Mikä vaikuttaa eniten parin valintaan?

Ihmissuhdeasiat ja lemmekkäät jutut

Mikä sinulla vaikuttaa eniten parin valintaan?

Ulkonäkö
8
11%
Seksintarve
3
4%
Varallisuus
1
1%
Mahdollisuus edetä uralla/yhteiskunnassa
0
Ei ääniä
Luonne/persoonallisuus
31
43%
Yhteiset arvot/arvopohja/harrastukset (uskonto, politiikka, luonnonsuojelu ym.)
6
8%
Ikä?
0
Ei ääniä
Näiden vaihtoehtojen yhdistelmät, mitkä?
22
31%
Joku muu, mikä?
1
1%
 
Ääniä yhteensä: 72

MGandhi

Re: Mikä vaikuttaa eniten parin valintaan?

Viesti Kirjoittaja MGandhi »

Tix kirjoitti:Emmää ribuli usko et toi EW on kovin tosissaan. Se on maailman ainoa vakava koiranleuka
Tämän mäkin olen saanut oppia kantapään kautta. Mimmihän on hauskempi kuin antaa ymmärtää. Se vain vaatii sen, että jaksaa lukea neidon esseevastaukset. Tulevaisuudessa luultavasti jaksankin.
Dr.Diarrhea

Re: Mikä vaikuttaa eniten parin valintaan?

Viesti Kirjoittaja Dr.Diarrhea »

EveryWoman kirjoitti:Eikö missään vaiheessa tullut mieleen, että se vaikuttaisi vitsiltä? No, tää on tätä. Jatkakaa!
Voitit siis? ...eikun nöyryytit? Jos mulla iskee tunteen ja tahdon palo, niin pois alta oksat ja männynkävyt :D

Vittu, en leiki teidän kanssa 8)
EveryWoman
Kitisijä
Viestit: 5729
Liittynyt: 15.08.2005 21:45

Re: Mikä vaikuttaa eniten parin valintaan?

Viesti Kirjoittaja EveryWoman »

Dr.Diarrhea kirjoitti:Jos mulla iskee tunteen ja tahdon palo, niin pois alta oksat ja männynkävyt :D
Se on hyvä se. Pidän ihmisistä, jotka suhtautuvat asioihin vakavissaan eli laittavat itsensä likoon (= eri asia kuin yltiötosikkous).

Edit: Muutin tätä äärimmäisen tärkeää huomiota selkeämmäksi ilmaisultaan.
Viimeksi muokannut EveryWoman, 30.03.2007 11:42. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Avatar
HellBell
Kitinän uhri
Viestit: 891
Liittynyt: 01.01.2007 18:57

Re: Mikä vaikuttaa eniten parin valintaan?

Viesti Kirjoittaja HellBell »

Tix kirjoitti: Geijut mitään paina. Meksikolainenkin sulla on taskussa ettei tuuli vie.
Voin siten aina syyttää meksikolaista läskeistäin, khih.
elco

Re: Mikä vaikuttaa eniten parin valintaan?

Viesti Kirjoittaja elco »

MGandhi kirjoitti:
Tix kirjoitti:
Aika homoa paijata miestä. Ootko nyt ihan varma heteroudestasi?
En todellakaan enää! EW istutti mun päähän homoepäilyksen siemenen!
Jaha, jaha, taitaa olla niin, että kohta Dave tai joku muu kuukkeli istuttaa Gandhiin vähän muitakin siemeniä.
CandyMan

Re: Mikä vaikuttaa eniten parin valintaan?

Viesti Kirjoittaja CandyMan »

Dr.Diarrhea kirjoitti:Mä nyt en oikein ymmärrä. Jos seurustelet vaikkapa 10 vuotta saman ihmisen kanssa, niin eikö oikeesti missään vaiheessa tule esille kamppanin paino ja pituus?
Jostain syystä kaikki naiset tuntuvat mainitsevan pituutensa ihan kysymättäkin jossain vaiheessa. Kertaakaan en ole sitä kysynyt mutta ovat halunneet sen jossain vaiheessa paljastaa. Nettideitit ovat sitten asia erikseen, siellä pituus tulee yleensä mainittua jo kirjeissä. Eri asia muistaako niitä jälkikäteen.

