TunnevammaTiistai

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Dumari

Re: TunnevammaTiistai

Viesti Kirjoittaja Dumari »

Bliss kirjoitti:
Lolita kirjoitti:Päivän tunnevammatunnustus:
Repikää siitä.
Sori, mä pysyn poissa muutaman päivän :oops:
Ja nyt jokainen itseään joukolla haukkumaan!!!
AarneAnkka

Re: TunnevammaTiistai

Viesti Kirjoittaja AarneAnkka »

Lolita kirjoitti:joka paikkaan typerän mielipiteensä tunkevan kirjoittajan
Gomen nasai! :oops:
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18736
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: TunnevammaTiistai

Viesti Kirjoittaja Niba »

Georgina kirjoitti:
swirl kirjoitti:Tuska. Olen eksynyt seikkailemaan täällä. Haistan rahanmenoa :oops:
Taas joku rahastaa mun nimellä. Mutta olipa kyllä harvinaisen hyvännäköisiä kledjuja. Jopa minä voisin ostaa jotain noista. (ja mä en osta vaatteita... no, ikinä)

Nyt mentävä tallille, palaan noihin myöhemmin.
tänään ykkösen aamuteeveessä haistateltiin vaatesuunnittelija saritapiota tai jotain sellaista.. Hakaniemessä kystinen kuvatus nousi vastaan tulevasta metrosta työmatkaliikenteessä mennessäni toiseen suuntaan, ei siis tarvi staijailla lasihökötyksen kulmissa 100sen jakajan vieressä nähdäkseen niitä mulkisuuden henkilöitymiä. Suunnittelee kuulemma uutta mallistoa, mutta voi olla liian laimia teille? Niin ja vauvanvaatteita, kaikkien kityläisten inhoituksia!
Pyyhin Netikettiin..
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23439
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: TunnevammaTiistai

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Jokapaikkaan sattuu, tietääpähän tehneensä jotain eilen. Tämäpäivä menikin mukavasti leikkiessä apinaa.

Kyykkypäivä mutta pierettää kokoajan, no eipähän ole meikäläisen ongelma.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
cardic
Kitisijä
Viestit: 1086
Liittynyt: 15.08.2005 8:54
Paikkakunta: unscandiclandic

Re: TunnevammaTiistai

Viesti Kirjoittaja cardic »

vittu mika paiva. aivan kauhee. vehkeet prakaa ja koko ajan saa juosta paikasta toiseen. nyt pidan tauon vaikka vakisin, saatana. onneks paasen puolen tunnin paast himaan
'viinista tulee sekoboltsiks' -lapsi 7v
Lepikkorapu

Re: TunnevammaTiistai

Viesti Kirjoittaja Lepikkorapu »

Outoa. Olen lukenut jo kuusi kymmenestä kappaleesta ja vielä on neljä päivää tenttiin. Kai se George on sittenkin saanut mun hippulan vinkumaan.
CandyMan

Re: TunnevammaTiistai

Viesti Kirjoittaja CandyMan »

Kid kirjoitti:^ Tommosesta tekstistä on niin ihana ruveta arvailemaan ketä sä mahdat tarkottaa.
Pyh. Jokaisen oma henkilökohtainen ongelma jos muiden kyseiseen henkilöön liittymättömät kirjoitukset käyvät hirmuisesti korpeamaan.

Taitaa mennä iltatöiksi tämäkin päivä, mutta väliäkös sillä.
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: TunnevammaTiistai

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Lolita kirjoitti: Kaipaan epätoivoisesti sitä Tuliketun palikkaa, jolla piilottaa joidenkin kirjoittajien viestit. En kuitenkaan niiden takia, joita aikaisemmin norasin, vaan erään itseään ja erinomaisuuttaan täynnä olevan, joka paikkaan typerän mielipiteensä tunkevan kirjoittajan takia. Repikää siitä.
No hitto. Sanoisit suoraan!
The great club outshines the individual, always and forever.
Flipperix

Re: TunnevammaTiistai

Viesti Kirjoittaja Flipperix »

Elppis kirjoitti:No hitto. Sanoisit suoraan!
Nii! Voisin vaikka ottaa opikseni.
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: TunnevammaTiistai

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Flipperix kirjoitti:
Elppis kirjoitti:No hitto. Sanoisit suoraan!
Nii! Voisin vaikka ottaa opikseni.
Ai mut mullakin on ihana rakastajatar ja kaksi täydellistä lasta.

Eikun mä kuuntelen sittenkin Queeniä enkä tiedä mitä "pilkku" tekee lauseessa.

Ei ei, sittenkin mä vaan kerron että HAISTAKAA VITTU!

