MTV3 ja Formulat

Aktiviteettien suunnitteluun ja kertaukseen.

Maksulliset Formulat

Haluan. Siis maksan
3
13%
Prkle vittu stana kaikki mulleilmaseksheti
2
9%
Ympyrän ajelu saastuttaa ilmakehää
18
78%
 
Ääniä yhteensä: 23

Avatar
Canine
Kitinän väärinkäyttäjä
Viestit: 211
Liittynyt: 15.08.2005 10:46

MTV3 ja Formulat

Viesti Kirjoittaja Canine »

Onko kitinä-kansa F1-kansaa? Miten on, aiotteko katsoa F1-kisoja ensi kaudella maksulliselta MTV3-kanavalta? Vai menikö koko touhusta maku?
Not only is life a bitch, it has puppies
Bliss

Re: MTV3 ja Formulat

Viesti Kirjoittaja Bliss »

Enpä taida maksaa... en ole katsonut ilmaiseksikaan :D
Musta siinä touhussa ei ole ollut makua alunalkaenkaan.
Avatar
ak
Kitinän uhri
Viestit: 593
Liittynyt: 14.08.2005 21:20

Re: MTV3 ja Formulat

Viesti Kirjoittaja ak »

En ole tainnut katsoa tällä kaudella yhtään kisaa. Aivan sama vaikka siirtyy maksukanaville. En minä niistä ainakaan formuloiden takia mitään maksa.
bedlam

Re: MTV3 ja Formulat

Viesti Kirjoittaja bedlam »

Maksan. Kovalainen on sen verran mukavalta ja fiksulta vaikuttava tyyppi, että sen puolesta voi jo ihan hyvissä mielin jännittääkin.
ninnithequeen

Re: MTV3 ja Formulat

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

bedlam kirjoitti:Maksan. Kovalainen on sen verran mukavalta ja fiksulta vaikuttava tyyppi, että sen puolesta voi jo ihan hyvissä mielin jännittääkin.
:komp:

Ketuttaa silti, että kaikki mitä kansa katsoo, pitää muuttaa maksulliseksi, että herrat sais lisää liksaa.
Geetzu

Re: MTV3 ja Formulat

Viesti Kirjoittaja Geetzu »

Junnukanava kun tulee hommattua niin samalla sitten vormulaakin. Mua kyllä kiinnostaa nähdä miten Kimi pärjää punaisella. Jos ei pärjää se on tosi paska ja käy miten vaan niin toki haluan olla asiaa todistamassa. En oo yhtään ottanu viel asioista selvää mut nyt tuli mieleen et miten hemmetissä mun digiboksiin saa sekä tän uuden kortin että vanhan Canalin?! Iik! Eiks siin boksis oo vaan yks reikä niin ku.
Avatar
voyager2
Kitinän väärinkäyttäjä
Viestit: 110
Liittynyt: 16.08.2005 7:20
Paikkakunta: Turku
Viesti:

Re: MTV3 ja Formulat

Viesti Kirjoittaja voyager2 »

Geetzu kirjoitti: En oo yhtään ottanu viel asioista selvää mut nyt tuli mieleen et miten hemmetissä mun digiboksiin saa sekä tän uuden kortin että vanhan Canalin?! Iik! Eiks siin boksis oo vaan yks reikä niin ku.


Yksi vaihtoehto voisi olle että ottaa toisen kortin pois ja laittaa toisen tilalle. :D Tästä vinkistä en kehtaa edes ottaa maksua. Ole hyvä vaan.
Ollakko vaiko eikö olla? Kas siinäpä typerä kysymys!
silsis

Re: MTV3 ja Formulat

Viesti Kirjoittaja silsis »

bedlam kirjoitti:Maksan. Kovalainen on sen verran mukavalta ja fiksulta vaikuttava tyyppi, että sen puolesta voi jo ihan hyvissä mielin jännittääkin.
Kovalainen tosiaan tuntuu harvinaisen miellyttävältä tyypiltä. Hänellä taisi olla lontoolainen tyttöystävä ja muutenkin asiat mallillaan. Siis oikein median lempilapsi...tähän mennessä. Elämäntyyli lienee työn ulkopuolella aika lailla erilainen kuin Kimi-kolleegalla.

