MTV3 ja Formulat

Aktiviteettien suunnitteluun ja kertaukseen.

Maksulliset Formulat

Haluan. Siis maksan
3
13%
Prkle vittu stana kaikki mulleilmaseksheti
2
9%
Ympyrän ajelu saastuttaa ilmakehää
18
78%
 
Ääniä yhteensä: 23

silsis

Re: MTV3 ja Formulat

Viesti Kirjoittaja silsis »

Patz kirjoitti:Minä olen iloinen ettei formulaa näytetä enää viikonloppujen parhailla ohjelmapaikoilla, vaan toivon että perheenisät (ja äidit) käyttävät senkin ajan lastensa kanssa puuhasteluun sen normaalin vartti illassa laatuaikaa- BS:n sijaan...
Äh, ei mitään maailmanpawannussittii. Muistelen lapsuuttani ja mieleeni palutuu elävästi kuinka juuri yhteiset formulahetket töllön ääressä isän kanssa olivat viikonlopun kohokohta. En usko, että olen ainoa.
PerttiMakimaa

Re: MTV3 ja Formulat

Viesti Kirjoittaja PerttiMakimaa »

silsis kirjoitti:Äh, ei mitään maailmanpawannussittii. Muistelen lapsuuttani ja mieleeni palutuu elävästi kuinka juuri yhteiset formulahetket töllön ääressä isän kanssa olivat viikonlopun kohokohta. En usko, että olen ainoa.
Meillä katsottiin aina futista ja lätkää. Oi niitä aikoja...
Geetzu

Re: MTV3 ja Formulat

Viesti Kirjoittaja Geetzu »

PerttiMakimaa kirjoitti:Meillä katsottiin aina futista ja lätkää. Oi niitä aikoja...
Meillä mentiin naapuriin kun oma isi ei tajunnut penkkiurheilun päälle...
silsis

Re: MTV3 ja Formulat

Viesti Kirjoittaja silsis »

PerttiMakimaa kirjoitti:Meillä katsottiin aina futista ja lätkää. Oi niitä aikoja...
Juuri näin. Meillä katsottiin myös silloisen Englannin 1. divisioonako se oli otteluita isän kanssa ja myös se oli aina mukavaa. Lätkää ei tainnut tulla?
bedlam

Re: MTV3 ja Formulat

Viesti Kirjoittaja bedlam »

Suvinen kirjoitti:Henk koht vituttaa, kun Räkällä olisi kunnon tsäänssit mahdollisuuteen niin menevät sitten saatana viemään meiltä sen ilon seuraamiseen pois.
Minusta Räkän Ferrarille siirtymistä kovempi juttu on se, että ensi vuonna ensimmäistä kertaa kaksi suomalaista kilpailee huipputallissa. Ja että suomalaisia on yhtäaikaisesti kisailemassa 3. Tai 2,5. Toivottavasti Kovalaisen ja Räikkösen kesken nähdään hyviä taisteluita.
elco

Re: MTV3 ja Formulat

Viesti Kirjoittaja elco »

bedlam kirjoitti:ensi vuonna ensimmäistä kertaa kaksi suomalaista kilpailee huipputallissa.
Ehm, 1994 JJ oli Benettonilla ja Häkkinen McLarenilla.
ninnithequeen

Re: MTV3 ja Formulat

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

elco kirjoitti:
bedlam kirjoitti:ensi vuonna ensimmäistä kertaa kaksi suomalaista kilpailee huipputallissa.
Ehm, 1994 JJ oli Benettonilla ja Häkkinen McLarenilla.
Mites sillon ku Salo kilpaili pari kisaa Ferrarilla? Kyllä oli toinenkin suomalainen huipputallissa sillon.
bedlam

Re: MTV3 ja Formulat

Viesti Kirjoittaja bedlam »

Ai niin se JJ. No mutta nyt olisi jopa ehkä mahdollista, että kumpikin kuskeista taistelisi kärkikamppailuissa. Salon Ferraripiipahdusta en laskenut mukaan, koska hänhän käväisi vain hetken tuuraamassa.
ninnithequeen

