olla itsetuntonsa kanssa, mitä hän oikein häpeää?" - tai sitten en ajattele asiaa ollenkaan.

Junou, tämmöistä reikäisen itsetunnon paikkailua itsepet^H^H^H^H^H^H^H itsesug^H^H^H^H^H^H^H ajattelun avulla.