Orgasmi.

Eroottiset systeemit, kuten dildopyllyheterous
Avatar
martza
Kitisijä
Viestit: 1488
Liittynyt: 15.08.2005 8:37
Paikkakunta: Etelä-Suomi

Re: Orgasmi.

Viesti Kirjoittaja martza »

Keikaus kirjoitti: Tuli tuosta mieleen se hotti kuuskymppinen papparainen. Sen kanssa seksi oli ihanaa henkistä ja fyysistä antautumista ja sulautumista, sellaista hellän himokasta meininkiä. Tuntui kuin olisi vajonnut johonkin ihanaan maailmaan. Miinuspuolena se, että äijä oli varattu. Hyi sitä ja minua.
Niin. Yleensähän ne hyvät persoonat ovat varattuja.

Kyllä on myönnettävä, että, kun tuota ikää on karttunut lisää, on alkanut arvostamaan ja tajumaan muutamia asioita enemmän. Yksi näistä on mm. erotiikka. Kyllä rakastelusta saa paljon enemmän irti, kun tuo tunnepuoli toimii ja 100%:sti molemmin puolin. Siihen, kun lisää ihanan intohimon toiseen, toisen huomioonottamisen jne niin kyllä orgasmit ovat kuin taivaasta ja niitä saa monia, aikaviiveellä kuitenkin ja sitä lentelee ihan muissa atmosfääreissä. Rakastelu on kuin taidetta. Kun kemiat kohtaavat kummallakin niin mielikuvitus on vain rajana ja intohimo on suurin nautinto silloin.
"Elämä syntyy hanurista - tai ainakin läheltä sitä"
Keikaus
Kitisijä
Viestit: 4772
Liittynyt: 15.08.2005 13:18
Paikkakunta: Helsinki

Re: Orgasmi.

Viesti Kirjoittaja Keikaus »

martza kirjoitti: Niin. Yleensähän ne hyvät persoonat ovat varattuja.

Ei pidä paikkaansa. Minä en nimittäin ole. Heh.
Kikkelis kokkelis.
Avatar
martza
Kitisijä
Viestit: 1488
Liittynyt: 15.08.2005 8:37
Paikkakunta: Etelä-Suomi

Re: Orgasmi.

Viesti Kirjoittaja martza »

Keikaus kirjoitti: Ei pidä paikkaansa. Minä en nimittäin ole. Heh
Ilmeisesti et ole tavannut sitten itsesi vastakappaletta elikkä sitä hyvää persoonaa, jonka kanssa mm. jakaisit intohimoiset rakastelunne. Tai oothan sä tavannut sen kuuskymppisen, mutta oli varattu.
"Elämä syntyy hanurista - tai ainakin läheltä sitä"
Keikaus
Kitisijä
Viestit: 4772
Liittynyt: 15.08.2005 13:18
Paikkakunta: Helsinki

Re: Orgasmi.

Viesti Kirjoittaja Keikaus »

Hihihi.
Viimeksi muokannut Keikaus, 14.12.2006 23:18. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Kikkelis kokkelis.
Avatar
martza
Kitisijä
Viestit: 1488
Liittynyt: 15.08.2005 8:37
Paikkakunta: Etelä-Suomi

Re: Orgasmi.

Viesti Kirjoittaja martza »

Keikaus kirjoitti: On voinut mennä ohi, kun ei aina jaksa keskittyä. He.
Sullahan on sitten toivoa. Kun jaksat keskittyä tähän asiaan joskus niin sullahan on kaikki ovet silloin auki. :wink:
"Elämä syntyy hanurista - tai ainakin läheltä sitä"
bedlam

Re: Orgasmi.

Viesti Kirjoittaja bedlam »

AarneAnkka kirjoitti: Mulla on sama razastuksen kanssa. Tosin jos koukistaa polvet (eikä jännitä reisiä) niin ei lasahda ihan heti sentään..
No jo on helevetti. Tuo on mulle taas se asento, jossa kestän kaikista pisimpään (lue=3min). Mutta se on oikeastaan käytännöllistä, koska tuossa asennossa on helpointa keskittyä kumppaniin omien käsien jäädessä vapaaksi.
Exsat

Re: Orgasmi.

