TalviTiistai

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Patz

Re: TalviTiistai

Viesti Kirjoittaja Patz »

slam kirjoitti:lunta, snouta :) satelee
Jo toista tuntia näemmä...
Avatar
Lilo
Kitisijä
Viestit: 3044
Liittynyt: 26.03.2006 21:27

Re: TalviTiistai

Viesti Kirjoittaja Lilo »

Patz kirjoitti: Jo toista tuntia näemmä...
Kyl täällä vaan ropisee ihan tuttu ja kotoinen vesi. :(
Artificial Intelligence is no match for natural stupidity.
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8600
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: TalviTiistai

Viesti Kirjoittaja Lolita »

Paleltaa ja kurkussa tuntuu joku möykky, kun nielee. Kahden päivän päästä pääsisi lomalle, ei nyt sovi sairastua! Apteekista troppeja äkkiä ja sitten suklaata kaupasta. Kuka välittää miltä mä näytän bikineissä.
Bliss

Re: TalviTiistai

Viesti Kirjoittaja Bliss »

15 senttiä lumimöhnää kaikkialla. En ole varmaan ikinä kävellyt 700 metriä "keskustaan" yhtä kauan kuin äsken :?
Lisäksi housut polviin asti märät, ja toppatakki kastui läpi. Tosi hurmaava ilma....
Patz

Re: TalviTiistai

Viesti Kirjoittaja Patz »

Lilo kirjoitti:
Patz kirjoitti: Jo toista tuntia näemmä...
Kyl täällä vaan ropisee ihan tuttu ja kotoinen vesi. :(
Täällä ei sada mistään, lähinnä yritin olla sarkastisen hassunhauska ja nokkelasti napauttaa slämäriä hänen annistaan tähän ketjuun. Mettään meni.
Avatar
Lilo
Kitisijä
Viestit: 3044
Liittynyt: 26.03.2006 21:27

Re: TalviTiistai

Viesti Kirjoittaja Lilo »

Patz kirjoitti: Täällä ei sada mistään, lähinnä yritin olla sarkastisen hassunhauska ja nokkelasti napauttaa slämäriä hänen annistaan tähän ketjuun. Mettään meni.
Joo. Mulla on tuubafiltteri päällä, joten en kiinnittänyt asiaan huomiota vaan hypin onnellisena yli koko alkuperäisen viestin. Itse näpäytettävän epäilen ulosannin perusteella lakanneen lukemasta viestejä ylipäänsä, jos nyt sitten koskaan lukikaan...
Artificial Intelligence is no match for natural stupidity.
millivanilli

Re: TalviTiistai

Viesti Kirjoittaja millivanilli »

Ou fcuk!! Lähes pari tuntia meni äsken ihan ohi. Oli kovat keskustelut isän kanssa.. MUN OLIS PITÄNYT TEHDÄ TÖITÄ! Plussana sentään on se, että sain paljon hyvin pointteja opinnäytetyöhöni.
Dumari

Re: TalviTiistai

Viesti Kirjoittaja Dumari »

Geetzu kirjoitti:No vittu!
Torstaina tulee tölsystä, sit jännätään :wink:

edit: kun olen laiska paska enkä jaksa mennä paikan päälle.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23462
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: TalviTiistai

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Millos kämminselkiin on tuommoinen turkki kasvanut? Noi kun värjäisi mustiksi niin voisi perustaa pitserian ja saada teinipillua rajattomasti.

Joo, ajatus karkailee. Kamat kasaan ja salille.

Taas pukkasi työhaastattelunkin, täytyy kehitellä kunnon strategia sen ryssimiseksi ettei vain tarvitse vahingossakaan poistua täältä sivistyksen kehdosta.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
CandyMan

Re: TalviTiistai

Viesti Kirjoittaja CandyMan »

Bluntly kirjoitti:Millos kämminselkiin on tuommoinen turkki kasvanut?
Jaaha, näyttää talvikin sitten tulleen vihdoinkin?

