Euroviisukevät

Leffat, musiikki, taide, kirjallisuus ja sensellaiset
NuoriDaavid

Re: Euroviisukevät

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

bedlam kirjoitti: Sitä mä näissä kaikissa ihmettelen. Kun mun mielestä euroviisubiisissä pitäisi olla äärimmäisen tarttuva kertosäe, joka jää hetki päähän ensimmäisellä kuuntelulla. Kun tarttuvan kertosäkeen säveltäminen on itse asiassa todella helppoa--
Mahtaako olla? En säveltämisestä ymmärrä enempää kuin sika pohjantähdestä, mutta olen ymmärtänyt, että tarttuva kertosäe tarkoittaa myyvää sävellystä. Sävelystyöstä taas maksetaan rojaltteja ja myyvä poppisbiisi tai iskelmä tai rock-sävellys tuottaa niitä enemmän kuin ei-myyvä. Eivätkö säveltäjät ole kiinnostuneet rahasta?

Enemmin uskon, että kommenttisi on verrattavissa suomalaisen apurahaohjaajan kosmoksessa antamaan kommenttiin " tuollainen myyvä action-elokuva on tosi helppo tehdä"
elco

Re: Euroviisukevät

Viesti Kirjoittaja elco »

Siis eihän tuo pakarinen nyt siitä hoikimmasta päästä ole tuosta veisusta nyt puhumattakaan, mutta kyllä se vaan naamasta on aikamoisen ihq.

Laura Voutilaisella olisi ollut painoindeksi kohdallaan?
bedlam

Re: Euroviisukevät

Viesti Kirjoittaja bedlam »

NuoriDaavid kirjoitti:Enemmin uskon, että kommenttisi on verrattavissa suomalaisen apurahaohjaajan kosmoksessa antamaan kommenttiin " tuollainen myyvä action-elokuva on tosi helppo tehdä"
Ei, kyllä tarkoitin kirjaimellisesti sitä että päähän jäävän kertosäkeen säveltäminen on oikeasti hemmetin helppoa. Kyllä väitän ihan rehellisesti, että tuollaisia Pakaraisen viisun kertsejä tehtailisin viisi kappaletta tunnissa sanoineen päivineen.
NuoriDaavid

Re: Euroviisukevät

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

bedlam kirjoitti:
NuoriDaavid kirjoitti:Enemmin uskon, että kommenttisi on verrattavissa suomalaisen apurahaohjaajan kosmoksessa antamaan kommenttiin " tuollainen myyvä action-elokuva on tosi helppo tehdä"
Ei, kyllä tarkoitin kirjaimellisesti sitä että päähän jäävän kertosäkeen säveltäminen on oikeasti hemmetin helppoa. Kyllä väitän ihan rehellisesti, että tuollaisia Pakaraisen viisun kertsejä tehtailisin viisi kappaletta tunnissa sanoineen päivineen.
Tuon Pakaraisen biisin kertsi ei ollut erityisen tarttuva.

Mutta: jos tarttuvan biisin teko on sinulle helppoa, niin ei se tarkoita, että se on helppoa yleisesti ottaen.

Kun sinulla on kyky tehdä tarttuvia sävellyksiä, niin miksi et hyödynnä sitä ?(tai ehkä hyödynnätkin, enhän minä tiedä).

Ymmärtääkseni myyville artisteille koko ajan haetaan biisejä ja niistä myös maksetaan hyvin.

Vai olisiko tuo huoraamista?
Tix

Re: Euroviisukevät

Viesti Kirjoittaja Tix »

elco kirjoitti:Siis eihän tuo pakarinen nyt siitä hoikimmasta päästä ole tuosta veisusta nyt puhumattakaan, mutta kyllä se vaan naamasta on aikamoisen ihq.
On kuulemma lesbopiireissä aika kuumaa kamaa. Eikö ole hienoa, että edes yhden vähemmistön äänet on turvattu Suomelle. Ou jee.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23524
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Euroviisukevät

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Tix kirjoitti:On kuulemma lesbopiireissä aika kuumaa kamaa. Eikö ole hienoa, että edes yhden vähemmistön äänet on turvattu Suomelle. Ou jee.
On siellä taas transsu kehissä vetämässä epämääräisen aineksen äänet.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
NuoriDaavid

Re: Euroviisukevät

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Tix kirjoitti:
elco kirjoitti:Siis eihän tuo pakarinen nyt siitä hoikimmasta päästä ole tuosta veisusta nyt puhumattakaan, mutta kyllä se vaan naamasta on aikamoisen ihq.
On kuulemma lesbopiireissä aika kuumaa kamaa. Eikö ole hienoa, että edes yhden vähemmistön äänet on turvattu Suomelle. Ou jee.
Pitihän Jari Sillanpäänkin aikoinaan vetää sateenkaariväen äänet.
huima

Re: Euroviisukevät

Viesti Kirjoittaja huima »

bedlam kirjoitti:
Mylwin kirjoitti:mutta nykyään se näyttää paula koivuniemen drag-versiolta.
Mulla tuli Paula kans mieleen.
Niin mullekin.
huima

Re: Euroviisukevät

Viesti Kirjoittaja huima »

NuoriDaavid kirjoitti: Pitihän Jari Sillanpäänkin aikoinaan vetää sateenkaariväen äänet.
Mutta kun Jari Sillanpäässä ei ollut kansainvälisiä Gay-viboja. Pullantuoksuinen, pupusteleva ja hieman pyöreä naapurinpoika vetelemässä tangoa toimii täällä kaiken maailman mammoihin, mutta saksalaiset Gunther megajyrsijät diggailevat jotain muuta.

