Euroviisukevät

Leffat, musiikki, taide, kirjallisuus ja sensellaiset
Keikaus
Kitisijä
Viestit: 4772
Liittynyt: 15.08.2005 13:18
Paikkakunta: Helsinki

Re: Euroviisukevät

Viesti Kirjoittaja Keikaus »

Kuuntelin niitä euroviisuehdokkaita eilen netistä ja mieleen jäivät Humanen Plane Away ja se Kentalan biisi. Mites muut, mitä näyttävät barometrit ja muut mittarit?
Kikkelis kokkelis.
Geetzu

Re: Euroviisukevät

Viesti Kirjoittaja Geetzu »

Jääny kattomatta nää loput, Humanen Bubble shell oli niin hiaano, että melkein tipat lens ku paska maa valitsi väärin.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23548
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Euroviisukevät

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Hitto jos tuo Lovex valitaan, ei mitään selvää saanut sönkötyksestä.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23548
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Euroviisukevät

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

No ei tarvitse miettiä ketä äänestää. Tykkäsin kyllä tuosta Jani & Jetsetters: Musta sulhanen ja jopa hitusen Jann Wilde & Rose Avenue: Rock'n Roll Dreams
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
bedlam

Re: Euroviisukevät

Viesti Kirjoittaja bedlam »

Ei kräähsääh! Ekaa kertaa katon nyt näitä viisuja, onneksi vältyin tältä aiemmin. Pakaraisen viisussa oli kyllä suurta runoutta, "leave me alone, I wanna go home" AAahahahaaa! Ukkoskiveksen kuulin jo äsken, tylsää paskaa. Ja mikä helvetti tää Lovexi on? Ei mitään selvää sanoista, "Enivan adamoor, wanamannammoor".

Humane olisi varmasti tappanut nauruun kokonaisena viisuna, nyt kuulin sitä piipitystä vain tuon pätkän ja meinasin tukehtua. Mahtavaa paskaa, tsemppiä vaan! ITSE ASIASSA, se viimeinen viisu (Kentala?) oli ihan hyvä biisi näin euroviisuasteikolla, mutta eihän ne nyt sellaista pöljät äänestä. Voi vittu sentään.
Viimeksi muokannut bedlam, 17.02.2007 20:53. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23548
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Euroviisukevät

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

bedlam kirjoitti:Ukkoskiveksen kuulin jo äsken, tylsää paskaa.
Meillä ei taida olla muuta yhteistä musiikkimaussa kuin Death angel.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
ninnithequeen

Re: Euroviisukevät

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Pakarinen tai Lovex. Liian raskasta tuo viimenen.
bedlam

Re: Euroviisukevät

Viesti Kirjoittaja bedlam »

Bluntly kirjoitti:
bedlam kirjoitti:Ukkoskiveksen kuulin jo äsken, tylsää paskaa.
Meillä ei taida olla muuta yhteistä musiikkimaussa kuin Death angel.
Death Angelkaan ei kyllä iske Act III-levyä lukuunottamatta. Mutta se onkin kova.
Avatar
irmelianneli
Kitisijä
Viestit: 3375
Liittynyt: 14.08.2005 19:34

Re: Euroviisukevät

Viesti Kirjoittaja irmelianneli »

ninnithequeen kirjoitti:Pakarinen tai Lovex. Liian raskasta tuo viimenen.
Me ollaan ihan samikset. Oon iha lovena Lovexiin. Pakarakin iha jees.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23548
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Euroviisukevät

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

No joka tapauksessa suomella on ylivoimainen biisi verrattuina muiden maiden jo valittuihin biiseihin, jopa Lovexin voittaessa.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
bedlam

Re: Euroviisukevät

Viesti Kirjoittaja bedlam »

Bluntly kirjoitti:No joka tapauksessa suomella on ylivoimainen biisi verrattuina muiden maiden jo valittuihin biiseihin, jopa Lovexin voittaessa.
No huh, sitten en halua kuullakaan ulkomaan vastineita.
Rouva Pupu