Viesti Kirjoittaja Exsat »

bedlam kirjoitti:
AarneAnkka kirjoitti: Mulla on sama razastuksen kanssa. Tosin jos koukistaa polvet (eikä jännitä reisiä) niin ei lasahda ihan heti sentään..
No jo on helevetti. Tuo on mulle taas se asento, jossa kestän kaikista pisimpään (lue=3min). Mutta se on oikeastaan käytännöllistä, koska tuossa asennossa on helpointa keskittyä kumppaniin omien käsien jäädessä vapaaksi.
Mä näkisin tämän nyt niin, että jollekin tissien tuijottelu on sama kun toiselle perseen tuijottelu. Toisin sanoen asennolla ja sen aiheuttamilla fyysisillä tuntemuksilla on pienempi merkitys kuin näkymillä. Ainakin tässä tapauksessa molempien miesten mieltymyksistä jonkin verran tietäen voisin näin veikata. :wink:
AarneAnkka

Re: Orgasmi.

Viesti Kirjoittaja AarneAnkka »

Exsat kirjoitti:Mä näkisin tämän nyt niin, että jollekin tissien tuijottelu on sama kun toiselle perseen tuijottelu. Toisin sanoen asennolla ja sen aiheuttamilla fyysisillä tuntemuksilla on pienempi merkitys kuin näkymillä. Ainakin tässä tapauksessa molempien miesten mieltymyksistä jonkin verran tietäen voisin näin veikata. :wink:
Taidat olla asian ytimessä... :oops:
Keikaus
Kitisijä
Viestit: 4772
Liittynyt: 15.08.2005 13:18
Paikkakunta: Helsinki

Re: Orgasmi.

Viesti Kirjoittaja Keikaus »

AarneAnkka kirjoitti:
Exsat kirjoitti:Mä näkisin tämän nyt niin, että jollekin tissien tuijottelu on sama kun toiselle perseen tuijottelu. Toisin sanoen asennolla ja sen aiheuttamilla fyysisillä tuntemuksilla on pienempi merkitys kuin näkymillä. Ainakin tässä tapauksessa molempien miesten mieltymyksistä jonkin verran tietäen voisin näin veikata. :wink:
Taidat olla asian ytimessä... :oops:
Tissimiehet, katoava luonnonvara.
Kikkelis kokkelis.
AarneAnkka

Re: Orgasmi.

Viesti Kirjoittaja AarneAnkka »

Keikaus kirjoitti:Tissimiehet, katoava luonnonvara.
Mihin mä täältä olisin katoamassa?
Keikaus
Kitisijä
Viestit: 4772
Liittynyt: 15.08.2005 13:18
Paikkakunta: Helsinki

Re: Orgasmi.

Viesti Kirjoittaja Keikaus »

AarneAnkka kirjoitti:
Keikaus kirjoitti:Tissimiehet, katoava luonnonvara.
Mihin mä täältä olisin katoamassa?
No onneksi et. Nykyään on vaan niin trendikästä olla peppumies.
Kikkelis kokkelis.
AarneAnkka

Re: Orgasmi.

Viesti Kirjoittaja AarneAnkka »

Keikaus kirjoitti:No onneksi et. Nykyään on vaan niin trendikästä olla peppumies.
Löytyykö jostain tilastokeskuksesta muuten kaaviot ja käyrät miten tissi- ja peppumiesten trendikkyydet ovat suhdannevaihdelleet vuosien saatossa?
Hebuli

Re: Orgasmi.

Viesti Kirjoittaja Hebuli »

UnelmaSäleikkö kirjoitti:Kysymys kuuluukin: Miksi tämä asia on miehille niin suuri? Kokeeko mies itsensä riittämättömäksi/paskaksi sängyssä/surkeaksi taidoiltaan jne?
...
Jokaiselle kumppanille olen jossain vaiheessa asiasta maininnut ja kertonut ettei kyseinen "ongelma" minua riivaa, vaan nautin seksistä ihan yhtä paljon vaikken sitä suurta Oota saakaan.
Tuon vikan lauseen uskominen todeksi lienee se suurin kynnys monelle miehelle. Jos orkku on sinulle yhdentekevä miehen kanssa, olisiko se sitä sinulle myös itsetyydytyksessä, ts. sinulle olisi aivan sama vaikka et koskaan enää tulevaisuudessa pystyisi saamaan orgasmia?

Me miehet katsomme tätä asiaa omien tuntemuksiemme kautta: miehille seksisessio lienee yleensä vajaa ja pettymys, jos emme saa sen yhteydessä orkkua. Ehkä naisilla ei sitten ole sama juttu, vaikka me miehet näin yleisesti kuvittelemmekin. Tästä tämä epäluulo orgasmittomuutta kohtaan.