Hanna Pakarisen kasvot ovat kyllä kauniit ja tykytystä aiheuttavat, ihqut jopa - mutta stailaus muuten noin perseestä. Jos on kokoa ja käsissä pehmeää lihaa, ei vedetä lavalle tuollaista asua.

Suomalaisten mahis toki on uhata tv-ohjaajaa sillä että Hanna tulee istumaan päälle, jos siitä näytetään jotain muuta kuin kasvokuvia!
CandyMan

Re: Euroviisukevät

Viesti Kirjoittaja CandyMan »

Rouva Pupu kirjoitti:
Mylwin kirjoitti:
Kuka vittu tuotakin on taas äänestänyt?
Sinä? Pakarinen on kyllä semmonen kokonaisuus, jotta håt håt håt.
"Jätä mut rauhaan
Mä haluan lähteä himppeen.
En halua nähdä sua,
joten jätä mut rauhaan.

Jätä mut rauhaan,
musta tuntuu että mä kuolen..."


Ei helvetti mitkä sanat. Taisin aamurariossa (Radio Rock) kuulla että Pakarinen olisi ihan itse sanoittanut kappaleen. No ei sitten mikään ihmekään että on kuin jonkun yläasteikäisen wannabe-idolsin keksimä. No ei se kappale muutenkaan mikään timangi ollut.

"Tee itte parempi!!"
Rouva Pupu

Re: Euroviisukevät

Viesti Kirjoittaja Rouva Pupu »

CandyMan kirjoitti:
"Tee itte parempi!!"
Miks sää lainaat mua, häh. Pakarinen on håt, mutta sen biisi ei ole håt. Thunderi ei ollut niin håt, mutta äänestin silti!
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: Euroviisukevät

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

Rouva Pupu kirjoitti:
CandyMan kirjoitti:
"Tee itte parempi!!"
Miks sää lainaat mua, häh. Pakarinen on håt, mutta sen biisi ei ole håt. Thunderi ei ollut niin håt, mutta äänestin silti!
Mikä Pakarisessa on hot. Minä näen siinä epänaisellisen miehekkään hevosenpuolikkaan, joka vielä käyttäytyy epänaisellisesti. Laulu tylsää.
Että ainakin seksuaalisesti ja muutenkin nolla.

Stadinarska on normaali hetero.
Geetzu

Re: Euroviisukevät

Viesti Kirjoittaja Geetzu »

Stadinarska kirjoitti:Että ainakin seksuaalisesti nolla.
Puolilesbona en voisi enempää suhun yhtyä.

Tuhlasin 10 egee Thunderille, mutta eiköhän ne viisut tule katsottua ja elettyä tässä kaupungissa vaikka neiti Pakara siellä hoilaakin. Ihan jopa yllättävästi odotan lokakuuta, vähintäänkin siksi, että kamuja ulkomailta tulossa viisuilemaan. :]
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: Euroviisukevät

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

Geetzu kirjoitti:
Stadinarska kirjoitti:Että ainakin seksuaalisesti nolla.
Puolilesbona en voisi enempää suhun yhtyä.

Tuhlasin 10 egee Thunderille, mutta eiköhän ne viisut tule katsottua ja elettyä tässä kaupungissa vaikka neiti Pakara siellä hoilaakin. Ihan jopa yllättävästi odotan lokakuuta, vähintäänkin siksi, että kamuja ulkomailta tulossa viisuilemaan. :]
HYVÄ!
Minusta tuntuu että voisit kyllä enemmänkin yhtyä siksak, mutta
fanit eivät toisiaan hylkää! OLE !

Arska-fan
Avatar
Mylwin
Kitisijä
Viestit: 4593
Liittynyt: 16.08.2005 15:25
Paikkakunta: Kouvostoliitto

Re: Euroviisukevät

Viesti Kirjoittaja Mylwin »

CandyMan kirjoitti: Ei helvetti mitkä sanat. Taisin aamurariossa (Radio Rock) kuulla että Pakarinen olisi ihan itse sanoittanut kappaleen. No ei sitten mikään ihmekään että on kuin jonkun yläasteikäisen wannabe-idolsin keksimä. No ei se kappale muutenkaan mikään timangi ollut.
Voisi olla myös Irinan tai Stellan joku itkuvirsi.
Kävin katsomassa Mylwinin kuvaa, ja näyttää kyllä just siltä ettei sillä ole yhtään ystävää.
- Ann 2005
Avatar
cardic
Kitisijä
Viestit: 1086
Liittynyt: 15.08.2005 8:54
Paikkakunta: unscandiclandic