Re: Euroviisukevät

Viesti Kirjoittaja Rouva Pupu »

Kyl mä noista sen Thunderin mieluiten. Mikään ei oikein iskenyt, tuo eniten sitä omaa tyyliä.
bedlam

Re: Euroviisukevät

Viesti Kirjoittaja bedlam »

Suvinen kirjoitti:Thunderstone taas oli perusvarmaa ja siksi tylsää, en muista biisistä mitään vaikka olen kuullut sen lyhyen ajan sisään neljä kertaa. Pakarinen siis kisoihin näyttämään edes nätiltä sitten.
Sitä mä näissä kaikissa ihmettelen. Kun mun mielestä euroviisubiisissä pitäisi olla äärimmäisen tarttuva kertosäe, joka jää hetki päähän ensimmäisellä kuuntelulla. Kun tarttuvan kertosäkeen säveltäminen on itse asiassa todella helppoa, miksei sellaisia biisejä kuultu? Pakaraisen viisussa oli tarttuvuutta eniten, mutta tankeroenglanti ja kornit sanat häiritsivät.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23548
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Euroviisukevät

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

No parempi Hanna kuin lovex, vaikka aika paska biisi olikin. Onhan Hanna kehittynyt laulajana sitten voiton, viitisen vuotta vielä niin voi olla hyväkin.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Rouva Pupu

Re: Euroviisukevät

Viesti Kirjoittaja Rouva Pupu »

Bluntly kirjoitti:No parempi Hanna kuin lovex
:komp:
Avatar
Mylwin
Kitisijä
Viestit: 4593
Liittynyt: 16.08.2005 15:25
Paikkakunta: Kouvostoliitto

Re: Euroviisukevät

Viesti Kirjoittaja Mylwin »

Jee, lähetetään euroviisuihin nahkakorsettiin rautakangella tungettu turvonnut emakko. Lisäksi biisiä ei pysty kuuntelemaan kolmea sekuntia pidempään ilman sisäistä verenvuotoa.

Kuka vittu tuotakin on taas äänestänyt?
Kävin katsomassa Mylwinin kuvaa, ja näyttää kyllä just siltä ettei sillä ole yhtään ystävää.
- Ann 2005
Rouva Pupu

Re: Euroviisukevät

Viesti Kirjoittaja Rouva Pupu »

Mylwin kirjoitti:
Kuka vittu tuotakin on taas äänestänyt?
Sinä? Pakarinen on kyllä semmonen kokonaisuus, jotta håt håt håt.
Avatar
Mylwin
Kitisijä
Viestit: 4593
Liittynyt: 16.08.2005 15:25
Paikkakunta: Kouvostoliitto

Re: Euroviisukevät

Viesti Kirjoittaja Mylwin »

Rouva Pupu kirjoitti: Sinä? Pakarinen on kyllä semmonen kokonaisuus, jotta håt håt håt.
Vaatteet olivat aivan kamalat, hiuksista puhumattakaan. Idolsin aikaan se oli vielä kuuli, mutta nykyään se näyttää paula koivuniemen drag-versiolta.
Kävin katsomassa Mylwinin kuvaa, ja näyttää kyllä just siltä ettei sillä ole yhtään ystävää.
- Ann 2005
bedlam

Re: Euroviisukevät

Viesti Kirjoittaja bedlam »

Mylwin kirjoitti:mutta nykyään se näyttää paula koivuniemen drag-versiolta.
Mulla tuli Paula kans mieleen.
Avatar
more
Kitinän uhri
Viestit: 568
Liittynyt: 26.08.2006 9:10
Paikkakunta: Tixi

Re: Euroviisukevät

Viesti Kirjoittaja more »

