Se on tiistai ihan yksinkertaisesti.Eix se jo kerro tarpeex?

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Sannnu

Re: Se on tiistai ihan yksinkertaisesti.Eix se jo kerro tarpeex?

Viesti Kirjoittaja Sannnu »

millivanilli kirjoitti:Dodich, kirjastossa ja gynellä käyty. Masu on täynnä maittavaa ruokaa. Vakavaluonteiset keskustelut toivottavasti alkavat tuottaa tulosta. Ollaan taas niin :h: *ihan liian rakastunut*

Nyt voisin tehdä pari tuntia intensiivisesti opparia.
Samis juttuja, mul kans oli tänään Gyne ja oppariasioita kanssa mielessä, paitsi että palautin sen jo. Milloin sulla palautus ja valmistuminen?
millivanilli

Re: Se on tiistai ihan yksinkertaisesti.Eix se jo kerro tarpeex?

Viesti Kirjoittaja millivanilli »

Sannnu kirjoitti:Samis juttuja, mul kans oli tänään Gyne ja oppariasioita kanssa mielessä, paitsi että palautin sen jo. Milloin sulla palautus ja valmistuminen?
Viikon päästä ke pitäisi palauttaa tuo työ opponoitavaksi. Siitä sitten varmaan parin/kolmen viikon päästä pitäisi palauttaa lopullinen versio. Valmistumisella ei ole kiire, eli tammi- tai maaliskuussahan taidan päästä koulusta.

En sitten saanutkaan tehtyä intensiivisesti paria tuntia eilen illalla. Heräsin tänään neljältä aamulla, bueno, eli nyt jo sitten 3h opiskelua takana.
sipsi
Kitisijä
Viestit: 3083
Liittynyt: 15.08.2005 7:56
Paikkakunta: Itä-Helsinki

Re: Se on tiistai ihan yksinkertaisesti.Eix se jo kerro tarpeex?

Viesti Kirjoittaja sipsi »

SikaMika kirjoitti:

Jos deitti alkaa ekoilla treffeillä vihjailemaan naimisiinmenosta ja kakkavaipoista, on todellakin aika nostaa kytkintä. Neito on joko
a) epätoivoinen vanhapiika
b) tyhmä
c) molempia
Kuten Ninni jo tuossa mainitsikin, jos neito on muuten mukiinmenevä tai sitten vain sattuu panettamaan reippaasti, voi tämän tietenkin jallittaa kerran tai pari ns. lähemmän tuttavuuden tekoon, ja vasta sitten ilmoittaa että "me halutaan elämältä ihan eri asioita, soitellaan".
Olen pahoillani, pakko vielä kommentoida tähän, vaikka onkin eilinen viikonpäiväketju.
Uskomatonta vanhanaikaista (ja sovinistista) roskaa.
Ensinnäkin:
a) mä en ollut treffeillä
b) puhuin itsestäni, siis omasta elämästäni, ja siitä että ylipäätään haluaisin perustaa perheen jossain vaiheessa, ns.vauvakuumeesta yleisellä tasolla (en siis sillä tyylillä, että "tahdon lapsen just SUN kanssa, mieluummin nyt heti..")
c) kyllä naisetkin harrastavat "merkitsetöntä" seksiä sillon ku panettaa, ja sanovat jälkeenpäin "me halutaan elämältä ihan eri asioita, soitellaan". (Tai en mä muista oonko tota käyttänyt, "me ollaan liian erilaisia" ja "ei muhun kannata tutustua" ovat mun versioita tosta.)

Ei tänne helkutin Kitinään pitäis ilmeisesti ikinä kirjotella pilke silmäkulmassa yhtään mitään.
Kylmä kahvi kaunistaa, mutta tee se vasta ihmeitä tekee.
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: Se on tiistai ihan yksinkertaisesti.Eix se jo kerro tarpeex?

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

sipsi kirjoitti:
SikaMika kirjoitti:


Ei tänne helkutin Kitinään pitäis ilmeisesti ikinä kirjotella pilke silmäkulmassa yhtään mitään.
Saatat olla oikeassakin. Tätä määkin on hundeerannut...
Mutta siis seurustelukuvioita on yhtä monta kuin paria. Ei siitä kannata ottaa pulttia. Jokainen tilanten mukaan.

