PerseetOlallePerjantai

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Melnais
Kitisijä
Viestit: 2201
Liittynyt: 15.08.2005 0:23
Paikkakunta: Turku

Re: PerseetOlallePerjantai

Viesti Kirjoittaja Melnais »

Nih, kaikilla on pikkujoulut. Meillä oli eilen, skippasin koska käytin aikani opiskelemalla terveydenhuollon etiikkaa. Jäädessäni tänään pikkujoululeskeksi puntaroin kahden vaihtoehdon välillä; äijäilyä yksin Kotiteollisuuden keikalla vai tyttöjen leffoja perunalastujen kanssa himassa. Tai ehkä suolaan Kitinää koko illan.
Elämä kantaa, jos sen antaa
Avatar
aydemir
Elämätön Kitisijä
Viestit: 440
Liittynyt: 18.08.2005 9:11
Paikkakunta: Esbo
Viesti:

Re: PerseetOlallePerjantai

Viesti Kirjoittaja aydemir »

Meidän firmalla on pikkujoulut vasta 16.-17.12. eli tosi myöhään tänä vuonna. Ei oikein huvittais sinne lähteä koska heti parin päivän päästä "joutuu" lähtemään Thaimaaseen.

Sain tänään oikein kivan viestin joltain mieheltä. Harmi vaan, ettei se tainnu olla oikeesti mulle tarkotettu. Ainakaan en tyypin nimeä enkä numeroa tunnistanu. Tai ehkä mulla on tuntematon ihailija? :)
Save a horse, ride a cowboy
SaintJohnPerse

Re: PerseetOlallePerjantai

Viesti Kirjoittaja SaintJohnPerse »

Äh, Sairaustapauksen takia joutuu tänään notkumaan työpaikalla 14 h. Ihan kun ei olisi parempaa tekemistä...

Väsyttää ja vituttaa jo valmiiksi.
Dumari

Re: PerseetOlallePerjantai

Viesti Kirjoittaja Dumari »

Viel niinQ tunti pitäs olla, en oo 12:ta jälkeen tehny töitä Quin ehkä 5 min... Tylsää, voiskohan jo kohta karata? Puntin kautta viinakauppaan ja sieltä warpajaisiin!
Rouva Pupu

Re: PerseetOlallePerjantai

Viesti Kirjoittaja Rouva Pupu »

Tänään on ruotsin koe, olen ahkerasti lukenut aamusta lähtien, tosin sitä Jenna Jamesonin opusta. Mä en vaan hiffaa tuota ruotsia, en tajua miksi, koska saksakin luonnistui ihan helposti.
sipsi
Kitisijä
Viestit: 3083
Liittynyt: 15.08.2005 7:56
Paikkakunta: Itä-Helsinki

Re: PerseetOlallePerjantai

Viesti Kirjoittaja sipsi »

Saatana. Nyt kyl kiukuttaa.

(Oli muuten "perseet-olalle-torstai", jos nyt ihan tarkkoja ollaan.)
Niin, mut siit kiukutuksesta..vittu, errän nimeltämainitsemattoman ravintolan poke oli antanut MUN takin jollekin toiselle! Mihin voin valittaa?!? Korvaako ne mulle tän? Miks mulle pitää aina sattua ja tapahtua kaikkea ärsyttävää?
Soitan kohta Hannu Karpolle ja kysyn neuvoa.
Kylmä kahvi kaunistaa, mutta tee se vasta ihmeitä tekee.
Elukka

Re: PerseetOlallePerjantai

Viesti Kirjoittaja Elukka »

Razormaid kirjoitti:Rimpautellaan ovikelloa keskellä yötä!

Ratkaisuehdoituksia?
Viritä siihen joku ansa.
Esim. jännitteinen (230V) tai miinoitettu soittonappi karsii rimputteluhalut kerralla. :twisted:
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8602
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: PerseetOlallePerjantai

Viesti Kirjoittaja Lolita »

Vielä mua ei ole patistettu jatkamaan järjestelyjä, ja jos yritetään, aion saada lapsellisen raivokohtauksen ja huutaa ja kieriä lattialla.

