Vuosisadan kusetus

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit

Keikun pyynnöstä. Kumpi on pahempi tapa?

Mies, jotka kohtelee esim. jotain baaripokia tai muita suhahduksia ihan miten sattuu.
8
31%
Nainen, joka esittää suhteessa sitoutuneempaa kuin onkaan, ennen kuin tuntee toisen paremmin.
18
69%
 
Ääniä yhteensä: 26

SingleMalt

Vuosisadan kusetus

Viesti Kirjoittaja SingleMalt »

Keikaus kirjoitti:
SingleMalt kirjoitti:
Keikaus kirjoitti: ei kannattaisi esittää sitoutuneempaa kuin olen ennen kuin tunnen toisen paremmin.
miehiä, jotka kohtelee esim. jotain baaripokia tai muita suhahduksia ihan miten sattuu .
Mutta kumpiko on pahempi tapa?
Jälkimmäinen tietenkin. :wink:
Äläkää valittako vaihtoehdoista. Tajuatte kyllä.
Bliss

Re: Vuosisadan kusetus

Viesti Kirjoittaja Bliss »

Kertokaapa tälle tuulitunnelille kuinka esitetään sitoutuneempaa kuin on, vastaan sitten :)

Olen aikanani kohdellut "muita suhahduksia" ihan miten sattuu, vaikka en olekaan mies, eikä se nyt niin paha juttu ole.......?
Keikaus
Kitisijä
Viestit: 4772
Liittynyt: 15.08.2005 13:18
Paikkakunta: Helsinki

Re: Vuosisadan kusetus

Viesti Kirjoittaja Keikaus »

Selvennän käytöstäni vielä. Mun "esittäminen" on siis sitä, että olen täysillä mukana alusta asti ja ajattelen, että tästähän voi tulla vaikka mitä ja hääkellot kalkattaa ja mietin yhdessä ja erikseen olohuoneen maton väriä ja lasten nimiä, mutta sitten kaikki voi kyllä loppua kovin äkkinäisesti, jos huomaan, että miehessä on joku (muka) aivan sietämätön ja kamala piirre.

No ei noiden pelimiesten kohtelu kai nyt niin kamalaa ole eikä ehkä maailman suurin synti, että he lepertelevät ja imartelevat saadakseen sitä mitä haluavat ja käyttävät hellyyden- ja rakkauden(ja ties minkä muun)kaipuuta hyväkseen. Ah, Luojan kiitos, tunnistan nuo miehet paremmin ja ymmärrän itseänikin enemmän.
Kikkelis kokkelis.
Keikaus
Kitisijä
Viestit: 4772
Liittynyt: 15.08.2005 13:18
Paikkakunta: Helsinki

Re: Vuosisadan kusetus

Viesti Kirjoittaja Keikaus »

Bliss kirjoitti:Olen aikanani kohdellut "muita suhahduksia" ihan miten sattuu, vaikka en olekaan mies, eikä se nyt niin paha juttu ole.......?
Mun mielestä tuo on siinä mielessä paha juttu, että eihän sullekaan tuosta varmaan hyvä olo tullut jos ei niillekään. Voi kyllä olla, että eivät hekään kaikki suhtautuneet asiaan sen vakavammin. Toisaalta, kyllä kai useimmille yhdistelmä seksi + epäkunnioittava, ei-välittävä käytös aiheuttaa jotain negatiivisia tunteita. Useimmat vaan oppivat pyyhkimään ne tunteet mielestään mahdollisimman nopeasti.
Kikkelis kokkelis.
Bliss

Re: Vuosisadan kusetus

Viesti Kirjoittaja Bliss »

Keikaus kirjoitti:Mun mielestä tuo on siinä mielessä paha juttu, että eihän sullekaan tuosta varmaan hyvä olo tullut jos ei niillekään. Voi kyllä olla, että eivät hekään kaikki suhtautuneet asiaan sen vakavammin. Toisaalta, kyllä kai useimmille yhdistelmä seksi + epäkunnioittava, ei-välittävä käytös aiheuttaa jotain negatiivisia tunteita. Useimmat vaan oppivat pyyhkimään ne tunteet mielestään mahdollisimman nopeasti.
98% noista oli ihan ilman seksiä-juttuja.
Joskus oli niin kiva katsoa, mitä kaikkea urpot tekevätkään siinä toivossa, että sitä seksiä tulis... Tunnustan häpeilemättä, että mulla oli hauskaa.
Keikaus
Kitisijä
Viestit: 4772
Liittynyt: 15.08.2005 13:18
Paikkakunta: Helsinki