Mä lähden nyt parturiin. Tekis kuule hyvää sullekin.
jouden-za
Kitinän uhri
Viestit: 858
Liittynyt: 07.11.2005 16:29

Re: TalviTiistai

Viesti Kirjoittaja jouden-za »

Bliss kirjoitti:15 senttiä lumimöhnää kaikkialla. En ole varmaan ikinä kävellyt 700 metriä "keskustaan" yhtä kauan kuin äsken :?
Lisäksi housut polviin asti märät, ja toppatakki kastui läpi. Tosi hurmaava ilma....

Noooh äläh nyt, nimittäin tossakin oli jotain positiivaria, nimittäin se että pitkästä aikaa sullakin kastui pöxyt läpi märiks.
Ollaan vaan ja nautitaan
slam

Re: TalviTiistai

Viesti Kirjoittaja slam »

Patz kirjoitti:
slam kirjoitti:lunta, snouta :) satelee
Jo toista tuntia näemmä...
gontinues! :) edelleen
jouden-za
Kitinän uhri
Viestit: 858
Liittynyt: 07.11.2005 16:29

Re: TalviTiistai

Viesti Kirjoittaja jouden-za »

slam kirjoitti:
Patz kirjoitti:
slam kirjoitti:lunta, snouta :) satelee
Jo toista tuntia näemmä...
gontinues! :) edelleen
Tämähän enteilee että kohta saadaan eiku päästään snoux babe snoux ja mitä saamiseen tulee niin muuta kyytiä tuskin tulet ihan heti saamaan kuin sitä kourussa lipat poks ja naks (houp not naks, ellei se sitten hurauta sua piparin tielle ja sit oiski aika liukasta meininkiä sen jälkeen eix jeh.)
Ollaan vaan ja nautitaan
jouden-za
Kitinän uhri
Viestit: 858
Liittynyt: 07.11.2005 16:29

Re: TalviTiistai

Viesti Kirjoittaja jouden-za »

Muuten eniköissön stadis ei stikkaa enää snögöö vaan tuleekin jo vodaa joten unikuvaa snoux, mut aina voi fiilistellä vaik pilden snöfiksestä ja kaikesta sellasesta kivasta judanssista joka saa hotsit kiksit ja vaikka poksistakin.
Ollaan vaan ja nautitaan
slam

Re: TalviTiistai

Viesti Kirjoittaja slam »

jouden-za kirjoitti:
slam kirjoitti:
Patz kirjoitti: Jo toista tuntia näemmä...
gontinues! :) edelleen
Tämähän enteilee että kohta saadaan eiku päästään snoux babe snoux ja mitä saamiseen tulee niin muuta kyytiä tuskin tulet ihan heti saamaan kuin sitä kourussa lipat poks ja naks (houp not naks, ellei se sitten hurauta sua piparin tielle ja sit oiski aika liukasta meininkiä sen jälkeen eix jeh.)
Jeah, :lol: Paippi, kun on valmis alkaa elämä... tarvinnee ottaa airii... yllättävää, kyl.. jos jaksaa ponnistaa oikein ei tarvitse edes kovia kyytejä eli vauhteja... ei niksahtele nikamat, kun on hidasta miehekästä pyllistelyy... :lol:
slam

Re: TalviTiistai

Viesti Kirjoittaja slam »

jouden-za kirjoitti:Muuten eniköissön stadis ei stikkaa enää snögöö vaan tuleekin jo vodaa joten unikuvaa snoux, mut aina voi fiilistellä vaik pilden snöfiksestä ja kaikesta sellasesta kivasta judanssista joka saa hotsit kiksit ja vaikka poksistakin.
Tarvinnee ponnistella ja pitää peukkuja pystyssä, että viikko mennään pakkasella ja miellään alle -5 asteen...

