SUNNUNTAI

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
ninnithequeen

Re: SUNNUNTAI

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Elppis kirjoitti:Tosin toi nyt ei ole syy suuttua, jos toinen ikävöi humalapäissään.
Mun mies ei ikävöi ees humalapäissään. Tulee se kyl aina kotiin.
Pitäiskö mun huolestua?
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: SUNNUNTAI

Viesti Kirjoittaja Elppis »

ninnithequeen kirjoitti:
Elppis kirjoitti:Tosin toi nyt ei ole syy suuttua, jos toinen ikävöi humalapäissään.
Mun mies ei ikävöi ees humalapäissään. Tulee se kyl aina kotiin.
Pitäiskö mun huolestua?
Ei, sun mies vaan osaa ottaa kunnolla, kato "taju vex". Mun mies dokaa just sen verran, että jokaiselle tutulle pitää soittaa.
The great club outshines the individual, always and forever.
ninnithequeen

Re: SUNNUNTAI

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Elppis kirjoitti:Ei, sun mies vaan osaa ottaa kunnolla, kato "taju vex". Mun mies dokaa just sen verran, että jokaiselle tutulle pitää soittaa.
Mul on toi vähän sama. Kaikille pitää aina soittaa. Idioottiämmä.
Bliss

Re: SUNNUNTAI

Viesti Kirjoittaja Bliss »

Elppis kirjoitti:Kännykkääkään ei voinut laittaa täysin äänettömälle, koska muuten ei herätyskello olisi soinut
Kyllä mun kännykän herätyskello metelöi ihan täydellä voimakkuudella, vaikka puhelin on aina äänettömällä :)
Avatar
RolloTomasi
Kitisijä
Viestit: 2360
Liittynyt: 06.09.2006 7:50
Paikkakunta: Maa

Re: SUNNUNTAI

Viesti Kirjoittaja RolloTomasi »

Bliss kirjoitti:
Elppis kirjoitti:Kännykkääkään ei voinut laittaa täysin äänettömälle, koska muuten ei herätyskello olisi soinut
Kyllä mun kännykän herätyskello metelöi ihan täydellä voimakkuudella, vaikka puhelin on aina äänettömällä :)
Sulla on eri malli?
Since I cannot prove a lover, to entertain these fair well-spoken days, I am determined to prove a villain and hate the idle pleasures of these days.
Dumari

Re: SUNNUNTAI

Viesti Kirjoittaja Dumari »

Bliss kirjoitti:
Elppis kirjoitti:Kännykkääkään ei voinut laittaa täysin äänettömälle, koska muuten ei herätyskello olisi soinut
Kyllä mun kännykän herätyskello metelöi ihan täydellä voimakkuudella, vaikka puhelin on aina äänettömällä :)
Mä en edes tiedä metelöikö se äänettömällä, kun ajastan sen äänettömyyden loppumaan ennen herätystä.
ninnithequeen

Re: SUNNUNTAI

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

RolloTomasi kirjoitti:
Bliss kirjoitti:
Elppis kirjoitti:Kännykkääkään ei voinut laittaa täysin äänettömälle, koska muuten ei herätyskello olisi soinut
Kyllä mun kännykän herätyskello metelöi ihan täydellä voimakkuudella, vaikka puhelin on aina äänettömällä :)
Sulla on eri malli?
Ei muuten toimi munkaan kännykässä herätyskello, jos puhelin on äänettömällä. On kiva herätä klo 2 yöllä kännisten asiakkaitten soittoon: tuukshä huomen thöihin? :doh:
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: SUNNUNTAI

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Bliss kirjoitti:
Elppis kirjoitti:Kännykkääkään ei voinut laittaa täysin äänettömälle, koska muuten ei herätyskello olisi soinut
Kyllä mun kännykän herätyskello metelöi ihan täydellä voimakkuudella, vaikka puhelin on aina äänettömällä :)
Jos jätän värinän, niin hälytys soi. Jos taas laitan kokonaan äänettömälle, ei hälytystä kuulu. Eilen illallakin piti ottaa 20 min torkut, menikin 1h30min ja heräsin klo 21.20, hälytys vilkkui vaan... :?

