MIKÄ ON SUHTAUTUMISESI SEKSIKUMPPANIESI MÄÄRÄÄN?

Eroottiset systeemit, kuten dildopyllyheterous

Kuinka monta seksikumppania sinulla on ollut?

Äänestys päättyi 26.09.2005 19:03

0-5
14
22%
5-10
13
20%
10-20
18
28%
20-30
3
5%
30-50
9
14%
50-100
5
8%
yli 100
3
5%
 
Ääniä yhteensä: 65

Sannu

MIKÄ ON SUHTAUTUMISESI SEKSIKUMPPANIESI MÄÄRÄÄN?

Viesti Kirjoittaja Sannu »

Näin turvaseksin aikakaudella kyselen, tuleeko ahdistus ja tykytystä kun ajattelet lukuisia panojasi vai oletko sinut tämän asian kanssa. Kuinka monta partneria menneisyydestäsi löytyy? Onko tullut mukana tauteja tms.?
Avatar
Mylwin
Kitisijä
Viestit: 4593
Liittynyt: 16.08.2005 15:25
Paikkakunta: Kouvostoliitto

Re: MIKÄ ON SUHTAUTUMISESI SEKSIKUMPPANIESI MÄÄRÄÄN?

Viesti Kirjoittaja Mylwin »

Suhtaudun hyvin. Ei ole koskaan ollut kynnys laskea (housuun) paremman puoliskon läsnäollessa. (mikäli asiasta nyt yleensä ollaan kiinnostuneita - yleensä ei olla)
Ja joo, en pidä mitenkään tarpeellisena ilmoittaa/kysellä/olla aidosti kiinnostunut asiasta, vaikka se ei varsinaisesti haittaakaan.

Oikeasti odotan papin aamenta, kunhan huijaan ihmisiä kuvittelemaan että olisin saanut joskus jotain muutakin kuin turpaan.

Edit: Ai niin, ja ei tauteja. Paitsi flunssan sain.
Viimeksi muokannut Mylwin, 21.09.2005 19:08. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
Kävin katsomassa Mylwinin kuvaa, ja näyttää kyllä just siltä ettei sillä ole yhtään ystävää.
- Ann 2005
PerttiMakimaa

Re: MIKÄ ON SUHTAUTUMISESI SEKSIKUMPPANIESI MÄÄRÄÄN?

Viesti Kirjoittaja PerttiMakimaa »

Sannu kirjoitti:...tuleeko ahdistus ja tykytystä kun ajattelet lukuisia panojasi vai oletko sinut tämän asian kanssa. Kuinka monta partneria menneisyydestäsi löytyy? Onko tullut mukana tauteja tms.?
Tämän palstan porukan tuntien harmittaa jo nyt, että ei ole mikropopcorneja.

Milloin minä opin?

On-topicciin: En kadu mitään.
HellBell

Re: MIKÄ ON SUHTAUTUMISESI SEKSIKUMPPANIESI MÄÄRÄÄN?

Viesti Kirjoittaja HellBell »

Sannu kirjoitti:.. vai oletko sinut tämän asian kanssa?
Olen sinut tämän asian kanssa, jei!

Jälkikäteen tarkennettua: en ota tuolla ylläolevalla heitolla mitenkään kantaa siihen, millainen seks.historia minulla on ollut.
Voin sen sijaan nyt ottaakin.. Ei siinä ole paljoa mainitsemista. Totuus on karu..
Viimeksi muokannut HellBell, 21.09.2005 21:17. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
ninnithequeen

Re: MIKÄ ON SUHTAUTUMISESI SEKSIKUMPPANIESI MÄÄRÄÄN?

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Osaa kadun, osaa en. Ihan liikaa kuitenkin :oops: Nuoruudessa sitä tuli todellakin huideltua aikast lailla. Ihme kyllä tauteja ei tarttunut matkaan.
Lapsi toki on, mutta luonnollisesti oman miehen kanssa eikä mikään vahinkokaan.
Avatar
Ann
Kitisijä
Viestit: 3969
Liittynyt: 16.08.2005 15:32
Paikkakunta: The Dark Realm of The Outworld

Re: MIKÄ ON SUHTAUTUMISESI SEKSIKUMPPANIESI MÄÄRÄÄN?