Re: MTV3 ja Formulat

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

bedlam kirjoitti:Salon Ferraripiipahdusta en laskenut mukaan, koska hänhän käväisi vain hetken tuuraamassa.
Ja ilman tallimääräyksiä se olis voittanut yhden kisan.
bedlam

Re: MTV3 ja Formulat

Viesti Kirjoittaja bedlam »

ninnithequeen kirjoitti:
bedlam kirjoitti:Salon Ferraripiipahdusta en laskenut mukaan, koska hänhän käväisi vain hetken tuuraamassa.
Ja ilman tallimääräyksiä se olis voittanut yhden kisan.
Muistan sen kyllä.
ninnithequeen

Re: MTV3 ja Formulat

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Suvinen kirjoitti:Missäs vaiheessa se Kimi kertoi käyneensä paskalla? Kaikkea sitä menettää, kun ei ole telkkaria..
Kun siltä kysyttiin, katsoiko hän tilaisuuden jossa Schumille ojennettiin joku palkinto. "En kattonu ku olin paskalla".

:rofl:
Avatar
ak
Kitinän uhri
Viestit: 593
Liittynyt: 14.08.2005 21:20

Re: MTV3 ja Formulat

Viesti Kirjoittaja ak »

Suvinen kirjoitti:Missäs vaiheessa se Kimi kertoi käyneensä paskalla? Kaikkea sitä menettää, kun ei ole telkkaria..
Youtube korjaa tilanteen. Bedlam pisti linkin päivän linkki ketjuun vaikka se ehkä olisi enemmän kuulunut tuonne kävin paskalla ketjuun.
bedlam kirjoitti:Kimi oli kakalla
Avatar
Mylwin
Kitisijä
Viestit: 4593
Liittynyt: 16.08.2005 15:25
Paikkakunta: Kouvostoliitto

Re: MTV3 ja Formulat

Viesti Kirjoittaja Mylwin »

ak kirjoitti:
Suvinen kirjoitti:Missäs vaiheessa se Kimi kertoi käyneensä paskalla? Kaikkea sitä menettää, kun ei ole telkkaria..
Youtube korjaa tilanteen. Bedlam pisti linkin päivän linkki ketjuun vaikka se ehkä olisi enemmän kuulunut tuonne kävin paskalla ketjuun.
bedlam kirjoitti:Kimi oli kakalla
Mikä toi vitun sateenvarjomies oli?! =D
Kävin katsomassa Mylwinin kuvaa, ja näyttää kyllä just siltä ettei sillä ole yhtään ystävää.
- Ann 2005
Geetzu

Re: MTV3 ja Formulat

Viesti Kirjoittaja Geetzu »

Kimi nauratti joo ekan kerran... Mä luulen, et se on oikeesti vaan aika hyväs jamas elämässään noin täl hetkel ja on varaa ehkä jo olla oma ittensä. Ihkua et tunnetuimmasta suomalaisesta saa jotain muutakin irti ku jääshittiä. :]
Avatar
Ann
Kitisijä
Viestit: 3969
Liittynyt: 16.08.2005 15:32
Paikkakunta: The Dark Realm of The Outworld

Re: MTV3 ja Formulat

Viesti Kirjoittaja Ann »

ninnithequeen kirjoitti: Kun siltä kysyttiin, katsoiko hän tilaisuuden jossa Schumille ojennettiin joku palkinto. "En kattonu ku olin paskalla".
"En kattonut ku panin Jennin hevosta perseeseen." olisi saattanut liikuttaa miehenkin kyyneliin.
Rotan aivot valtasivat pääni.
SingleMalt

Re: MTV3 ja Formulat

Viesti Kirjoittaja SingleMalt »

F1-lähetyksiä saatetaan katsoa maksutta Viron kautta

Voi kiristus tätä ruikuttajien ja rutisjoiden maata. Jos ei saatana ole varaa maksaa 10 euroa kuukaudessa F1-ohjelmakortista, ei voi olla varaa omistaa telkkariakaan.
Avatar
voyager2
Kitinän väärinkäyttäjä
Viestit: 110
Liittynyt: 16.08.2005 7:20
Paikkakunta: Turku
Viesti:

Re: MTV3 ja Formulat

Viesti Kirjoittaja voyager2 »