Hitsit, en osaa enää edes imitoida.
The great club outshines the individual, always and forever.
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: TunnevammaTiistai

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Miehen synttärilahja on muuten aika outo. Hmm.. toistaalta, jos sitä ajattelee, niin moni mies olis tästä kateellinen. Ei välttämättä lahjasta, kaikkihan saman "lahjan" voivat omistaa, mutta edes siitä, että joku "nainen" sitä ajattelee.

Repikää siitä. Arvauksia otetaan vastaan! :D
The great club outshines the individual, always and forever.
silsis

Re: TunnevammaTiistai

Viesti Kirjoittaja silsis »

Lolita kirjoitti: itseään ja erinomaisuuttaan täynnä olevan, joka paikkaan typerän mielipiteensä tunkevan kirjoittajan takia. Repikää siitä.
Ei tästä voi erehtyä. Tai siis voi, muttei pitäisi voida :D
Flipperix

Re: TunnevammaTiistai

Viesti Kirjoittaja Flipperix »

Elppis kirjoitti:Repikää siitä. Arvauksia otetaan vastaan! :D
Sähköautorata? Pyllydildo?
sipsi
Kitisijä
Viestit: 3083
Liittynyt: 15.08.2005 7:56
Paikkakunta: Itä-Helsinki

Re: TunnevammaTiistai

Viesti Kirjoittaja sipsi »

En taaskaan tajua mistään mitään. Ossooko joku neuvoa?
Eli..jos oon normaalisti 7,5 h päivässä töissä (eli 37,5 h viikossa), ja tämän lisäksi teen yhtenä iltana neljä tuntia extraa..niin kuuluuko mun saada jotain ylityökorvausta vai vaan tavallinen tuntipalkka niiltä neljältä iltatunnilta?
Niin joo, mul on muuten tuntipalkka. Sikäli mikäli, et tää liittyy mihinkään mitenkään.
Oon ehkä ennenki kysyny tätä samaa, mutku en vain osaa. Tai siis hiffaa.


EDIT: Korjasin ton yhen numeron. Siis 37,5 h viikossa.
Viimeksi muokannut sipsi, 19.09.2006 15:18. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Kylmä kahvi kaunistaa, mutta tee se vasta ihmeitä tekee.
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: TunnevammaTiistai

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Flipperix kirjoitti:
Elppis kirjoitti:Repikää siitä. Arvauksia otetaan vastaan! :D
Sähköautorata? Pyllydildo?
Nääh - urheilua ja ulkomaita, köyhän naisen versio.
The great club outshines the individual, always and forever.
Kid

Re: TunnevammaTiistai

Viesti Kirjoittaja Kid »

CandyMan kirjoitti:
Kid kirjoitti:^ Tommosesta tekstistä on niin ihana ruveta arvailemaan ketä sä mahdat tarkottaa.
Pyh. Jokaisen oma henkilökohtainen ongelma jos muiden kyseiseen henkilöön liittymättömät kirjoitukset käyvät hirmuisesti korpeamaan.
Pöh, mua mikään korpee. Huvittaa lähinnä.
Flipperix

Re: TunnevammaTiistai

Viesti Kirjoittaja Flipperix »

sipsi kirjoitti:En taaskaan tajua mistään mitään. Ossooko joku neuvoa?
Eli..jos oon normaalisti 7,5 h päivässä töissä (eli 38,5 h viikossa), ja tämän lisäksi teen yhtenä iltana neljä tuntia extraa..niin kuuluuko mun saada jotain ylityökorvausta vai vaan tavallinen tuntipalkka niiltä neljältä iltatunnilta?
Niin joo, mul on muuten tuntipalkka. Sikäli mikäli, et tää liittyy mihinkään mitenkään.
Oon ehkä ennenki kysyny tätä samaa, mutku en vain osaa. Tai siis hiffaa.
Riippuu alan työehtosopimuksesta, mutta normaalitilanteessa 7,5 h /pv = 37,5 h/vko ja ekat 2,5 h viikossa ovat lisätyötä, josta maksetaan yksinkertainen palkka - kuitenkin vain 8 h/päivä saakka. Yli 8 h päivistä maksetaan överiä, samoin kuin yli 40 h viikkotunneista, vaikka päivä olisi alle 8 h.
Flipperix

Re: TunnevammaTiistai

Viesti Kirjoittaja Flipperix »

Elppis kirjoitti:Nääh - urheilua ja ulkomaita, köyhän naisen versio.
Canal Digital vuodeksi? :D
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: TunnevammaTiistai

