Viiksimies

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
-Superior-
Kitisijä
Viestit: 1234
Liittynyt: 07.04.2006 0:01

Re: Viiksimies

Viesti Kirjoittaja -Superior- »

elco kirjoitti:Seuraavaksi voisi satsata kultakäätyihin ja sormuksiin. Tai nahkahousuihin. Jos olisi tukkaa niin takatukka olisi ainoa vaihtoehto.
Älä unohda puvuntakin käärittyjä hihoja.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18757
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Viiksimies

Viesti Kirjoittaja Niba »

-Superior- kirjoitti:
elco kirjoitti:Seuraavaksi voisi satsata kultakäätyihin ja sormuksiin. Tai nahkahousuihin. Jos olisi tukkaa niin takatukka olisi ainoa vaihtoehto.
Älä unohda puvuntakin käärittyjä hihoja.
Miami Vice?

Hyvä ettei Pellavapukuja
Pyyhin Netikettiin..
Tsaari

Re: Viiksimies

Viesti Kirjoittaja Tsaari »

jouden-za kirjoitti:HIMONUSSIJAN viikset
Tarkoittanet vissiin tätä

Himonussija
safi

Re: Viiksimies

Viesti Kirjoittaja safi »

SingleMalt kirjoitti: safille kunnon ratsu, :mrgreen:
Eikös me tää ratsu hommeli oo jo kertaalleen käyty läpi. Mä oon vähän jääny venailee sitä käytännön toteutusta, mutta taitaa mennä vaan odotteluks tässä tapauksessa. :p:
SingleMalt

Re: Viiksimies

Viesti Kirjoittaja SingleMalt »

safi kirjoitti: :p:
Rattastatkos jos mulla on kunnon viiikset?
safi

Re: Viiksimies

Viesti Kirjoittaja safi »

SingleMalt kirjoitti:
safi kirjoitti: :p:
Rattastatkos jos mulla on kunnon viiikset?
Ai nyt vedotaan mun viiksivallu vastaisuuteen. No ei sitten väkisin, ei ois kelvannutkaan : )
SingleMalt

Re: Viiksimies

Viesti Kirjoittaja SingleMalt »

safi kirjoitti:Ai nyt vedotaan mun viiksivallu vastaisuuteen. No ei sitten väkisin, ei ois kelvannutkaan : )
Jaa, ja että jos me miehet halutaan posliinia, on se jotain aivan pöyristyttäväää naisten esineellistämistä. Mutta että perkele ei viiksimiehille anneta. Kyllä te naiset ootte sitte vaativia narttuja!
MGandhi

Re: Viiksimies

Viesti Kirjoittaja MGandhi »

elco kirjoitti:
Viiksimiehellä on pokkaa - viiksimiehellä on aina henkinen yliote vihollisiin, vastustajiin ja kilpailijoihin (ts. toisiin miehiin) nähden. Kadunmiehet katsovat viiksimiestä epäuskoisina ajatellen: "...onko toi tosissaan?" Viiksimies sekoittaa muiden pasmat. Viiksimies ei seuraa trendejä vaan trendit seuraavat viiksimiestä. Maailmanhistorian karuimmat ja kovimmat kaverit ovat viiksimiehiä. Modernien viiksimiesten lista on tylyä luettavaa: Freddie Mercury, Burt Reynolds, Tom Selleck ja David Hasselhoff (ok, jos tarkkoja ollaan niin Davidilla ei ole viiksiä, mutta muuten sillä on täydelliset viiksimiehen ominaisuudet).
Totta joka sana! Ja sitäpaitsi, viikset eivät ole koskaan menneetkään pois muodista. Itsekin ryhtyisin viiksimieheksi, mutta kun en saa lupaa.
MGandhi

Re: Viiksimies

Viesti Kirjoittaja MGandhi »

SingleMalt kirjoitti:
elco kirjoitti:Viiksimiehellä on pokkaa. Jos joku pitää viiksiä koomisina niin se on sen jonkun ongelma.
No perkele. Haaste otettu vastaan. En jää Penaa pahemmaksi.

