Kuollaan yksin- keskiviikko

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
zula

Re: Kuollaan yksin- keskiviikko

Viesti Kirjoittaja zula »

slam kirjoitti:
zula kirjoitti:
siis mitä, joko ne sieltä sano, ettei oo töitä? ihan vitun ihmeellistä toimintaa...
:?:
Pariksi kuukaudeksi lupasivat varmuudella ja jatkostakin muka puhuivat iloisinpäin... Tälle viikolle vetivät yhtäkkiä topin.

Koko iss konsensus on aika sekaisin. Hommat ainakin kusee ja kukaan ei jaksa. :lol:
no huh, onpa kyllä melkosta toiminta... ehkä kannattas seuraavan kerran välttää ko. firma... :)
ninnithequeen

Re: Kuollaan yksin- keskiviikko

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

zula kirjoitti:
slam kirjoitti:
zula kirjoitti:siis mitä, joko ne sieltä sano, ettei oo töitä? ihan vitun ihmeellistä toimintaa...
:?:
Pariksi kuukaudeksi lupasivat varmuudella ja jatkostakin muka puhuivat iloisinpäin... Tälle viikolle vetivät yhtäkkiä topin.
Koko iss konsensus on aika sekaisin. Hommat ainakin kusee ja kukaan ei jaksa. :lol:
no huh, onpa kyllä melkosta toiminta... ehkä kannattas seuraavan kerran välttää ko. firma... :)
Mä en ole kuullut mitään hyvää ko. firmasta.
Muutama kaveri ollut siellä hetken töissä - tosiaankin vain hetken.
slam

Re: Kuollaan yksin- keskiviikko

Viesti Kirjoittaja slam »

zula kirjoitti:
slam kirjoitti:
zula kirjoitti:
siis mitä, joko ne sieltä sano, ettei oo töitä? ihan vitun ihmeellistä toimintaa...
:?:
Pariksi kuukaudeksi lupasivat varmuudella ja jatkostakin muka puhuivat iloisinpäin... Tälle viikolle vetivät yhtäkkiä topin.

Koko iss konsensus on aika sekaisin. Hommat ainakin kusee ja kukaan ei jaksa. :lol:
no huh, onpa kyllä melkosta toiminta... ehkä kannattas seuraavan kerran välttää ko. firma... :)
Vältettävien firmojen lista on kohtuu näppärästi esillä mol.fi: iin sivuilla...
ninnithequeen

Re: Kuollaan yksin- keskiviikko

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Bliss perkele!!!11

Toi pallopeli minkä linkitit tänne sunnuntaina tekee mut hulluksi. Mä olen täysin koukussa ja niskaan sattuu. ARGH! Enkä mä pääse läpi en sitten mitenkään :tiistai:
sipsi
Kitisijä
Viestit: 3083
Liittynyt: 15.08.2005 7:56
Paikkakunta: Itä-Helsinki

Re: Kuollaan yksin- keskiviikko

Viesti Kirjoittaja sipsi »

ninnithequeen kirjoitti: Koko iss konsensus on aika sekaisin. Hommat ainakin kusee ja kukaan ei jaksa. :lol:
Ite työskentelen kilpailijalla, eikä oo tosin mitään hyvää sanottavaa tästäkään työnantajasta. Vitun siivousfirmat.

(Parasta koko hommassa on kuitenkin se, että saan fyysisesti sijaita ihan muualla ja tehdä ihan muuta hommaa.)

EDIT: Hemmetti, en vaan osaa lainata. Ton lainatun jutun kirjotti siis Slämäri eikä Ninni. Hyvä minä.
Viimeksi muokannut sipsi, 15.11.2006 13:39. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Kylmä kahvi kaunistaa, mutta tee se vasta ihmeitä tekee.
slam

Re: Kuollaan yksin- keskiviikko

Viesti Kirjoittaja slam »

ninnander: jees kokeilin myös peliä uudelleen, mutta kyllästyin...
feliformia

Re: Kuollaan yksin- keskiviikko

Viesti Kirjoittaja feliformia »

Yöks, ei varsinaisesti ole kovin huono olo, mutta en voi edes kuvitella pistäväni suuhuni mitään teetä kiinteämpää. Ajatuskin etoo.
slam

