Sussujenmuistelo-sunnuntai

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Avatar
mustaenkeli
Kitisijä
Viestit: 2884
Liittynyt: 09.09.2005 12:08
Paikkakunta: Hell-sinki
Viesti:

Re: Sussujenmuistelo-sunnuntai

Viesti Kirjoittaja mustaenkeli »

Ei helvetti tätä mun toimintaa. Sitä ikäänkuin kuvittelee siivoavansa, mutta samalla hajottaa paikkoja kahta kauheammin.
Nyt on kaikki eteisen kaapit tyhjennetty tohon eteisen lattialle ja romut pitäs saaha järjestettyä uudelleen takaisin kaappiin... ennen kuin tuo toinen palaa töistä.
Koiruus makaa ihan raatona sohvalla, eikä oo viel lenkille päässy... eipä tuo kyllä mitään merkkejä siitä oo näyttänykkään, että ulos kaipais...
Vahinko etteivät äiditkin saa lähteä milloin heitä huvittaa ja ruveta nukkumaan ulkosalla. Varsinkin äidit sitä toisinaan tarvitsisivat.
-muumimamma
Avatar
Mojo
Kitisijä
Viestit: 1417
Liittynyt: 14.08.2005 19:00

Re: Sussujenmuistelo-sunnuntai

Viesti Kirjoittaja Mojo »

Mä en tajua miks motarilla oli 80 rajoitus. Tie oli sentään sula kiitos sen vitun suolauksen. Kenties juuri siitä syystä valleihin kehittynyt paskaloska oli syypää moiseen hiljaisköröttelyyn. Muuten ihan kiva viikonloppu selvinpäinkin. Ei Kirkkonummen saaristo nyt niin paska maa olekaan.
Tää on semmonen iso projekti johon tuotannollisista syistä yleensä tarvii sekä uros- että naarastehtaan
Avatar
RolloTomasi
Kitisijä
Viestit: 2360
Liittynyt: 06.09.2006 7:50
Paikkakunta: Maa

Re: Sussujenmuistelo-sunnuntai

Viesti Kirjoittaja RolloTomasi »

Ala-asteen ekalla oli sellainen kiva tyttö, jonka kanssa olisin varmaan ollut parisuhteessa, jos olisi tuolloin ollut riittävän fiksu alkaakseeni sellaiseen.
Since I cannot prove a lover, to entertain these fair well-spoken days, I am determined to prove a villain and hate the idle pleasures of these days.
Edith

Re: Sussujenmuistelo-sunnuntai

Viesti Kirjoittaja Edith »

Vähät minä sussuista, mutta kotonani on 16,5 astetta lämmintä/kylmää! Ei siis ihmekään, että palelen.
safi

Re: Sussujenmuistelo-sunnuntai

Viesti Kirjoittaja safi »

Voi helvetti mikä krapula. Mä en juo enää ikinä fiilareilla mennään. Ilmanen viina ei ole ollenkaan hyvä juttu, koska silloin sitä tulee vedettyä ihan kaksin käsin. *tekee kuolemaa*
Avatar
Ihminen
Kitinän uhri
Viestit: 796
Liittynyt: 27.09.2006 10:41
Paikkakunta: Ihmislä

Re: Sussujenmuistelo-sunnuntai

Viesti Kirjoittaja Ihminen »

safi kirjoitti:Voi helvetti mikä krapula. Mä en juo enää ikinä fiilareilla mennään. Ilmanen viina ei ole ollenkaan hyvä juttu, koska silloin sitä tulee vedettyä ihan kaksin käsin. *tekee kuolemaa*
Ehanaa. Ilmainen viina on aina hyvä juttu (vaikka en itse nykyään juokaan). Krapula kannattaa aina hankkia ilmaiseksi, koska ei sitten vituta, että joi kaikki rahansa :]
"Facts are stupid things."
Ronald Reagan

«Don't play with fire, play with Ihminen.»
Sloganizer.net
SingleMalt

Re: Sussujenmuistelo-sunnuntai

Viesti Kirjoittaja SingleMalt »

Perkele. Kuukausi jetset-elämää ja paino noussut neljä kiloa. Nyt mennäänkin sitten seuraava kuukausi munkkiruoskinnalla läpi.

Kuka kaipaskaan niitä lihotusvinkkejä?
Dumari

Re: Sussujenmuistelo-sunnuntai

Viesti Kirjoittaja Dumari »

Njahas, ei paljoa muistikuvaa siitä mitä tapahtui niiden pöytäänkannettujen fisujen ja valkovenäläisten jälkeen. Kuolemaa puskee, iso-H:kin on kadonnu jonnekin. Mulla on näköjään shotillinen finlandiaa jääkaapissa, en kyl kehtais juoda tai heittää pois sitä.

edit: tulin kaapista ulos taas. Nyt kapula pitsaa, hell yea!!
millivanilli

Re: Sussujenmuistelo-sunnuntai

Viesti Kirjoittaja millivanilli »

Aivot alkoivat sulaa, ajattelin liikaa. Nyt pitää pitää pieni tauko opiskeluista, olenhan jo 5 tuntia väkertänyt alakerrassa koulutehtäviä ja opponointia. Mä olen kyllä aika hukassa tuon opponoinnin kanssa.
Avatar
Razormaid
Kitinän uhri
Viestit: 936
Liittynyt: 27.05.2006 20:13
Paikkakunta: pöydän alla

Re: Sussujenmuistelo-sunnuntai

Viesti Kirjoittaja Razormaid »

Uuh, täkäläisestä Herra X:stä ennen nukkumaanmenoa haaveillessani päädyin näkemään haikean kiimaisia unia ainoasta miesexästäni. Tiesin jo unessakin olevani idiootti ottaessani... mmh.