...varaan oikeuden sheivata patjat vekka het, kun joku pimatsu laittaa sakset kiinni niiden vuoksi.
Mä tulen kohta neloseen tarkastamaan, että lupaus on pitänyt!
SingleMalt

Re: Viiksimies

Viesti Kirjoittaja SingleMalt »

MGandhi kirjoitti:Mä tulen kohta neloseen tarkastamaan, että lupaus on pitänyt!
Äh. Mä olen nykyjään täällä periferiassa kehä II päässä.
MGandhi

Re: Viiksimies

Viesti Kirjoittaja MGandhi »

SingleMalt kirjoitti:
MGandhi kirjoitti:Mä tulen kohta neloseen tarkastamaan, että lupaus on pitänyt!
Äh. Mä olen nykyjään täällä periferiassa kehä II päässä.
MUHA! Oisit kasvattanu ne viikset aiemmin, niin eivät olis siirtäneet! Oisit saanut sen henkisen yliotteen.
NuoriDaavid

Re: Viiksimies

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

MGandhi kirjoitti:
elco kirjoitti:
Viiksimiehellä on pokkaa - viiksimiehellä on aina henkinen yliote vihollisiin, vastustajiin ja kilpailijoihin (ts. toisiin miehiin) nähden. Kadunmiehet katsovat viiksimiestä epäuskoisina ajatellen: "...onko toi tosissaan?" Viiksimies sekoittaa muiden pasmat. Viiksimies ei seuraa trendejä vaan trendit seuraavat viiksimiestä. Maailmanhistorian karuimmat ja kovimmat kaverit ovat viiksimiehiä. Modernien viiksimiesten lista on tylyä luettavaa: Freddie Mercury, Burt Reynolds, Tom Selleck ja David Hasselhoff (ok, jos tarkkoja ollaan niin Davidilla ei ole viiksiä, mutta muuten sillä on täydelliset viiksimiehen ominaisuudet).
Totta joka sana! Ja sitäpaitsi, viikset eivät ole koskaan menneetkään pois muodista. Itsekin ryhtyisin viiksimieheksi, mutta kun en saa lupaa.
Komps.

Tässä nähdään. Ei viiksiä => vikisevä eunukki, viikset=> alfauros
SingleMalt

Re: Viiksimies

Viesti Kirjoittaja SingleMalt »

MGandhi kirjoitti:MUHA! Oisit kasvattanu ne viikset aiemmin, niin eivät olis siirtäneet! Oisit saanut sen henkisen yliotteen.
Höpöhöpö. Täällä on ihan helvetin paljon enemmän ja paremman näkösiä naisia kuin siellä mäellä. Hyvä mesta :mrgreen:
Patz

Re: Viiksimies

Viesti Kirjoittaja Patz »

Täällähän ne mun suosikkipojat kisailee! Otan molemmat, viiksillä tai ilman!
MGandhi

Re: Viiksimies

Viesti Kirjoittaja MGandhi »

SingleMalt kirjoitti:
MGandhi kirjoitti:MUHA! Oisit kasvattanu ne viikset aiemmin, niin eivät olis siirtäneet! Oisit saanut sen henkisen yliotteen.
Höpöhöpö. Täällä on ihan helvetin paljon enemmän ja paremman näkösiä naisia kuin siellä mäellä. Hyvä mesta :mrgreen:
Tiedät itsekin tuon olevan vain epätoivoinen s(h)eivausyritys!
Tänne on sun lähdön jälkeen tullut joka kerrokseen cheer leader - jengi motivoimaan työnteossa. Nytkin saan paraikaa hierontaa ja suuseksiä!
elco

Re: Viiksimies

Viesti Kirjoittaja elco »

Täytyy harkita sloganin päivittämistä: "On paskanpuhujia ja viiksimiehiä."
SingleMalt