Tää on niin pieni yksikkö, että joutuu maksamaan pikkusen pikkiksistä, tuolla isommilla ne onkin ilmaiset. Ehkä ensi vuonna täälläkin on ilmaiset pikkujoulut, kun syön eineksiä ja suklaata urakalla kanttiinista ja huikkaan limpparia päälle.

En kyllä ymmärrä, miks halusin noihin edes ilmoittautua, kun aion lähteä heti ruuan jälkeen pois, enkä edes tykkää jouluruuista, enkä suostutteluista huolimatta aio vetää perseitä ja lähennellä pomoja ja harrastaa seksiä vessassa.
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
silsis

Re: PerseetOlallePerjantai

Viesti Kirjoittaja silsis »

On mieltä ylentävää jäädä ylitöihin, kun kolleegaa ei aikoinaan työ kiinnostanut. Paikkokeikka, sano.
Dumari

Re: PerseetOlallePerjantai

Viesti Kirjoittaja Dumari »

Lolita kirjoitti:En kyllä ymmärrä, miks halusin noihin edes ilmoittautua, kun aion lähteä heti ruuan jälkeen pois, enkä edes tykkää jouluruuista, enkä suostutteluista huolimatta aio vetää perseitä ja lähennellä pomoja ja harrastaa seksiä vessassa.
Aika kuivalta kuulostaa! :lol:
Sheetlord

Re: PerseetOlallePerjantai

Viesti Kirjoittaja Sheetlord »

Ihan persantai!

Huomenna vietämmä venäläistä illanistujaista blinien ja vodkan merkeissä... hiphei ja keskimääräistä huonompaan kuntoon :D
Enttu

Re: PerseetOlallePerjantai

Viesti Kirjoittaja Enttu »

onnea nowalle :h: ja kaikille ohjeeksi koittakaa selvitä hengissä trickshottiin 2.12.18.00,eli ei rymytä liikaa tänä vkonloppuna :lol:
Dumari

Re: PerseetOlallePerjantai

Viesti Kirjoittaja Dumari »

Dodi, eli meikä livistää! Viikonloput ja sitä rataa.

Novskulle onnee :D
nokkaelain

Re: PerseetOlallePerjantai

Viesti Kirjoittaja nokkaelain »

CandyMan kirjoitti:Ahdistus minimus. Tuolla ne tuntuvat laittavan pikkujouluja pydeen. Jos käväisisin juomassa drinkkiliput ja syömässä, sitten kotio. Ei täällä mitään naisia ole, ainakaan kauniita. Yksityisellä kun on, ei joudu edes maksamaan tuosta "ilosta". Kunnallisella työskentelevä kaveri kertoi jotta heillä se maksoi jopa 15€, ja tarjonta oli surkea.

Vaikuttaa köyhimmiltä työpaikan pikkujouluilta missä olen ollut, ehkä senkin takia koska järjestetään työpaikan tiloissa... :roll:
Joop, enpä usko täälläkään menon hurjaksi yltyvän; työpaikan tiloissa tänään klo 16-19. Jotain ikkunakynttelikköjä joku tuolla asetteli. Ilmaista sentään on valtion hommissakin ja joku ruokajuoma jopa tarjolla.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18754
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: PerseetOlallePerjantai

Viesti Kirjoittaja Niba »

Vaola kirjoitti: että pääsen yöksi poikaystävälle (meinasin kirjoittaa pikaystävälle...) :D
Onneks sulla on täällä niitä pidempiaikeisia ystäviä?

No niin, ollu joskus työpaikka pikkujouluja viimeks oli ihan hyvä oma yhtyä ja vahtimestarien nuoret pitkösööriset tyttöystävät oli jalkaa heiluttaas lavalla. Enpä oo ollukaan niin känässä työpajalla.
Seuraavat on 2 kanassa heiskasen siivittämänä, vois lähennellä pomoa, se kun just irtianoi ittensä(juu nainen se on kuiteskin, rakkaat kity-homot)


Ja ninnille onnea matkaan, jos kuulolla vielä. laiva muistaakseni lähti 17.
Viimeksi muokannut Niba, 24.11.2006 14:52. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
Pyyhin Netikettiin..
feliformia