että pääsis painaan... adrealiini roks... + testos samalla siinä mukana...
Avatar
RolloTomasi
Kitisijä
Viestit: 2360
Liittynyt: 06.09.2006 7:50
Paikkakunta: Maa

Re: TalviTiistai

Viesti Kirjoittaja RolloTomasi »

huomenta

hyvää tiistaita
Since I cannot prove a lover, to entertain these fair well-spoken days, I am determined to prove a villain and hate the idle pleasures of these days.
-Superior-
Kitisijä
Viestit: 1234
Liittynyt: 07.04.2006 0:01

Re: TalviTiistai

Viesti Kirjoittaja -Superior- »

...
Viimeksi muokannut -Superior-, 15.11.2006 13:33. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Bliss

Re: TalviTiistai

Viesti Kirjoittaja Bliss »

Koskahan mä oppisin tekemään vähän ruokaa...
Oli kätsää niin kauan ku mun veli asui lähellä, se oli aina vapaaehtoinen syömään tulija.

Nimim. Ämpärillinen tonnikalasalaattia :roll:
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23462
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: TalviTiistai

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Bliss kirjoitti:Koskahan mä oppisin tekemään vähän ruokaa...
Pikkurillillä syötävät annokset on tyttöjen juttuja.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Bliss

Re: TalviTiistai

Viesti Kirjoittaja Bliss »

Bluntly kirjoitti:
Bliss kirjoitti:Koskahan mä oppisin tekemään vähän ruokaa...
Pikkurillillä syötävät annokset on tyttöjen juttuja.
No hei, mä oon tyttö :P

No eiku. Saattaa olla vähän ylimitoitettua, kun oon kuitenkin tänään ihan yssisseen syömässä tota ämpärillistä.
selika

Re: TalviTiistai

Viesti Kirjoittaja selika »

-deleted-
Viimeksi muokannut selika, 10.02.2007 15:10. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Avatar
nowaysis
Kitisijä
Viestit: 6126
Liittynyt: 26.05.2006 10:01
Paikkakunta: Bunnytown
Viesti:

Re: TalviTiistai

Viesti Kirjoittaja nowaysis »

jumantsuikka mikä flaksi. Yks kesäinen parinkympin hammaslääkärimaksu on mennyt ulosottoon. Olen sen kyllä maksanut, tiliotteestakin näkyy, mutta mikä lie häirä sattunut toisessa päässä. Tänään tuli ilmoitus, että summa ulosmitataan huikeasta 138 euron veronpalautuksesta. Whatever. No anyway, tämä lappu sitten leijaili vessan lattialle, jossa sen näin ennen kuin poistuin kodistani. Mahdollinen uusi asukas oli tulossa katsastamaan kämppää omistajan kanssa minun poissaollessani. Aiemmin naureskelin, että olisipas hauska jos lappu unohtuisi tuohon lattialle. Kotiin tullessa ei naurattanut, paitsi aika pian nauratti. Kuinkas muutenkaan. :roll: :oops:
Prepare for the worstest.
SaintJohnPerse

Re: TalviTiistai

Viesti Kirjoittaja SaintJohnPerse »

Puolen tunnin lenkki tuossa koiranilmassa teki aika terää. Huuhtoutui ahdistus ja vitutus kummasti pois...

Nyt kuumaan suihkuun...
Avatar
nowaysis
Kitisijä
Viestit: 6126
Liittynyt: 26.05.2006 10:01
Paikkakunta: Bunnytown
Viesti:

Re: TalviTiistai

Viesti Kirjoittaja nowaysis »

SaintJohnPerse kirjoitti:Puolen tunnin lenkki tuossa koiranilmassa
Hahaa, mietin just samaa, mutten ole päättänyt olenko ihan noin hardcorekuntoilija kumminskaan :roll: Voisin joko kuntoilla tai syödä..
Prepare for the worstest.
Vastaa Viestiin