SingleMalt kirjoitti:F1-lähetyksiä saatetaan katsoa maksutta Viron kautta

Voi kiristus tätä ruikuttajien ja rutisjoiden maata. Jos ei saatana ole varaa maksaa 10 euroa kuukaudessa F1-ohjelmakortista, ei voi olla varaa omistaa telkkariakaan.
Olen vähän samaa mieltä. Kyllähän tuo paketti on vähän hiton edullinen vertaa sitä mihin tahansa. Miksi kaikki keuhkoaa siitä että vormuloista joutuu nyt maksamaan 120 egeä vuodessa? Eikö voisi ajatella vaikka että ostaa leffa-, tiede-, urheilu- ja lastenkanavan ja siinä sivussa vielä oikeuden suoriin formulalähetyksiin. Varaan itselleni oikeuden muuttaa mielipidettäni, kun näen tarkemmin millaista sisältöä kavavalta aletaan suoltaa. Mistä muuten näkee tämän paketin ohjelmatiedot?
Ollakko vaiko eikö olla? Kas siinäpä typerä kysymys!
SingleMalt

Re: MTV3 ja Formulat

Viesti Kirjoittaja SingleMalt »

voyager2 kirjoitti:Mistä muuten näkee tämän paketin ohjelmatiedot?
www.telkku.com

Aika kuraahan toi suurimmaksi osaksi on, mutta silti pirun halpa. SM-liigan seuraaminen kun maksaa 27 euroa kk:ssa..
Avatar
voyager2
Kitinän väärinkäyttäjä
Viestit: 110
Liittynyt: 16.08.2005 7:20
Paikkakunta: Turku
Viesti:

Re: MTV3 ja Formulat

Viesti Kirjoittaja voyager2 »

Laskin piruuttani ensi perjantain MTV3 Leffakanavan elokuvien piste keskiarvon IMDB:ssa. 5.04! Aikamoista lokaa ainakin tuolloin tulossa siis. Parempi strategia MTV:ltä saattaisi sittenkin olla lähettää edes 3 keskinkertaista leffaa illassa kuin 10 täysin luokatonta katsojien karkoittajaa. :roll:
Ollakko vaiko eikö olla? Kas siinäpä typerä kysymys!
PerttiMakimaa

Re: MTV3 ja Formulat

Viesti Kirjoittaja PerttiMakimaa »

SingleMalt kirjoitti:www.telkku.com

Aika kuraahan toi suurimmaksi osaksi on, mutta silti pirun halpa. SM-liigan seuraaminen kun maksaa 27 euroa kk:ssa..
Tuosta tuubastako pitäisikö maksaa kymppi kuussa? Formuloitahan on jatkossa paljon helpompi seurata, kun tulevat ilmaiseksi parhaat palat koosteina.

Minulla on kanavapaketti, jossa hintaa tulee noin euro per lisäkanava ja sillä rahalla saa jo jotain (kuten kaikki discoveryt, BBC Primen, Showtimen yms.).

Ja huomatkaa (plustv.fi -sivuilta):

"TILAUKSEN KAMPANJAEHDOT
1.11.2006 - 28.2.2007 tarjous: PlusTV-palvelu 3 kk aloitusmaksulla 29,90 €. Kampanjaetu 3 kk:n ajalta 34,17 € (normaalisti palvelumaksu 8,90 € / kk, korttimaksu 2,49 € / kk). Etuajan jälkeen palvelu jatkuu toistaiseksi voimassaolevana tilauksena (palvelumaksu 8,90 € / kk, korttimaksu 14,95 € / 6 kk)."

Mikä kymppi kuussa? 6,25 euroa per kanava näkyy olevan normaalihinta antennitalouksille. Ja tähän sontaan sidotaan aina vähintään puoleksi vuodeksi perusmaksulla.

