Mikä vaikuttaa eniten parin valintaan?

Ihmissuhdeasiat ja lemmekkäät jutut

Mikä sinulla vaikuttaa eniten parin valintaan?

Ulkonäkö
8
11%
Seksintarve
3
4%
Varallisuus
1
1%
Mahdollisuus edetä uralla/yhteiskunnassa
0
Ei ääniä
Luonne/persoonallisuus
31
43%
Yhteiset arvot/arvopohja/harrastukset (uskonto, politiikka, luonnonsuojelu ym.)
6
8%
Ikä?
0
Ei ääniä
Näiden vaihtoehtojen yhdistelmät, mitkä?
22
31%
Joku muu, mikä?
1
1%
 
Ääniä yhteensä: 72

Avatar
Ann
Kitisijä
Viestit: 3969
Liittynyt: 16.08.2005 15:32
Paikkakunta: The Dark Realm of The Outworld

Re: Mikä vaikuttaa eniten parin valintaan?

Viesti Kirjoittaja Ann »

CandyMan kirjoitti:sarvet vastakkain
Melko homoa.
Rotan aivot valtasivat pääni.
CandyMan

Re: Mikä vaikuttaa eniten parin valintaan?

Viesti Kirjoittaja CandyMan »

Elämä on.
Dr.Diarrhea

Re: Mikä vaikuttaa eniten parin valintaan?

Viesti Kirjoittaja Dr.Diarrhea »

CandyMan kirjoitti:Kevät saa meidät urokset vihaisiksi toisillemme, sarvet vastakkain jne.
Jos viitasit edelliseen kommenttiini, niin sehän oli lähinnä logiikkaa, ei veetuilua(. Harva pieni mies haluaa ison naisen.
Viimeksi muokannut Dr.Diarrhea, 28.03.2007 22:53. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Chubs

Re: Mikä vaikuttaa eniten parin valintaan?

Viesti Kirjoittaja Chubs »

Dr.Diarrhea kirjoitti:
Jos viitasit edelliseen kommenttiini, niin sehän oli puhdasta logiikkaa, ei veetuilua. Harva pieni mies haluaa ison naisen.
Olihan se veetuilua, mutta myöskin osaltaan totta. Kun mä olin 20 kiloa lihavampi pidin isommista miehistä. Nyt kun olen lähempänä rimpulaa, niin pidän hoikista. Mitään sinutitsensäkanssahöpölöpinää en ainakaan omalla kohdalla tuohon sotkisi.
Dr.Diarrhea

Re: Mikä vaikuttaa eniten parin valintaan?

Viesti Kirjoittaja Dr.Diarrhea »

Chubs kirjoitti:
Dr.Diarrhea kirjoitti:
Jos viitasit edelliseen kommenttiini, niin sehän oli puhdasta logiikkaa, ei veetuilua. Harva pieni mies haluaa ison naisen.
Olihan se veetuilua, mutta myöskin osaltaan totta. Kun mä olin 20 kiloa lihavampi pidin isommista miehistä. Nyt kun olen lähempänä rimpulaa, niin pidän hoikista. Mitään sinutitsensäkanssahöpölöpinää en ainakaan omalla kohdalla tuohon sotkisi.
Ehdit sekunnin verran ensin. Oikea muoto yllä 8)

Pari pokeripöytää koko ajan auki, tarkkuuta DD!
Viimeksi muokannut Dr.Diarrhea, 28.03.2007 23:08. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Chubs

Re: Mikä vaikuttaa eniten parin valintaan?

Viesti Kirjoittaja Chubs »

Dr.Diarrhea kirjoitti: Ehdit sekunnin verran ensin. Oikea muoto yllä 8)
Sori, ehdin tahrata sädekehää. :wink:
Yksi sana tekee kyllä ihmeitä sisällölle.
Dr.Diarrhea

Re: Mikä vaikuttaa eniten parin valintaan?

Viesti Kirjoittaja Dr.Diarrhea »

Chubs kirjoitti: Yksi sana tekee kyllä ihmeitä sisällölle.
Kommenttini on myös itsereflektoiva. Muistan kun olin pitkään aika rimpula, niin en mä nyt tietenkään halunnut itseäni painavampaa tyttöystävää. Se olis ollut jotenkin noloa.
Chubs

Re: Mikä vaikuttaa eniten parin valintaan?

