Seksikkyys ja puheääni - jälleen yksi nollaäänestys

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit

Preferoin ohjaajani äänenä:

Oman sukupuoleni ääntä, olen hetero
1
6%
Vastakkaisen sukupuolen ääntä, olen hetero
12
75%
Oman sukupuoleni ääntä, olen bi
0
Ei ääniä
Vastakkaisen sukupuolen ääntä, olen bi
3
19%
 
Ääniä yhteensä: 16

Avatar
NomenNescio
Elämätön Kitisijä
Viestit: 334
Liittynyt: 02.09.2005 15:44

Seksikkyys ja puheääni - jälleen yksi nollaäänestys

Viesti Kirjoittaja NomenNescio »

Ostin käytetyn navigaattorin tässä muutama kk sitten, ja siinä oli aiemman omistajan perusteella Taru Valkeapään ääni ohjaamassa perille. :doh: Heti ensimmäisen matkan jälkeen kimitys vaihtui syvä-ääniseen Tuomakseen.

Teoriani kehittyi, kun huomasin että selkeästi preferoin juontajina myös miehiä. YleX:n aamun Mariakin on alkanut ärsyttämään maneerismeillansa, vaikka yritän olla kuuntelematta häntä. Jokaisen kaupallisen radiokanavan tunnuksissa vinkuvat naiset vain saavat sormen lentämään kanavan vaihtonappulalle ennätysajassa, samoin kaikki mainokset - mutta vielä miesäänellä lausuttuna kestän niitä ensimmäisen tauon ajan.

Itse pidän hyvää puheääntä miehen eräänä seksuaalisesti vetoavimpana piirteenä. =)

Teoriani: heterot pitävät vastakkaisen sukupuolen äänestä enemmän esim ohjaustilanteessa (vaihtavat äänen sinne navigaattorissa), biseksuaaleille se on sama. Homot taasen pitävät enemmän oma sukupuolensa äänestä. (Niitä taitaa olla niin vähän täällä, että jätän pois vaihtoehdoista.)

Miten on?
Avatar
JoeB
Kitinän uhri
Viestit: 776
Liittynyt: 22.02.2006 18:06
Paikkakunta: ~ 60°N 25°E

Re: Seksikkyys ja puheääni - jälleen yksi nollaäänestys

Viesti Kirjoittaja JoeB »

Jaa-a riippuu ehkä kuitenkin siitä äänestä, tiedän rasittavia naisääniä ja rasittavia miesääniä sekä myös miellyttäviä versoita kummastakin.

Jos nyt otetaan vaihoehtoina esim 2001:n HAL ääni ja esim Star Trekin tietokoneääni ja kolmantena vaikka Aliens 2:n tietokoneääni ("...you now have 15 minutes to reach minimum safe distance..."). Niin voisin auton ohjaukseen ottaa mielellään tuon keskimmäisen.
SingleMalt

Re: Seksikkyys ja puheääni - jälleen yksi nollaäänestys

Viesti Kirjoittaja SingleMalt »

Olga K:lla on ehdottomasti yksi seksikkäimpiä radioääniä ikinä. Harmi että ulkonäkö ja olemus ei vastannutkaan ääntä.

Navigaattorista. Ozzyn ääni aiheutti kaverin autossa melkoisen repeämyksen matkalla toisen kaverin hääpaikalle. Ozzy kun ilmoitti et: "You have reached your fuckin destination.."
Sheetlord

Re: Seksikkyys ja puheääni - jälleen yksi nollaäänestys

Viesti Kirjoittaja Sheetlord »