Painon kanssa on eri asia. Muistan vain yhden maininneen painonsa siinä yhteydessä kun häntä kiinnosti minun elopainoni. Muiden kohdalla en osaa sanoa tiesivätkö itsekään painoaan. Jos tiesivät, joko paino on heille arka paikka, tai he pitävät sitä epäkuranttina tietona koska paino heittelee pituutta enemmän.

Loppupäätelmä: perusnaisille paino on yhtä arka paikka kuin perusmiehille kehon tai munan pituus. Molemmista vaietaan.
CandyMan

Re: Mikä vaikuttaa eniten parin valintaan?

Viesti Kirjoittaja CandyMan »

EveryWoman kirjoitti:Itse en tiedä edes omaa painoani.
Hah! On siinä meillä kanssa yksi itsetuntemusguru!
Avatar
Vadim
Kitisijä
Viestit: 3469
Liittynyt: 23.08.2005 12:00
Paikkakunta: Helsinki

Re: Mikä vaikuttaa eniten parin valintaan?

Viesti Kirjoittaja Vadim »

EveryWoman kirjoitti:
Vadim kirjoitti:Onhan tää provo, onhan?
Vaikuttaa Subin äskettäisen teinidokkarin päätähtien "aikuisemmalta" vastineelta. Ja mikä se Briteissä tehty tutkimus olikaan, jonka mukaan teinityttöjen suosituin haaveammatti on jalkapalloilijan vaimo?
Muistelen, että Venäjällä nuorten naisten haaveammattina oli 90-luvun alussa prostituoitu ja miesten mafioso. Tässä on kehitytty sillä tavoin, että 2000-luvun alussa tyttöjen haaveammatti oli edelleen prostituoitu mutta miesten veropoliisi.
Avatar
Vadim
Kitisijä
Viestit: 3469
Liittynyt: 23.08.2005 12:00
Paikkakunta: Helsinki

Re: Mikä vaikuttaa eniten parin valintaan?

Viesti Kirjoittaja Vadim »

EveryWoman kirjoitti:
Dr.Diarrhea kirjoitti:Puolustan tässä nyt Tixiä.
Hieno homma. Eihän mies ilman poliisin puolustusta mulle pärjäisikään. :D
Kohta poliisi pamputtaa, mutta ketä?
EveryWoman
Kitisijä
Viestit: 5729
Liittynyt: 15.08.2005 21:45

Re: Mikä vaikuttaa eniten parin valintaan?

Viesti Kirjoittaja EveryWoman »

Vadim kirjoitti:Muistelen, että Venäjällä nuorten naisten haaveammattina oli 90-luvun alussa prostituoitu ja miesten mafioso. Tässä on kehitytty sillä tavoin, että 2000-luvun alussa tyttöjen haaveammatti oli edelleen prostituoitu mutta miesten veropoliisi.
:shock:

Suomessa sentään on edetty jo prostituutiosta (Sihteeriopiston kautta?) kauppaopistoon. Jos oikein muistan Satasesta lukemani uutisartikkelin.
EveryWoman
Kitisijä
Viestit: 5729
Liittynyt: 15.08.2005 21:45

Re: Mikä vaikuttaa eniten parin valintaan?

Viesti Kirjoittaja EveryWoman »

Tix kirjoitti:
EveryWoman kirjoitti:Mut voit armopalana saada mun pituuden ja painon yv:nä, sit kun käyn seuraavan kerran jossain missä on vaaka. En edes laskuta! Kunhan lupaat ettet levittele niitä ympäri nettiä muille kaltaisillesi. Okei?
En voi luvata. Mulla on pakonomainen tarve kertoa vähintään niiden keskinäinen suhdeluku anonyymisti ihan kaikille joita kiinnostaa ihan tonnilla. Tai 60 kilolla.
Mikä harmi, että näinkin olennainen Persoonallisuuteni Osa jää nyt tyystin vaille lukuarvosentristä huomiota! Meillä kun on ollut tapana tarkastella ruumiilliseen ulottuvaisuuteen liittyviä ominaisuuksia lähinnä taktillisesti edit: ja visuaalisesti.
Viimeksi muokannut EveryWoman, 30.03.2007 0:17. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
EveryWoman
Kitisijä
Viestit: 5729
Liittynyt: 15.08.2005 21:45

Re: Mikä vaikuttaa eniten parin valintaan?

Viesti Kirjoittaja EveryWoman »

CandyMan kirjoitti:
EveryWoman kirjoitti:Itse en tiedä edes omaa painoani.
Hah! On siinä meillä kanssa yksi itsetuntemusguru!
:oops:
Dr.Diarrhea

Re: Mikä vaikuttaa eniten parin valintaan?