Viesti Kirjoittaja Chubs »

Dr.Diarrhea kirjoitti: Kommenttini on myös itsereflektoiva. Muistan kun olin pitkään aika rimpula, niin en mä nyt tietenkään halunnut itseäni painavampaa tyttöystävää. Se olis ollut jotenkin noloa.
Jostain syystä se kommentointi on loukkaavampaa silloin kun on läski, ja läskiyttä kommentoidaan. Ainakin omalla kohdalla oli.
En sitten tiedä ajaako hoikkuuden kommentointi saman asian ns. miehisten miesten keskuudessa. :)
Dr.Diarrhea

Re: Mikä vaikuttaa eniten parin valintaan?

Viesti Kirjoittaja Dr.Diarrhea »

Chubs kirjoitti:Jostain syystä se kommentointi on loukkaavampaa silloin kun on läski, ja läskiyttä kommentoidaan. Ainakin omalla kohdalla oli.
En sitten tiedä ajaako hoikkuuden kommentointi saman asian ns. miehisten miesten keskuudessa. :)
Vahva mutu kertoo, että miehille painon kommentointi ei ole oikeastaan issuea laisin, ellet ole ääripää. Ihan perusläpänheittoa ainakin mun sosiaalisessa viitekehyksessä. Yleisesti miehille lihavuus tai laihuus ei ole kovin merkityksellinen asia.
Tix

Re: Mikä vaikuttaa eniten parin valintaan?

Viesti Kirjoittaja Tix »

Dr.Diarrhea kirjoitti:Helppo! Tix on itse niin rimpula, eikä ole sinut laihuutensa kanssa, että hän kömpelösti käyttää jtk painoindeksiä kriteerinä, jottei tuntisi itseään kumppaniaan pienemmäksi ja näin ollen ehkäisee lisädamagea.
En ole koskaan käyttänyt painoindeksiä kriteerinä, kunhan vain pohdin onko kumppaneillani mitään yhteistä. Päädyin siihen, että parinvalintakriteerini on painoindeksi, koska muuta yhdistävää tekijää ei ole. Tai ehkä hyväsydämisyys. Tai nätti hymy. Tai ehkä naisellisuus. On puhtaasti sattumaa, että oma indeksini on liikkut välillä 21-23, tärkeintähän on toki tarkkailla millainen auto minulla on. Pitäisikö autossa tarkkailla hevosvoimien ja hinnan välistä suhdetta vai puhtaasti hintaa? Mitä paskempi kärry mitä kalliimmalla rahalla, sen enempi pesää?

Mainittakoon, että se mikä viheltäen menee, se lauleskellen tulee. Nettipokerissa hävityt eurot tulivat n. 3x takaisin erään illan voittojen kustannuksella tehdystä vedonlyönnistä. Päätin lopettaa uhkapelaamisen loppuiäkseni.
Tix

Re: Mikä vaikuttaa eniten parin valintaan?

Viesti Kirjoittaja Tix »

Ann kirjoitti:
Tix kirjoitti: Ainoa yhdistävä tekijä jonka keksin, on alle 20 painoindeksi.
Entäs ne kuppikoot?

Kuka vitun tasankovammanen tietää/muistaa tollasia asioita kumppaneistaan.., tai kertoo niitä eteenpäin keskustelupalstalla?
Houkattais kovasti laittaa tuo tasankovammainen titteliksi, mutta kun just keksin uuden.
NuoriDaavid

Re: Mikä vaikuttaa eniten parin valintaan?

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

MGandhi kirjoitti: Mä olen hetero ja vitun ylpeä siitä! Kaappihomofoobikko?
Muahhahhaa. Väärin! Juuri heteroksi julistautuminen tarkoittaa, että oletkin kaappihomo!

Et voi voittaa. Teet mitä tahansa olet joko julkihomo tai kaappihomo.
NuoriDaavid

Re: Mikä vaikuttaa eniten parin valintaan?

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

elco kirjoitti:
§1 Jos väität olevasi hetero, olet homo
§2 Ainoa tapa olla hetero on tunnustaa homoutensa tai vähintäänkin haaveilevansa homoudesta
§3 Tosiasiassa kaikki ovat homoja
§4 Ainoa tapa välttää homous on olla homo
§5 Heterot ovat suvaitsemattomia ja ahdasmielisiä turvenuijia kaappihomoja
.
Hyvin määritelty.

