Inhokkilahjat

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Enttu

Re: Inhokkilahjat

Viesti Kirjoittaja Enttu »

mitäköhän mä inhoaisin ... jonkun roskalehden vuosikertaa,
tuli vaan ekana mieleen ko peruutin tänään yhen pitkän kestotilauksen
ja ensi vkon alussa irtisanon Seuran&Avun ... tässä paljoa juhlita kuun lopussa tilillä vain 12€ jos sitäkään
Kristus

Re: Inhokkilahjat

Viesti Kirjoittaja Kristus »

Mieleen tulee monen epärealistisen inhokkilahjaidean ohella yksi teoriassa mahdollinen kompakti herkkuylläri:

Kuva
ComeBack

Re: Inhokkilahjat

Viesti Kirjoittaja ComeBack »

En halua mitään lahjaksi. Aikuisella, itsellisellä ihmisellä on kaikkea ihan tarpeeksi.

Joulu on muutenkin juhlana ihan turha, mutta nautin vapaasta. Itse otan silloin rennosti ja ajattelen sitä pikemminkin valon juhlana, jonka rekvisiitaksi riittävän kynttilät.

Ja mieluiten vietän joulua yksin.
Edith

Re: Inhokkilahjat

Viesti Kirjoittaja Edith »

Makaan en juuri tarttis lahjoja, mutta silti niita kertyy. Vanhemmilta lahinna. Ja sen jalkeen kun veli meni lisaantymaan, on senkin perheelta kertynyt ja vastalahjaksi odotetaan minun hankkivan jokin muka huolella valittu muisto-objekti niiden penskalle (hankitaan aatonaattona viidessa minuutissa, kun on pakko). Vanhemmat ovat onneksi sanoneetkin minulle, etteivat tahdo minulta lahjoja. Isan- ja aitienpaivana hankin yleensa kukkasen ja kortin kylla.
Avatar
Lilo
Kitisijä
Viestit: 3044
Liittynyt: 26.03.2006 21:27

Re: Inhokkilahjat

Viesti Kirjoittaja Lilo »

Nää on tällä hetkellä kärjessä:

Matin & Tepon tai Matti Nykäsen levy
Budapest-suklaa
Artificial Intelligence is no match for natural stupidity.
hermine

Re: Inhokkilahjat

Viesti Kirjoittaja hermine »

Maitosuklaa!
huima

Re: Inhokkilahjat

Viesti Kirjoittaja huima »

Lilo kirjoitti:Budapest-suklaa
Touh!

No noi voi onneksi antaa sitten vaikka nowalle.
Avatar
Razormaid
Kitinän uhri
Viestit: 936
Liittynyt: 27.05.2006 20:13
Paikkakunta: pöydän alla

Re: Inhokkilahjat

Viesti Kirjoittaja Razormaid »

Suomalaiset suklaakonvehdit. Yhtä suussa sulavaa kuin ehtoollisleipä.
Tyhmät tusinaromaanit joissa kauniit ihmiset saavat "traagisten" juonenkäänteiden kautta salskean kersantti/lääkäri/toimitusjohtajakomistuksensa. Ei kiitos.
Muutenkin mulle on niin hiton vaikea ostaa lahjoja, kun on niin rajattu maku. Tai olisihan se helppoa jos vaan kuuntelisi viisi minuuttia minkä tavaran puutteesta millonkin kitisen (joo gigolokin voisi olla kiva vaihteeksi).
I raise my hands to heaven of curiosity, I don't know what to ask for, What has it got for me?
Bliss

Re: Inhokkilahjat

Viesti Kirjoittaja Bliss »

Mikä tahansa suklaa.
Mä osaan valitettavasti ostaa sitä vallan hyvin itsekin :?
Sannnu

Re: Inhokkilahjat

Viesti Kirjoittaja Sannnu »

Onhan niitä, mutta siis tässä lista sarjassa nämä olisi voinut jäädä saamatta:

- Punainen piruaiheinen pannumyssy (tarkoitus selvisi myöhemmin)
- Mallorcalta tuotu setti keraamisia lasinalusia, joissa mallorca-teksti
- Yves Rocherin suihkuvaahdot ja kylpykuulat.
elco

Re: Inhokkilahjat

Viesti Kirjoittaja elco »