Viesti Kirjoittaja Dr.Diarrhea »

EW, sun kandeis hymyillä noissa avatarkuvissa. Sulla on näköä, anna sen näkyä, suotta olet kuin vahakabinetista :D
EveryWoman
Kitisijä
Viestit: 5729
Liittynyt: 15.08.2005 21:45

Re: Mikä vaikuttaa eniten parin valintaan?

Viesti Kirjoittaja EveryWoman »

Dr.Diarrhea kirjoitti:EW, sun kandeis hymyillä noissa avatarkuvissa. Sulla on näköä, anna sen näkyä, suotta olet kuin vahakabinetista :D
Olet mahdollisesti käsittänyt jotakin väärin tuon näkö-hommelin osalta. Kyllä mulla aika paljon on miinusta noissa linsseissä.

Jäin myös aprikoimaan sitä, millä tavoin katsot sen että näköä on tai ei ole, vaikuttavan avatarkuvissa hymyilyn kannattavuuteen. Jos on hyvä näkö, on kannattavaa hymyillä avatarkuvissa keskustelukumppaneille "Siellähän sinä olet, näen aivan selvästi" -tyyliin, kun taas huononäköisten kannattaa jäykistellä sumuun eksyneen näköisinä, jotta kaikille tulisi heti kättelyssä selväksi kuka käyttää feikkikehyksiä ja kuka voimakkuuksellisia? Vai: jos hyvänäköinen henkilö hymyilee avatarkuvissa, hänen tililleen tupsahtaa välittömästi suuria summia rahaa? Vai miten?

Jos ylläoleva kuulosti vähän kaukaa haetulta, tarjoan selitykseksi huonoa näköäni. Aamupesullakaan en yleensä osu hammasharjaan heti ensiyrittämällä. Olen sitä paitsi aina välillä avatareissa hymyillyt, enkä ole käytännössä havainnut sitä erityisen kannattavaksi (melkein päin vastoin). Juna siis meni jo!
Avatar
Crowbar
Kitinän uhri
Viestit: 933
Liittynyt: 13.02.2007 13:02

Re: Mikä vaikuttaa eniten parin valintaan?

Viesti Kirjoittaja Crowbar »

Ah! Kyllä Aasi on sitten näppärä. Avaa ketjun niin koko ruutu on täynnä:

Candyman on norattu

EW on norattu

EW on norattu

EW on norattu

Vadim on norattu

EW on norattu

EW on norattu


Mutta ihmiset. Nyt ihan vakavasti. Jokainen kerta kun vastaat mielisairaan tai vakavasti häiriintyneen viesteihin saatat työntää häntä entistä paskempaan jamaan. Katsokaas hullun maailmankuva senkus vahvistuu. Ajatelkaa nyt. Suomen kielessä on on yli 200 000 sanaa ja EW on onnistunut tähän mennessä ymmärtämään niistä n. 10. Jos autatte tätä psykoa määrittelemään sanat ja käsitteet niin että hän vihdoin ymmärtää ne niin ajatelkaa seurauksia.
Ja muutenkin. Tämä on keskustelupalsta. Pekka kirjoittaa "auto" tai "oppipoika" aivan jokainen, paitsi siis yksi, ymmärtää tasan tarkkaan mitä on kirjoitettu. Se, että jollekin "auto" tai "oppipoika" tarkoittaa jotakin muuta, tai saattaa tarkoittaa jotakin muuta, tai joka on niin totaalisen epävarma että haluaa väkisin jokaisen tietävän miten hän ehkä ymmärtää ko. sanat tai aamunappi jäänyt ottamatta ja yrittää väkisin ymmärtää mitä Pekka Oikeasti tarkoitti sanoessaan "oppipoika"... miksi ei... oppi... tyttö...?`hmmmm... tai kuulalaakeri... hmmm ....?. estää aika tehokkaasti keskustelun syntymisen. Eikä sellaista tule syntymään. Jos keskustellaan esim. metsästä niin keskustelua metsästä ei ole keskustelu sanasta metsä.