Re: Euroviisukevät

Viesti Kirjoittaja cardic »

Geetzu kirjoitti:Tuhlasin 10 egee Thunderille, mutta eiköhän ne viisut tule katsottua ja elettyä tässä kaupungissa vaikka neiti Pakara siellä hoilaakin. Ihan jopa yllättävästi odotan lokakuuta, vähintäänkin siksi, että kamuja ulkomailta tulossa viisuilemaan. :]
lokakuussa ei kannata tulla jos aikoo viisuilla
'viinista tulee sekoboltsiks' -lapsi 7v
sanctus

Re: Euroviisukevät

Viesti Kirjoittaja sanctus »

CandyMan kirjoitti:Ei helvetti mitkä sanat.
Populaarikulttuuri on kyllä siinä demokraattinen, ettei sanoitus ole estänyt esim. Zeppelinin Rock 'n' Rollia tai Brownin Sex Machinea olemasta erittäin viihdyttäviä. Pakarisen kappaleesta en osaa sitä kuulematta muodostaa vielä mielipidettä. Epäilisin siitä kuitenkin puuttuvan mm. ysitahtisen c -osan, mikä verottaa aina pisteitä.
Geetzu

Re: Euroviisukevät

Viesti Kirjoittaja Geetzu »

cardic kirjoitti:
Geetzu kirjoitti:Ihan jopa yllättävästi odotan lokakuuta, vähintäänkin siksi, että kamuja ulkomailta tulossa viisuilemaan. :]
lokakuussa ei kannata tulla jos aikoo viisuilla
Joo, ehkä kannattaa kokeilla kevättä.
Mikä lie katko päässä...
bedlam

Re: Euroviisukevät

Viesti Kirjoittaja bedlam »

Vaola kirjoitti:Luxembourg, 1987 - Amour amour
Tyypin nimi on Plastic Bertrand. Se kertookin jo tarpeeksi... :rofl:
Ei ksääh!! Hämmennystä lisäsi vielä sekin, että minusta tyyppi näytti Conan O'Brienilta ihan videon alussa.
Avatar
Ann
Kitisijä
Viestit: 3969
Liittynyt: 16.08.2005 15:32
Paikkakunta: The Dark Realm of The Outworld

Re: Euroviisukevät

Viesti Kirjoittaja Ann »

bedlam kirjoitti:
Vaola kirjoitti:Luxembourg, 1987 - Amour amour
Tyypin nimi on Plastic Bertrand. Se kertookin jo tarpeeksi... :rofl:
Ei ksääh!! Hämmennystä lisäsi vielä sekin, että minusta tyyppi näytti Conan O'Brienilta ihan videon alussa.
Nauroin ihan samaa. Kivat housut.
Rotan aivot valtasivat pääni.
Avatar
Ann
Kitisijä
Viestit: 3969
Liittynyt: 16.08.2005 15:32
Paikkakunta: The Dark Realm of The Outworld

Re: Euroviisukevät

Viesti Kirjoittaja Ann »


Hu-ha-hu-ha!
Rotan aivot valtasivat pääni.
Avatar
par-sky
Kitisijä
Viestit: 2445
Liittynyt: 14.09.2005 17:11
Paikkakunta: Hämpton

Re: Euroviisukevät

Viesti Kirjoittaja par-sky »

Ann kirjoitti: Hu-ha-hu-ha!
ihan parhautta :D
Me transmitte sursum, Caledoni!
Avatar
aasi
Kitisijä
Viestit: 6685
Liittynyt: 01.07.2005 21:12
Paikkakunta: Uleåborg

Re: Euroviisukevät

Viesti Kirjoittaja aasi »

Vaola kirjoitti:The Ark voitti Melodifestivalenin 2007, ja tulee Suomeen edustamaan Ruotsia!!!
Pitihän tuo kaivaa juutuubista.

Tasan ei mene muumit kanootissa.
Avatar
Ann
Kitisijä
Viestit: 3969
Liittynyt: 16.08.2005 15:32
Paikkakunta: The Dark Realm of The Outworld

Re: Euroviisukevät

Viesti Kirjoittaja Ann »

Ruotsalaiset voittaa tänä vuonna! :cheer:

Kävin tsekkailemassa muiden maiden viisuehdokkaita youtubesta, ja taso oli kyllä laidasta laitaan hirveetä kakkelia. Ei se Pakarainen enää vaikutakaan NIIIN huonolta..
Rotan aivot valtasivat pääni.
Avatar
Mylwin
Kitisijä
Viestit: 4593
Liittynyt: 16.08.2005 15:25
Paikkakunta: Kouvostoliitto

Re: Euroviisukevät

Viesti Kirjoittaja Mylwin »

Ann kirjoitti:Ruotsalaiset voittaa tänä vuonna! :cheer:
Ja jääkiekon mm-kulta tulee suomeen! Sekin voitais ratkaista äänestämällä.
Kävin katsomassa Mylwinin kuvaa, ja näyttää kyllä just siltä ettei sillä ole yhtään ystävää.
- Ann 2005
Vastaa Viestiin