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Flipperix kirjoitti:
Elppis kirjoitti:Nääh - urheilua ja ulkomaita, köyhän naisen versio.
Canal Digital vuodeksi? :D
On jo... :oops:
The great club outshines the individual, always and forever.
AarneAnkka

Re: TunnevammaTiistai

Viesti Kirjoittaja AarneAnkka »

AarneAnkka kirjoitti:En tiiä oonko sopeutumishäiriöinen, aivovammainen vai mitä, mutta saan aika helposti päänsäryn jos nälkä pääsee etenemään liian pitkälle. Siksi, jos tulee nälkä, niin sitä ruokaa pitää saada aika pian.
Vittu joo. Odotin nälkäisenä päänsärky orastaen koska lähdetään syömään. Nyt ne kaverit soitti että lähdetään juominkeihin. "Ai miten niin syömään? Mistä sä oikeen puhut?"
:maanantai:
Jos Olisin Tiennyt. Olisin lähtenyt sitten keskenäni vaan (plääh).

No, huonepalvelua sitten vaan. Ei tähän aikaan viitti enää lähteä keskenään ramppaamaan tonne.
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: TunnevammaTiistai

Viesti Kirjoittaja Elppis »

AarneAnkka kirjoitti:
AarneAnkka kirjoitti:En tiiä oonko sopeutumishäiriöinen, aivovammainen vai mitä, mutta saan aika helposti päänsäryn jos nälkä pääsee etenemään liian pitkälle. Siksi, jos tulee nälkä, niin sitä ruokaa pitää saada aika pian.
Vittu joo. Odotin nälkäisenä päänsärky orastaen koska lähdetään syömään. Nyt ne kaverit soitti että lähdetään juominkeihin. "Ai miten niin syömään? Mistä sä oikeen puhut?"
:maanantai:
Jos Olisin Tiennyt. Olisin lähtenyt sitten keskenäni vaan (plääh).

No, huonepalvelua sitten vaan. Ei tähän aikaan viitti enää lähteä keskenään ramppaamaan tonne.
Mä saan ainakin todella helposti päänsäryn nykyään, jos en syö vähintään 4t välein jotain. Minä ( ja ainakin KID ) saadaan hermoromahdus, jos ei ruokaa ole tiedossa. Kaikki tallataan altamme ja nyrkit heiluu, jos ei ole ruokaa, tai on vähänkin nälkä. Tällaista tää naisten arki on..
The great club outshines the individual, always and forever.
AarneAnkka

Re: TunnevammaTiistai

Viesti Kirjoittaja AarneAnkka »

Elppis kirjoitti:Kaikki tallataan altamme ja nyrkit heiluu, jos ei ole ruokaa, tai on vähänkin nälkä.
Eli on siis ihan normaalia että ensimmäinen mieleeni tuleva lause oli "saatanan petturit"? :x (vaikka olenkin mies)

Jos noi kaverit vielä palaavat sieltä naiset kainalossa, niin minä .... harmistun enemmän.
Viimeksi muokannut AarneAnkka, 19.09.2006 15:27. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
silsis

Re: TunnevammaTiistai

Viesti Kirjoittaja silsis »

AarneAnkka kirjoitti: Nyt ne kaverit soitti että lähdetään juominkeihin.
Sä meet yksin syömään ja liityt juominkeihin myöhemmin. Aikuinen mies, älä turhaan stressaa! Kommunikoi kavereilles ajoissa, kai ne sunkin mielipidettä kuuntelee?
Kid

Re: TunnevammaTiistai

Viesti Kirjoittaja Kid »

Elppis kirjoitti: Minä ( ja ainakin KID ) saadaan hermoromahdus, jos ei ruokaa ole tiedossa. Kaikki tallataan altamme ja nyrkit heiluu, jos ei ole ruokaa, tai on vähänkin nälkä. Tällaista tää naisten arki on..
Kyä näin o! Justiinsa muuten vetäsin nakkirisottoo ja kun kaveri tulee teelle niin teen kanssa on kinkkupasteijoita. Ettei vaan kato nälkä pääse yllättään.
CandyMan

Re: TunnevammaTiistai

Viesti Kirjoittaja CandyMan »

Kid kirjoitti:
CandyMan kirjoitti:
Kid kirjoitti:^ Tommosesta tekstistä on niin ihana ruveta arvailemaan ketä sä mahdat tarkottaa.
Pyh. Jokaisen oma henkilökohtainen ongelma jos muiden kyseiseen henkilöön liittymättömät kirjoitukset käyvät hirmuisesti korpeamaan.
Pöh, mua mikään korpee. Huvittaa lähinnä.
Enhän mä suhun edes viitannutkaan kommentillani. Nyt on kiva arvailla että kehen viittasin!?
Vastaa Viestiin