Vähän kutittaa polveen, ja äsken niistin. Tämä voitto on suloistaHallusinaatio kirjoitti:Miltä nyt tuntuu?Elppis kirjoitti: Onkohan tämä nyt sitten ohi?

Mitä mä sain, mitä mä sain?!
Vähän kutittaa polveen, ja äsken niistin. Tämä voitto on suloistaHallusinaatio kirjoitti:Miltä nyt tuntuu?Elppis kirjoitti: Onkohan tämä nyt sitten ohi?
The reward: ilmainen kävelymatka Lahteen ja takaisin.Elppis kirjoitti:
Mitä mä sain, mitä mä sain?!
Ai on vai, kuka sulle kertoi?Flipperix kirjoitti:Tää on jo ratkaistu muuten kerran!
Ääni sun päässäsi.Dumari kirjoitti:Ai on vai, kuka sulle kertoi?Flipperix kirjoitti:Tää on jo ratkaistu muuten kerran!
Aika telepaattinen kaveri oot.Flipperix kirjoitti:Ääni sun päässäsi.Dumari kirjoitti:Ai on vai, kuka sulle kertoi?Flipperix kirjoitti:Tää on jo ratkaistu muuten kerran!
Monilahjakkuus.Dumari kirjoitti:Aika telepaattinen kaveri oot.
Siis ei oo todellista...Sannnu kirjoitti:Miksi suurimman osan tyypeistä nimi on mustana..miten voi kirjoittaa jos nimi on mustana..miten kirjaudutaan Mitä tässä ketjussa kysytään?????+++???
Eipäs nyt kehuskella, jos kerran arvaa oikein.Flipperix kirjoitti:Monilahjakkuus.Dumari kirjoitti:Aika telepaattinen kaveri oot.
Sannnu kirjoitti:Mitä vittuu...en oo muistanut salasanaa ni pakkohan se on keksii uusi..ja jos nyt yhden n:n laittaa lisää ni suuri muutoshan se on...