Mutuna sanoisin meille miehille yleensä merkitsevän se narsistinen puoli (tuntee olevansa TosiMies jos saa naiselle aikaiseksi orkun), ehkä osittain myös huono itsetunto (pelkää lapsellisesti että nainen hyppäisi paremman rakastajan kelkkaan jos sellaisen kohtaisi, miehen joka saisikin sen orkun aikaiseksi), että myös halu saada tykkäämälleen henkilölle mahdollisimman hyvä olo. Ääriesimerkkinä: raiskaajat tuskin paljoa välittävät saako nainen orkun vai ei.
SingleMalt

Re: Orgasmi.

Viesti Kirjoittaja SingleMalt »

Hebuli kirjoitti: Me miehet katsomme tätä asiaa omien tuntemuksiemme kautta: miehille seksisessio lienee yleensä vajaa ja pettymys, jos emme saa sen yhteydessä orkkua.
Ei se kaikille miehillekkään noin ole. Joskus vaan se nalli ei pala, vaikka mitä tekisi. Joskus se on huono juttu, kun palleja kivistää ja kipu on helvetillinen.
Mutta kikkiminen siten, että ei joka kerta laukea, on mukavampaa kuin jokakertainen ruikkiminen. Pari kertaa kun ensin päivän mittaan härnäilee, käy rajamailla ja sitten myöhemmin hoitaa aktin loppuun, antaa kyllä paljon voimakkaamman ookerin kuin tavallisesti. Kannattaa testata joskus..
Hebuli

Re: Orgasmi.

Viesti Kirjoittaja Hebuli »

SingleMalt kirjoitti:
Hebuli kirjoitti: Me miehet katsomme tätä asiaa omien tuntemuksiemme kautta: miehille seksisessio lienee yleensä vajaa ja pettymys, jos emme saa sen yhteydessä orkkua.
Ei se kaikille miehillekkään noin ole. Joskus vaan se nalli ei pala, vaikka mitä tekisi.
Joskus ollut vähän samanlaisessa tilanteessa jossa on joutunut suunnilleen pakottamaan itsensä laukeamaan, ja joka kerta kyseinen sessio on ollut keskimääräistä enemmän pettymys. Liittyy mielestäni ihan suoraan siihen että mitä kiihottuneempi on, sitä herkemmin meinaa mälli lentää. Epäkiihottava seksi ei ole yhtä kivaa.

Mutta kikkiminen siten, että ei joka kerta laukea, on mukavampaa kuin jokakertainen ruikkiminen. Pari kertaa kun ensin päivän mittaan härnäilee, käy rajamailla ja sitten myöhemmin hoitaa aktin loppuun, antaa kyllä paljon voimakkaamman ookerin kuin tavallisesti. Kannattaa testata joskus..
Käsitän tuon enemmän yhdeksi jatkuvaksi seksisessioksi, ne päivän aiemmat härnäilyt lasken osaltaan esileikiksi.
Keikaus
Kitisijä
Viestit: 4772
Liittynyt: 15.08.2005 13:18
Paikkakunta: Helsinki

Re: Orgasmi.

Viesti Kirjoittaja Keikaus »

AarneAnkka kirjoitti:
Keikaus kirjoitti:No onneksi et. Nykyään on vaan niin trendikästä olla peppumies.
Löytyykö jostain tilastokeskuksesta muuten kaaviot ja käyrät miten tissi- ja peppumiesten trendikkyydet ovat suhdannevaihdelleet vuosien saatossa?
Ei varmaankaan, mutta cityssäkös se taannoin oli se kysely, joka kyllä paljasti, että peppumiehiä oli enemmistö.
Kikkelis kokkelis.
SingleMalt

Re: Orgasmi.

Viesti Kirjoittaja SingleMalt »

Hebuli kirjoitti:Käsitän tuon enemmän yhdeksi jatkuvaksi seksisessioksi, ne päivän aiemmat härnäilyt lasken osaltaan esileikiksi.
Sama kai se on miksi tuon mieltää, mutta pointti oli kuitenkin siinä, että penetroi itsensö O:n rajamaille ja lopettaa ennen O-ilmettä..

Se on kieltämättä kamalaa, kun stondis on kova kuin kottikärryn aisa, mutta maaliin ei pääse millään. Joskus kipu on niin saatanallinen haruksissa, että joutuu itse käsin vatkaamaan loppuun joko veskissä piilossa, tai kumppanin nähden..

