NAISILLE: Mikä kenkäsi koko? Vastaa millaisia kenkiä sul on!

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit

Vain naisille: Mikä on kenkäsi koko ja vastaa millaisia kenkiä sinulla on!Kuvakin on JEES

kokoa 33
1
4%
kokoa 34
0
Ei ääniä
kokoa 35
0
Ei ääniä
kokoa 36
1
4%
kokoa 37
4
14%
kokoa 38
7
25%
kokoa 39
6
21%
kokoa 40
3
11%
kokoa 41
4
14%
kokoa 42
0
Ei ääniä
kokoa 43
0
Ei ääniä
suurempi kanootti kuin 43
2
7%
pienempi asetti kuin 33
0
Ei ääniä
 
Ääniä yhteensä: 28

Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

NAISILLE: Mikä kenkäsi koko? Vastaa millaisia kenkiä sul on!

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

Tällaista, koska olen mies en ole kiinnostava.

naisgallup, ihan kiinnostava. Itse otaksuisin että 38 voittaa, mutteihan sitä tiedä!!!

Ja kuvailkaa kenkäparejanne, kuinka monta, millaisia...

missä kengissä viihdytte parhaimmin, välittääkö miehet kengistänne, mistä kengistä?

Ai miksikö Stadinarska kyselee?

Naisten kengät ovat kauniita ja sirot nilkat hyvin suloisia ja sitten kun sain itsestäni gallupin niin tein itsekin!

Voin tehdä miehille myöhemmin oman, ettei tartte räyhätä tasa-arvosta!
ninnithequeen

Re: NAISILLE: Mikä kenkäsi koko? Vastaa millaisia kenkiä sul on!

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Hahaa, ensimmäinen kenkäfetisti ilmoittautuu?

Oma koipi kokoa 37. Osa talvikengistä kyllä kokoa 38, jotta mahtuu villasukat myös.

Talvikenkiä varmaan 8 paria, kahdet sandaalit, rakkaita 7 sentin korkoisia kenkiä kolmet. Joista kaksista remmit rikki, johtunee kovasta käytöstä. Ensi kesäksi tarvitsen siis taas seittemän sentin korkoisia kenkuleita. Tai sitten meen suutarisedälle taas kylään.
Viimeksi muokannut ninnithequeen, 09.11.2006 18:37. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Avatar
mustaenkeli
Kitisijä
Viestit: 2884
Liittynyt: 09.09.2005 12:08
Paikkakunta: Hell-sinki
Viesti:

Re: NAISILLE: Mikä kenkäsi koko? Vastaa millaisia kenkiä sul on!

Viesti Kirjoittaja mustaenkeli »

Virallisen EU:n mittapuun mukaan 35,4. Kaikki kenkäparini kuitenkin on kokoa 36. Paitsi, luistimet tais olla kokoa 37.
Vahinko etteivät äiditkin saa lähteä milloin heitä huvittaa ja ruveta nukkumaan ulkosalla. Varsinkin äidit sitä toisinaan tarvitsisivat.
-muumimamma
SingleMalt

Re: NAISILLE: Mikä kenkäsi koko? Vastaa millaisia kenkiä sul on!

Viesti Kirjoittaja SingleMalt »

ninnithequeen kirjoitti:Hahaa, ensimmäinen kenkäfetisti ilmoittautuu?
Sinne jonon hännille arska vaan :P
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: NAISILLE: Mikä kenkäsi koko? Vastaa millaisia kenkiä sul on!

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

SingleMalt kirjoitti:
ninnithequeen kirjoitti:Hahaa, ensimmäinen kenkäfetisti ilmoittautuu?
Sinne jonon hännille arska vaan :P
??? nyt viestini on näin lyhyt! siis :?:

please, vaihda avatar. Se on sikamainen. Saat muuten gallupin! HEHEE
SingleMalt

Re: NAISILLE: Mikä kenkäsi koko? Vastaa millaisia kenkiä sul on!

Viesti Kirjoittaja SingleMalt »

Stadinarska kirjoitti:please, vaihda avatar. Se on sikamainen.
Ei ole, kun Luca Brasi.
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: NAISILLE: Mikä kenkäsi koko? Vastaa millaisia kenkiä sul on!