Jos tulee dildo niin pukki kyllä käristyy...
Avatar
RolloTomasi
Kitisijä
Viestit: 2360
Liittynyt: 06.09.2006 7:50
Paikkakunta: Maa

Re: Inhokkilahjat

Viesti Kirjoittaja RolloTomasi »

Tuli mieleen, etten koskaan ole saanut yhtään turhaa tai tyhmää joululahjaa.
Since I cannot prove a lover, to entertain these fair well-spoken days, I am determined to prove a villain and hate the idle pleasures of these days.
Avatar
Georgina
Kitisijä
Viestit: 3302
Liittynyt: 23.12.2005 22:36

Re: Inhokkilahjat

Viesti Kirjoittaja Georgina »

Lilo kirjoitti: Budapest-suklaa
Mä saan tätä joltain joka saatanan vuosi. Hyi hitto, pahinta suklaata kautta aikojen. Sitä sitten pakkosyötetään vieraille vielä pääsiäisenä. Jos tänä vuonna saan sitä joltain niin otan sen kyllä jo loukkauksena ja lahjan antaja joutuu syömään itse koko paketin. :barf:

Edit: typo
Viimeksi muokannut Georgina, 15.11.2006 10:28. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
When my baby is good she is good, but when she is bad she's even better
BettyB.

Re: Inhokkilahjat

Viesti Kirjoittaja BettyB. »

Lähetttäkää ne Budapestit mulle, sehän on ihan huippuhyvää! Oikeen tuntee kitalaessaan sen rasvan määrän ja peiliin katsoessa huomaa miten kaikki se sokeri ja rasva kerääntyy paakuiksi lantiolle. Nam!
Avatar
Georgina
Kitisijä
Viestit: 3302
Liittynyt: 23.12.2005 22:36

Re: Inhokkilahjat

Viesti Kirjoittaja Georgina »

BettyB. kirjoitti:Lähetttäkää ne Budapestit mulle, sehän on ihan huippuhyvää! Oikeen tuntee kitalaessaan sen rasvan määrän ja peiliin katsoessa huomaa miten kaikki se sokeri ja rasva kerääntyy paakuiksi lantiolle. Nam!
Huh, saat ne mielihyvin. Mä en selviä edes yhdestä. Sit sain vielä viimeksi niitä kahvinmakuisena. Se vasta osoittaakin ajattelemattomuutta kun mä en eläissään ole kymmentä kuppia kahvia juonut koska se on mielestäni pahaa. Mutta jos te saatte niitä simpukkasuklaa juttuja ettekä pidä niistä niin täällä voidaan tarjota niille hyvä koti. *vinkvink*
When my baby is good she is good, but when she is bad she's even better
Avatar
Lilo
Kitisijä
Viestit: 3044
Liittynyt: 26.03.2006 21:27

Re: Inhokkilahjat

Viesti Kirjoittaja Lilo »

BettyB. kirjoitti:Lähetttäkää ne Budapestit mulle, sehän on ihan huippuhyvää! Oikeen tuntee kitalaessaan sen rasvan määrän ja peiliin katsoessa huomaa miten kaikki se sokeri ja rasva kerääntyy paakuiksi lantiolle. Nam!
Ilmota vaan suoraan Huimalle että vaihtaa paketin päälle oikean nimen. Saatat saada vielä vaahtokylvyn kaupan päälle. :wink:
Artificial Intelligence is no match for natural stupidity.
Avatar
par-sky
Kitisijä
Viestit: 2445
Liittynyt: 14.09.2005 17:11
Paikkakunta: Hämpton

Re: Inhokkilahjat

Viesti Kirjoittaja par-sky »

kammolahjoja mitä on tullut:

saatanallisen ruma seimiasetelma jossa ihmiset näyttää olevan kuristumassa kaapuihinsa ja vauva-jeesuksen kasvot on kuin suoraan manaajasta. lahjoitetaan jos joku haluaa antaa sen pahimmalle vihamiehelleen. asiaa pahentaa se, että mulla huutaa kaikki mittarit punasella kun ruvetaan tyrkyttämään uskontoa.

kukkataulu. näyttää ala-aste ikäisen piirtämältä (jolloin sitä katsoisi eri tavalla) mutta on itseään suurena taiteilijana pitävän maalaama. Sitten se vielä odotti että olisin siitä suunnattoman kiitollinen. kaiken päälle se on kamalan värinen ja rumissa kehyksissä. myös lahjoitetaan.

