Tuotin itselleni

Topicit, joihin vastataan hölynpölyllä.
NuoriDaavid

Re: Tuotin itselleni

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

safi kirjoitti:
NuoriDaavid kirjoitti:Safi, miksi olet ilkeä?
Oletkohan sinä lukenut edes koko ketjua? Minä en tässä ketjussa ole ollut vielä edes lähimainkaan ilkeä.
Tarkoitus ei ole osoittaa paheksuntaa tai tms.

Kiinnostaa vain, miksi haluat olla ilkeä?
Geetzu

Re: Tuotin itselleni

Viesti Kirjoittaja Geetzu »

NuoriDaavid kirjoitti:tai tms.
*paheksuu räikeästi* 8)

Niin siis safille piti vielä vastata kun kysyi mistä puolustuskantani (piti hetki miettiä)... Eiköhän se ihan siitä kumpua (ah, mikä sana), että kun kuulee / lukee jonkun ymmärtäneen jotain ihan väärin niin sitä haluaa kaikin mahdollisin tavoin korjata virheen. Ja kun nyt enemmän asiaa mietin yrittäen asettua jonkun muun, esim. safin, asemaan niin tokihan nyt vähän punastelen; mikä oikeus mulla on olettaa, että tekstini tarkoitusperät tai varsinkaan elämäni suloinen sisältö avautuvat tätä kautta, varsinkaan kun avautumani ovat melko suppeasti parin aiheen ympärillä täällä näytillä? En minäkään väitä tietäväni juuri mitään muiden elosta (poikkeuksena ehkä ninni, joka aika tarkkaan yleensä kertoo täällä tai jonka teksteihin ehkä vaan pääsen sisään?), mutta ehkäpä tässä tökkiikin erona juuri se, että minä tosiaan en väitä... Ainakaan ääneen. Siitä kai hermostuma safille. Mielestäni on ihan luonnollista puolustautua tuntemattoman esittämien väitteiden / virhearvioiden ja -tulkintojen edessä muillakin lauseilla kuin "mitä se sulle kuuluu" tai "no mietipä sitä" tai vaikkapa "kelaa mitä kelaat, ei se noin mene". Inttäminen on kyllä tyhmää mutta väitän (en intä), etten syyllisty siihen, en edes tässä aiheessa nyt...

Mutta mutta, menen nyt itseeni, kasvan ja kehityn! Saatan jopa kehittää ulosantiani hitusen ja taidanpa jopa miettiä pitäisikö tyyli tosiaan säilyttää internetissä ja varsinkin siis täällä kitinässä! (Tai siis pitäisikö tyyliä ehkä vaihtaa jos vetelee herneitä nekkuun tällaisesta, minähän taas vedin vähäsen... *g*)

:h:
safi

Re: Tuotin itselleni

Viesti Kirjoittaja safi »

NuoriDaavid kirjoitti: Kiinnostaa vain, miksi haluat olla ilkeä?
Niin olenko minä ilkeä? Omasta mielestäni en sitten ollenkaan.

Vahvoja mielipiteitä minulla on toki monestakin asiasta, enkä epäröi tuoda niitä julki täällä tai missään muuallakaan. Jos se tekee minusta ilkeän ja ikävän tyypi, niin sillehän minä en luonnollisesti voi yhtään mitään.

Olisko sinulla mielessäsi joku erityinen kohta nyt esim. tässä ketjussa jossa olisin geetsua kohtaan ollut jotenkin erityisen ankara. Tyttö näyttää kuitenkin ruvenneen ajattelemaan, ettei edes täällä kannata tehdä itsestään halpaa ja tyylitöntä sutturaa ja silloinhan sanomiseni on mennyt perille. Ainakin hetkellisesti.
Avatar
nowaysis
Kitisijä
Viestit: 6126
Liittynyt: 26.05.2006 10:01
Paikkakunta: Bunnytown
Viesti:

Re: Tuotin itselleni

Viesti Kirjoittaja nowaysis »

Safi, monet täällä tulkitsevat kirjoitustesi sävyn hyvin epäystävälliseksi. Ehkä et tee sitä tarkoituksella, mutta uskonpa että monien mielestä kenties hyvää tarkoittavat ehdotuksesi geen "elämänlaadun parantamiseksi" olivat aika loukkaavia, varsinkaan kun et hänen elämästään juuri mitään tiedä. Tai oikeastaan juuri sen takia.
Prepare for the worstest.
PerttiMakimaa

Re: Tuotin itselleni

Viesti Kirjoittaja PerttiMakimaa »

nowaysis kirjoitti:Safi, monet täällä tulkitsevat kirjoitustesi sävyn hyvin epäystävälliseksi. Ehkä et tee sitä tarkoituksella, mutta uskonpa että monien mielestä kenties hyvää tarkoittavat ehdotuksesi geen "elämänlaadun parantamiseksi" olivat aika loukkaavia, varsinkaan kun et hänen elämästään juuri mitään tiedä. Tai oikeastaan juuri sen takia.
Minähän pyysin jo armoa Safille, tälle vakka-suomalaiselle mörrimöykylle.