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

Suvinen kirjoitti:Mulla on hyvin vähän kenkiä naiseksi, koska niin harvoin löydän mieluisia. Ostelen joskus alesta kenkiä, mutta joka kerta kannan niitä kirpparille.

Suvinen,mussukkainen!
KIITOS kun vastasit tähän! Jalkasi on varmasti kaunis.

Olet varmaan huomannut, että Stadinarskasta on tehty Gallup joka on kovin provosoiva. menisit äänestämään ja jos mahdollista puolustamaan minua.

Katso viihde ja kulttuuri: Tunnustin että tulisin mihin tahansa elokuviin sun kanssasi mielellään!

Älä pelästy vaan äänestä.

tarvitsen järkeviä äänestäjiä, jotka ovat lisäksi mussukoita!

Stadinarska
kalastaja
Avatar
mustaenkeli
Kitisijä
Viestit: 2884
Liittynyt: 09.09.2005 12:08
Paikkakunta: Hell-sinki
Viesti:

Re: NAISILLE: Mikä kenkäsi koko? Vastaa millaisia kenkiä sul on!

Viesti Kirjoittaja mustaenkeli »

Ja että minkälaisia kenkäni ovat.
Viimepäivinä oon kulkenu pitkälti maihareissa. Semmosissa teräskärkisissä, hyvissä, tukevissa talvijalkineissa, jotka ei päästä vettä tai lunta läpi ja joissa on vartta riittävästi ja etenki työolosuhteissa niin nuorison kuin hepojenki lähimaastossa suotuisat kengät. Värejä on kaksi. Mustat ja vihreät. Ehkä pistän jonakin päivänä toiseen jalkaani mustan ja toiseen vihreän maiharin ja leikin hetken Peppi Pitkätossua.
Sitte on noi pitkävartiset bootsit kans näin talvella kivat, ja liukkaat. On noita toisetki, lyhytvartisemmat. Molemmat hyviä jalassa ja mukava kävellä. Ruskeita ovat.
Vapaa-ajan talvikenkiä, semmosia saapikkaita, pitkävartisia joissa on huomattavaa korkoakin löytyy kolme paria. Kaikki nuo mustia nahkasia popoja. Oikein hyvin ovat palvelleet.
Työjalkineita. Semmosia terveyssandaalinnäkösiä omistan pari paria. Muita sandaaleja on kans pari. Kesää odotellessa.... Paljain jaloinki on ihan metka kävellä! Tarvis lakata varpaankynnet.
Sitte tykkään tommosista kankaisista tennareista kans. Noita on ruskeet, punaset, mustat, musta-pinkit ihQt ja musta-harmaat.... kesä ois niin kiva.
Omistin mä pari vuotta sitte huopatossutki. Mut ne varastettiin. Pahus. Mut luistimet on viel tallessa. Monoja en omista, en minkäänmoisia.

Aika monet kengät mulla taitaa olla. Kaapissa on monta, monta paria... mutta mikään ei riitä. Haluaisin uuet kengät. Noh, alennusmyyntejä odotellessa....
Vahinko etteivät äiditkin saa lähteä milloin heitä huvittaa ja ruveta nukkumaan ulkosalla. Varsinkin äidit sitä toisinaan tarvitsisivat.
-muumimamma
Rouva Pupu

Re: NAISILLE: Mikä kenkäsi koko? Vastaa millaisia kenkiä sul on!

Viesti Kirjoittaja Rouva Pupu »

Monia pareja lenkkareita, korkkareita, saappaita koroilla ja ilman, santsuja, maihareita etc. Koko on 39-40 riippuen valmistajasta.
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: NAISILLE: Mikä kenkäsi koko? Vastaa millaisia kenkiä sul on!

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

Suvinen kirjoitti:
Stadinarska kirjoitti:
Suvinen,mussukkainen!
KIITOS kun vastasit tähän!
Olen galluppiaddikti. En voi olla kertomatta aina mielipdettäni, vaikkei ketään kiinnostakkaan. Siinä mielessä meissä on varmaan paljon samaa :wink:
NIIN. Suvinen kesäinen murunen pusinen. Sehän oli siis tosi hyvä ja hieno että kerroit. Niinhän pitikin! Juu, on meissä yhteistä.. :h: :cheer: :oops: :h:

(vielä pitäisi arvata mitä Suvinen vastasi, mutta on se kivakin tuollainen salaperäinen nainen...)
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: NAISILLE: Mikä kenkäsi koko? Vastaa millaisia kenkiä sul on!