Re: Kuollaan yksin- keskiviikko

Viesti Kirjoittaja slam »

Kuva meikän kämpästä lisätty. saatte niitä lisää, jos kiinnostaa-aa
Avatar
RolloTomasi
Kitisijä
Viestit: 2360
Liittynyt: 06.09.2006 7:50
Paikkakunta: Maa

Re: Kuollaan yksin- keskiviikko

Viesti Kirjoittaja RolloTomasi »

sellainen olo, että olen tässä ennenkin istunut ja viikonpäiväketjuun kirjoittanut ja jopa samat ajatukset mielessä (täällä on kylmä, pitäisi mennä nukkumaan, aamulla aikainen herätys, kämppä olisi siivottava ja loput jätän mainitsematta toiston välttämiseksi)
Since I cannot prove a lover, to entertain these fair well-spoken days, I am determined to prove a villain and hate the idle pleasures of these days.
Avatar
Razormaid
Kitinän uhri
Viestit: 936
Liittynyt: 27.05.2006 20:13
Paikkakunta: pöydän alla

Re: Kuollaan yksin- keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Razormaid »

Pärkele.
Olin omasta mielestäni kaukaa viisas ja päätin olla lähtemättä jatkamaan nokkaunia fonetiikan luennolle. Sensijaan tein kaikki rästissä olevat venäjän tehtävät ja lähdin onnellisena bussilla kouluun.

Myöhästyin viisitoista minuuttia, mutta ei sen niin väliä, sillä olin jokatapauksessa unohtanut missä tunti pidettäisiin ja kaikki vaihtoehdot koluttuani en silti tiennyt missä olisi pitänyt olla.

Joten menin tekemään pauwerpointesitystäni (Columbinesta, kuinkas muuten - on varmaan helpompi tehdä asiaa puoltava propagandaesitys niin varmasti saisi aikaan "keskustelua").

Sitten menin ruokalaan, huomasin ettei ihastukseni sittenkään olekaan niin ihastuttava kuin kännissä luulin, eikä kaiken huipuksi edes puhunut mitään. Ja sitten minut käskettiin baariin illalla. Liha on heikko tällaisten houkutusten edessä (Kaljaa!)

Enkä edes muista missä seuraava tunti pidetään.
Että näin.

Jatkakaa :sir:
I raise my hands to heaven of curiosity, I don't know what to ask for, What has it got for me?
Bliss

Re: Kuollaan yksin- keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Bliss »

ninnithequeen kirjoitti:Bliss perkele!!!11
:P

Kokeile vaihteeksi vaikka tätä :wink:
Bliss

Re: Kuollaan yksin- keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Bliss »

feliformia kirjoitti:Yöks, ei varsinaisesti ole kovin huono olo, mutta en voi edes kuvitella pistäväni suuhuni mitään teetä kiinteämpää. Ajatuskin etoo.
Menee nyt vaan hakemaan raskaustestiä apteekista..... :roll:
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23472
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Kuollaan yksin- keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Kun kerran tänävuonna ei meikäläisen kohdalle osunut yksiäkään pikkujouluja niin taidan viettää semmoiset tänään, ihan omat ja yksityiset. Ruoka- ja juomapuoli on hanskassa eikä huvituspuolikaan ole puutteellinen paitsi loppuillasta täytynee vain sikailla itsekseen.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
irmelianneli
Kitisijä
Viestit: 3375
Liittynyt: 14.08.2005 19:34

Re: Kuollaan yksin- keskiviikko

Viesti Kirjoittaja irmelianneli »

Joo kyllä nyt jumaleissöni vois lähtee kiitään täältä jo. Tää on just se aika. Mutta ei, vielä tarvii kökkiä. Käveliskö vaiko eikö kävelis.. Aamulla ainakin oli karmaiseva ilma, ripsarit poskilla, aivan siis pandana olin.