alamittaiset kahvikupit. meistä ei kumpikaan ole innostunut juomaan sormustimesta, joten eipä ole käyttöä. varsinkin kun meillä on kunnollisia kuppeja ihan tarpeeksi. ei lahjoiteta, myyn ne.

puoli vuotta vanha lehti "kylddyyritapahtumasta" jossa emme olleet emmekä olleet edes kiinnostuneita menemään. Yhdessä lehden kuvassa näkyy osittain lahjan antaja. roskissa.
Me transmitte sursum, Caledoni!
EveryWoman
Kitisijä
Viestit: 5729
Liittynyt: 15.08.2005 21:45

Re: Inhokkilahjat

Viesti Kirjoittaja EveryWoman »

Lähes mikä tahansa tavara = epäonnistuminen.

En ensinnäkään pidä tavarasta. Teen säännöllisesti kämpässäni tupatarkastuksia, joissa hankkiudun eroon kaikesta paitsi niistä kaikkein laadukkaimmista/tarpeellisimmista/elämänlaatua lisäävimmistä jutuista. Ja elämänlaatuani lisää ennemmin tyhjä valkoinen seinäpinta kuin taulut/julisteet/hyllyköt/koriste-esineet, joilla peittää se. Tavarasta eroon hankkiutuminen taas on hemmetin ikävää puuhaa. Aina saa olla miettimässä, miten vähiten kuormittaisi ympäristöä, ja kuka saisi tavarasta kaikkein eniten iloa ja hyötyä.

Toiseksi minulla on erittäin vaatelias ja kitsas maku. Arvostan laatua. Elän mieluummin vaikka ilman jääkaappi-pakastinta ja investoin siitä säästyneet rahat laadukkaaseen mattoon kuin ostan ruman jääkaappipakastimen ja köyhän maton (jotka heittäisin kuitenkin pois parempien tieltä heti talouden kohentuessa). Laatu ei kuitenkaan riitä. Myös muotoilun tulee olla juuri tietyllä tavalla itseäni puhuttelevaa, ja funktionaalisuus/tarpeellisuusnäkökulman kohdallaan, jotta suostun päästämään uuden esineen kotiini. Ulkopuolisen on yksinkertaisesti hyvin vaikea keksiä, mistä pitäisin - ja vaikeaa se on itsellenikin, koska useimmiten markkinoilla ei edes ole mitään kaikki kriteerini täyttävää.

Tämän vuoksi tavaran saaminen lahjaksi on minulle melkeinpä loukkaavaa. Ajattelin muistaa sinua näin joulun alla tällaisella sairaan rumalla ja huonolaatuisella koriste-esineellä, josta ei ole sinulle mitään hyötyä, joka rumentaa asuntoasi kunnes hankkiudut siitä eroon, josta eroon hankkiutuminen aiheuttaa sinulle tunnontuskia - onhan se sentään lahja - ja tuottaa sinulle ylimääräistä huolta ja vaivaa. :doh:

Joitakin harvoja poikkeuksia silti on, esimerkiksi alaani liittyvä visuaalinen kirjallisuus. Kirjat ovat niin kalliita, ettei minulla ole varaa hankkia niitä itse, vaikka niistä olisikin kovasti sekä hyötyä että iloa. Niitä on vieläpä niin paljon hyviä, että en tykkäisi itse valita koko valikoimasta vain yhtä (se olisi liian hankalaa ja siksi inhottavaa). Siksikin niiden hankkiminen on vain aina jotenkin jäänyt. Olisi paljon mukavampaa saada sellainen lahjaksi.

Toinen kestosuosikki on mustat sukat, ohutta villaa. Pyydän niitä joka vuosi äidiltä, joka ei koskaan niitä hanki (sen sijaan saan kaikkea turhaa Rakkauden käsikirja -opuksista ällöihin kylpytakkeihin). Olen arvellut, että hänelle lahjojen ostaminen on enemmän shoppailuelämys (= ostetaan omasta mielestä kivoja juttuja) kuin toisten tarpeiden täyttämiseen tähtäävä hankintaretki. Saisinpa hänet vielä uskomaan, että minun kannaltani olisi parempi, jos hän ostaisi ne krääsät vaikka suoraan itselleen. Jos en niitä sukkia saa, olen mieluiten ilman mitään.
EveryWoman
Kitisijä
Viestit: 5729
Liittynyt: 15.08.2005 21:45