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

mustaenkeli kirjoitti:Ja että minkälaisia kenkäni ovat.
Viimepäivinä oon kulkenu pitkälti maihareissa. Semmosissa teräskärkisissä, hyvissä, tukevissa talvijalkineissa, jotka ei päästä vettä tai lunta läpi ja joissa on vartta riittävästi ja etenki työolosuhteissa niin nuorison kuin hepojenki lähimaastossa suotuisat kengät. Värejä on kaksi. Mustat ja vihreät. Ehkä pistän jonakin päivänä toiseen jalkaani mustan ja toiseen vihreän maiharin ja leikin hetken Peppi Pitkätossua.
Sitte on noi pitkävartiset bootsit kans näin talvella kivat, ja liukkaat. On noita toisetki, lyhytvartisemmat. Molemmat hyviä jalassa ja mukava kävellä. Ruskeita ovat.
Vapaa-ajan talvikenkiä, semmosia saapikkaita, pitkävartisia joissa on huomattavaa korkoakin löytyy kolme paria. Kaikki nuo mustia nahkasia popoja. Oikein hyvin ovat palvelleet.
Työjalkineita. Semmosia terveyssandaalinnäkösiä omistan pari paria. Muita sandaaleja on kans pari. Kesää odotellessa.... Paljain jaloinki on ihan metka kävellä! Tarvis lakata varpaankynnet.
Sitte tykkään tommosista kankaisista tennareista kans. Noita on ruskeet, punaset, mustat, musta-pinkit ihQt ja musta-harmaat.... kesä ois niin kiva.
Omistin mä pari vuotta sitte huopatossutki. Mut ne varastettiin. Pahus. Mut luistimet on viel tallessa. Monoja en omista, en minkäänmoisia.

Aika monet kengät mulla taitaa olla. Kaapissa on monta, monta paria... mutta mikään ei riitä. Haluaisin uuet kengät. Noh, alennusmyyntejä odotellessa....
NIIN, kiitos perusteellisesta selvityksestä Mustis! En ole varma olinko innostunut kuulemaan vihreistä kengistä. Olivat siis mummonsurmaamiskengät?

Ja huopatossut olivat mennä yli sietorajani, mutta olen tyytyväinen kirjalliseen annostukseesi.

Mustis, ethän ole aivan kauhean mustis siitä, että mulla js suvimussukalla on yhteistä... :D
MadameDeMeloni

Re: NAISILLE: Mikä kenkäsi koko? Vastaa millaisia kenkiä sul on!

Viesti Kirjoittaja MadameDeMeloni »

Mulla on noin 50 paria erinäköisiä kenkiä kokoa 37-38, jotkut jopa 39. Lisää tulee hankittua säännöllisen epäsäännöllisesti ja säilytystila uhkaa loppua kesken. En kyllä pääse tämän takia edes varmaan ukottumaan. :D
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: NAISILLE: Mikä kenkäsi koko? Vastaa millaisia kenkiä sul on!

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

MadameDeMeloni kirjoitti:Mulla on noin 50 paria erinäköisiä kenkiä kokoa 37-38, jotkut jopa 39. Lisää tulee hankittua säännöllisen epäsäännöllisesti ja säilytystila uhkaa loppua kesken. En kyllä pääse tämän takia edes varmaan ukottumaan. :D
No tuota... :oops:

ei se varmaan sitä estä.. 8)

Arska
Melonienkin vankkumaton ystävä
Leila
Kitinän uhri
Viestit: 667
Liittynyt: 13.10.2006 10:12
Paikkakunta: Pohjois-Savossa

Re: NAISILLE: Mikä kenkäsi koko? Vastaa millaisia kenkiä sul on!

Viesti Kirjoittaja Leila »

Voi Arska, (saanhan kutsua sinua Arskaksi?) sinä pitäisit aivan varmasti joistakin kengistäni! Minulle ei ole niitä kovin montaa paria, ei läheskään niin paljon kuin M.Melonilla, joka taitaa olla Kitinän Imelda, mutta riittävästi kuitenkin eri käyttötarkoitukset huomioon ottaen ja lisää ostan jos tarvitsen.