Mutta...sitten Häkkisen kultavuosien on kiinnostukseni - kuten varmasti monilla muillakin - lajia kohtaan hiipunut, vieläpä kun Kimille ei ole annettu edes mahdollisuutta tasavertaiseen mestaruustaistoon. Kaluston kestämättömyys kun on alleviivannut mielessäni lajin välineurheilupitoisuutta ja samalla epäoikeudenmukaisuutta. Toki moottoriurheilustahan on kyse.

Yhtä kaikki, juuri Kovalainen voisi olla Se syy maksaa katselusta. Ehkä löydän lajin uudelleen?
ninnithequeen

Re: MTV3 ja Formulat

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

silsis kirjoitti:Yhtä kaikki, juuri Kovalainen voisi olla Se syy maksaa katselusta. Ehkä löydän lajin uudelleen?
No kyllähän ensi kaudesta tulee Suomalaisittain monta kertaa mielenkiintoisempi kuin mitä se on viime vuosina ollut.
Geetzu

Re: MTV3 ja Formulat

Viesti Kirjoittaja Geetzu »

voyager2 kirjoitti:Yksi vaihtoehto voisi olle että ottaa toisen kortin pois ja laittaa toisen tilalle. :D Tästä vinkistä en kehtaa edes ottaa maksua. Ole hyvä vaan.
Odotin tota joltain muulta ku sulta. :D
Sehän ois raivostuttavaa.
Avatar
voyager2
Kitinän väärinkäyttäjä
Viestit: 110
Liittynyt: 16.08.2005 7:20
Paikkakunta: Turku
Viesti:

Re: MTV3 ja Formulat

Viesti Kirjoittaja voyager2 »

Geetzu kirjoitti:
voyager2 kirjoitti:Yksi vaihtoehto voisi olle että ottaa toisen kortin pois ja laittaa toisen tilalle. :D Tästä vinkistä en kehtaa edes ottaa maksua. Ole hyvä vaan.
Odotin tota joltain muulta ku sulta. :D
Sehän ois raivostuttavaa.
Kätevähän toki tuunaa mainoskatkolla esim. tällaisen --->
Kuva
Ollakko vaiko eikö olla? Kas siinäpä typerä kysymys!
Geetzu

Re: MTV3 ja Formulat

Viesti Kirjoittaja Geetzu »

Joo, tommosen hei tuunaan. 8)
Patz

Re: MTV3 ja Formulat

Viesti Kirjoittaja Patz »

ninnithequeen kirjoitti:Ketuttaa silti, että kaikki mitä kansa katsoo, pitää muuttaa maksulliseksi, että herrat sais lisää liksaa.
Eiköhän tässä nyt kuitenkin ole siitä, että formuloiden näyttäminen maksaa kanavalle ihan perkeleesti, ja ymmärtääkseni maikkari tekee edelleen persnettoa, vaikka "kiskovatkin" uudesta kanavapaketistaan noin kympin kuussa. Pelkillä mainostuloilla kun ei kuluja saada katettua. Ja maikkarihan lupasi lähettää parhaat palat edelleen ihan siltä ilmaiseltakin kanavalta. Ja vielä tohon "herrojen palkat"-asiaan, en ymmärrä ainaista hinnoista valittamista. Ei yritykset ole mitään harrastekerhoja joiden tarkoitus on hyväntekeväisyys, vaan yrityksiä, joiden tehtävä on tuottaa osakkailleen mahdollisimman paljon rahaa. Ei se ole tyhmä joka pyytää vaan se joka maksaa. Äänestä siis kulutuskäyttäytymiselläsi, purnaamisesta ei ole mitään hyötyä.

Minä olen iloinen ettei formulaa näytetä enää viikonloppujen parhailla ohjelmapaikoilla, vaan toivon että perheenisät (ja äidit) käyttävät senkin ajan lastensa kanssa puuhasteluun sen normaalin vartti illassa laatuaikaa- BS:n sijaan...
ninnithequeen

Re: MTV3 ja Formulat

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Patz kirjoitti:Minä olen iloinen ettei formulaa näytetä enää viikonloppujen parhailla ohjelmapaikoilla, vaan toivon että perheenisät (ja äidit) käyttävät senkin ajan lastensa kanssa puuhasteluun sen normaalin vartti illassa laatuaikaa- BS:n sijaan...
Sinähän sen lapsettomana tiedät, miten paljon laatuaikaa perheissä vietetään?
Patz