- Salohan on ainut kaupunki Suomessa, johon kaikki ihmiset muuttavat "puskista sivistyksen pariin" (poislukien turkulaiset)
- kaupungissa on sininen talo
- paikalliset ovat ystävällisiä ja avoinmielisiä tutustumaan uusiin ihmisiin

Näkisin, että Safi käyttäytyy kuten hän voi joka päivä Salossa käyttäytyä. Sieltä käsin tällainen käytös näyttää ihan normaalilta. Tälläkin hetkellä päähahmomme varmaan pohtii miksi tämä mellakka.
NuoriDaavid

Re: Tuotin itselleni

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

safi kirjoitti:
NuoriDaavid kirjoitti: Kiinnostaa vain, miksi haluat olla ilkeä?
Niin olenko minä ilkeä? Omasta mielestäni en sitten ollenkaan.

Vahvoja mielipiteitä minulla on toki monestakin asiasta, enkä epäröi tuoda niitä julki täällä tai missään muuallakaan. Jos se tekee minusta ilkeän ja ikävän tyypi, niin sillehän minä en luonnollisesti voi yhtään mitään.

Olisko sinulla mielessäsi joku erityinen kohta nyt esim. tässä ketjussa jossa olisin geetsua kohtaan ollut jotenkin erityisen ankara. Tyttö näyttää kuitenkin ruvenneen ajattelemaan, ettei edes täällä kannata tehdä itsestään halpaa ja tyylitöntä sutturaa ja silloinhan sanomiseni on mennyt perille. Ainakin hetkellisesti.
Minulle on syntynyt vaikutelma, että haluat olla ilkeä. Muistanko väärin, vai eikös sinun mottonasi lukenut joskus "äärivittumainen" tjsp.

Eli puhtaasti uteliaisuudesta kysyin, miksi haluat olla ilkeä.
safi

Re: Tuotin itselleni

Viesti Kirjoittaja safi »

nowaysis kirjoitti:Safi, monet täällä tulkitsevat kirjoitustesi sävyn hyvin epäystävälliseksi.
Tottakai tulkitsevat epäystävälliseksi ja saavat jatkossakin niin tehdä. Kysymys kuuluukin, että minkä ihmeen takia minun pitäisi silitellä päätä jos ihminen väen väkisin haluaan tehdä itsestään mielestästäni täyden typeryksen.

Minä en edelleenkään ole täällä hankkimassa sydänystäviä. Minusta on vaan hyvin hauska seurata miten tämä suurimmaksi osaksi moniongelmaista ihmistä koostuva vakkarijengi käy yhteishyökkäykseen puZzNuZZ henkeä uhkaavia kirjoittelijoita kohtaan. Se on vaan kerta toisensa perään aina yhtä viihdyttävää seurata ja vielä viihdyttävämpää päästä itse hyökkäyksen kohteeksi.

Edit: Ja mihin helvettiin se mustanikin kommentti seinäkukkasista ja kauniista pikku prinsessasta joutui? Toki se olisi ollut sopiva lisä vielä tähän systeemiin. Suunsoittoa mustanikin takaa heh heh kyllä te vaan osaatte.
safi

Re: Tuotin itselleni

Viesti Kirjoittaja safi »

NuoriDaavid kirjoitti: Muistanko väärin, vai eikös sinun mottonasi lukenut joskus "äärivittumainen" tjsp.
Muistat aivan oikein ja se meni seuraavasti: ÄäriVittumainenKusipääNarttu.
Olisko ollut elukan minulle antama lisänimi ja mielestäni vieläpä niin hauska, että oli ihan pakko laittaa hetkeksi näkyville.
Avatar
Lapitii
Kitisijä
Viestit: 2910
Liittynyt: 16.08.2005 16:16
Paikkakunta: Tre

Re: Tuotin itselleni

Viesti Kirjoittaja Lapitii »

Kas, ootte saanu näinkin lepposan ja harmittoman topicin väännettyy vittuiluks ja kinaamiseks taas.
Ihme sakkii...
Tuhmasta päästä nauttii koko ruumis.
Avatar
martza
Kitisijä
Viestit: 1488
Liittynyt: 15.08.2005 8:37
Paikkakunta: Etelä-Suomi

Re: Tuotin itselleni

Viesti Kirjoittaja martza »

Safi kirjoitti: Minä en edelleenkään ole täällä hankkimassa sydänystäviä. Minusta on vaan hyvin hauska seurata miten tämä suurimmaksi osaksi moniongelmaista ihmistä koostuva vakkarijengi käy yhteishyökkäykseen puZzNuZZ henkeä uhkaavia kirjoittelijoita kohtaan. Se on vaan kerta toisensa perään aina yhtä viihdyttävää seurata ja vielä viihdyttävämpää päästä itse hyökkäyksen kohteeksi
Sorry vaan, että olen täysin samaa mieltä kanssasi. Olet näköjään yhtä suosittu kuin minäkin.
:hep: :cheer: :cheer:
"Elämä syntyy hanurista - tai ainakin läheltä sitä"
NuoriDaavid

