Miksi jätän Kitinän

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
CandyMan

Re: Miksi jätän Kitinän

Viesti Kirjoittaja CandyMan »

aasi kirjoitti::h:

Superior, oot ihana.

Vielä toinen, :h:
Pyh, tavishymiöitä.

Kuva
silsis

Re: Miksi jätän Kitinän

Viesti Kirjoittaja silsis »

1108 kirjoitti:
silsis kirjoitti:Lyötyä ei saisi lyödä, mutta kyllähän asiasta pitää saada sanoa.
Kylläpäs! :cheer:
Sehän tästä niin hauskaa tekeekin!!!

Tyyyyyyyyyyy pyyyyyyyyyyyyk kääääääääääääääää!!!!!!111111111
Homo, ehdit jo lainaamaan!
Patz

Re: Miksi jätän Kitinän

Viesti Kirjoittaja Patz »

Lolita kirjoitti:paras nauttia kakkosesta just nyt, kohta olet kakskolmonen. Nuoruus on katoavaista, jäljelle jää vain löysä peräsuoli.
Tsihihiii!
1108

Re: Miksi jätän Kitinän

Viesti Kirjoittaja 1108 »

silsis kirjoitti:Homo, ehdit jo lainaamaan!
Nussin just mutsias, käski sanomaan että ruoka on sitten neljältä. Toivottavasti jotakin kevyttä, sen perseellä ei kannata mitään rasvasta enää syödä.

EDIT: Korjattu patzin väkivallalla uhkailemisen jälkeen.
Viimeksi muokannut 1108, 26.09.2006 12:05. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Patz

Re: Miksi jätän Kitinän

Viesti Kirjoittaja Patz »

1108 kirjoitti:enään
enää!!111
Elukka

Re: Miksi jätän Kitinän

Viesti Kirjoittaja Elukka »

1108 kirjoitti:
Lolita kirjoitti:Alastomana ja sänkyyn sidottuna.
:shock:

Tässä esimerkki kuinka ihmiset voi ajatella asian aivan väärin. Mie ajattelin PUUTA!!! Tarkemmin otettuna rakennustarviketta!!!
No voihan sitä joku fantasioida alastomista runkopalkeistakin.
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8602
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Miksi jätän Kitinän

Viesti Kirjoittaja Lolita »

1108 kirjoitti: :shock:

Tässä esimerkki kuinka ihmiset voi ajatella asian aivan väärin. Mie ajattelin PUUTA!!! Tarkemmin otettuna rakennustarviketta!!!
Niinpä. Ehkä säkin saat vielä joskus ajatuksesi toimimaan oikein. Ihan anteeksi annettava virhehän tuo sinulta raksamieheltä oli.
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
Quarter

Re: Miksi jätän Kitinän

Viesti Kirjoittaja Quarter »

Tulee olemaan kova loppuelämä jos ottaa nokkiinsa siitä että sanotaan tytöksi. Saati jos joku tuntematon palstarunkkari pilkkaa täällä.

Itsetunto kuntoon ja viittaat kintaalla moisille huutelijoille. Tiedät itse oman arvosi ja paikkasi. Tuon näköisen naisen ei tarvitse ottaa itseensä ulkopuolisten jämärunkkarien kommentointia. Pää pystyyn nyt.

Vieläkö aasi jatketaan tätä "ei modata vaan rakastetaan kaikkia" -linjaa? Hyvin näyttäny toimivan..
Elukka

Re: Miksi jätän Kitinän

Viesti Kirjoittaja Elukka »

Quarter kirjoitti:Vieläkö aasi jatketaan tätä "ei modata vaan rakastetaan kaikkia" -linjaa? Hyvin näyttäny toimivan..
Jatkakee jatkakee, ootte ennenki jatkanu!
Sillai syntyy mainiota (väkivalta-)viihdettä juunous. :piru:
Aito_Johanna

Re: Miksi jätän Kitinän

Viesti Kirjoittaja Aito_Johanna »

AarneAnkka kirjoitti:
PerttiMakimaa kirjoitti:Ei sillä ole väliä mitä sanoo vaan sillä kenelle sen sanoo. Ihmiset ovat erilaisia.
Sitten ei auta kuin pyytää julkisesti anteeksi.