Kenkieni koko on 37 tai 38, minulla on erikokoiset jalat. Lempivärini on musta myös kengissä, ja korkoa pitää olla. Materiaalina nahka, of course. Saappaat ovat ihania. Joudun myös käyttämään kumppareita ja turvakenkiä, mutta nekin ovat ihan kivoja. Yleisesti ottaen kenkien mukavuudesta en tingi. Kengät eivät saa puristaa eikä ahdistaa, sillä en halua liikavarpaita tms.
Äiti ei tiedä
Avatar
Camilla
Kitisijä
Viestit: 1314
Liittynyt: 14.08.2005 23:08

Re: NAISILLE: Mikä kenkäsi koko? Vastaa millaisia kenkiä sul on!

Viesti Kirjoittaja Camilla »

Jalka on kokoa 38. Tällä hetkellä jalassa ruskeat nahkasaappaat, joissa on nyöritykset edessä. Yleensä käytän joko näitä tai sitten toisia mokkasaappaita. Kenkiä on niin paljon etten ala niitä tässä nyt luettelemaan. Tykkään tyttömäisistä/naisellisista ja näteistä kengistä joilla on hyvä kävellä.
Avatar
Mida
Kitinän uhri
Viestit: 531
Liittynyt: 15.09.2006 12:10

Re: NAISILLE: Mikä kenkäsi koko? Vastaa millaisia kenkiä sul on!

Viesti Kirjoittaja Mida »

41, välttämättömimmät.
Avatar
Razormaid
Kitinän uhri
Viestit: 936
Liittynyt: 27.05.2006 20:13
Paikkakunta: pöydän alla

Re: NAISILLE: Mikä kenkäsi koko? Vastaa millaisia kenkiä sul on!

Viesti Kirjoittaja Razormaid »

kenkähaarukka 37- 41. Yleensä kyllä käytän 39. kenkiä.
Tällä hetkellä eteisen kaaoksesta löytyy korkkarit, kahdet maiharit ja converset, kaapissa kesää odottelee korkoavokkaita nyöreillä ja ilman sekä ne tyypilliset goottikorkonyörisaapashässäkät.
Se vaan tässä kun mistään ei löydy kivan näkösiä talvikenkiä, tai vaikka löytyisi, niiden hinta on jotian tähtitieteellistä...
I raise my hands to heaven of curiosity, I don't know what to ask for, What has it got for me?
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8602
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: NAISILLE: Mikä kenkäsi koko? Vastaa millaisia kenkiä sul on!

Viesti Kirjoittaja Lolita »

Minulla on noin 70 paria kenkia, suurin osa kokoa 41 ja muutamat kokoa 40. Korkeat korot on mun lemppareita, ja saapikkaat.
Edith

Re: NAISILLE: Mikä kenkäsi koko? Vastaa millaisia kenkiä sul on!

Viesti Kirjoittaja Edith »

41. Eccon neljäyks. Semmonen mukavien ja käytännölisten kenkien neljäyks. Ei semmonen nättien ja sirojen kenkien neljäyks. Ja näteistä ja siroista kengistä ei yleensä tehdä neljäkakkosta.
SingleMalt

Re: NAISILLE: Mikä kenkäsi koko? Vastaa millaisia kenkiä sul on!

Viesti Kirjoittaja SingleMalt »

Lolita kirjoitti:Minulla on noin 70 paria kenkia, suurin osa kokoa 41 ja muutamat kokoa 40. Korkeat korot on mun lemppareita, ja saapikkaat.
:mrgreen: Suurin kenkäfetissisistisissi tais löytyä.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18753
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: NAISILLE: Mikä kenkäsi koko? Vastaa millaisia kenkiä sul on!

Viesti Kirjoittaja Niba »

Olis kiva juoda skumppaa saapikkaasta, mutta jos siihen tulee jotain sivumakusia? Pahimpana niistä Eino?

Mä käytän kaksia kenkiä, sisä- ja ulko/kesä- ja talvikenkiä, vaikkei asia tähän kuulukkaan.. naisellisuuteni tässä suhteessa on riittämätön.
Pyyhin Netikettiin..
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: NAISILLE: Mikä kenkäsi koko? Vastaa millaisia kenkiä sul on!