Re: MTV3 ja Formulat

Viesti Kirjoittaja Patz »

ninnithequeen kirjoitti:Sinähän sen lapsettomana tiedät, miten paljon laatuaikaa perheissä vietetään?
Puhuinko nyt sinun perheestäsi?
Minulla on 4 kummilasta ja 5 sisarusten lasta, että kyllä se lapsiperheen arki on melko tuttua minullekin. Vai yritätkö todella sanoa etten saa olla huolissani lapsiperheiden asioista koska minulla ei ole perhettä?
PerttiMakimaa

Re: MTV3 ja Formulat

Viesti Kirjoittaja PerttiMakimaa »

Patz kirjoitti:Minä olen iloinen ettei formulaa näytetä enää viikonloppujen parhailla ohjelmapaikoilla, vaan toivon että perheenisät (ja äidit) käyttävät senkin ajan lastensa kanssa puuhasteluun sen normaalin vartti illassa laatuaikaa- BS:n sijaan...
Tähän on pakko tarttua. Liekö provo?

Ilmeisesti tässä on puhtaasta MUTU:sta tehty kiveen hakattu totuus, että perheenisät käyttävät "laatuaikaan" lasten kanssa vain vartin illassa. Jos oletettaisiin tämän olevan totta voitaisiin tehdä kaksi johtopäätöstä:

1. Tämä "laatuaika" lisääntyisi vain sunnuntaina. Muilloinhan Formulat eivät riistäisi _tuntikausiksi_ perheenisiä.
tai 2. Varsinkaan poikapuoliset lapset eivät pidä kovaäänisistä nopeasti kulkevista koneista.

Ehkä kuitenkaan emme oleta tuon olevan totta. Suomalainen perheenisä on nykyään jotain ihan muuta kuin sotien jälkeen omaan veriseen yskäänsä kuoleva isänmaanrakentaja, joka nähtiin ehkä vilaukselta kerran päivässä. Päinvastoin, leikkipuistot ovat täynnä vesseleistään ylpeitä, kilpaa auringon kanssa hymyileviä, nuoria isiä.

Ja se "laatuaika". Tätä korostetaan nykyään aivan liikaa ja luodaan paineita keksiä koko ajan jotain erikoista. Lapsi on tyytyväinen ja onnellinen ihan arjen perusaskareissa joita saa tehdä läsnäolevan vanhemman kanssa. Ehkä jopa seurata vierekkäin sohvalla formuloita? :)

Ugh! Olen puhunut.

EDIT: puhuin lisää selventääkseni
Viimeksi muokannut PerttiMakimaa, 20.10.2006 12:05. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
ninnithequeen

Re: MTV3 ja Formulat

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Patz kirjoitti:
ninnithequeen kirjoitti:Sinähän sen lapsettomana tiedät, miten paljon laatuaikaa perheissä vietetään?
Puhuinko nyt sinun perheestäsi?
Minulla on 4 kummilasta ja 5 sisarusten lasta, että kyllä se lapsiperheen arki on melko tuttua minullekin. Vai yritätkö todella sanoa etten saa olla huolissani lapsiperheiden asioista koska minulla ei ole perhettä?
Se on surullista, jos sinun tuttava- ja sukulaisperheissäsi vietetään vain 15 minuuttia BS-laatuaikaa iltaisin.
Aikamoinen yleistys, tarkoitin. Mutta niin oli kyllä toi mun "herrojen palkat"kin.

Jos 1,5 h autourheilun katselua 2 kertaa kuussa on hurja määrä pois lapsen "laatuajasta" niin ohhoh. Pitäisikö nyt tuntea huonoa omaatuntoa, että käyn kahdesti viikossa harrastamassa ratsastusta, sehän on pois lapseltani? Ai niin. Mutta tyttöhän tulee aina mukaan tallille. Huono esimerkki.
ninnithequeen

Re: MTV3 ja Formulat

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

PerttiMakimaa kirjoitti:Ja se "laatuaika". Tätä korostetaan nykyään aivan liikaa ja luodaan paineita keksiä koko ajan jotain erikoista. Lapsi on tyytyväinen ja onnellinen ihan arjen perusaskareissa joita saa tehdä läsnäolevan vanhemman kanssa. Ehkä jopa seurata vierekkäin sohvalla formuloita? :)
Heh.