Tarkentaisin kuitenkin niin, että ainoa tapa olla hetero on väittää olevansa bisse, mutta kuitenkin jättää homoilut täysin väliin. Tällöin tarkkaavainen huomioitsija esittää epäilyn kaappiheteroudesta.
NuoriDaavid

Re: Mikä vaikuttaa eniten parin valintaan?

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Ann kirjoitti:
Tix kirjoitti: Ainoa yhdistävä tekijä jonka keksin, on alle 20 painoindeksi.
Entäs ne kuppikoot?

Kuka vitun tasankovammanen tietää/muistaa tollasia asioita kumppaneistaan.., tai kertoo niitä eteenpäin keskustelupalstalla?
Et ilmeisesti Tunne Tixiä kovinkaan hyvin. Tixhän tietää tälläkin hetkellä kaikkien exiensä aiemmat ja nykyiset painoindeksit. En nyt jaksa kaivaa linkkiä esiin, mutta hän kyllä kertoi exiensä aiemmat ja nykyiset painoindeksit kolmen merkitsevän numeron tarkkuudella.
Avatar
Lilo
Kitisijä
Viestit: 3044
Liittynyt: 26.03.2006 21:27

Re: Mikä vaikuttaa eniten parin valintaan?

Viesti Kirjoittaja Lilo »

NuoriDaavid kirjoitti:

Et ilmeisesti Tunne Tixiä kovinkaan hyvin. Tixhän tietää tälläkin hetkellä kaikkien exiensä aiemmat ja nykyiset painoindeksit. En nyt jaksa kaivaa linkkiä esiin, mutta hän kyllä kertoi exiensä aiemmat ja nykyiset painoindeksit kolmen merkitsevän numeron tarkkuudella.
Ja vielä ihmettelette, että naisilla on neurooseja painostaan... :roll:
Artificial Intelligence is no match for natural stupidity.
elco

Re: Mikä vaikuttaa eniten parin valintaan?

Viesti Kirjoittaja elco »

NuoriDaavid kirjoitti: Et ilmeisesti Tunne Tixiä kovinkaan hyvin. Tixhän tietää tälläkin hetkellä kaikkien exiensä aiemmat ja nykyiset painoindeksit. En nyt jaksa kaivaa linkkiä esiin, mutta hän kyllä kertoi exiensä aiemmat ja nykyiset painoindeksit kolmen merkitsevän numeron tarkkuudella.
Pitää ryhtyä vitulliselle lihotuskuurille, että pääsee pois tixin potentiaalisten parisuhdekandidaattien listalta.
NuoriDaavid

Re: Mikä vaikuttaa eniten parin valintaan?

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Täältähän tämä raportti löytyy. Sen verran muistin väärin, että osa indekseistä oli esitetty neljän merkitsevän numeron tarkkuudella.

Ps. Nyt tiedätte miksi lääkärit ovat aina myöhässä, he kaivelevat keskustelupalstojen arkistoa.
CandyMan

Re: Mikä vaikuttaa eniten parin valintaan?

Viesti Kirjoittaja CandyMan »

Dr.Diarrhea kirjoitti:
Chubs kirjoitti: Yksi sana tekee kyllä ihmeitä sisällölle.
Kommenttini on myös itsereflektoiva. Muistan kun olin pitkään aika rimpula, niin en mä nyt tietenkään halunnut itseäni painavampaa tyttöystävää. Se olis ollut jotenkin noloa.
Onneksi se ei ole enää issue, vaan nyt itseäsi painavammatkin tyttöystävät taas kelpaavat.

Mulla tuo sama ilmeni siten että silloin ennen kun olin vielä 207cm pitkä, minulle kyllä kelpasi itseäni pidemmät ja karvaisemmat tyttöystävät. Mutta kutistuttuani hurjasti vesipääleikkauksen vuoksi ja lopetettuani piikkikorkokenkien käytön, en voinut enää kuvitella seurustelevani itseäni pidempien naisten kanssa. Ihmiset katsoivat meitä paheksuen, luullen tyttöystävieni olevan pikkupoikia havittelevia pedofiileja. Hyi helvetti, en halua seurustella pedofiilien kanssa.
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8603
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Mikä vaikuttaa eniten parin valintaan?