NomenNescio kirjoitti:YleX:n aamun Mariakin on alkanut ärsyttämään maneerismeillansa, vaikka yritän olla kuuntelematta häntä. Jokaisen kaupallisen radiokanavan tunnuksissa vinkuvat naiset vain saavat sormen lentämään kanavan vaihtonappulalle ennätysajassa
Samma här.
NomenNescio kirjoitti:Teoriani: heterot pitävät vastakkaisen sukupuolen äänestä enemmän esim ohjaustilanteessa (vaihtavat äänen sinne navigaattorissa), biseksuaaleille se on sama
Hassu teoria :D Navicorea käyttävänä on kuitenkin myönnettävä, että Valkeapäähän se meikäläisen autosuunnistusta ohjaa. Välillä se tekopirteys alkaa ärsyttämään, mutta miehiset vaihtoehdot eivät juuri houkuttele. Salovaara? Voi Jeesus!
SingleMalt kirjoitti:Olga K:lla on ehdottomasti yksi seksikkäimpiä radioääniä ikinä
Ditto. Tuli mielikuva sellaisesta tuhmasta lapsinaisesta, joka olisi osannut opettaa Henry Millerillekin tempun tai pari.

Olen pitkillä ajomatkoilla visioinut "tuning-äänisettiä" Navicoreen. Helppo homma teknisesti toteutettavaksi, vaatii tosin muistikortinlukijan. Mahdollisia äänisettejä:
- humalainen savolainen: "Voe helevata, meijjä ois tuosta pitäny kiäntyä. Heittäppä uu-kiännös"
- vittumainen nalkuttava anoppi: "Sinäkään muista ikinä näitä ajoreittejä, kyllä minä jo Veikolle teidän häissä sanoin, että tämä ei pääty hyvin... OIKEALLE!"
- korsoraattori: "Vittu tiäksä tästä niinku vasemmalle, homo!"
Viimeksi muokannut Sheetlord, 23.11.2006 9:45. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
SingleMalt

Re: Seksikkyys ja puheääni - jälleen yksi nollaäänestys

Viesti Kirjoittaja SingleMalt »

Sheetlord kirjoitti: miehiset vaihtoehdot eivät juuri houkuttele. Salovaara? Voi Jeesus!
Koetas sitä Ozzya, jos onnistuu. Se oli oikeasti hauska.
Sheetlord

Re: Seksikkyys ja puheääni - jälleen yksi nollaäänestys

Viesti Kirjoittaja Sheetlord »

SingleMalt kirjoitti:Koetas sitä Ozzya, jos onnistuu. Se oli oikeasti hauska.
Mistä saa, mihin softaan tarkoitettu?
JoeB kirjoitti:esim 2001:n HAL ääni... Star Trekin tietokoneääni ...Aliens 2:n tietokoneääni...
Aika hyviä, etenkin tuo viimeinen "Mother" :)
SingleMalt

Re: Seksikkyys ja puheääni - jälleen yksi nollaäänestys

Viesti Kirjoittaja SingleMalt »

Sheetlord kirjoitti:Mistä saa, mihin softaan tarkoitettu?
Laitoin kaverille just meiliä. Palaillaan kun saan kiinni.
Elukka

Re: Seksikkyys ja puheääni - jälleen yksi nollaäänestys

Viesti Kirjoittaja Elukka »

JoeB kirjoitti:Jaa-a riippuu ehkä kuitenkin siitä äänestä, tiedän rasittavia naisääniä ja rasittavia miesääniä sekä myös miellyttäviä versoita kummastakin.

Jos nyt otetaan vaihoehtoina esim 2001:n HAL ääni ja esim Star Trekin tietokoneääni ja kolmantena vaikka Aliens 2:n tietokoneääni ("...you now have 15 minutes to reach minimum safe distance..."). Niin voisin auton ohjaukseen ottaa mielellään tuon keskimmäisen.
Eiku tietenkin Dalekki.
"You-ha-ve-re-ac-hed-your-des-ti-nati-on!"
BettyB.