Viesti Kirjoittaja Ann »

Ei pitäisi tulla ahdistusta ja tykytystä, jos käyttää kortonkia ja käy säännöllisin väliajoin testeissä. Eikä sekään tietenkään pahaa tekisi, mikäli pidättäytyisi tuntemattomien nusuttelemisessa selvinpäin..

..ja tämähän tietenkin oli omasta elämästäni.
Rotan aivot valtasivat pääni.
Avatar
BrianW
Kitisijä
Viestit: 1279
Liittynyt: 14.08.2005 18:50
Paikkakunta: Suomen Ritchmond
Viesti:

Re: MIKÄ ON SUHTAUTUMISESI SEKSIKUMPPANIESI MÄÄRÄÄN?

Viesti Kirjoittaja BrianW »

Olen ihan tyytyväinen. Mitään tauteja eikä ongelmia ole koskaan ollut. Olen sentään viettänyt aikoinani varsin vauhdikasta elämää mutta aina fiksujen ja huolehtivien ihmisten kanssa.

Tässä kyselyssä kuitenkin pitääsisi jotenkin suhteuttaa määrä ikään. On eri asia jos 18- vuotiaalla on ollut 30 kumppania kuin 40-vuotiaalla.

Olen ennenkin todennut, että arvostan kokemusta tässäkin asiassa jos se ei muodosta painolastiksi ko henkilölle itselleen. Useinhan on esitetty näkemys, että miehet etsivät kokemaytonta kumppania koska ovat epävarmoja omista kyvyistään ja taidoistaan. Tai sitten vaan ovat niin yleisten ja kaveriporukan uskomusten vallassa, että omaksuvat samat asenteet pystymättä omaperäiseen ajatteluun.
When the going gets weird, the weird turn pro.

Dr. Hunter S. Thompson
Sannu

Re: MIKÄ ON SUHTAUTUMISESI SEKSIKUMPPANIESI MÄÄRÄÄN?

Viesti Kirjoittaja Sannu »

Olet oikeassa, mä vaan olen aikamoinen pääsiäiskäsi enkä osannut laittaa montaa vaihtoehtoa, eli ensin oma ikä ja sitten kumppanit....olen pah.
Avatar
BrianW
Kitisijä
Viestit: 1279
Liittynyt: 14.08.2005 18:50
Paikkakunta: Suomen Ritchmond
Viesti:

Re: MIKÄ ON SUHTAUTUMISESI SEKSIKUMPPANIESI MÄÄRÄÄN?

Viesti Kirjoittaja BrianW »

Sannu kirjoitti:Olet oikeassa, mä vaan olen aikamoinen pääsiäiskäsi enkä osannut laittaa montaa vaihtoehtoa, eli ensin oma ikä ja sitten kumppanit....olen pah.
No joo, se vaatisikin aikamoisen kyselyvirittelyn.

Oikeastaan mielenkiintoisempaa on ihmisten asenteet kuin luvut,
mutta jonkinlainen tieto vastaajan aktiivikaudesta olisi kyllä mielenkiintoista tietää.
When the going gets weird, the weird turn pro.

Dr. Hunter S. Thompson
Filovirus

Re: MIKÄ ON SUHTAUTUMISESI SEKSIKUMPPANIESI MÄÄRÄÄN?

Viesti Kirjoittaja Filovirus »

Sujut olen kumppanimääräni kanssa, jos aviomieheni haluaa määrästä ja kokemuksistani puhua se ei ole ongelma, eikä toisinpäinkään. Kokemukseni otan positiivisina tapahtumina, samoin kumppanini kokemukset. Niistä huonommistakin saattaa aina jotain oppia.

Mielestäni kumppaneiden määrä ei kuitenkaan kokonaisvaltaisella tasolla kerro ihmisen kokeneisuudesta, jos BrianW postauksen oikein nyt luin.
Uskon että esim. 20 yhden kerran kiksauttanut henkilö ei automaattisesti ole kokeneempi kuin 1 vuosia kiksautellut henkilö, riippuen toki kysytäänkö kumppanikokeneisuutta vaiko seksuaalista kokeneisuutta.

Minä en kuitenkaan arvota ihmistä seksikumppaneiden määrän avulla.
Avatar
BrianW
Kitisijä
Viestit: 1279
Liittynyt: 14.08.2005 18:50
Paikkakunta: Suomen Ritchmond
Viesti:

Re: MIKÄ ON SUHTAUTUMISESI SEKSIKUMPPANIESI MÄÄRÄÄN?