MUn mieleen tuli Evanecense/Within Temptation/Turus-lookalike. Montakohan semmosta viisuista löytyy tänä vuonna.
Almost as brutal as the onslaught of "Matti ja Teppo" - Iron Gland
Avatar
more
Kitinän uhri
Viestit: 568
Liittynyt: 26.08.2006 9:10
Paikkakunta: Tixi

Re: Euroviisukevät

Viesti Kirjoittaja more »

Suvinen kirjoitti:
Parempi lookalike kuin huono kopio em. artistien biisistä tyyliin Katra! *puistatus*
Joo paha sanoa mitään, kuuntelin vaan kaks biisiä tota:) Eiku niin pätkiä tietty tuosta Katrastakin sen plagiaattisyytöksen vuoksi.
Almost as brutal as the onslaught of "Matti ja Teppo" - Iron Gland
Avatar
Ann
Kitisijä
Viestit: 3969
Liittynyt: 16.08.2005 15:32
Paikkakunta: The Dark Realm of The Outworld

Re: Euroviisukevät

Viesti Kirjoittaja Ann »

Että sillälailla..

Oon näemmä pudonnut jostain perunakuormasta, kun en nähnyt tossa Pakaraisen vedossa mitään hyvää. Laulujen sanoista sai yhtä hyvin selvää kuin Hivexin pojan takeltelusta. Kaikenkaikkiaan ihan saatanan huono taso. En jaksanut kuunnella yhtään biisiä kokonaan.

Jos lähetetään sinne edustamaan joku läpällä, niin mieluiten sitten semmonen joka on oikeasti hauska.. niinku Danny. Rehellisiä jos ollaan, kuten on tapana, niin alkoholin turvottama trukkikuskilesbo-Hanna näyttää ja kuulostaa ihan harakalta.

Ei ne euroopassa oo katsoneet meidän idolsia, joten ne viis veisaa sen sympaattisuudesta. Niiden silmissä se on vaan a wee bit on the slow side.

Mut kun sille pistää tekstarin menemään, niin sehän on ku itseään äänestäis.

RANT!
Rotan aivot valtasivat pääni.
Enttu

Re: Euroviisukevät

Viesti Kirjoittaja Enttu »

Pakaraisella mennään sit toukokuussa,en tykänny ko biisistä yhtään
3 vkoa sit,mut oon alkanu lämpenee sille.Tyyliltään nykyisin jonkun
Paula Koivuniemen halpa kopio,ei taida tulla voittoa toista kertaa peräkkäin.
Vihtahousu

Re: Euroviisukevät

Viesti Kirjoittaja Vihtahousu »

Snadisti ja positiivisesti yllätyin, aluks teki mieli vetää ranteet, mut loppua kohden kertsi alkoi vähä jo toimia. Visuaalinen puolihan noissa kinkereissä merkkaa vitusti, miks siellä taustalla oli bändi joka leikki soittavansa? Olisivat joko olleet esillä tai sitten poissa. Jotain soolon tynkääkin piisi oli yritetty laittaa, se oli täysin turha ja munaton.
aimohaiku

Re: Euroviisukevät

Viesti Kirjoittaja aimohaiku »

Näin jälkijunassa perehdyn Euroviisu-kappaleisiin.

Trukkia kuskaava pakari-Hanna tuskin voi häpäistä viisuisäntää enempää kuin edeltäjänsä. Thunderstonen kappaleen voisin kuunnella toiseenkin kertaan. Eri asia sitten onkin, olisiko siinä ainesta suuren yleisön suosikiksi. Lovex kuulostaa siltä, kuin Hanoi Rocks esiintyisi selvinpäin. Tosin Makkonen ei puhu rallienglantia.

Paras ehdokas Euroviisuihin voitti. Taso ei ollut kovinkaan kova. Harmi, ettei lahjakkaampia muusikoita ilmeisesti kiinnosta moiset kisat. Mielelläni olisin nähnyt vaikka Husky Rescuen laulamassa Caravania viisuissa. :)