Re: Seksikkyys ja puheääni - jälleen yksi nollaäänestys

Viesti Kirjoittaja BettyB. »

Mä haluan Barry White-tyyppistä todella matalaa ja hyrisevää saundia, sellasta tunnetta kun iso moottoripyörä aiheuttaa jalkojen välissä...
"Hey sexy babe, turn right, but if u want to"
huima

Re: Seksikkyys ja puheääni - jälleen yksi nollaäänestys

Viesti Kirjoittaja huima »

BettyB. kirjoitti:"Hey sexy babe, turn right, but if u want to"
but only if you want to ...

Toisaalta tuli mieleen että ei olisi välttämättä Barrymäistä sanoa sexy babe lauseen alussa, vaikka myöhemmin lauseessa tai erityisesti lopussa se onkin sallittua.

Alussa sen sen sijaan olisi soveliaampaa käyttää joko vain Sexy tai Babe.

Sexy babe alkuun on kornia.
imbesiili

Re: Seksikkyys ja puheääni - jälleen yksi nollaäänestys

Viesti Kirjoittaja imbesiili »

huima kirjoitti:Sexy babe alkuun on kornia.
tahi slipknottia.
ninnithequeen

Re: Seksikkyys ja puheääni - jälleen yksi nollaäänestys

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

SingleMalt kirjoitti:Olga K:lla on ehdottomasti yksi seksikkäimpiä radioääniä ikinä. Harmi että ulkonäkö ja olemus ei vastannutkaan ääntä.
Olga K. on paras juontaja ever, tykkään äänestä kans.

Mutta miten ulkonäkö ja olemus ei vastannut ääntä? Niin no hän itsekin sanoi, että kaikki luulivat äänen perusteella hänen olevan pieni ja tumma, ja hän onkin pitkä ja vaalea, suorastaan amazoni. Mikäli mun käsittämätön muistini ei petä, se oli Jyrkin haastattelu, jonka hän aloitti naamari päässä, mutta otti sen kuitenkin pois. Komia nainen.
NuoriDaavid

Re: Seksikkyys ja puheääni - jälleen yksi nollaäänestys

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Hmm. Olenko tulossa ulos kaapista, kun voisin valita navigaattorin ääneksi Charlien enkeleiden Charlien.

Pahin olisi ehkä terminaattorin Linda Hamiltonin esittämä Sarah Connor: Come with me if you want to live.
SingleMalt

Re: Seksikkyys ja puheääni - jälleen yksi nollaäänestys

Viesti Kirjoittaja SingleMalt »

ninnithequeen kirjoitti: Mutta miten ulkonäkö ja olemus ei vastannut ääntä?
Ääni oli seksikäs ja suloinen, mutta ulkonäkö metsurin ja bussikuskin välimaastossa.
ninnithequeen

Re: Seksikkyys ja puheääni - jälleen yksi nollaäänestys

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

SingleMalt kirjoitti:
ninnithequeen kirjoitti: Mutta miten ulkonäkö ja olemus ei vastannut ääntä?
Ääni oli seksikäs ja suloinen, mutta ulkonäkö metsurin ja bussikuskin välimaastossa.
Höpön höpön!

Kuten jo kerran sanoin, amatsooni ja komia nainen.
SingleMalt

Re: Seksikkyys ja puheääni - jälleen yksi nollaäänestys

Viesti Kirjoittaja SingleMalt »

ninnithequeen kirjoitti:Kuten jo kerran sanoin, amatsooni ja komia nainen.
Jos tykkää amatsoneista, niin mikäs siin sit. Mulle sirompaa painosta kiitos.
SingleMalt

Re: Seksikkyys ja puheääni - jälleen yksi nollaäänestys

Viesti Kirjoittaja SingleMalt »

Sheetlord kirjoitti:Mistä saa, mihin softaan tarkoitettu?
Kuulemma TomTom 300 laitteena ja softa oli löytynyt DC++:lla hakuasanana Ozzy..
CandyMan

Re: Seksikkyys ja puheääni - jälleen yksi nollaäänestys

Viesti Kirjoittaja CandyMan »