(Ja mallina nokian 6060)
The great club outshines the individual, always and forever.
Avatar
RolloTomasi
Kitisijä
Viestit: 2360
Liittynyt: 06.09.2006 7:50
Paikkakunta: Maa

Re: SUNNUNTAI

Viesti Kirjoittaja RolloTomasi »

ninnithequeen kirjoitti: Ei muuten toimi munkaan kännykässä herätyskello, jos puhelin on äänettömällä. On kiva herätä klo 2 yöllä kännisten asiakkaitten soittoon: tuukshä huomen thöihin? :doh:
Voi kun ihanaa! Joku kaipaa sinua!
Since I cannot prove a lover, to entertain these fair well-spoken days, I am determined to prove a villain and hate the idle pleasures of these days.
ninnithequeen

Re: SUNNUNTAI

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

RolloTomasi kirjoitti:
ninnithequeen kirjoitti: Ei muuten toimi munkaan kännykässä herätyskello, jos puhelin on äänettömällä. On kiva herätä klo 2 yöllä kännisten asiakkaitten soittoon: tuukshä huomen thöihin? :doh:
Voi kun ihanaa! Joku kaipaa sinua!
Joo. Tosi ihanaa.
Avatar
RolloTomasi
Kitisijä
Viestit: 2360
Liittynyt: 06.09.2006 7:50
Paikkakunta: Maa

Re: SUNNUNTAI

Viesti Kirjoittaja RolloTomasi »

ninnithequeen kirjoitti:
RolloTomasi kirjoitti:
ninnithequeen kirjoitti: Ei muuten toimi munkaan kännykässä herätyskello, jos puhelin on äänettömällä. On kiva herätä klo 2 yöllä kännisten asiakkaitten soittoon: tuukshä huomen thöihin? :doh:
Voi kun ihanaa! Joku kaipaa sinua!
Joo. Tosi ihanaa.
Kuullostat hieman myrtsiltä....
Since I cannot prove a lover, to entertain these fair well-spoken days, I am determined to prove a villain and hate the idle pleasures of these days.
Bliss

Re: SUNNUNTAI

Viesti Kirjoittaja Bliss »

Elppis kirjoitti: (Ja mallina nokian 6060)
Nokia 6020.
Jokaisessa on toiminut samalla tavalla. Oonko mä niin hyvä viritttämään puhelimia,vai onkohan jokaisessa ollut jotain "vikaa"... :D
Bliss

Re: SUNNUNTAI

Viesti Kirjoittaja Bliss »

ninnithequeen kirjoitti:Ei muuten toimi munkaan kännykässä herätyskello, jos puhelin on äänettömällä.
Ninni, sun puhelin kuuluu museoon kohta :wink: :D
Avatar
mustaenkeli
Kitisijä
Viestit: 2884
Liittynyt: 09.09.2005 12:08
Paikkakunta: Hell-sinki
Viesti:

Re: SUNNUNTAI

Viesti Kirjoittaja mustaenkeli »

Kolmen vartin lenkki takana ja pitkästä aikaa oikeasti NÄLKÄ! ehanaa...
Lautasellinen pinaattilettuja tekee ihmeitä.
Ja sai olla vika kerta aikakausiin, ku piän tota hunsvonttia vapaana...
Vahinko etteivät äiditkin saa lähteä milloin heitä huvittaa ja ruveta nukkumaan ulkosalla. Varsinkin äidit sitä toisinaan tarvitsisivat.
-muumimamma
Avatar
RolloTomasi
Kitisijä
Viestit: 2360
Liittynyt: 06.09.2006 7:50
Paikkakunta: Maa

Re: SUNNUNTAI

Viesti Kirjoittaja RolloTomasi »

Oletteko koskaan imuroineet omia säärikarvojanne?

Tuli vaan siitä mieleen, että naisella sellaiset pienet karvat käsivarsissa on aika sexyt...
Since I cannot prove a lover, to entertain these fair well-spoken days, I am determined to prove a villain and hate the idle pleasures of these days.
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: SUNNUNTAI

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Kuollaan kohta nälkään!

Kumpikaan meistä ei tajunnut ottaa kun kämäsen nuudelipussin töihin (syöty jo klo 11), ja nyt olis kauhea nälkä. Ainoa maksuväline on electron, eikä kukaan lähellä oleva pitsalähetti ota sitä vastaan :(
The great club outshines the individual, always and forever.
Avatar
RolloTomasi
Kitisijä
Viestit: 2360
Liittynyt: 06.09.2006 7:50
Paikkakunta: Maa

Re: SUNNUNTAI

Viesti Kirjoittaja RolloTomasi »

Elppis kirjoitti:Kuollaan kohta nälkään!