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

Leila kirjoitti:Voi Arska, (saanhan kutsua sinua Arskaksi?) sinä pitäisit aivan varmasti joistakin kengistäni! Minulle ei ole niitä kovin montaa paria, ei läheskään niin paljon kuin M.Melonilla, joka taitaa olla Kitinän Imelda, mutta riittävästi kuitenkin eri käyttötarkoitukset huomioon ottaen ja lisää ostan jos tarvitsen.

Kenkieni koko on 37 tai 38, minulla on erikokoiset jalat. Lempivärini on musta myös kengissä, ja korkoa pitää olla. Materiaalina nahka, of course. Saappaat ovat ihania. Joudun myös käyttämään kumppareita ja turvakenkiä, mutta nekin ovat ihan kivoja. Yleisesti ottaen kenkien mukavuudesta en tingi. Kengät eivät saa puristaa eikä ahdistaa, sillä en halua liikavarpaita tms.
NO JOHAN NYT TOKI LEILA saa kutsua Arskaksi. Kutsu ihan millä sanalla hyvänsä! Kunhan tarkoitat alkuperäistä Stadinarskaa etkä kehnoa vara-Arskaa Slamia! (olen mustis)...
Olen itsekin aika varma että pitäisin kengistäsi...juu...voisin suorastaan arvella näin!

Kiva koko. jalan erikokoisuus on lisämauste vain. Musta on oikein hyvä. Nahka toki...

Saappaat juu...naista pukee vauvasta vaariin, eikun mummiin.

Turvakengät ovat aika yllättävät? Onko niissä pohjallisina vakuutuskirjat?

Joo viisi varvasta riittää. Joskus on liikaakin jos niihin putoaa jotakin.

KIITOKSIA Stadinarskan huomioinnista!

Stadinarska
kiitollinen mies
slam

Re: NAISILLE: Mikä kenkäsi koko? Vastaa millaisia kenkiä sul on!

Viesti Kirjoittaja slam »

mulkkuako kaipaat...
Avatar
brona
Kitinän uhri
Viestit: 812
Liittynyt: 16.08.2005 1:26
Paikkakunta: Saari Idässä

Re: NAISILLE: Mikä kenkäsi koko? Vastaa millaisia kenkiä sul on!

Viesti Kirjoittaja brona »

Kengistä riippuen 40-42. Tälä hetkellä on käytössä oikeassa jalassa musta skeittitossu ja vasemmassa musta kipsikenkä. Täytyypä pyytää jouluksi punainen versio, kun treffaan ortopedin torstaina.
...
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: NAISILLE: Mikä kenkäsi koko? Vastaa millaisia kenkiä sul on!

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

brona kirjoitti:Kengistä riippuen 40-42. Tälä hetkellä on käytössä oikeassa jalassa musta skeittitossu ja vasemmassa musta kipsikenkä. Täytyypä pyytää jouluksi punainen versio, kun treffaan ortopedin torstaina.
SÄÄHÄN OOT SELLAANEN PERSOONALLINEN TAPAUS.

oho capsit jäi päälle... mut tosi on. Määää en oikein tunne sinua. uskallan kuitenkin tässä mainita ettei sulla mikään pieni jalka olekaan mutta

KOSKA STADINARSKA ON kohtelias niin toivotan todella ...

hetkinen skeittitossu...oletko mies vai tyttö...

no väliäkö sillä oikeestaan.

toivotan onnea ortopedille. Itse katkaisin yleisurheiluharkoissa akillesjänteeni 9 vuotiaana, vaikka lapsella kuulemma akillesjänne ei mene helpolla poikki. Se oli kamalaa aikaa odotuksineen. Sen jälkeen ei oo ollunna mitään vaivaa akilleessa.

MUTTA EN OKSENTANUT SILLOINKAAN. PYÖRTYÄ TAISIN MELKEIN.

Olen vain mahdollisesti ollut itse akilleen kantapää.

HIHII

STADINARSKA
TERVE KUIN PUKKI...siis kuin ymmärrättekä: KUIN

:shock:
Vastaa Viestiin