Aito_Johanna, pyydän anteeksi. En tarkoittanut loukata. Olin tarkoittanut sen vain veikeäksi pikku näpäykseksi mutta en näköjään tajunnut taaskaan mistään mitään.
Ok, saat anteeksi. (ja muutama tunti sitten lähettämäni yv oli lähetetty ennen kuin luin tämän... ei ole tarkoitus jatkaa inttämistä.)
AarneAnkka

Re: Miksi jätän Kitinän

Viesti Kirjoittaja AarneAnkka »

Helpoituksen huoahdus. :o
MarthaFocker

Re: Miksi jätän Kitinän

Viesti Kirjoittaja MarthaFocker »

-Superior- kirjoitti:Olen saanut tarpeekseni. Olen niin saanut tarpeekseni siitä, että aikuiselämän ensiaskelia tapailevia nuoria naisia tallotaan täällä joka puolelta, ja vielä nauretaan päälle. Oikeustajuni on pitkämielinen ja alentuva, mutta nyt sitä on runneltu tavalla, jota en voi hyväksyä.
Kyllä tämä nyt taitaa olla ihan oma juttusi.
Mehän olemme saman ikäisiä.
Miksi minä en siis tunne olevani runneltu? Ikäni takia tai muuten.
Ei minulle kukaan edes vihjaa siitä, että olen tämän palstan keski-ikää nuorempi, tai että tyhmät mielipiteeni johtuisivat siitä että olen nuori.
Paremminkin, itse vittuilen mieleltään vanhuksille jarruille.
(Toisaalta, en otakaan osaa vakaviin ja pitkiin keskusteluihin, joten en tiedä mitä siellä tapahtuu. Se vaatisi aivan liikaa aikaa ja vaivaa.)
Viimeksi muokannut MarthaFocker, 26.09.2006 16:12. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
SnapaHead

Re: Miksi jätän Kitinän

Viesti Kirjoittaja SnapaHead »

Quarter kirjoitti:
Vieläkö aasi jatketaan tätä "ei modata vaan rakastetaan kaikkia" -linjaa? Hyvin näyttäny toimivan..
Joo hei älkää jatkako! Saa monta hyvää ketjua kun aloituksena on sulta tullut yv-varoitus. Taitaa syyhyä jo. Vai haluaisitko moderoimalla kirjoittaa nää mielisairaat terveiksi samalla kun yrität juoda itseäsi kauniiksi?
-Superior-
Kitisijä
Viestit: 1234
Liittynyt: 07.04.2006 0:01

Re: Miksi jätän Kitinän

Viesti Kirjoittaja -Superior- »

PerttiMakimaa kirjoitti:Olihan se kyseinen ketju suhteellisen pe**eestä.
"Sattuu henkisesti, epäreilua, tehkää jotain!" "Olen herkkä ihminen, nyt teen kyllä tästä kantelun Julkisen Sanan Neuvostoon!"

Kärsimys nyt vain yksinkertaisesti kuuluu herkän ihmisen profiiliin, ja mielestäni niin on hyvä olla jatkossakin. Omalla yliherkkyydellään kannattaa aina rakentaa itselleen kunniaa.
Viimeksi muokannut -Superior-, 11.10.2006 3:23. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
1108

Re: Miksi jätän Kitinän

Viesti Kirjoittaja 1108 »

-Superior- kirjoitti:Kärsimys nyt vain yksinkertaisesti kuuluu herkän ihmisen profiiliin, ja mielestäni niin on hyvä olla jatkossakin. Omalla yliherkkyydellään kannattaa aina rakentaa itselleen kunniaa.
Typykkä, kuule.

Jos et flippaa niin et voi voittaa. Olet ihan viihdyttävä typykkä, älä flippaile.

Sanon tän sillai että sinäkin ymmärrät:

NiiQ sillai Q aatellaan niiQ tää on niiQ keskustelupalsta tiäksä?
NiiQ porukka kirjottaa tänne, tajuuxä? Ja set niiQ lukee muitten juttuja!!!
Mutt ei ne niiQ niitä ota tosissaan, tai jotkQ ottaa.
Ne flippaa.

Kässäsitkö?
Quarter

Re: Miksi jätän Kitinän

Viesti Kirjoittaja Quarter »

SnapaHead kirjoitti: Joo hei älkää jatkako! Saa monta hyvää ketjua kun aloituksena on sulta tullut yv-varoitus. Taitaa syyhyä jo. Vai haluaisitko moderoimalla kirjoittaa nää mielisairaat terveiksi samalla kun yrität juoda itseäsi kauniiksi?
Aika kehno provo... etkö sinä surullinen ihmishylkiö parempaan enää pysty? Taisi kirpaista pahan kerran tuo viimekertainen kun noin syvät arvet jäi? mene terapiaan jos noin ahdistaa.
SnapaHead

Re: Miksi jätän Kitinän

Viesti Kirjoittaja SnapaHead »

Quarter kirjoitti: Aika kehno provo... etkö sinä surullinen ihmishylkiö parempaan enää pysty? Taisi kirpaista pahan kerran tuo viimekertainen kun noin syvät arvet jäi? mene terapiaan jos noin ahdistaa.
Vieläkö aasi jatketaan tätä "ei modata vaan rakastetaan kaikkia" -linjaa? Hyvin näyttäny toimivan..
Dumari

Re: Miksi jätän Kitinän

Viesti Kirjoittaja Dumari »