Kumpikaan meistä ei tajunnut ottaa kun kämäsen nuudelipussin töihin (syöty jo klo 11), ja nyt olis kauhea nälkä. Ainoa maksuväline on electron, eikä kukaan lähellä oleva pitsalähetti ota sitä vastaan :(
Ootteko te missä? Jos joku kitinäläinen lähtisi tuomaan teille safkaa...
Since I cannot prove a lover, to entertain these fair well-spoken days, I am determined to prove a villain and hate the idle pleasures of these days.
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: SUNNUNTAI

Viesti Kirjoittaja Elppis »

RolloTomasi kirjoitti: Ootteko te missä? Jos joku kitinäläinen lähtisi tuomaan teille safkaa...
Hyvä vitsi :D


(Viikissä!)
The great club outshines the individual, always and forever.
ninnithequeen

Re: SUNNUNTAI

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Bliss kirjoitti:
ninnithequeen kirjoitti:Ei muuten toimi munkaan kännykässä herätyskello, jos puhelin on äänettömällä.
Ninni, sun puhelin kuuluu museoon kohta :wink: :D
Mie muistelen että sä olet nähnyt ton mun ukon kännykän. Se on "hippasen" vanhempi.

Niin ja oks kukaan koittanu kakkosta? (pakollinen inside)
Bliss

Re: SUNNUNTAI

Viesti Kirjoittaja Bliss »

ninnithequeen kirjoitti: Mie muistelen että sä olet nähnyt ton mun ukon kännykän. Se on "hippasen" vanhempi.
Ai niin se oli se veivillä toimiva luuri... :roll:

Ja repesin taas kerran sille kakkoselle... :lol:
ninnithequeen

Re: SUNNUNTAI

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Bliss kirjoitti:Ja repesin taas kerran sille kakkoselle... :lol:
Thats why I'm here :mrgreen:
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: SUNNUNTAI

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Hitsit! Lennot + majoitus 4 yötä á Liverpool = 183€ / hlö.

Pojat kuulosti onnellisilta, vähän liiankin onnellisilta ;)

Laitoin mailin, ja sain ko. majoituspaikasta alta 10 min tarjouksen ja vaihtoehtovastauksen - aika hyvää serviseä sanoisin minä!
The great club outshines the individual, always and forever.
Avatar
irmelianneli
Kitisijä
Viestit: 3375
Liittynyt: 14.08.2005 19:34

Re: SUNNUNTAI

Viesti Kirjoittaja irmelianneli »

Onhan tämä oikea hetki nauttia aamupuuroa ja kahvia? Tein tuossa kyllä jo broileripastankin valmiiksi. On tämä darrailu rattoisaa. Eiliset pakkelitki vielä naamassa näköjään. Tuli oltua aika kovissa eilen. Hevimestassa taas jytisi. Onneks ei oo huomenna aikaista herätystä.
safi

Re: SUNNUNTAI

Viesti Kirjoittaja safi »

Allekirjoittanut on ihan vittuuntunut Fortumin "joululahjasta" eli ilmoituksesta korottaa taas kerran hintojaan, vaikka pulju tekee sellaista tulosta, että oksat pois. Ei auta muuta, kuin äänestään jaloillaan ja vaihtaa toimittajaa. Säästö ei tosin ole tämän hetkisen kilpailutuksen tuloksena suuren suuri, mutta on se 60e/v parempi, kun ei mitään. Harmi, että siirtomaksut joudun kuitenkin edelleen maksamaan Fortumille.

Tässä muuten vinksua koiravanhuksen omistajille, joiden koiruus kärsii nivelrikosta. Olen nyt kerran viikossa neljän viikon ajan piikittänyt pahasti toista etujalkaansa ontuvaa koiraani ELL:ltä saatavalla Cartrophen nimisellä aineella, jonka tarkoituksena on lisätä nivelnesteiden määrää. Suosittelen lämpimästi, sillä nyt tuo 12-v hurtta on kuin uuden elämän saanut ja painelee menemään häntä suorana ilman ontumista.
ninnithequeen

Re: SUNNUNTAI

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

safi kirjoitti:Tässä muuten vinksua koiravanhuksen omistajille, joiden koiruus kärsii nivelrikosta. Olen nyt kerran viikossa neljän viikon ajan piikittänyt pahasti toista etujalkaansa ontuvaa koiraani ELL:ltä saatavalla Cartrophen nimisellä aineella, jonka tarkoituksena on lisätä nivelnesteiden määrää. Suosittelen lämpimästi, sillä nyt tuo 12-v hurtta on kuin uuden elämän saanut ja painelee menemään häntä suorana ilman ontumista.
Toimiiko toi sama hevoselle?
Vastaa Viestiin