Kyselyä nettiliittymäsi toiminnasta

Tietokonejutut, pelit ja muu nörtismi; autot, kaasupullot ja muut lelut
SikaMika

Re: Kyselyä nettiliittymäsi toiminnasta

Viesti Kirjoittaja SikaMika »

Welho.


Ei sitten niin mitään ongelmia koskaan, en osaa sanoa asiakaspalvelun vasteajoista mitään kun ei ole koskaan ollut tarvetta ottaa heihin yhteyttä.
Dumari

Re: Kyselyä nettiliittymäsi toiminnasta

Viesti Kirjoittaja Dumari »

Maanantai&Tiistai oli nettipimento, kuulemma Elisan verkon jokin jutska kusi. Saatanalahti siis petti!
SingleMalt

Re: Kyselyä nettiliittymäsi toiminnasta

Viesti Kirjoittaja SingleMalt »

Dumari kirjoitti:Maanantai&Tiistai oli nettipimento, kuulemma Elisan verkon jokin jutska kusi. Saatanalahti siis petti!
Ota welho. Sillä bitti luistaa kuin sökö kytkin.
bedlam

Re: Kyselyä nettiliittymäsi toiminnasta

Viesti Kirjoittaja bedlam »

MTV3-liittymä ollut varmaan n. 7-8 vuotta. En muista katkoksia olleen koskaan.
Avatar
yannara
Kitinän väärinkäyttäjä
Viestit: 195
Liittynyt: 19.01.2006 22:45
Paikkakunta: Helsinki

Re: Kyselyä nettiliittymäsi toiminnasta

Viesti Kirjoittaja yannara »

Ihminen kirjoitti:1. Minkä firman liittymää käytät?

2. Minkälaisia ongelmia yhteyden kanssa on? Jos esim. katkoksia, hoidetaanko nopeasti vai meneekö jopa päiviä?
Elisa ADSL, aikaisemmin oli SuomiCom. Kumpaankin olen ollut tyytyväinen. Puolen vuoden aikana Elisalla oli 2-3 katkosta ja ne ovat ollut valtakunnallisia häiriöitä. Itse ISP:ssä työskenteleenä, voin sanoa että suurin osa käyttökatkoksista joissa menee jopa viikkoja, johtuvat paikallisesta kaapeloinnista joiden korjaus ei välttämättä edes kuulu operaattorille. Toki asentajat tekevät välillä kytkentäkeskuksissa mokia kun samassa kaapissa on 500 liittymää...
ComeBack

Re: Kyselyä nettiliittymäsi toiminnasta

Viesti Kirjoittaja ComeBack »

Vuokraisäntä ja -emäntä ottivat viime keväänä Suomicomin-nettiliittymän, josta jaettiin yhteys minun asuntooni. Voin sanoa, että ei ole toiminut yhteys niin kuin piti ja palautinkin modeemin takaisin vuorkahenkilöille ja sanoin, että kiitos ei.

Suomicom:in helpdesk toimii vain arkisin toimistoaikaan. En suosittele.

Aikaisemmin olen käyttänyt Elisan, Soneran ja Welhon liittymiä, joihin kaikkiin olen ollut tyytyväinen. Welho on minusta ollut paras.
slam

Re: Kyselyä nettiliittymäsi toiminnasta

Viesti Kirjoittaja slam »

En tiedä johtuuko koneesta vai mistä, mutta saattaa pätkästä toviksi. Koneen uudelleen käynnistäminenkin on tullut kyseeseen joskus, että tomii jälleen. Toivottavasti ei mene huonommaksi.

DNA - Tampereen puhelin
Avatar
yannara
Kitinän väärinkäyttäjä
Viestit: 195
Liittynyt: 19.01.2006 22:45
Paikkakunta: Helsinki

Re: Kyselyä nettiliittymäsi toiminnasta

Viesti Kirjoittaja yannara »

DNA on paskin lafka been ever in this world. Soneraa en todellakaan hankkisi. SuomiComilla on tekninen tuki ollut aika asiantuntevaa. Welho on siitä hyvä, että liittymän saa avattua heti, eikä kaapeli-liittymissä esiinnyt sellaisia katkoksia kuten ADSL:ssä. Kuitenkin, kaapelimodeemit ovat sellaista roskaa, etten menisi sellaista hankkimaan ihan sen asian takia.
Vastaa Viestiin