Quarter kirjoitti:
SnapaHead kirjoitti: Joo hei älkää jatkako! Saa monta hyvää ketjua kun aloituksena on sulta tullut yv-varoitus. Taitaa syyhyä jo. Vai haluaisitko moderoimalla kirjoittaa nää mielisairaat terveiksi samalla kun yrität juoda itseäsi kauniiksi?
Aika kehno provo....
Ei mun mielestä, nauroin melkein ääneen :D Snapalla on sana hallussa. Hän myös jakaa tasaisesti paskaa kaikille, siitä pointsit.
1108

Re: Miksi jätän Kitinän

Viesti Kirjoittaja 1108 »

Quarter kirjoitti:Aika kehno provo... etkö sinä surullinen ihmishylkiö parempaan enää pysty? Taisi kirpaista pahan kerran tuo viimekertainen kun noin syvät arvet jäi? mene terapiaan jos noin ahdistaa.
Ai kun hauska "loukkaus". Funtsikko kauankin ennenkuin kirjoitit?
Taisit vähän miettiä, kyy, funtsit oikein kunnolla.

Vitukseen hyvä huti.
Quarter

Re: Miksi jätän Kitinän

Viesti Kirjoittaja Quarter »

1108 kirjoitti:Ai kun hauska "loukkaus". Funtsikko kauankin ennenkuin kirjoitit?
Taisit vähän miettiä, kyy, funtsit oikein kunnolla.
Kokeile säki joskus.
1108

Re: Miksi jätän Kitinän

Viesti Kirjoittaja 1108 »

Quarter kirjoitti:Kokeile säki joskus.
Kato kun mun ei pidä. Mä en tajua. Mä olen paska. Mä vittuilen vammaisille, potkin niitä maassa. Mä kato haukun huoria kun niillä on AIDS. Mä teen niin. Sä et. Et osaa. Sä olet paska. Mutta mä olen paskin. Mä olen niin huono että en edes ole elossa. Mä en tajua. Miksi mä en flippaa. Sä flippaat. Sen sä osaat. Mulla on kakkaa housussa, mä pelkään sua. Sulla on kaikkea. Sä osaat kirjoittaa. Mä osaan paskantaa housuun. Mä en ole mitään. Sä olet kuningas. Vittu. Sä olet paras. Sulla on spermaa housussa. Se on sun isän. Sä et ehtinyt nieleen sitä. Se tippu sun housuun. Sua hävettää. Sun isäs on kännissä. Ja se haluaa sua. Sua nolottaa. Sulla on sun isäs spermaa suussa. Sun isä hymyilee. Sun äiti nauraa. Sulla on spermaa suussa.
Quarter

Re: Miksi jätän Kitinän

Viesti Kirjoittaja Quarter »

Niin sulosta miten toinen yrittää yltää manalan, snapan ja elcon kastiin vittuilussa ja sanailussa... :h:
Sannnu

Re: Miksi jätän Kitinän

Viesti Kirjoittaja Sannnu »

Noniin niinno...ikävää jos olet pahoittanut mielesi...toki kannattaa myös miettiä millaista settiä latoo myös itse muille. Ei se sinun kielenkäyttösikään ole mitän pieni talo preerialla matskua...että osittain voisi sanoa, että sitä saa mitä tilaa.
Avatar
Quasimodo
Kitinä paheena
Viestit: 31
Liittynyt: 10.09.2006 14:04

Re: Miksi jätän Kitinän

Viesti Kirjoittaja Quasimodo »

Quarter kirjoitti:
SnapaHead kirjoitti: Joo hei älkää jatkako! Saa monta hyvää ketjua kun aloituksena on sulta tullut yv-varoitus. Taitaa syyhyä jo. Vai haluaisitko moderoimalla kirjoittaa nää mielisairaat terveiksi samalla kun yrität juoda itseäsi kauniiksi?
Aika kehno provo... etkö sinä surullinen ihmishylkiö parempaan enää pysty? Taisi kirpaista pahan kerran tuo viimekertainen kun noin syvät arvet jäi? mene terapiaan jos noin ahdistaa.
Ai että kehno provo? Miksi sun painekattila huutaa punaista? Hemmetin hyvin laitettu. Melkein yhtä hyvin kuin kuvaus äidin pukemasta neulekravattipojasta.

Pukeudutko säkin neuleisiin?
You can call me Salvatore.
Avatar
Clay
Kitisijä
Viestit: 2582
Liittynyt: 14.08.2005 23:46

Re: Miksi jätän Kitinän

Viesti Kirjoittaja Clay »

Sannnu kirjoitti:..voisi sanoa, että sitä saa mitä tilaa.
Pääsitpäs sanomaan! Mahtoi tuntua hyvältä - tuntuiko?
Nyt penikseni on fantastinen!
Vastaa Viestiin