Tyttö pelaa välillä isänsä kanssa pleikkarilla "muurahaispeliä". Mä siitä mitään ymmärrä, mutta neiti osaa sen ohjaimen käytön paremmin kuin äiti...
elco

Re: MTV3 ja Formulat

Viesti Kirjoittaja elco »

Siis kyllähän Räikkönen nyt sentään on asiallinen gaiffari tässä sysisynkässä suomalaisten formulapilottien joukossa. Osaa vetää viinaa, hengaa strippiklubeilla, sekoilee vieraiden naisten kanssa. Kyllä nyt formulakuskissakin vähän staran vikaa pitää olla.

Joku fucking Häkkinen meni naimisiin itseään 7(?) vuotta vanhemman pirttihirmun kotkan kanssa. JJ on liian mukava mies. Ja tämä Kovalainen täysin harmaa. Salolla nyt oli sentään asenne kunnossa.
ninnithequeen

Re: MTV3 ja Formulat

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

elco kirjoitti:Joku fucking Häkkinen meni naimisiin itseään 7(?) vuotta vanhemman pirttihirmun kotkan kanssa. JJ on liian mukava mies. Ja tämä Kovalainen täysin harmaa. Salolla nyt oli sentään asenne kunnossa.
Veit jalat suustani.

Kovalainen vaikuttaa kans ihan rennolta tyypiltä, joka ei strippibaareissa nakuile. Luin yhden pitkän haastattelun äijästä ja asenne tuntui olevan ihan kohdallaan.
Patz

Re: MTV3 ja Formulat

Viesti Kirjoittaja Patz »

En jaksa alkaa vääntämään tästä asiasta enempää. Kuten molemmat (vaikka asian nyt haluattekin kärjistää, ilmeisen tahallanne) varmasti ymmärrätte, ei kyseessä ole pelkästään formulat vaan aika moni muukin asia aikuisten ajankäytössä. Kuten Pertti jo yllä mainitsikin, ei lapsille tarvitse olla järjestämässä yllätyksiä ja hypetystä, vaan ihan sitä turvallista yhdessäoloa. Silti en edelleenkään pidä siitä että formuloita näytetään parhaaseen aikaan viikonloppuisin, mielestäni riittäisi kun niitä näytettäisiin iltaisin siihen aikaan kun pienet lapset ovat jo nukkumassa. Ja valitettavasti olen kuullut useasta suusta, kuinka perheen viikonloppusuunnitelmat rakennetaan formuloiden ympärille.

Ylipäätään olen huolissani lasten hyvinvoinnista tänä päivänä, harmi että se tässä keskustelussa kärjistyi näin ikävällä tavalla. Ehkä asiasta pitäisi perustaa erillinen ketju niin pääsette pohtimaan rauhassa Formuloiden näyttämisen tarpeellisuutta. Tai ehkä minun vaan pitää olla hiljaa, kun en lapsettomana asiaa ymmärrä? Täytyypä sitten kokemuksen puutteesta skipata moni muukin keskustelu...

Ja kyllä, minähän olen huono esimerkki puhumaan mistään lapsiin liittyvistä asioista, etenkin kun veljeni lapset on huostaanotettu narkomaani veljeltäni ja hänen entiseltä narkkari/psykopaatti/alkoholisti vaimoltaan. Olen siis varmasti jotenkin viallinen itsekin.
PerttiMakimaa

Re: MTV3 ja Formulat

Viesti Kirjoittaja PerttiMakimaa »

Patz kirjoitti:...
Aloita se keskustelu - dammit. Ja väännä toki.

En mielestäni kärjistänyt vaan taisit itse hieman sortua siihen. Syy miksi tartuin siihen on, että _mielestäni_ (viittaan yleiseen mentaliteettiin siten kuin sen henkilökohtaisesti koen. Vrt. esim. BigBrother) sinkut saavat tehdä ihan mitä vaan mieleen juolahtaa. Lakiakaan ei aina tarvitsisi noudattaa turhan tarkkaan. Mutta jos erehdyt lisääntymään pitäisi oma elämä lopettaa siihen paikkaan ja kärsiä seuraavat parikymmentä vuotta.

Kai tässä täytyy olla joku keskitie? Ei kukaan kunnollinen(kaan) ihminen jaksa jos hänellä ei ole vanhempana jotain omaakin. Ja kai vanhempien jaksaminen on, jos jokin, erityisen tärkeää lapselle?