Re: Viiksimies

Viesti Kirjoittaja SingleMalt »

elco kirjoitti:Täytyy harkita sloganin päivittämistä: "On paskanpuhujia ja viiksimiehiä."
Ainut huono puoli tuossa on se, että PFB on myös viiksimies.
Avatar
nowaysis
Kitisijä
Viestit: 6126
Liittynyt: 26.05.2006 10:01
Paikkakunta: Bunnytown
Viesti:

Re: Viiksimies

Viesti Kirjoittaja nowaysis »

elco kirjoitti:Täytyy harkita sloganin päivittämistä: "On paskanpuhujia ja viiksimiehiä."
Voi kiitos, tämä helpottaisi elämääni huomattavasti! Olen näes pähkäillyt elämässäni paskanpuhumisen ja toteuttamisen välillä, enää valinta ei ole ollenkaan niin vaikea. Voinen siis jatkaa paskanpuhumista ja jättää viiksihommat muiden haltuun :P
Prepare for the worstest.
CandyMan

Re: Viiksimies

Viesti Kirjoittaja CandyMan »

Uusi parempi slougani voisi olla

"On viiksenkasvattajia, ja viikseen vetäjiä."

Jätän viiksenkasvattelun muille ja käytän senkin ajan tuottavaan työhön.
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8603
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Viiksimies

Viesti Kirjoittaja Lolita »

MGandhi kirjoitti:Itsekin ryhtyisin viiksimieheksi, mutta kun en saa lupaa.
Sulla ei nyt kyllä ole sitä mitä se vaatii, Oikea Viiksimies ei kysy lupaa.
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
MGandhi

Re: Viiksimies

Viesti Kirjoittaja MGandhi »

Lolita kirjoitti:
MGandhi kirjoitti:Itsekin ryhtyisin viiksimieheksi, mutta kun en saa lupaa.
Sulla ei nyt kyllä ole sitä mitä se vaatii, Oikea Viiksimies ei kysy lupaa.
Tämä onkin totta. Ja tästä samaisesta syystä en olekaan viiksiMies.
elco

Re: Viiksimies

Viesti Kirjoittaja elco »

Niba kirjoitti: Miami Vice?
Tästä tulikin mieleeni kenties viihdetaivaan kaikkien aikojen tyyli-ikoni Sonny Crockett. Mitäs kuuluu Sonnylle 2000-luvulla:
http://imdb.com/gallery/ss/0430357/Ss/0 ... olin%20(I)
Patz

Re: Viiksimies

Viesti Kirjoittaja Patz »

elco kirjoitti:Tästä tulikin mieleeni kenties viihdetaivaan kaikkien aikojen tyyli-ikoni Sonny Crockett. Mitäs kuuluu Sonnylle 2000-luvulla:
http://imdb.com/gallery/ss/0430357/Ss/0 ... olin%20(I)
Kyllä kyllä, viiksimies on erimies! En ollenkaan laittais hanttiin Colinin ehdotellessa viiksi vasten viikseä, pum pum...
elco

Re: Viiksimies

Viesti Kirjoittaja elco »

MGandhi kirjoitti: Tämä onkin totta. Ja tästä samaisesta syystä en olekaan viiksiMies.
Sä voit ryhtyä eViiksimieheksi? Vähänniinq oot jo eRakastaja.
jouden-za
Kitinän uhri
Viestit: 858
Liittynyt: 07.11.2005 16:29

Re: Viiksimies

Viesti Kirjoittaja jouden-za »

safi kirjoitti:
SingleMalt kirjoitti: safille kunnon ratsu, :mrgreen:
Eikös me tää ratsu hommeli oo jo kertaalleen käyty läpi. Mä oon vähän jääny venailee sitä käytännön toteutusta, mutta taitaa mennä vaan odotteluks tässä tapauksessa. :p:
..Ja kandee venailla ihan rauhassa njimittäin Herra SinkkuMutteri liikuskelee sexuaalisissa tapahtumaketjuissa vain keskustan puistojen tuntumassa ja mielellään hiukan vanhempien naisten seurassa..+40v joten eikun seuraavaa murmelia kohden zadaa.
Ollaan vaan ja nautitaan
Vastaa Viestiin