Mä näin eilen Eino Grönin Silakkamarkkinoilla, joten ehkäpä mun hupikiintiö on jo tältä vuodelta täytetty. Olin itsekäs.Vaola kirjoitti:Mä en ole koskaan nähnyt niitä livenä. Multa jäi Ankkakin (saatana) väliin.
Keikkaa pukkaa
-
- Kitisijä
Re: Keikkaa pukkaa
Rotan aivot valtasivat pääni.
Ai niin, Nightwish ennen Prodigya! Sitä venaankin hurjasti (tosin kattelin, että porukka ois valmis maksamaan tällä hetkellä lipusta n. 10-kertasen hinnan... )Geetzu kirjoitti:Dream Theater jäi kesken mun osalta, kipuilu pakotti kotiin lääkekaapille. Jäi vituttamaan. Mut seuraavaks varmaan vasta sitten Apulanta Tavastia ja Prodigy. Onneks ei oo tullu mitään suurempia keikkahimoja mammaillessa...
-
- Kitisijä
Kiukutus. Kaveri soitti äsken että haluanko että se ostaa mullekin lipun Arkin Tampereen keikalle. Sit just ennenkuin se ehti takaisin siihen tiskille ne loput oli myyty.
Mjaa..en nyt tiedä että ihan pakko, mutta Jkl:n paviljongilla on 9.12. Dio, Asia ja Uriah Heep.
Tuo on vielä harkinnassa, CMX:n keikat osuvat ikävästi maanantaille ja tiistaille, tiedä sitten jaksaako vaivautua arkena moiseen.aimohaiku kirjoitti:
CMX
@ Tavastia 5.12.2005
Seuraavia olen kuitenkin menossa katsomaan:
Stam1na, Blake ja Black league 12.11 Tavastia
Anathema 15.12. Nosturi
kaveri hankki liput KMFDM:n ja the Posiesin keikalle. pitänee mennä. lisäksi cmx tavastialla on nyt vain nähty jo vuodesta 92. historian painolastia.
Mutta tiistai on pyhäpäivä. Itsenäisyyspäivä nääs. Joten maanantain keikan jälkeen saa levätä.SikaMika kirjoitti:Tuo on vielä harkinnassa, CMX:n keikat osuvat ikävästi maanantaille ja tiistaille, tiedä sitten jaksaako vaivautua arkena moiseen.aimohaiku kirjoitti:
CMX
@ Tavastia 5.12.2005
Tosin näillä näkymin perunen tuon sekä Kerkon.

Swallow the Sun esiintyy Keravalla Panama Jackissa 21.10. Lippujen hinta ei ole selvillä, mutta jos nyt ei kymppiä enempää maksaisi niin voisi mennä katsomaan
.
EDIT: Lippujen hinnaksi varmistunut 6 jewroa, pitänee siis mennä
.

EDIT: Lippujen hinnaksi varmistunut 6 jewroa, pitänee siis mennä

Viimeksi muokannut Starflare, 21.10.2005 4:20. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
-
- Kitisijä
Mie tahon Bloodhound Gangiä kattoon. Yritän muistaa olla ostamassa lipuja 26. päivä.
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
-
- Kitisijä
Destiny's Child 10.11. paska keikka mutta tulipahan käytyä. Uittu, kanadalaiset osaa KIRKUA. Korvat soi vielä seuraavanaki päivänä.
DJ Sneak 21.10. en tiedä tyypistä mitään, päätarkotus on mennä pitään hauskaa kavereiden kanssa. Toivottavasti se soitteleepi minun tyylistä musiikkia.
The Fugees 1.12. Tästä tiedänkin jotain ja odotan keikkaa kovasti.
EDIT: Ai niin, kävinhän katsastamassa myös Armand van Heldenin. Kun van Helden oli soitellu parikymmentä minuuttia niin kaverini marssi lavalle ja kysyi että "koskas meinasit ruveta soittaan". Tyypillä oli mukana 10 levyä ja minimipalkka keikasta 50 000€. Jeejee. Tanssilattialla puolet porukasta töllötti tumput suorina (tosin johtui varmaan tapahtuman luonteesta). En viihtynyt loppuun asti.
EDIT II: Dj Sneak oli huono. Keikka ei ollut mitenkään yhtenäinen ja hittiparaatikin kuultiin. Onneksi en osannut odottaa mitään joten en pettynyt (kovin paljoa). Hauskaa kuitenkin oli joten päätavoite saavutettu.
DJ Sneak 21.10. en tiedä tyypistä mitään, päätarkotus on mennä pitään hauskaa kavereiden kanssa. Toivottavasti se soitteleepi minun tyylistä musiikkia.
The Fugees 1.12. Tästä tiedänkin jotain ja odotan keikkaa kovasti.
EDIT: Ai niin, kävinhän katsastamassa myös Armand van Heldenin. Kun van Helden oli soitellu parikymmentä minuuttia niin kaverini marssi lavalle ja kysyi että "koskas meinasit ruveta soittaan". Tyypillä oli mukana 10 levyä ja minimipalkka keikasta 50 000€. Jeejee. Tanssilattialla puolet porukasta töllötti tumput suorina (tosin johtui varmaan tapahtuman luonteesta). En viihtynyt loppuun asti.
EDIT II: Dj Sneak oli huono. Keikka ei ollut mitenkään yhtenäinen ja hittiparaatikin kuultiin. Onneksi en osannut odottaa mitään joten en pettynyt (kovin paljoa). Hauskaa kuitenkin oli joten päätavoite saavutettu.
Hyvä viinihumala kirkastaa ihmeellisesti raskaimmatkin rötökset, joten minulla ei liene muuta neuvoa kuin pysytellä päissäni kuin käki elämäni loppuun asti.