Re: Vuosisadan kusetus

Viesti Kirjoittaja Keikaus »

Bliss kirjoitti: 98% noista oli ihan ilman seksiä-juttuja.
Joskus oli niin kiva katsoa, mitä kaikkea urpot tekevätkään siinä toivossa, että sitä seksiä tulis... Tunnustan häpeilemättä, että mulla oli hauskaa.
En nyt menisi kutsumaan noita miehiä urpoiksi tai ainakaan oikeasti ajattelisi, että he ovat jotenkin hirveästi tyhmempiä kuin esim. joku nykyinen kumppani, joka on voinut käyttäytyä ihan samalla tavalla jonkun toisen naisen kanssa. Saattoihan sitä paitsi olla, että he olivat kiinnostuneet sinusta muutenkin. Ainakin sen jälkeen, kun kieltäydyit antamasta piparia. :wink:

Noh, se vallantunne, jota tuntee, kun joku vonkaa, voi kyllä olla ihan miellyttäväkin.
Kikkelis kokkelis.
Bliss

Re: Vuosisadan kusetus

Viesti Kirjoittaja Bliss »

Keikaus kirjoitti:En nyt menisi kutsumaan noita miehiä urpoiksi tai ainakaan oikeasti ajattelisi, että he ovat jotenkin hirveästi tyhmempiä kuin esim. joku nykyinen kumppani, joka on voinut käyttäytyä ihan samalla tavalla jonkun toisen naisen kanssa. Saattoihan sitä paitsi olla, että he olivat kiinnostuneet sinusta muutenkin. Ainakin sen jälkeen, kun kieltäydyit antamasta piparia. :wink:

Noh, se vallantunne, jota tuntee, kun joku vonkaa, voi kyllä olla ihan miellyttäväkin.
Urpo on miehen synonyymi ;)
Keikaus
Kitisijä
Viestit: 4772
Liittynyt: 15.08.2005 13:18
Paikkakunta: Helsinki

Re: Vuosisadan kusetus

Viesti Kirjoittaja Keikaus »

Bliss kirjoitti:
Keikaus kirjoitti:En nyt menisi kutsumaan noita miehiä urpoiksi tai ainakaan oikeasti ajattelisi, että he ovat jotenkin hirveästi tyhmempiä kuin esim. joku nykyinen kumppani, joka on voinut käyttäytyä ihan samalla tavalla jonkun toisen naisen kanssa. Saattoihan sitä paitsi olla, että he olivat kiinnostuneet sinusta muutenkin. Ainakin sen jälkeen, kun kieltäydyit antamasta piparia. :wink:

Noh, se vallantunne, jota tuntee, kun joku vonkaa, voi kyllä olla ihan miellyttäväkin.
Urpo on miehen synonyymi ;)
Teen sinusta ilmoituksen tasa-arvolautakunnalle.

No miten on, saako miehet kutsua sua lehmäksi? :wink:
Kikkelis kokkelis.
Bliss

Re: Vuosisadan kusetus

Viesti Kirjoittaja Bliss »

Keikaus kirjoitti: No miten on, saako miehet kutsua sua lehmäksi? :wink:
Aivan vapaasti. Vaikka norsuksi tai virtahevoksi, en mie niin välitä :D
Jos informaatio noin muuten kulkee, niin kutsukoon ihan miksi lystäävät.