Vetoan nyt täyspäisiin. Älkää vittu kommentoiko mielipuolen tai maailman hauskimman läskin juttuja. Jättäkää siis FB, EW ja HB totaaliseen tyhjiöön. Fawkes oli esimerkki hullusta, jonka juttuja kannattaa kommentoida, ihan vitun hauskaa kamaa tulee joka kerta takaisin. Vetoan vielä kerran, jooko? Varsinkin jos So Easy vielä ilmaantuu... uh...
I was at the hospital laughing at cripples
Then I heard your kid just died
Suddenly, that was funnier than the cripples
So I tracked you down and made fun of you
It was an open casket wake
I spilled my beer in your kid’s coffin
NuoriDaavid

Re: Mikä vaikuttaa eniten parin valintaan?

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Vadim kirjoitti:Tässäpä teille aiheeseen liittyen pikku näyte Cityn ongelmanratkaisupalstalta:

"Nainen, 25 v
21.6.2006 23:59

tapasin sattumalta ihanan mielenkiintoisen tyypin..hän on minua noin n.20v vanhempi..aivan mielettömän siisti auto ja miljonääri.itse olen huippuluksus tyttö ja haluan tän tyypin itselleni.pelottaa vaan jos mokaan taas.. auttaako esittää kylmää vai näytänkö sille miten paljon oon kiinnostunut hänestä?"

Onhan tää provo, onhan?
Ei se ollut, olemme todella onnellisia yhdessä :dream:
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8602
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Mikä vaikuttaa eniten parin valintaan?

Viesti Kirjoittaja Lolita »

NuoriDaavid kirjoitti:
Vadim kirjoitti:Tässäpä teille aiheeseen liittyen pikku näyte Cityn ongelmanratkaisupalstalta:

"Nainen, 25 v
21.6.2006 23:59

tapasin sattumalta ihanan mielenkiintoisen tyypin..hän on minua noin n.20v vanhempi..aivan mielettömän siisti auto ja miljonääri.itse olen huippuluksus tyttö ja haluan tän tyypin itselleni.pelottaa vaan jos mokaan taas.. auttaako esittää kylmää vai näytänkö sille miten paljon oon kiinnostunut hänestä?"

Onhan tää provo, onhan?
Ei se ollut, olemme todella onnellisia yhdessä :dream:
Tietääkö sun vaimo tästä hempukasta?
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
SaintJohnPerse

Re: Mikä vaikuttaa eniten parin valintaan?

Viesti Kirjoittaja SaintJohnPerse »

NuoriDaavid kirjoitti:
Vadim kirjoitti:Tässäpä teille aiheeseen liittyen pikku näyte Cityn ongelmanratkaisupalstalta:

"Nainen, 25 v
21.6.2006 23:59

tapasin sattumalta ihanan mielenkiintoisen tyypin..hän on minua noin n.20v vanhempi..aivan mielettömän siisti auto ja miljonääri.itse olen huippuluksus tyttö ja haluan tän tyypin itselleni.pelottaa vaan jos mokaan taas.. auttaako esittää kylmää vai näytänkö sille miten paljon oon kiinnostunut hänestä?"

Onhan tää provo, onhan?
Ei se ollut, olemme todella onnellisia yhdessä :dream:
Jätä mun pikkusisko rauhaan!
Avatar
HellBell
Kitinän uhri
Viestit: 891
Liittynyt: 01.01.2007 18:57

Re: Mikä vaikuttaa eniten parin valintaan?

Viesti Kirjoittaja HellBell »

Crowbar kirjoitti:..
Vetoan nyt täyspäisiin. Älkää vittu kommentoiko mielipuolen tai maailman hauskimman läskin juttuja. Jättäkää siis FB, EW ja HB totaaliseen tyhjiöön. Fawkes oli esimerkki hullusta, jonka juttuja kannattaa kommentoida, ihan vitun hauskaa kamaa tulee joka kerta takaisin. Vetoan vielä kerran, jooko? Varsinkin jos So Easy vielä ilmaantuu... uh...
Oliko tämä nyt kohteliaisuus minulle? Tai ehkä HomeBoy onkin maailman hauskin läski.. Ehkä vaan taas hämäät. Ketku mikä ketku.

*Off-topicin mestari*
A man's gotta do what a man's gotta do.
CandyMan

Re: Mikä vaikuttaa eniten parin valintaan?

Viesti Kirjoittaja CandyMan »

Crowbar kirjoitti:...
Olikos tää nyt se sama itkuiita joka puolisen vuotta sitten lähti palstalta "lopullisesti" drama queenin elkein? Ai niin on se. Aina ne kuitenkin jaksavat ryömiä takaisin. Jaksoihan MarthaFuckkerikin. Voi noita lahtelaisia.