Re: Tuotin itselleni

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

safi kirjoitti: Minä en edelleenkään ole täällä hankkimassa sydänystäviä. Minusta on vaan hyvin hauska seurata miten tämä suurimmaksi osaksi moniongelmaista ihmistä koostuva vakkarijengi käy yhteishyökkäykseen puZzNuZZ henkeä uhkaavia kirjoittelijoita kohtaan. Se on vaan kerta toisensa perään aina yhtä viihdyttävää seurata ja vielä viihdyttävämpää päästä itse hyökkäyksen kohteeksi.
.
No tässähän tämä selitys on. Olet vittumainen, koska sinusta on hauska seurata, millaisia reaktioita se saa aikaan.
Geetzu

Re: Tuotin itselleni

Viesti Kirjoittaja Geetzu »

safi kirjoitti:Edit: Ja mihin helvettiin se mustanikin kommentti seinäkukkasista ja kauniista pikku prinsessasta joutui? Toki se olisi ollut sopiva lisä vielä tähän systeemiin. Suunsoittoa mustanikin takaa heh heh kyllä te vaan osaatte.
Ihan hyvä kun lähti pois, ärsytti itseäni jotenkin. Minä se poistaja en kuitenkaan ollut, mustanikin tekstejä nyt kuka tahansa voi poistaa... Jonkun mielestä oli ilmeisesti mauton lisä tähän.

Tämä aamu alkoi melkosella kiireellä, oli kerittävä lenkille ennen miehen töihin lähtöä, joten tuotokset siirtyivät myöhempään. Ehdin vihdoin tossa puolisen tuntia sitten pikarunkkimaan veskissä kun muksu lähti kummitätinsä kanssa ostoksille. Suorituksesta: Ihan peruspikainen, vailla mitään suuria tunnekuohahduksia. Apuvälineinä pelkät sormet. Ei kellotusta. Hyvä fiilis. Ei sitä tosiaan aina jaksa panostaa, pikanen voittaa herkkisrakastelun about joka toinen kerta.
Avatar
Vadim
Kitisijä
Viestit: 3469
Liittynyt: 23.08.2005 12:00
Paikkakunta: Helsinki

Re: Tuotin itselleni

Viesti Kirjoittaja Vadim »

safi kirjoitti:*pudistelee päätään* Yritä nyt gee jollain muulla tavalla kerjätä sitä huomioita, kun näin typerällä ja halvalla tavalla. Jokainen tietysti toimii niin kuin parhaiten taitaa, mutta tämän nyt on kyllä kaikkien aikojen pohjanoteeraus. Onhan se ollut rivien välistä luettavissa, ettei sinulla kovin vahvasti mene millään osa-alueella elämässäsi, mutta yritä nyt edes vähän skarpata. Melkein sääliksi käy.
Onneksi on rivien välistä luettavissa, että sinulla menee kovin vahvasti kaikilla osa-alueilla elämässäsi.

Melkein sääliksi käy.
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Tuotin itselleni

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Gee - sä saat multa nahkaiset näppylähanskat joululahjaksi. Olet SUPERRUNKKIJA.
The great club outshines the individual, always and forever.
Geetzu

Re: Tuotin itselleni

Viesti Kirjoittaja Geetzu »

Elppis kirjoitti:Gee - sä saat multa nahkaiset näppylähanskat joululahjaksi. Olet SUPERRUNKKIJA.
Höpsis. Sijoituin joku aika sitten gallupissakin täällä aika pohjille. Muistaakseni. Hypähdän nyt jouskan ajattelumaailmaan kelaten, että koska syksy saa ja marjoja taas pakastellaan ja muuta niin ku ni skorpparin ajat alkaa olee käsillä, syndet koht, tänä aikana aina vähän enempi kai kiimattaa.

Mulla on kyllä sellanen kuminen seksihanska (ei heppakaupasta ostettu ees), tuliainen siveältä ystävättäreltäni ulkomailta. :D
Avatar
mustaenkeli
Kitisijä
Viestit: 2884
Liittynyt: 09.09.2005 12:08
Paikkakunta: Hell-sinki
Viesti:

Re: Tuotin itselleni

Viesti Kirjoittaja mustaenkeli »

Ranne kipeenä... mutta pakkohan se oli, kun panetti.
Ainoo vaan, että on taas semmonen päivä, että ei auta, vaikka sata kertaa sais, ni tää panetus ei lähe.
Vahinko etteivät äiditkin saa lähteä milloin heitä huvittaa ja ruveta nukkumaan ulkosalla. Varsinkin äidit sitä toisinaan tarvitsisivat.
-muumimamma
Vastaa Viestiin