P.S. En ole pariin vuoteen seurannut aktiivisesti formulakisoja.
Geetzu

Re: MTV3 ja Formulat

Viesti Kirjoittaja Geetzu »

ninnithequeen kirjoitti:Se on surullista, jos sinun tuttava- ja sukulaisperheissäsi vietetään vain 15 minuuttia BS-laatuaikaa iltaisin.
No tod! Toki vartissakin saa kyllä lentämään mutta jos yhtään laatua tähän hakee niin vartti on aivan liian vähän noin pidemmän päälle. Saa se lapsikin sitten tyytyväisen, iloisen iskän kanssa viettää laatuaikaa (sohvalla tai pihakeinussa, tai vaikka alennusmyynneissä) kun isi on saanut äidiltä vähän erilaista laatua yli sen vartin per ilta. Puhumattakaan äidin jaksamisesta ja iskän velvollisuuksista...

BS, BJ, whateva. Öh.
Patz

Re: MTV3 ja Formulat

Viesti Kirjoittaja Patz »

PerttiMakimaa kirjoitti: Ei kukaan kunnollinen(kaan) ihminen jaksa jos hänellä ei ole vanhempana jotain omaakin. Ja kai vanhempien jaksaminen on, jos jokin, erityisen tärkeää lapselle?
Ole ystävällinen ja osoita tekstistäni kohta, jossa kehoitan vanhempia rajoittamaan sitä kuuluisaa "omaa elämää"? Jos formuloita ei näytetä sunnuntaina klo 12, ei se tarkoita etteikö niitä voitaisi näyttää klo 21. Vai?

Ja kun olen sattumoisin seurannut läheltä erästä perhettä, johon lapsia on kyllä hankittu, mutta niiden ei tulisi millään tavalla rajoittaa aikuisten elämää, niin en oikein tiedä mitä ajatella. Lapsia kun ei kuitenkaan vahingossa synny vaan kyllä niiden tekeminen on harkinnanvarainen asia. Ja kyllä, lapsi rajoittaa, tai vähintäänkin hankaloittaa elämää. Siksi tämä sinkku/perhe-vertaus on hieman ontuva. Katsos kun osalle meistä tämä sinkkuus ei ole vapaaehtoista, lapsien tekeminen taas on.
PerttiMakimaa

Re: MTV3 ja Formulat

Viesti Kirjoittaja PerttiMakimaa »

Patz kirjoitti:Ole ystävällinen ja osoita tekstistäni kohta, jossa kehoitan vanhempia rajoittamaan sitä kuuluisaa "omaa elämää"? Jos formuloita ei näytetä sunnuntaina klo 12, ei se tarkoita etteikö niitä voitaisi näyttää klo 21. Vai?

Ja kun olen sattumoisin seurannut läheltä erästä perhettä, johon lapsia on kyllä hankittu, mutta niiden ei tulisi millään tavalla rajoittaa aikuisten elämää, niin en oikein tiedä mitä ajatella. Lapsia kun ei kuitenkaan vahingossa synny vaan kyllä niiden tekeminen on harkinnanvarainen asia. Ja kyllä, lapsi rajoittaa, tai vähintäänkin hankaloittaa elämää. Siksi tämä sinkku/perhe-vertaus on hieman ontuva. Katsos kun osalle meistä tämä sinkkuus ei ole vapaaehtoista, lapsien tekeminen taas on.
Olet oikeassa, että et sitä suoranaisesti kehoita. Tosin syyllistät sanankäänteilläsi jokaisen isän, että he viettävät vain 15 minuuttia laatuaikaa jälkikasvunsa kanssa päivittäin. Mutta formuloille löytyy aikaa. Tämä aikataulullinen asiahan tuli kuvioon vasta myöhemmin.

Surullista on jos omat lapset noin vähän kiinnostavat jotakuta. Ehkä nämä ihmiset tarvitsisivat jonkun herätyksen?

En tarkoittanut loukata tuolla sinkkuusvertailulla. Näin vaan olen kokenut yleisen mentaliteetin. Olenko väärässä? Tottakai lapsen saaminen tuo vastuuta.

Ehkä keskustelumme ongelma on taas se sama palstalta tuttu juttu. Toinen puhuu perheestä, jossa lapset ovat miltei heitteillä kun vanhemmat "harrastavat" ja toinen kaikkensa lapsille antavista vanhemmista joitten ainut ilo elämässä on katsoa kahdesti kuussa formuloita. Ei ihme jos tunnelma tihenee... :)
Vastaa Viestiin