CB taisi kirjoittaa jonkinlaisen jäähyväisviestinkin jossa haukkui eniten ärsyttävät palstalaiset (me included), ja sitten nopsasti pakoon ja tunnuksen poisto kun ei kestä lukea vastauksia. Hyvin se kyllä edelleen vetää tuota vihaisen nuoren miehen rooliaan, menee ihan täydestä ainakin muhun.
MGandhi

Re: Mikä vaikuttaa eniten parin valintaan?

Viesti Kirjoittaja MGandhi »

CandyMan kirjoitti:
Crowbar kirjoitti:...
Olikos tää nyt se sama itkuiita joka puolisen vuotta sitten lähti palstalta "lopullisesti" drama queenin elkein? Ai niin on se. Aina ne kuitenkin jaksavat ryömiä takaisin. Jaksoihan MarthaFuckkerikin. Voi noita lahtelaisia.

CB taisi kirjoittaa jonkinlaisen jäähyväisviestinkin jossa haukkui eniten ärsyttävät palstalaiset (me included), ja sitten nopsasti pakoon ja tunnuksen poisto kun ei kestä lukea vastauksia. Hyvin se kyllä edelleen vetää tuota vihaisen nuoren miehen rooliaan, menee ihan täydestä ainakin muhun.
Nokkela ja hauska vs. nokkela ja tylsä. CB coitti. Sori. Nyt voit poistaa nikkisi.
CandyMan

Re: Mikä vaikuttaa eniten parin valintaan?

Viesti Kirjoittaja CandyMan »

MGandhi kirjoitti:Nokkela ja hauska vs. nokkela ja tylsä. CB coitti. Sori. Nyt voit poistaa nikkisi.
Ja siinä taas varoittava esimerkki kuinka pariutuminen ja perhe-elämä voi tehdä ihmisestä äreän vanhan miehen jota elämä vain ahdistaa. Ei sultakaan muuta näe kuin vittuuntumista ja äreilyä, mitä nyt välillä ultraväsynyttä "Patzin tizzit"-läppää. Hohhoijaa, vaihda levyä.
NuoriDaavid

Re: Mikä vaikuttaa eniten parin valintaan?

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

CandyMan kirjoitti:
MGandhi kirjoitti:Nokkela ja hauska vs. nokkela ja tylsä. CB coitti. Sori. Nyt voit poistaa nikkisi.
Ja siinä taas varoittava esimerkki kuinka pariutuminen ja perhe-elämä voi tehdä ihmisestä äreän vanhan miehen jota elämä vain ahdistaa. Ei sultakaan muuta näe kuin vittuuntumista ja äreilyä, mitä nyt välillä ultraväsynyttä "Patzin tizzit"-läppää. Hohhoijaa, vaihda levyä.
Catfight!
CandyMan

Re: Mikä vaikuttaa eniten parin valintaan?

Viesti Kirjoittaja CandyMan »

NuoriDaavid kirjoitti:Catfight!
Jaaha ja siinä meillä taas... tai no antaa olla. :hymiö:
MGandhi

Re: Mikä vaikuttaa eniten parin valintaan?

Viesti Kirjoittaja MGandhi »

CandyMan kirjoitti: Ja siinä taas varoittava esimerkki kuinka pariutuminen ja perhe-elämä voi tehdä ihmisestä äreän vanhan miehen jota elämä vain ahdistaa. Ei sultakaan muuta näe kuin vittuuntumista ja äreilyä, mitä nyt välillä ultraväsynyttä "Patzin tizzit"-läppää. Hohhoijaa, vaihda levyä.
Voisitko olla ystävällinen ja noraisit mut välittömästi ja tulisit vielä ilmoittamaan kovaan ääneen asiasta!

Ennen sitä kuitenkin olisin kiitollinen, jos osoittaisit edes pääilmansuunnan jossa perheeni sijaitsee, koska näyttää siltä ettei mulla ole niistä mitään tietoa.

Näyttäisi kuitenkin siltä, että jos (oletettu) perhe-elämä väsyttää miehen, niin läpän taso ei ainakaan parane miehellä, jonka parhaat kaverit ovat samalla exiä. Vaihtaisit levyä. Please.
Vastaa Viestiin