Re: PerseetOlallePerjantai

Viesti Kirjoittaja feliformia »

ninnithequeen kirjoitti: Minkä nimisiä ne on alunperin ollu, tiedätkö?
En tiedä, eikä mua oikeastaan kiinnostakaan. Uudet nimet ne joka tapauksessa saisivat muodonmuutoksensa jälkeen. Mustanpuhuville goottiponeille kun ei sovi nimeksi "Princess Sunshine" tms. :wink:
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18754
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: PerseetOlallePerjantai

Viesti Kirjoittaja Niba »

Ja nowiscumille onnea, jos tarvii sitä, ittestään toimeentuleva naarasleijona.
Pyyhin Netikettiin..
Avatar
cardic
Kitisijä
Viestit: 1086
Liittynyt: 15.08.2005 8:54
Paikkakunta: unscandiclandic

Re: PerseetOlallePerjantai

Viesti Kirjoittaja cardic »

huomenna pikkujoulut, en ajatellu laittaa pikkareita saatika korkkareita, en myoskaan verkkareita tai purkkareita
'viinista tulee sekoboltsiks' -lapsi 7v
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23472
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: PerseetOlallePerjantai

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Tämän vuoden ainoiksi pikkujouluiksi näyttää jäävän ne meikäläisen yksityiset.

Otin yliannostuksen kofeiini ja nyt ketuttaa, mutta kai se tästä lähtee. Tänään juon pullollisen olutta oli mikä oli ja huomista murehdin vasta huomenna.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
mustaenkeli
Kitisijä
Viestit: 2884
Liittynyt: 09.09.2005 12:08
Paikkakunta: Hell-sinki
Viesti:

Re: PerseetOlallePerjantai

Viesti Kirjoittaja mustaenkeli »

Hitto, miten toi kello on jo noin paljon?
Ja mä ku aattelin herääväni ajoissa siivoomaan ja ruokaa laittaan...

Haluan uuden työpaikan. Pitänee varmaan tehä asialle jotain.
Vahinko etteivät äiditkin saa lähteä milloin heitä huvittaa ja ruveta nukkumaan ulkosalla. Varsinkin äidit sitä toisinaan tarvitsisivat.
-muumimamma
feliformia

Re: PerseetOlallePerjantai

Viesti Kirjoittaja feliformia »

Sain juuri kuulla suunnilleen vuoden parhaan uutisen. Mulle tarjottiin hurjaa toimenkuvan ja tittelin muutosta, lisäkoulutusta firman piikkiin, omaa huonetta poissa mun soon-to-be-ex-lähimmän esimiehen lähistöltä ja ennenkaikkea irtipääsyä viimeisimmistäkin asiakaspalveluun liittyvistä duuneista, kun mä olen kuulemma niin valtavan hyvä :o
CandyMan

Re: PerseetOlallePerjantai

Viesti Kirjoittaja CandyMan »

feliformia kirjoitti:Sain juuri kuulla suunnilleen vuoden parhaan uutisen. Mulle tarjottiin hurjaa toimenkuvan ja tittelin muutosta, lisäkoulutusta firman piikkiin, omaa huonetta poissa mun soon-to-be-ex-lähimmän esimiehen lähistöltä ja ennenkaikkea irtipääsyä viimeisimmistäkin asiakaspalveluun liittyvistä duuneista, kun mä olen kuulemma niin valtavan hyvä :o
Onneksi olkoon, mutta eivät palkasta maininneet mitään? :? Arvasin että siinä oli koira haudattuna...

Täällä ovat pikkujoulukemut alkaneet. Onpas "kova" "meno", viitsiskö mennä takaisin?

Ai niin mitä mä oikein sekoilin jostain ihme drinkkilipuista? Ikäänkuin sellaisia käytettäisiin työpaikalla järjestettävissä pikkujouluissa? :doh:
feliformia

Re: PerseetOlallePerjantai

Viesti Kirjoittaja feliformia »

CandyMan kirjoitti: Onneksi olkoon, mutta eivät palkasta maininneet mitään? :? Arvasin että siinä oli koira haudattuna...
Ei vielä keskusteltu, mutta tää nyt olikin vasta alustavaa keskustelua. Kysyttiin, kiinnostaako mua. Kyllä mie vielä senkin otan puheeksi :)
selika

Re: PerseetOlallePerjantai

Viesti Kirjoittaja selika »

-deleted-
Viimeksi muokannut selika, 10.02.2007 15:13. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Vastaa Viestiin