Tosiasia on kuitenkin se, ettei tuota laukeamatta jäämistä ole ikinä tapahtunut sellaisen naisen kanssa, joka todella osaa hommansa ja on muutenkin sellainen.. Herkku.

Se :vihelt: tietty asetelma :vihelt:, mikä hommassa on, vaikuttaa eniten asiaan.. Rakastelussa ja naimisessa kun on vissi ero.
Patz

Re: Orgasmi.

Viesti Kirjoittaja Patz »

SingleMalt kirjoitti: Tosiasia on kuitenkin se, ettei tuota laukeamatta jäämistä ole ikinä tapahtunut sellaisen naisen kanssa, joka todella osaa hommansa ja on muutenkin sellainen.. Herkku.
No nythän mulle tuli suorituspaineita meidän tulevaa avioliittoa ajatellen...
SingleMalt

Re: Orgasmi.

Viesti Kirjoittaja SingleMalt »

UnelmaSäleikkö kirjoitti:No nythän mulle tuli suorituspaineita
Sanoisin tähän jotain pervoa, mutta en halua muistuttaa poikuutta.

Sanon siis että, ratsastaminen on hieno harrastus..
AarneAnkka

Re: Orgasmi.

Viesti Kirjoittaja AarneAnkka »

SingleMalt kirjoitti:Joskus kipu on niin saatanallinen haruksissa, että joutuu itse käsin vatkaamaan loppuun joko veskissä piilossa, tai kumppanin nähden..
Ilmiö tunnetaan ameriikoissa nimellä "blue balls".

Itse lähdin kerran sen vallassa bussilla kaupunkiin hakemaan autoani. Ei ollu kiva kävellä, ja näytin varmaan ulkopuolisten mielestä hieman "vaivautuneelta".
SingleMalt

Re: Orgasmi.

Viesti Kirjoittaja SingleMalt »

AarneAnkka kirjoitti:"vaivautuneelta".
Toisin sanoen, kävelit kuin ahtisaari.
AarneAnkka

Re: Orgasmi.

Viesti Kirjoittaja AarneAnkka »

SingleMalt kirjoitti:Toisin sanoen, kävelit kuin ahtisaari.
Juoksin kivun piiskaamana kuin aropupu. En istunut bussin penkillä rauhallisesti.
Keikaus
Kitisijä
Viestit: 4772
Liittynyt: 15.08.2005 13:18
Paikkakunta: Helsinki

Re: Orgasmi.

Viesti Kirjoittaja Keikaus »

Olemmepa taas olleet avoimina elämän alkulähteillä.
Kikkelis kokkelis.
Avatar
BrianW
Kitisijä
Viestit: 1279
Liittynyt: 14.08.2005 18:50
Paikkakunta: Suomen Ritchmond
Viesti:

Re: Orgasmi.

Viesti Kirjoittaja BrianW »

SingleMalt kirjoitti:
Tosiasia on kuitenkin se, ettei tuota laukeamatta jäämistä ole ikinä tapahtunut sellaisen naisen kanssa, joka todella osaa hommansa ja on muutenkin sellainen.. Herkku.

Se :vihelt: tietty asetelma :vihelt:, mikä hommassa on, vaikuttaa eniten asiaan.. Rakastelussa ja naimisessa kun on vissi ero.
Totta, paljon vaikuttaa kumppani. Kyllä into ja estottomuus minuun tehoaa ja tietysti ihan fyysinen puoleensavetävyyskin, olen niin visuaalinen tyyppi.

Ilahtuneena tervehdin, että sellainenkin eksoottinen sana kuin "rakastelu" on tunnettu. On perin harvinainen näillä palstoilla. Kaikkein kivointahan se on kun rakastaa.
When the going gets weird, the weird turn pro.

Dr. Hunter S. Thompson
Nowaysis

Re: Orgasmi.

Viesti Kirjoittaja Nowaysis »

Geetzu kirjoitti: Voi teitä pyllymiehiä. Meillä oma uus lempparini, istuen kyrvän päällä selkä miehen kasvoihin päin, toimii vaan loppuhuipennuksessa. Tai kännissä. Taidankin juottaa ton tänään humalaan...
Armas Geetzu, tuolla asennolla on ihan oma nimikin. Termi on löytynyt jo jonkin aikaa allekirjoituksestani ja nyt myös siitä tulevan avatarin alta. Suomeksi siis käänteinen lehmityttö. Jiihaa! ;)

Keep on riding, sister! :h: :piru:
Vastaa Viestiin