Kyllä ois huostaanotto lähellä ainakin tänä päivänä.Herra Manala kirjoitti:Mä ainakin jäin jo 3-vuotiaana oma-alotteisesti kotiin katselee videoita kun mutsi ravas asioilla.
Noin muuten ulkoilusta samaa mieltä. Itse työntelen vaunuja vähintään tunnin reippaan kävelyn päivässä ja siihen muut ulkotouhut päälle nyt kun tuota nassikkaa kiinnostaa jo maassa mönkiminen, keinuminen jne. Lapsi myös nukkuu sitä paremmin mitä enemmän saa nauttia raikkaasta ulkoilmasta. Tänne sisälle jäädessähän sekoaisi pää! Paljon tuolla vaunuja työnteleviä kaiken kokoisia mammoja onkin...
Mutta niin, salille lähteminen vauvan kanssa ei ole nautinto. Ei tosiaan. Ja sen useamman kerran kokeneena uskallan ehdottaa herraa itse kokeilemaan lainakersalla.
![Iso Hymy :]](./images/smilies/icon_hymy.gif)
![Iso Hymy :]](./images/smilies/icon_hymy.gif)
Tosiaan, mulla ei ole varaa valitella mistään. Saan lapsen lähes aina halutessani hoitoon, yleensä mielummin äidilleni kuin miehelle. Miehen kanssa kun mielellään viettää sen kaiken mahdollisen yhteisen ajan (jälleen sivuten aihetta, ei ole helppoa lähteä äiskien illalla suorittamaan urheilullisia ilojaan, vaikka isä lapsen perään töiden jälkeen jaksaisikin katsella).