Mykkis purettu, sekunti puhuttu kultsikultsin kaa äsken. Illalla lisempää.
slam

Re: Kuollaan yksin- keskiviikko

Viesti Kirjoittaja slam »

Taivahan täydeltä satelee valkoista. Räntää kaiketi. Asteet nollan hujakoilla...
feliformia

Re: Kuollaan yksin- keskiviikko

Viesti Kirjoittaja feliformia »

Bliss kirjoitti: Menee nyt vaan hakemaan raskaustestiä apteekista..... :roll:
Kieltäydyn edes ajattelemasta moisia vaihtoehtoja Kuva
Bliss

Re: Kuollaan yksin- keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Bliss »

Melkein sorruin ostamaan kookos-vanilja-kaakao-teetä. Brasilian-jotain. Tuoksui ihanalta. Mutta en sitten uskaltanut, se on kuitenkin pahaa :?
slam

Re: Kuollaan yksin- keskiviikko

Viesti Kirjoittaja slam »

Bliss kirjoitti:Melkein sorruin ostamaan kookos-vanilja-kaakao-teetä. Brasilian-jotain. Tuoksui ihanalta. Mutta en sitten uskaltanut, se on kuitenkin pahaa :?
se olisi ollut parasta, ever¤4. Olisko tetristä?
slam

Re: Kuollaan yksin- keskiviikko

Viesti Kirjoittaja slam »

pelailin jo tarpeeksi teristä... hermot männee. elämä sucks.

vähäksi aikaa parvekkeelle ja alan kirjoittamaan
Dumari

Re: Kuollaan yksin- keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Dumari »

Korkkasin koffin, tästä se olo tulee taas paranemaan. Olenkin tärissyt tässä melkein koko päivän. Syöminenkin tietysti vois auttaa, mut nyt tarvii siivota koska vieraita on tulossa.
Avatar
irmelianneli
Kitisijä
Viestit: 3375
Liittynyt: 14.08.2005 19:34

Re: Kuollaan yksin- keskiviikko

Viesti Kirjoittaja irmelianneli »

Jooh, en sitte kävelly kun kengännauha meni poikki. Sit sainkin oottaa dösää vartin :x Mut ostin korvaukseksi kärsimyksistä hatun. En tiä vaan tosin osaanko ikinä käyttää moisia kapistuksia. Takinkin ostin. Vähänks moon hullu. Systeri ja plikka tulee kohta kahaveelle, voi vitsit ja mun kun piti pestä tukka.
slam

Re: Kuollaan yksin- keskiviikko

Viesti Kirjoittaja slam »

Dumari kirjoitti:Korkkasin koffin, tästä se olo tulee taas paranemaan. Olenkin tärissyt tässä melkein koko päivän. Syöminenkin tietysti vois auttaa, mut nyt tarvii siivota koska vieraita on tulossa.
No, joo onneksi itsellä ei ole kaljaa ja kauppaan on pitkä matka. Six-pähkinän olisin varmoon jo vetänyt...
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23472
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Kuollaan yksin- keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Tilannetiedotus Bluntlyn pikkujouluista:

Bluntly on reilussa nousuhumassa, Doorssin People are strange raikaa ja leffana pyörii Russ Mayorin Super Vixens.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
syttiK
Kitisijä
Viestit: 1116
Liittynyt: 05.04.2006 11:10
Paikkakunta: kiimakaupuNki

Re: Kuollaan yksin- keskiviikko

Viesti Kirjoittaja syttiK »

Pöh, täältä mihkään kuolla.

Väsy, tää marraskuu on niin pyllystä. Pimeetä eikä kelit tiedä pitäskö kastua vai pakastaa.

Vähä niinq nainen.
Hei ämmä, sulla on väärä asenne.
Avatar
alja
Kitinän uhri
Viestit: 521
Liittynyt: 17.08.2005 8:08
Paikkakunta: saunan taka
Viesti:

Re: Kuollaan yksin- keskiviikko

Viesti Kirjoittaja alja »

Bliss kirjoitti:
ninnithequeen kirjoitti:Bliss perkele!!!11
:P

Kokeile vaihteeksi vaikka tätä :wink:
tai tätä: best game eva! paitsi ei enää, kun pääsin sen vihdoin läpi ja nyt harmittaa kun ei enää viitsi pelata.
tässä
Ulkona paistaa aurinko,
mutta sisällä sataa.
Vastaa Viestiin