Puutteessa, kenties?
I raise my hands to heaven of curiosity, I don't know what to ask for, What has it got for me?
Avatar
Mylwin
Kitisijä
Viestit: 4593
Liittynyt: 16.08.2005 15:25
Paikkakunta: Kouvostoliitto

Re: Sussujenmuistelo-sunnuntai

Viesti Kirjoittaja Mylwin »

Yritän muistella että miltä se mun sussu näyttikään. Vielä vajaa viikko ennenkuin pääsen näkemään.

Masentavaa.
Kävin katsomassa Mylwinin kuvaa, ja näyttää kyllä just siltä ettei sillä ole yhtään ystävää.
- Ann 2005
Melnais
Kitisijä
Viestit: 2201
Liittynyt: 15.08.2005 0:23
Paikkakunta: Turku

Re: Sussujenmuistelo-sunnuntai

Viesti Kirjoittaja Melnais »

ninnithequeen kirjoitti:Ääh, nyt tuli taas kuumeinen olo. Pitänee pysyä peiton alla lämpimässä ja hörppiä teetä. Onpahan sitkeessä taas.
Omituinen havainto tähän tunteeseen liittyen omasta terveydestä: Olen viime aikoina nuhaillut tiuhaan, vapaapäivien levosta huolimatta tauti ei ole tahtonut mennä ohitse. Paranemisvaihe tulee aina työputken alkaessa, jolloin sauvakävelen työmatkat, päivittäin 8 km.

Olen aina kuvitellut (ja muitakin ohjannut) ettei puolikuntoisena pitäisi juuri liikkua, mutta kokemusperäinen tieto lyö tätä näkemystä 6-0 turpaan. Kaiketi siis pikkutaudeissa liike on hyväksi, mikä asettaa nuha lähtee nussimalla-sananlaskun uuteen arvoon kansan syvien rivien viisautena.
Elämä kantaa, jos sen antaa
Avatar
mustaenkeli
Kitisijä
Viestit: 2884
Liittynyt: 09.09.2005 12:08
Paikkakunta: Hell-sinki
Viesti:

Re: Sussujenmuistelo-sunnuntai

Viesti Kirjoittaja mustaenkeli »

Razormaid kirjoitti:haikean kiimaisia unia ... mmh.
Puutteessa, kenties?
Mä kans nähny ihme kiimaunia viimeajat, eikä valveillakaan paljoo muuta liiku päässä... mikälie kausi taas menossa... Enkä nyt niin kauhian puutteessakaan voi olla... :?
Vahinko etteivät äiditkin saa lähteä milloin heitä huvittaa ja ruveta nukkumaan ulkosalla. Varsinkin äidit sitä toisinaan tarvitsisivat.
-muumimamma
Aito_Johanna

Re: Sussujenmuistelo-sunnuntai

Viesti Kirjoittaja Aito_Johanna »

Edith kirjoitti:Vähät minä sussuista, mutta kotonani on 16,5 astetta lämmintä/kylmää! Ei siis ihmekään, että palelen.
Hei tässä on jotain mystistä! Mä nimittäin katsoin kotini sisälämpömittaria juuri ennen kuin avasin koneen ja Kitinän! 15,5 astetta. Suljin ulkoseinässä olevan venttiilin ja laitoin toisen villapaidan päälle. Tavallaan tykkään, kun on vaihteeksi virkistävän viileää; kesä oli niin kuuma, että tämä on mukavaa vaihtelua. Luonnonvaratkin säästyvät, kun sähköä ei käytä niin paljon lämmittämiseen.
-Superior-
Kitisijä
Viestit: 1234
Liittynyt: 07.04.2006 0:01

Re: Sussujenmuistelo-sunnuntai

Viesti Kirjoittaja -Superior- »

SingleMalt kirjoitti:Kuka kaipaskaan niitä lihotusvinkkejä?
Olen syönyt viimeisen kuukauden ajan lähinnä hiilihydraattipitoista paskaa. Kokonaisia prinsessakakkuja, keksejä, rasvaisia popcorneja, jäätelöä, juustosnackseja, hampurilaisia, muutamina iltoina datailun lomassa kerralla kilon suklaata sekä muuta vastaavaa.