Viesti Kirjoittaja BrianW »

Filovirus kirjoitti:Sujut olen kumppanimääräni kanssa, jos aviomieheni haluaa määrästä ja kokemuksistani puhua se ei ole ongelma, eikä toisinpäinkään. Kokemukseni otan positiivisina tapahtumina, samoin kumppanini kokemukset. Niistä huonommistakin saattaa aina jotain oppia.

Mielestäni kumppaneiden määrä ei kuitenkaan kokonaisvaltaisella tasolla kerro ihmisen kokeneisuudesta, jos BrianW postauksen oikein nyt luin.
Uskon että esim. 20 yhden kerran kiksauttanut henkilö ei automaattisesti ole kokeneempi kuin 1 vuosia kiksautellut henkilö, riippuen toki kysytäänkö kumppanikokeneisuutta vaiko seksuaalista kokeneisuutta.

Minä en kuitenkaan arvota ihmistä seksikumppaneiden määrän avulla.
Olet oikeassa. Tarkoitin yleensä kokemusta, en suinkaan jatkuvaa vaihtelua. Mahtaako edes hirmu määrästä yhdenyönsuhteita mitään kokemusta (ainakaan hyvää) saada. Eiköhän ne aika usein ole kännistä örveltämistä. Arvostan hyvää pysyvää ja intohimoista parisuhdetta.
When the going gets weird, the weird turn pro.

Dr. Hunter S. Thompson
Geetzu

Re: MIKÄ ON SUHTAUTUMISESI SEKSIKUMPPANIESI MÄÄRÄÄN?

Viesti Kirjoittaja Geetzu »

Sannu kirjoitti:...naisen pitäisi olla vaikeasti tavoiteltava eikä antaa pimppaa ventovieraalle. Kai siihen morkkikseen liittyy se fiilis dokailusta yms. harva kai on ylpeä seksikumppanien suuresta määrästä.
Ja sitten on meitä, jotka eivät kertakaikkiaan (enää ainakaan) häpeile. Joku saattaa olla enemmän kuin tyytyväinen itseensä pyörittyään ja hyörittyään ympäriinsä, kokeilleensa ja kokeneensa silloin kiinnostavilta tuntuneita juttuja ja ihmisiä. Ei ole mitään ongelmaa keskustella menneistä kumppanin (oikeastaan kenenkään) kanssa. Ja olen tyytyväinen kun miehellä samanlainen historia.

En silti toitota tietynlaisessa porukassa ja ilmapiirissä mitään määriä. Muutenkin puhun seksistä melko vähän irl muille kuin miehelleni ja parille poikakamulle. On jännä juttu miten ei halua leimautua lutkaksi, vaikka itse olisikin täysin sinut sekstailujensa kanssa.
Avatar
Gattaca
Kitisijä
Viestit: 4424
Liittynyt: 16.08.2005 16:12

Re: MIKÄ ON SUHTAUTUMISESI SEKSIKUMPPANIESI MÄÄRÄÄN?

Viesti Kirjoittaja Gattaca »

1,5.. no.. 0.5 laskettavia.

Järkyttävää nykyajan arvojen nurinkurisuutta, että Cityssä muutamakin mies sanoi, ettei halua seurustella naisen kanssa, jolla on ollut "vain" kolme seksikumppania. HALOOO!!

Eikös sitä rakastuta siihen IHMISEEN? Rakastumiseen liittynee molemminpuolinen seksuaalinen vetovoima? Ja se motivoinee kokemattomankin harjoittelemaan?

Eikä niin, että "minä rakastaisin sinua, mutta en voi kun et valmiiksi osaa ratsastaa selkä minuunpäin".

Itselläni taas.. enemmän kuin seksikumppanimäärä, minua haittaisi naisessa ns "vakavampi" sarjasuhteilu. Kumminkin rakastuisin tosissani, ja kuitenkin tietäisin että jos olen naisen kumppani numero 7, hyvin pian minut korvaa numero 8. Lemmenlurittelut että olen se viimeinen ei vakuuttaisi, ei luulisi vakuutavan sitä naistakaan jos jotain todellisuudentajua on.