Mun elämän tärkein mies kutsuu mua äidiksi, muulla ei niin väliä.
Viimeksi muokannut Bliss, 22.11.2006 14:38. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Keikaus
Kitisijä
Viestit: 4772
Liittynyt: 15.08.2005 13:18
Paikkakunta: Helsinki

Re: Vuosisadan kusetus

Viesti Kirjoittaja Keikaus »

Bliss kirjoitti:
Keikaus kirjoitti: No miten on, saako miehet kutsua sua lehmäksi? :wink:
Aivan vapaasti. Vaikka norsuksi tai virtahevoksi, en mie niin välitä :D
Jos informaatio noin muuten kulkee, niin kutsukoon ihan miksi lystäävät.
Sä oot aika rela.
Kikkelis kokkelis.
Bliss

Re: Vuosisadan kusetus

Viesti Kirjoittaja Bliss »

Keikaus kirjoitti:Sä oot aika rela.
Se on se, kun tulee tarpeeksi vanhaksi... Lakkaa välittämästä pikkuasioista :wink:
SingleMalt

Re: Vuosisadan kusetus

Viesti Kirjoittaja SingleMalt »

Bliss kirjoitti:
Keikaus kirjoitti:Sä oot aika rela.
Se on se, kun tulee tarpeeksi vanhaksi... Lakkaa välittämästä pikkuasioista

Tulipa mieleen taannoinen keskustelu emäntä-kutsumanimestä.. HellBell suorastaan rakasti sitä :P
Keikaus
Kitisijä
Viestit: 4772
Liittynyt: 15.08.2005 13:18
Paikkakunta: Helsinki

Re: Vuosisadan kusetus

Viesti Kirjoittaja Keikaus »

SingleMalt kirjoitti:
Bliss kirjoitti:
Keikaus kirjoitti:Sä oot aika rela.
Se on se, kun tulee tarpeeksi vanhaksi... Lakkaa välittämästä pikkuasioista

Tulipa mieleen taannoinen keskustelu emäntä-kutsumanimestä.. HellBell suorastaan rakasti sitä :P
No, mun mielestä se, että puhutaan toiselle epäkunnioittavasti toiselle ei ole pikkuasia, mutta kukin tyylillään. Tulee mieleen, että ihmiset käyttäytyvät jatkuvasti huonosti ja eivät vain jaksa tehdä asialle mitään tai luulevat, että se jotenkin kuuluu ihmisluontoon ja että ei kannata yrittää muuttaa omaa käytöstään tai huomauttaa toiselle, jos joku loukkaa. Tai että pieni epäkohteliaisuus on hauskaa jne.

Muakin saa kutsua emännäksi oikein mielellään, mun mielestä se on jotenkin tosi rakastava nimitys. Mammakin on mun mielestä aika viehättävä. Muija taas ei ole mun mielestä ihan yhtä kiva, mutta jos se tulisi rakkaudella niin miksei.
Kikkelis kokkelis.
SingleMalt

Re: Vuosisadan kusetus

Viesti Kirjoittaja SingleMalt »

Keikaus kirjoitti:Muija taas ei ole mun mielestä ihan yhtä kiva.
Onko muija pahempi kuin äijä?
Avatar
Think
Kitisijä
Viestit: 1000
Liittynyt: 14.08.2005 20:56

Re: Vuosisadan kusetus

Viesti Kirjoittaja Think »

SingleMalt kirjoitti:
Keikaus kirjoitti:
SingleMalt kirjoitti:

Mutta kumpiko on pahempi tapa?
Jälkimmäinen tietenkin. :wink:
Äläkää valittako vaihtoehdoista. Tajuatte kyllä.
Vaikka vaihtoehdoista sukupuolet vaihdettaisiin toisinpäin, niin eihän tässä gallupissa ole kuin yksi todellinen vaihtoehto. Sama kun kysyttäisiin, että kumpi on pahempi a) leikkiä toisella fyysisesti b) leikkiä toisella niin henkisesti kuin fyysisesti
Ovela kuin orgasmi
Keikaus
Kitisijä
Viestit: 4772
Liittynyt: 15.08.2005 13:18
Paikkakunta: Helsinki

Re: Vuosisadan kusetus

Viesti Kirjoittaja Keikaus »

SingleMalt kirjoitti:
Keikaus kirjoitti:Muija taas ei ole mun mielestä ihan yhtä kiva.
Onko muija pahempi kuin äijä?
Tilanteesta riippuen voi olla, mutta katson tätä tietenkin omasta näkökulmastani enkä ehkä pysty riittävään objektiivisuuteen.
Kikkelis kokkelis.
Keikaus
Kitisijä
Viestit: 4772
Liittynyt: 15.08.2005 13:18
Paikkakunta: Helsinki

