Johan sulle kerrottiin. Dr. Ida tekee salaista tutkimusta apinoilla - heitä niille provo ja katso kiipeekö ne puuhun vai alkavatko viskoa ulosteilla.Rautavittu kirjoitti:Hei, me ollaan vihdoin saatu oma Dr. Phill!!!
Kity nimittäin kärsii identiteettikriisitä, niin on ihan hirveen kiva hei, et joku viittii kertoo, et millasii ollaa. Hei puzznuzz, jooko?
Kityilyn syvin olemus ja tulemus
Re: Kityilyn syvin olemus ja tulemus
Intuitio sanoo että vanha tuttumme Superiorhan/Jason se tässä provoilee ihastuttavasti..Lucky Luciano kirjoitti:..
Valitettava konkluusio on, etten tarkemmin ajatellen oikein taida kehdata kirjoittaa tänne enää itsekään. Mutta naapurille voin toki mainostaa.
Jason, you are busted.. again.
Hei muuten, on tosi ilkeetä haukkua mua noin moniulotteisen kryptisillä insulteilla. Haukkua nyt vielä miehiinsekaantujaksikin sivulauseessa.Lucky Luciano kirjoitti:4) Mielipiteisiinsä suurella vakavamielisyydellä suhtautuva tosikko (sekä voimakkaita tahattomia sisäänhengitysrefleksejä aiheuttava miehensä).
Mut oli se noin muuten kyllä aika ihana postaus!
-
- Kitinän uhri
siis hei mähän oon tosi harvoin teennäinen!Lucky Luciano kirjoitti: 2) Räväkkyyteen väkisin pyrkivä, harmikseen tytöksi syntynyt teennäinen käytöstapafundamentalisti.
3) Ihan fiksu, maailmaa asiantuntevasti omasta näkökulmastaan havannoiva sovinistielostelija.
ja toisekseen toi kolmonenki kuvaa mua, oisithan sä voinu laittaa ne samantien yhteen...
ja mitä tarkottaa käytöstapafundamentalisti?
Ulkona paistaa aurinko,
mutta sisällä sataa.
mutta sisällä sataa.
No se on kyllä tosiaan semmonen tosikko, mutta siis tarkoitathan nyt loppuosalla sitä, että saan ihastuttavalla olemuksellani ja luontaisella karismallani jopa sinunkin hengityksesi huomaamatta kiihtymään?Lucky Luciano kirjoitti: Mielipiteisiinsä suurella vakavamielisyydellä suhtautuva tosikko (sekä voimakkaita tahattomia sisäänhengitysrefleksejä aiheuttava miehensä).
-
- Elämätön Kitisijä
Luulin kirjoittaneeni huonon provon.Rautavittu kirjoitti:Hei, me ollaan vihdoin saatu oma Dr. Phill!!!
Kity nimittäin kärsii identiteettikriisitä, niin on ihan hirveen kiva hei, et joku viittii kertoo, et millasii ollaa. Hei puzznuzz, jooko?
Tykkään susta. Salaa. Ollaanhan kavereita, ollaanhan?bedlam kirjoitti:Tarkoitathan nyt sitä, että saan ihastuttavalla olemuksellani ja luontaisella karismallani jopa sinunkin hengityksesi huomaamatta kiihtymään?
"A conscience is like a boat or a car. If you feel you need one, rent it." -J.R. Ewing
Shhh...!!Lucky Luciano kirjoitti: Tykkään susta. Salaa. Ollaanhan kavereita, ollaanhan?
Anna pilluu!HellBell kirjoitti:Vastustan!SnapaHead kirjoitti:No nyt en taas elukka tajunnut mitään tuosta.HellBell kirjoitti: Vapaus kukille!
Mä tunnen pari palstalaista jotka haluais nussia sua. Tiedätkö,
pistää sua ku maksalaatikkoa. Enpäs kerro ketkä. Toinen on melkein keski-ikäinen ja toinen ninja.
Tarkoitat maksalaatikkoa. Ei mulla ole sitä.Yönmustaritari kirjoitti:Anna pilluu!HellBell kirjoitti:Vastustan!SnapaHead kirjoitti:
No nyt en taas elukka tajunnut mitään tuosta.
Mä tunnen pari palstalaista jotka haluais nussia sua. Tiedätkö,
pistää sua ku maksalaatikkoa. Enpäs kerro ketkä. Toinen on melkein keski-ikäinen ja toinen ninja.
Mun täti käy lukemassa tätä(kin).
Ei uskalla vissiin kirjoittaa, enkä tiedä onko rekkautunut, mutta myönsi täälläkin jo käyneensä. Lasketaanko se?
Ei uskalla vissiin kirjoittaa, enkä tiedä onko rekkautunut, mutta myönsi täälläkin jo käyneensä. Lasketaanko se?
Kuin maksalaatikkoa. Ei maksalaatikkoa vaan kuin maksalaatikkoa. Eikä siinä vaikka se foliorasia olisikin syvyydeltään vähintäänkin riittävä.HellBell kirjoitti:Tarkoitat maksalaatikkoa. Ei mulla ole sitä.Yönmustaritari kirjoitti:Anna pilluu!HellBell kirjoitti: Vastustan!
Eikös penisrengasta pidetä jonkinlaisena syvyysrajoittimena?
Ei kun koruna ihan vain, vähän kuin korvarenkaita ja muita sellaisia hömpötyksiä.Yönmustaritari kirjoitti:Kuin maksalaatikkoa. Ei maksalaatikkoa vaan kuin maksalaatikkoa. Eikä siinä vaikka se foliorasia olisikin syvyydeltään vähintäänkin riittävä.HellBell kirjoitti: Tarkoitat maksalaatikkoa. Ei mulla ole sitä.
Eikös penisrengasta pidetä jonkinlaisena syvyysrajoittimena?
Ainakin heti tulee mieleen toverimme ak aka Aaltokuvio.alja kirjoitti:rekrytointia on tapahtunut puistossa aika lailla, en tiedä moniko sieltä sitten tuli oikeesti tänne asumaan.
-
- Kitisijä
Ei se uskalluksesta ole kiinni, vaan kun jutut menee välillä jokseenkin mauttomiksi, eikä sovi tämmöselle vanhalle, kulahtaneelle, mutta erittäin fiksulle ihmiselleninnithequeen kirjoitti:Mun täti käy lukemassa tätä(kin).
kaikkimulleheti
Hohoo, uskaltihan seTätsy kirjoitti:Ei se uskalluksesta ole kiinni, vaan kun jutut menee välillä jokseenkin mauttomiksi, eikä sovi tämmöselle vanhalle, kulahtaneelle, mutta erittäin fiksulle ihmiselleninnithequeen kirjoitti:Mun täti käy lukemassa tätä(kin).