Viikonpäiväketju. Nyt. Niinku.

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8599
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Viikonpäiväketju. Nyt. Niinku.

Viesti Kirjoittaja Lolita »

silsis kirjoitti:Eiks sulla joku hoito ollut? Jos haluat kertoa pelkästään mulle, niin korkeintaan lisään salassapitäjien määrää. Sitä paitsi eihän kukaan enää lue eroosion riivaamaa palstaamme. Eiku siis kerro nyt, heti!
Mulla on lauantaihoito, mä hoidan sitä lauantaisin. Paitsi tällä viikolla myös perjantaina. Työkaveri väitti, että mulla lauhkean lehmän ilme kasvoillani ja että mä kävelen vaikeasti.
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
silsis

Re: Viikonpäiväketju. Nyt. Niinku.

Viesti Kirjoittaja silsis »

Lolita kirjoitti:Työkaveri väitti, että mulla lauhkean lehmän ilme kasvoillani ja että mä kävelen vaikeasti.
Kipulääkitystä saanut raajarikko, voi pientä! Ole vain tyytyväinen, että vielä kävelet :wink:
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18736
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Viikonpäiväketju. Nyt. Niinku.

Viesti Kirjoittaja Niba »

silsis kirjoitti:
Lolita kirjoitti:Työkaveri väitti, että mulla lauhkean lehmän ilme kasvoillani ja että mä kävelen vaikeasti.
Kipulääkitystä saanut raajarikko, voi pientä! Ole vain tyytyväinen, että vielä kävelet :wink:
Okei ja sä hoitaisit homman loppuun asti = kunnes ei enää kävele? 8)
Pyyhin Netikettiin..
Geetzu

Re: Viikonpäiväketju. Nyt. Niinku.

Viesti Kirjoittaja Geetzu »

silsis kirjoitti:
ninnithequeen kirjoitti: Ai miten niin muka???
Kato, ketään ei vaan kiinnosta. Senhän pitäis olla itsestäänselvyys, niin kuin verenkierto tai hengitys. Sit jos ehtyy, niin sit voi mainita, koska vahingonilo on paras ilo :D
Täytyy piristää nyt sitten... MÄ EN SAANUT ILLALLA! Uni kiinnosti herraa enemmän kuin minä. MINÄ MINÄ MINÄ ja minun haluni! Saatan pihdata pippeliltä suukkoja jonkun aikaa. Ja lorautan safkaan laksatiiveja. Kosto.
Sannnu

Re: Viikonpäiväketju. Nyt. Niinku.

Viesti Kirjoittaja Sannnu »

Lolita kirjoitti:
isohaara kirjoitti:Eiköhän siellä tulevan kahden viikon aikana ehdi tarpeeksi käymään - sen jälkeen alkaakin hevimestaton elämä.
Joppa joo, tervetuloa Suomen hevibaarien periferiaan. Pitää varmaan ensitöikses ottaa tarkkaileva kierros kaikissa vähänkin oikeansuuntaisissa paikoissa.

Päivän ongelma on, että sille muumimukille ei ole vieläkään löytynyt omistajaa. Siis se on tämmöinen. Muutenhan se muki voisi olla ihan selvästi mun, mutta olen asiasta jo maininnut monelle työkaverille ja kuuluttanut julkisesti omistajaa.
Sen tiedän, että ne vanhemmat muumimukit ovat jo arvokkaita, ne sellaiset mustalla maalatut..ääh en osaa selittää, täytyy tarkistaa himassa, mutta en uskonut, että noin arvokkaita...
Vastaa Viestiin