Re: Vuosisadan kusetus

Viesti Kirjoittaja Keikaus »

Think kirjoitti: Vaikka vaihtoehdoista sukupuolet vaihdettaisiin toisinpäin, niin eihän tässä gallupissa ole kuin yksi todellinen vaihtoehto. Sama kun kysyttäisiin, että kumpi on pahempi a) leikkiä toisella fyysisesti b) leikkiä toisella niin henkisesti kuin fyysisesti
Kuule, kyllä ykkösvaihtoehdossa nimenomaan leikitään henkisesti ennen kuin päästään fyysiseen.
Kikkelis kokkelis.
SingleMalt

Re: Vuosisadan kusetus

Viesti Kirjoittaja SingleMalt »

Think kirjoitti:Sama kun kysyttäisiin, että kumpi on pahempi a) leikkiä toisella fyysisesti b) leikkiä toisella niin henkisesti kuin fyysisesti
10 pinnaa ja papukaijamerkki.
Avatar
Think
Kitisijä
Viestit: 1000
Liittynyt: 14.08.2005 20:56

Re: Vuosisadan kusetus

Viesti Kirjoittaja Think »

Keikaus kirjoitti:
Think kirjoitti: Vaikka vaihtoehdoista sukupuolet vaihdettaisiin toisinpäin, niin eihän tässä gallupissa ole kuin yksi todellinen vaihtoehto. Sama kun kysyttäisiin, että kumpi on pahempi a) leikkiä toisella fyysisesti b) leikkiä toisella niin henkisesti kuin fyysisesti
Kuule, kyllä ykkösvaihtoehdossa nimenomaan leikitään henkisesti ennen kuin päästään fyysiseen.
...ja vieläpä ihan samalla "tasolla". Yeah right...
Ovela kuin orgasmi
Keikaus
Kitisijä
Viestit: 4772
Liittynyt: 15.08.2005 13:18
Paikkakunta: Helsinki

Re: Vuosisadan kusetus

Viesti Kirjoittaja Keikaus »

SingleMalt kirjoitti:
Think kirjoitti:Sama kun kysyttäisiin, että kumpi on pahempi a) leikkiä toisella fyysisesti b) leikkiä toisella niin henkisesti kuin fyysisesti
10 pinnaa ja papukaijamerkki.
Voi herranen aika. Älkää nyt teeskennelkö tyhmiä ja viattomia. Jos pelimiehet eivät millään tavalla leikittelisi henkisesti, he sanoisivat : "Olen kiinnostunut sinusta fyysisesti ja haluaisin harrastaa seksiä kanssasi. En kuitenkaan ole kiinnostunut mistään muusta." Sen sijaan he kyllä usein sanovat kaikkea ihan muuta ja nimenomaan vetoavat naisten erilaisiin tarpeisiin saadakseen sitä, mitä itse haluavat. Ja toimii tietenkin toisinpäin myös.
Kikkelis kokkelis.
SingleMalt

Re: Vuosisadan kusetus

Viesti Kirjoittaja SingleMalt »

Keikaus kirjoitti:Voi herranen aika. Älkää nyt teeskennelkö tyhmiä ja viattomia..
Sinähän tässä tyhmä ja viaton olet, jos imaiset madon koukusta, joka pillunkiilto silmissä puhuu ummet ja lammet ekana iltana.
Avatar
Think
Kitisijä
Viestit: 1000
Liittynyt: 14.08.2005 20:56

Re: Vuosisadan kusetus

Viesti Kirjoittaja Think »