Tästä keskustelusta seurasi fläshbäck kaukaa yli kymmenen vuoden takaa, kun PC-tietokoneisiin alkoi vihdoinkin saada äänikortteja, ja Windows 3.1:seen tuli tuki sämplätyille äänimerkeille. Silloinhan kaikki laittoivat innoissaan Windows Exit-ääneksi esim. Arskan "I'll be back" (heko heko hee he hee he, hauska juttu ainakin ekalla miljoonalla kerralla), mutta minä laitoin tosinörttinä Wing Commander 2:n intron keskustelusta osuuden "Now get out of here, and I hope I'll never see you again, traitor!".

Hmm minkäköhän soittarin valitsisin puhelimeeni? Tuo useita vuosia soinut Buffy Vampyyrintappajan tunnari alkaa vähitellen kyrsiä, sen takia en nykyään edes vastaa puhelimeen vaan heitän sen seinille.

Niin joo mitä TomTom One autonavigaattoriini tulee, se perus tätimäinen nainen siinä toistaa itseään "Käänny oikealle seuraavasta kiertoliittymästä. Käänny oikealle...". Shut up bitch, kaksi naista neuvomassa reittiä autossa on ihan liikaa. Naisten välinen valtataistelu auton sisällä... :roll:
NuoriDaavid

Re: Seksikkyys ja puheääni - jälleen yksi nollaäänestys

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

CandyMan kirjoitti:Tästä keskustelusta seurasi fläshbäck kaukaa yli kymmenen vuoden takaa, kun PC-tietokoneisiin alkoi vihdoinkin saada äänikortteja, ja Windows 3.1:seen tuli tuki sämplätyille äänimerkeille. Silloinhan kaikki laittoivat innoissaan Windows Exit-ääneksi esim. Arskan "I'll be back" (heko heko hee he hee he, hauska juttu ainakin ekalla miljoonalla kerralla), mutta minä laitoin tosinörttinä Wing Commander 2:n intron keskustelusta osuuden "Now get out of here, and I hope I'll never see you again, traitor!".
Tooosi nörtti olisi laittanut Avaruusseikkalu 2001:stä HALin (lähes) viimeiset sanat; "My mind is going".
CandyMan

Re: Seksikkyys ja puheääni - jälleen yksi nollaäänestys

Viesti Kirjoittaja CandyMan »

NuoriDaavid kirjoitti:
CandyMan kirjoitti:minä laitoin tosinörttinä Wing Commander 2:n intron keskustelusta osuuden "Now get out of here, and I hope I'll never see you again, traitor!".
Tooosi nörtti olisi laittanut Avaruusseikkalu 2001:stä HALin (lähes) viimeiset sanat; "My mind is going".
Minun valintani oli vieläkin nörtimpi, koska kyseessä oli tietsikkapeli eikä mikään älyköiden kiittelemä Oscar-elokuva. Ja vieläpä avaruustaistelutietsikkapeli Galactican, Babylon 5:n ja sen semmoisten hengessä.
NuoriDaavid

Re: Seksikkyys ja puheääni - jälleen yksi nollaäänestys

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

CandyMan kirjoitti:
NuoriDaavid kirjoitti:
CandyMan kirjoitti:minä laitoin tosinörttinä Wing Commander 2:n intron keskustelusta osuuden "Now get out of here, and I hope I'll never see you again, traitor!".
Tooosi nörtti olisi laittanut Avaruusseikkalu 2001:stä HALin (lähes) viimeiset sanat; "My mind is going".
Minun valintani oli vieläkin nörtimpi, koska kyseessä oli tietsikkapeli eikä mikään älyköiden kiittelemä Oscar-elokuva. Ja vieläpä avaruustaistelutietsikkapeli Galactican, Babylon 5:n ja sen semmoisten hengessä.
Okei, sä voitit.
Vastaa Viestiin