Viesti Kirjoittaja Lolita »

Ann kirjoitti:
CandyMan kirjoitti:sarvet vastakkain
Melko homoa.
Tästä tulikin mieleeni, olin ihan ällikällä lyöty, kun sain kuulla, etteivät miehet kuulemma miekkaile vehkeillään saunailloissa. Eivät kuulemma edes heilauttelemalla läiväyttele niillä toisiaan. Kyllä mä vaan tekisin niin, jos mä olisin mies. Niinhän naisetkin aina harrastaa tyynysotaa keskenään alusvaatteisillaan ja pesevät toisensa suihkussa joka puolelta ihan vaan kädellä ja saippualla sivelleen.
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
CandyMan

Re: Mikä vaikuttaa eniten parin valintaan?

Viesti Kirjoittaja CandyMan »

Lilo kirjoitti:Ja vielä ihmettelette, että naisilla on neurooseja painostaan... :roll:
Kuule söisit sinäkin ettet nälkään kuole. Mutta varo ettet lihoa, ainakaan vääristä paikoista!
NuoriDaavid

Re: Mikä vaikuttaa eniten parin valintaan?

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Lolita kirjoitti:
Ann kirjoitti:
CandyMan kirjoitti:sarvet vastakkain
Melko homoa.
Tästä tulikin mieleeni, olin ihan ällikällä lyöty, kun sain kuulla, etteivät miehet kuulemma miekkaile vehkeillään saunailloissa. Eivät kuulemma edes heilauttelemalla läiväyttele niillä toisiaan.
Kuka sulle tuollaista on väittänyt? Tuohan on miesten saunailtojen perussettiä.
Geetzu

Re: Mikä vaikuttaa eniten parin valintaan?

Viesti Kirjoittaja Geetzu »

Lolita kirjoitti:Niinhän naisetkin aina harrastaa tyynysotaa keskenään alusvaatteisillaan ja pesevät toisensa suihkussa joka puolelta ihan vaan kädellä ja saippualla sivelleen.
Unohtamatta tissien hieromista vastakkain. Ja painautumista selkään. Ja toisen pimpan pesua takaapäin, liukas käsi reisien välistä... Hmmh.

Oon kuullu et joissain saunailloissa läpsitään pippeleillä pepuille. En oo päässy niihin mukaan, varmaan aika oho-saippua-lattialla-nostanpas -henkisiä.
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8603
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Mikä vaikuttaa eniten parin valintaan?

Viesti Kirjoittaja Lolita »

NuoriDaavid kirjoitti:
Lolita kirjoitti:
Ann kirjoitti:
Melko homoa.
Tästä tulikin mieleeni, olin ihan ällikällä lyöty, kun sain kuulla, etteivät miehet kuulemma miekkaile vehkeillään saunailloissa. Eivät kuulemma edes heilauttelemalla läiväyttele niillä toisiaan.
Kuka sulle tuollaista on väittänyt? Tuohan on miesten saunailtojen perussettiä.
Mun miäs. Ehkä se on kaappihomo, kun ei kehdannut tunnustaa?
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
elco

Re: Mikä vaikuttaa eniten parin valintaan?

Viesti Kirjoittaja elco »

NuoriDaavid kirjoitti: Kuka sulle tuollaista on väittänyt? Tuohan on miesten saunailtojen perussettiä.
Dave tekee tuollaista kuulemma Tapiolan uimahallissakin.
Rouva Pupu

Re: Mikä vaikuttaa eniten parin valintaan?

Viesti Kirjoittaja Rouva Pupu »

Lolita kirjoitti: Tästä tulikin mieleeni, olin ihan ällikällä lyöty, kun sain kuulla, etteivät miehet kuulemma miekkaile vehkeillään saunailloissa. Eivät kuulemma edes heilauttelemalla läiväyttele niillä toisiaan.
Kyllä täällä aina kovasti spekuloidaan kun miehellä on saunailta tiedossa. Saan aina vastauksia tyyliin: "hitsi sun kanssas" tai "oot aikamoinen juttujes kanssa". Olen selvästi jäljillä... jotain siellä tapahtuu, pippelimiekkailua. Kyllä.