Kaikkien aikojen diili. Siitä vaan katsomaan Sasha Ikosen syväluotauksia. Ko. herra muuten kerran haastattelussa myönsi vihaavansa formuloita... :)
bedlam

Re: MTV3 ja Formulat

Viesti Kirjoittaja bedlam »

voyager2 kirjoitti:Laskin piruuttani ensi perjantain MTV3 Leffakanavan elokuvien piste keskiarvon IMDB:ssa. 5.04! Aikamoista lokaa ainakin tuolloin tulossa siis. Parempi strategia MTV:ltä saattaisi sittenkin olla lähettää edes 3 keskinkertaista leffaa illassa kuin 10 täysin luokatonta katsojien karkoittajaa. :roll:
No eikös tuo 5.04 tarkoita juurikin tasan keskinkertaista?
Dumari

Re: MTV3 ja Formulat

Viesti Kirjoittaja Dumari »

bedlam kirjoitti: No eikös tuo 5.04 tarkoita aikalailla tasan keskinkertaista, kun asteikko on 1-10.
Montakos alle 5:n leffaa olet ite katellut? Mun mielestä 5:n on ollut aika pieni luku katsellessani arvosteluja...

edit: siis ihan täyttä mutua.
bedlam

Re: MTV3 ja Formulat

Viesti Kirjoittaja bedlam »

Dumari kirjoitti:
bedlam kirjoitti: No eikös tuo 5.04 tarkoita aikalailla tasan keskinkertaista, kun asteikko on 1-10.
Montakos alle 5:n leffaa olet ite katellut? Mun mielestä 5:n on ollut aika pieni luku katsellessani arvosteluja...
Kymmeniä tuollaisia löytyy hyllystäkin.

Esim. yksi parhaista näkemistäni scifileffoista, Dustin Hoffmanin tähdittämä Sphere, on saanut keskiarvoksi 5.3.
Avatar
voyager2
Kitinän väärinkäyttäjä
Viestit: 110
Liittynyt: 16.08.2005 7:20
Paikkakunta: Turku
Viesti:

Re: MTV3 ja Formulat

Viesti Kirjoittaja voyager2 »

bedlam kirjoitti:
Dumari kirjoitti:
bedlam kirjoitti: No eikös tuo 5.04 tarkoita aikalailla tasan keskinkertaista, kun asteikko on 1-10.
Montakos alle 5:n leffaa olet ite katellut? Mun mielestä 5:n on ollut aika pieni luku katsellessani arvosteluja...
Kymmeniä tuollaisia löytyy hyllystäkin.

Esim. yksi parhaista näkemistäni scifileffoista, Dustin Hoffmanin tähdittämä Sphere, on saanut keskiarvoksi 5.3.
Tämä aika yllätävä heitto juuri sinulta, kun olen pitänyt sua jonkinlaisena leffafriikkinä. Olen itsekkin huomannut että monet naftisti alle 7 saaneista leffoista voivat olla vielä omasta mielestä jopa loistavia, mutta enpä muista äkkiseltään yhtään noin suurta ristiriitaa. Paikkanahan IMDB on juuri siitä hyvä, että siellä tavallinen kansa ajaa kriitikot ja muuten vaan elvistelijät yli helpolla tuhansilla äänillään. Scifileffat taitavat olla vaikeita arvosteltavia sikäli kun niitä katsotaan niin erilaisin silmin. Yhdelle scifi on fantasiaa siinä missä toiselle komediaa. Itselle scifi toimii parhaiten kirjana, enkä tähän hätään muista yhtään ko. lajityypin leffaa, jonka olisin halunnut katsoa enempää kuin kaksi kertaa.
Ollakko vaiko eikö olla? Kas siinäpä typerä kysymys!
Dumari

Re: MTV3 ja Formulat

Viesti Kirjoittaja Dumari »

bedlam kirjoitti:
Dumari kirjoitti:
bedlam kirjoitti: No eikös tuo 5.04 tarkoita aikalailla tasan keskinkertaista, kun asteikko on 1-10.
Montakos alle 5:n leffaa olet ite katellut? Mun mielestä 5:n on ollut aika pieni luku katsellessani arvosteluja...
Kymmeniä tuollaisia löytyy hyllystäkin.
Esim. yksi parhaista näkemistäni scifileffoista, Dustin Hoffmanin tähdittämä Sphere, on saanut keskiarvoksi 5.3.
No sulla on sitten erikoinen leffamaku, sä tykkäät "schaissesta", joka ei uppoa suuremmalle yleisölle. Itse kyllä olen scifi-diggari kans. Mun kattomat leffat ovat saaneet kyllä pääsääntöisesti 6-> arvosteluja...
Vastaa Viestiin