Re: Inhokkilahjat

Viesti Kirjoittaja EveryWoman »

par-sky kirjoitti:puoli vuotta vanha lehti "kylddyyritapahtumasta" jossa emme olleet emmekä olleet edes kiinnostuneita menemään. Yhdessä lehden kuvassa näkyy osittain lahjan antaja. roskissa.
*tirsk*
slam

Re: Inhokkilahjat

Viesti Kirjoittaja slam »

pa-vaatteet, kuten pitkiä kalsareita edesmenneeltä isoäidiltä. Vasta myöhemmin opin niitä arvostamaan, kiitokset hänelle.
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: Inhokkilahjat

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

Tarkoitus on tärkein. JOS tuntee olevansa lahjan antajalle arvokas.

Liian kalliit lahjat ovat öykkäröintiä jos ne annetaan seurassa, esim yhteisessä joulussa. kaikilla ei ole mahdollisuuksia suuriin lahjoihin. Pikkulahjoja ja paljon.
Itse olin tosi otettu kun ystäväperhen lapsi oli vartavasten minulle ostanut tikkukaramellin.

No yhden asian voin sanoa...golfpallot! Vaikka ne on sinänsä arvokkaita niin mulla on niitä aivan kamalan paljon! NÄÄS kun en joka kierroksella niitä saa lampiin tai metsään niin niitä kertyy. lahjoista ja eri paikoista. Niitä on ainakin yli 1000. Että lahjaksi en oikein suosittele...

Ja sitten en kaikkein hienoimpia palloja raski käyttää, ettei tule hukattua. VOIH! Tervetuloa naisystävä Stadinarskan viereen tuhlaamaan palloja!

A-tyyppi

Arska
Keikaus
Kitisijä
Viestit: 4772
Liittynyt: 15.08.2005 13:18
Paikkakunta: Helsinki

Re: Inhokkilahjat

Viesti Kirjoittaja Keikaus »

Kristus kirjoitti:Mieleen tulee monen epärealistisen inhokkilahjaidean ohella yksi teoriassa mahdollinen kompakti herkkuylläri:

Kuva
Paljastan perversioni. Mun mielestä tuo Suomi-leijona koruna ja paidassakin on esteettisesti kovin miellyttävä. Ikävä vaan, että siihen liittyy sellaisia mielikuvia, joita en halua yhdistettävän itseeni. Toisaalta, voisin olla ehkä raflaava ja luoda uusia koruun liittyviä mielikuvia.
Kikkelis kokkelis.
Mulli75

Re: Inhokkilahjat

Viesti Kirjoittaja Mulli75 »

Keikaus kirjoitti:
Kristus kirjoitti:Mieleen tulee monen epärealistisen inhokkilahjaidean ohella yksi teoriassa mahdollinen kompakti herkkuylläri:

Kuva
Paljastan perversioni. Mun mielestä tuo Suomi-leijona koruna ja paidassakin on esteettisesti kovin miellyttävä. Ikävä vaan, että siihen liittyy sellaisia mielikuvia, joita en halua yhdistettävän itseeni. Toisaalta, voisin olla ehkä raflaava ja luoda uusia koruun liittyviä mielikuvia.
Mitä mielikuvia? Utelee hän.
Avatar
Ann
Kitisijä
Viestit: 3969
Liittynyt: 16.08.2005 15:32
Paikkakunta: The Dark Realm of The Outworld

Re: Inhokkilahjat

Viesti Kirjoittaja Ann »

Mulli75 kirjoitti:
Mitä mielikuvia? Utelee hän.
Manala?
Rotan aivot valtasivat pääni.
Mulli75

Re: Inhokkilahjat

Viesti Kirjoittaja Mulli75 »

Ann kirjoitti:
Mulli75 kirjoitti:
Mitä mielikuvia? Utelee hän.
Manala?
Mitä sä tähän Manalaa sekoitat, pitääkö mun tulla henkilökohtaisesti sun koneelle, kirjautua sisään ja todistaa kuka olen ? Manala ja minä ollaan fyysisesti kaksi eri henkilöä tai sitten en tajunnut pointtia näin äkkiä koska olen kännissä enkä jaksa ajatella syvemmin vaikka kykenen siihenkin mutten täällä Kitinässä vaan jaksa.
Vastaa Viestiin