Itse olen jo alkanut tuntea täältäkin immeisiä ja ...

Tuo keskiviikon viestialku samaan aikaan. ja KUOLEMA voitti...Siinä toivoisin kyllä tukijoitteni tulevan esiin...mutta en minä itsekään tulisi jos saisin teilauksen ...ymmärrän.

Mutta en silti pidä. Miksi ihmeessä VOI YLIPÄÄNSÄ olla enää joku Bliss täällä joka ehdottaa että minut pitäisi poistaa kokonaan jollekin muulle palstalle.

HÄN siis otaksuu että hän on oikeutettu kirjoittamaan, hän otaksuu, että musta ei voida pitää, hän otaksuu olevansa parempi...
Hän otaksuu että hän on paljon parempi kuin minä...

EIKÖ tuo ole maailman tympeintä käyttäytymistä!

Siis huippuitsekästä, välinpitämätöntä, kylmää, ikävää, vailla empatiaa, sympatiaa, petturinomaista.

KUINKA kummassa tällainen ihminen saa "oikeuden" olla täällä??

Herätkää ja sanokaa Blissille edes vastaan.

En muista missä hän tuonkin sanoi...
Jos se oli puhdas vitsi niin ok.

Enkä mä ole pahalla ololla siitä, mutta periaatteessa tuo Blissin lausahdus olisi tuomittava enemmän koska minä oon saanut jo omat gallupit ja muut SOVITTELEVILLA jutuilla!

Stadinarska
haluaa edes pientä ajattelua ja ryhdikkyyttä ja rehellisyyttä mielipiteisiin
Avatar
RolloTomasi
Kitisijä
Viestit: 2360
Liittynyt: 06.09.2006 7:50
Paikkakunta: Maa

Re: Se on tiistai ihan yksinkertaisesti.Eix se jo kerro tarpeex?

Viesti Kirjoittaja RolloTomasi »

Yksi nainen on kysynyt minulta jo kolmesti, haluanko mennä naimisiin ja lapsia. Ilmeisestikään ei kuitenkaan tarkoittanut, haluanko mennä naimisiin hänen kanssaan.
Since I cannot prove a lover, to entertain these fair well-spoken days, I am determined to prove a villain and hate the idle pleasures of these days.
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: Se on tiistai ihan yksinkertaisesti.Eix se jo kerro tarpeex?

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

RolloTomasi kirjoitti:Yksi nainen on kysynyt minulta jo kolmesti, haluanko mennä naimisiin ja lapsia. Ilmeisestikään ei kuitenkaan tarkoittanut, haluanko mennä naimisiin hänen kanssaan.
NO , täytyy myöntää et jos näytät kuvaltasi niin... oh...

ehkä, tuota.... oh...

Ei naiset katsos aivan ....eivät ne nyt ihan mitä tahansa...

Ole nyt tuon Rollon kanssa hienotunteinen.

VAIHDA avatar. Sinussa on mukavuutta näytä se.

Liity Stadinarskan tukijoihin.

Arska :lol:
sipsi
Kitisijä
Viestit: 3083
Liittynyt: 15.08.2005 7:56
Paikkakunta: Itä-Helsinki

Re: Se on tiistai ihan yksinkertaisesti.Eix se jo kerro tarpeex?

Viesti Kirjoittaja sipsi »

RolloTomasi kirjoitti:Yksi nainen on kysynyt minulta jo kolmesti, haluanko mennä naimisiin ja lapsia. Ilmeisestikään ei kuitenkaan tarkoittanut, haluanko mennä naimisiin hänen kanssaan.
Voi sua mussukka. Enhän mä (tai kukaan muukaan täällä tai edes RL:ssä)voi tietää, mitä muut naiset tarkottavat jutuillaan. Sun pitää tiedustella siltä, mistä on kysymys.
Edelleenkin, oon sitä mieltä ett suoraanpuhuminen on superjees.
Kylmä kahvi kaunistaa, mutta tee se vasta ihmeitä tekee.
Vastaa Viestiin