Keikaus kirjoitti:
SingleMalt kirjoitti:
Think kirjoitti:Sama kun kysyttäisiin, että kumpi on pahempi a) leikkiä toisella fyysisesti b) leikkiä toisella niin henkisesti kuin fyysisesti
10 pinnaa ja papukaijamerkki.
Voi herranen aika. Älkää nyt teeskennelkö tyhmiä ja viattomia. Jos pelimiehet eivät millään tavalla leikittelisi henkisesti, he sanoisivat : "Olen kiinnostunut sinusta fyysisesti ja haluaisin harrastaa seksiä kanssasi. En kuitenkaan ole kiinnostunut mistään muusta." Sen sijaan he kyllä usein sanovat kaikkea ihan muuta ja nimenomaan vetoavat naisten erilaisiin tarpeisiin saadakseen sitä, mitä itse haluavat. Ja toimii tietenkin toisinpäin myös.
Ja sinä uskot sen kaiken sonnan satunnaiselta baaripokalta? Saat sitten sinäkin sen 10 pongoa ja papukaijamerkin.
Ovela kuin orgasmi
Keikaus
Kitisijä
Viestit: 4772
Liittynyt: 15.08.2005 13:18
Paikkakunta: Helsinki

Re: Vuosisadan kusetus

Viesti Kirjoittaja Keikaus »

SingleMalt kirjoitti:
Keikaus kirjoitti:Voi herranen aika. Älkää nyt teeskennelkö tyhmiä ja viattomia..
Sinähän tässä tyhmä ja viaton olet, jos imaiset madon koukusta, joka pillunkiilto silmissä puhuu ummet ja lammet ekana iltana.
Ei tarvitse puhua edes umpia eikä lampia... Sitäpaitsi, on olemassa miehiä, jotka voivat puhua umpia ja lampia jo ekana iltana ja vielä tarkoittaa niitä. Niitä on vaan niin harvassa, että ei kannata jokaiseen uskoa.

Ja sinä kyllä esität tyhmempää ja viattomampaa kuin oikeasti olet, jos olet sitä mieltä, että kuvaamani pelimieskäytös on sinusta jotenkin merkittävästi kauniimpaa käytöstä. Inhimillistä kumpikin käytös, mutta tuskin tekee kumpaakaan osapuolta kauhean onnelliseksi pitkällä tähtäimellä.
Kikkelis kokkelis.
SingleMalt

Re: Vuosisadan kusetus

Viesti Kirjoittaja SingleMalt »

Keikaus kirjoitti:Ja sinä kyllä esität tyhmempää ja viattomampaa kuin oikeasti olet, jos olet sitä mieltä, että kuvaamani pelimieskäytös on sinusta jotenkin merkittävästi kauniimpaa käytöstä.
Mulla ei ole kyllä koskaan ollut tapana sanoa rakastavani baaripokaa pillunsaannin toivossa. Molemmille on kyllä aina ollut selvää alusta lähtien mistä on kyse.
Inhimillistä kumpikin käytös, mutta tuskin tekee kumpaakaan osapuolta kauhean onnelliseksi pitkällä tähtäimellä.
No kyllä se muutaman kuukauden rakastuneen esittäminen on taatusti raaempaa, kuin se että sanoo baaripokalle tämän olevan seksikäs, kaunis ja että haluaa viettää tämän kanssa yön. Jos ei tuota eroa tajua, täytyy kyllä olla melkoisen sekopäinen tapaus.
Keikaus
Kitisijä
Viestit: 4772
Liittynyt: 15.08.2005 13:18
Paikkakunta: Helsinki

Re: Vuosisadan kusetus

Viesti Kirjoittaja Keikaus »

Think kirjoitti:Ja sinä uskot sen kaiken sonnan satunnaiselta baaripokalta? Saat sitten sinäkin sen 10 pongoa ja papukaijamerkin.
Sonta? En mä usko, että se ihan sontaa aina on, mutta sontaa on ehkä enemmänkin (mielestäni) se, että ihminen, joka on ollut hirveän innoissani seurastani ja olemme jutelleet monta tuntia ja on ollut kivaa ja olemme päätyneet samaan sänkyyn yöksi, ei tunnu voivan edes harkitsevan, että siitä voisi tulla jotain. Noh, kysehän on tietenkin omista pettymyksen tunteistani ja siitä, että olen tullut torjutuksi. Ymmärrettävää sikäli, että eivät kaikki voi innostua kaikista parisuhdemielessä, vaikka mukavaa olisi ollutkin. En edes minä kaikista mun suhahduksistani tai suhteenaluistani.
Kikkelis kokkelis.
Vastaa Viestiin