Pituus: 168 cm.
Paino: 47 kiloa. :-p
SingleMalt

Re: Sussujenmuistelo-sunnuntai

Viesti Kirjoittaja SingleMalt »

-Superior- kirjoitti:Pituus: 168 cm.
Paino: 47 kiloa. :-p
Sun pitäs selkeästi muuttaa mun luo.
slam

Re: Sussujenmuistelo-sunnuntai

Viesti Kirjoittaja slam »

Flunssainen fiilis... vähän masista.

jos nautiskelisi miinaharvapelistä.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23439
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Sussujenmuistelo-sunnuntai

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Join viinaa nuoruusvuosien malliin. Tänään pakotettiin sitten kuntoilemaan, kuolema tai aivovaurio oli lälhellä.

Mutta nyt tynnyriin tuli ja sikaa käristämään.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
MadameDeMeloni

Re: Sussujenmuistelo-sunnuntai

Viesti Kirjoittaja MadameDeMeloni »

Onks pakko muistella jos ei tahdo? Mieluummin fantasioisin seuraavasta mahdollisesta.
slam

Re: Sussujenmuistelo-sunnuntai

Viesti Kirjoittaja slam »

Bluntly kirjoitti:Mutta nyt tynnyriin tuli ja sikaa käristämään.
Torstaina väännettiin pallogrillillä ät y-järvi... oli hieman vilposta, mutta hyvvöö oli...

samaisena päivänä huomasin auton puskassa paaskiven-kekkosen linjalla... ja itselläkin lähti hieman linkkuun, mutta lykkäsin kaasua lisää... niin män ihan hyvin... 8)
Edith

Re: Sussujenmuistelo-sunnuntai

Viesti Kirjoittaja Edith »

Aito_Johanna kirjoitti: Hei tässä on jotain mystistä! Mä nimittäin katsoin kotini sisälämpömittaria juuri ennen kuin avasin koneen ja Kitinän! 15,5 astetta. Suljin ulkoseinässä olevan venttiilin ja laitoin toisen villapaidan päälle. Tavallaan tykkään, kun on vaihteeksi virkistävän viileää; kesä oli niin kuuma, että tämä on mukavaa vaihtelua. Luonnonvaratkin säästyvät, kun sähköä ei käytä niin paljon lämmittämiseen.
Friikki sinä. Minä tahdon kakskyt astetta. Huoltomiehelle soitettu ja huomenna suurta toivoa asioiden parantumisesta. Onneksi tämän talon huoltofirma sentään toimii, kun kaikenlaista ilmenee; katonvuoto-ongelmakin korjattiin päivässä.

Mutta nyt tänne sais kyllä lähettää pikarahtina sellaisen sussun, joka tiskais koko viikon tiskit ja tekis yhden typerän käännöksen mun puolesta, kun mun tekis ihan hirmusti mieli mennä kattoon Sofia Coppolan Marie Antoinettea. Ei jaksais oottakaan, milloin sen vois nähdä. Minä tahdon.
isohaara

Re: Sussujenmuistelo-sunnuntai

Viesti Kirjoittaja isohaara »

Dumari kirjoitti:Njahas, ei paljoa muistikuvaa siitä mitä tapahtui niiden pöytäänkannettujen fisujen ja valkovenäläisten jälkeen. Kuolemaa puskee, iso-H:kin on kadonnu jonnekin. Mulla on näköjään shotillinen finlandiaa jääkaapissa, en kyl kehtais juoda tai heittää pois sitä.

edit: tulin kaapista ulos taas. Nyt kapula pitsaa, hell yea!!
Muistan jokaisen oluen, valkovenäläisen, fisun sekä salmarin. Myös kun ryynäsin puupin parketille ja vähän joidenkin hienohelmojen kengille. Joku lykkäs vesilasin eteen, ja tuijotin sitä pilkkuun asti. Kämpilläs keskusteltiin siitä, missä maassa Dickinsonin Bruce laulaa Fear of the darkin jykevimmin.

Heräilin siinä yhden kieppeillä, kävin vessassas paskalla (epäilyttävän kärsinyt se Tekniikan Maailma siinä pyykkikorin päällä...) ja päätin lähteä kun ei ukko vaikuttanut lopettavan kuorsaustaan.
Viimeksi muokannut isohaara, 05.11.2006 17:36. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
SingleMalt

Re: Sussujenmuistelo-sunnuntai

Viesti Kirjoittaja SingleMalt »

Miksei te puhu mitään? Viihdyttäkää mua, kun töllöstäkään ei tule mitään!
slam

Re: Sussujenmuistelo-sunnuntai

Viesti Kirjoittaja slam »

SingleMalt kirjoitti:Miksei te puhu mitään? Viihdyttäkää mua, kun töllöstäkään ei tule mitään!
Ei ole edes tv:eetä. Olen very boring person muutenkin, että aiheutan varmaan vain lisää tuskaa. :)
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18736
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Sussujenmuistelo-sunnuntai

Viesti Kirjoittaja Niba »

On aivan liikaa vaadittu että pitäisi vielä ajatella?
Entä jos elämän suuri rarkkaus oli henkinen raiskaus?
Pyyhin Netikettiin..
Vastaa Viestiin