Seksikumppanien määrä sinänsä.. kyllä sekin häiritsisi sikäli, että 10-20-30-40 ja yli partnerin naiseen tutustuessa fiilis olisi, että jos minä en tuota nyt pane, niin joku muu kyllä ehkä vielä samana päivänä.. ja se ei millään sovi romanttisen rakastumisen ideaani, vaikka kuinka jankutatte että seksi ja rakkaus ovat nykyään kaksi eri asiaa. Minusta ei pitäisi olla sen naisen kanssa johon rakastun.

Mutta.. jos IRTOpano lohkeis minullekin niin sitten ihan sama.. mutta en seurustelisi naisen kanssa, joka minulle heti antaa!! :lol:
Viimeksi muokannut Gattaca, 21.09.2005 20:41. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Geetzu

Re: MIKÄ ON SUHTAUTUMISESI SEKSIKUMPPANIESI MÄÄRÄÄN?

Viesti Kirjoittaja Geetzu »

Gattaca, siis mulle on aina ollut totally turn off jos mies ilmoittanut seurustelleensa yli kolmen ihmisen kanssa vakavasti (päälle 30-vuotiaita en oo katsellut).
Avatar
Gattaca
Kitisijä
Viestit: 4424
Liittynyt: 16.08.2005 16:12

Re: MIKÄ ON SUHTAUTUMISESI SEKSIKUMPPANIESI MÄÄRÄÄN?

Viesti Kirjoittaja Gattaca »

Joo Gee.. tuleekos sullekin fiilis, että sellainen ei tosissaan rakastukaan ja sä rakastut tosissasi?
Geetzu

Re: MIKÄ ON SUHTAUTUMISESI SEKSIKUMPPANIESI MÄÄRÄÄN?

Viesti Kirjoittaja Geetzu »

Gattaca kirjoitti:Joo Gee.. tuleekos sullekin fiilis, että sellainen ei tosissaan rakastukaan ja sä rakastut tosissasi?
Juuri niin. Niin harvoin kun kenestäkään olen tosissani kiinnostunut... Äiti antoi vinkin joskus aikoja sitten: "Et ota miestä, joka ei ole kotoaan muuttanut omaan kotiin YKSIN. Et ota miestä, joka ei ole mahdollisten parisuhteidensa välissä elänyt YKSIN." Ja eipä olisi tullut mieleenkään.

Enkä ole koskaan tuntenut itseäni Hyväksi kokemattoman miehen kanssa, ja hieman eri mieltä olen kuin suuri osa väittämällä, että tietynlaista erilaista kokemusta tuovat "irtopanot", rakkaudettomat seksisuoritukset. Jos ei muuten niin henkisesti - sehän se merkkaa.
nypari

Re: MIKÄ ON SUHTAUTUMISESI SEKSIKUMPPANIESI MÄÄRÄÄN?

Viesti Kirjoittaja nypari »

Oman lukumäärän ja laadullisen kanssakäymisen suhteen täysin sinut. Vastapuolen kumppanien kvantitatiiviisesta merkityksestä voisin heittää ilmaan hårbatsurajan, joka sijoittuu noin yli 30 partneriin. Ei sillä, että tuo raja olisi kirkkaana mielessä kuin partiopojalla, vaan kun kerran puheeksi tuli.

Niin ja reikiä nolla!
Keikaus
Kitisijä
Viestit: 4772
Liittynyt: 15.08.2005 13:18
Paikkakunta: Helsinki

Re: MIKÄ ON SUHTAUTUMISESI SEKSIKUMPPANIESI MÄÄRÄÄN?

Viesti Kirjoittaja Keikaus »

Hoh.
Viimeksi muokannut Keikaus, 17.08.2006 15:40. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Kikkelis kokkelis.
Filovirus

Re: MIKÄ ON SUHTAUTUMISESI SEKSIKUMPPANIESI MÄÄRÄÄN?

Viesti Kirjoittaja Filovirus »

Geetzu kirjoitti: ja hieman eri mieltä olen kuin suuri osa väittämällä, että tietynlaista erilaista kokemusta tuovat "irtopanot", rakkaudettomat seksisuoritukset. Jos ei muuten niin henkisesti - sehän se merkkaa.
Mä olen samaa mieltä, kokemus on aina kokemus. Ja on hyvä, että maailmassa on mahdollisuus kokea erilaisia asioita eritavoin.
Gina

Re: MIKÄ ON SUHTAUTUMISESI SEKSIKUMPPANIESI MÄÄRÄÄN?

Viesti Kirjoittaja Gina »

Hmm. Kahden pallon rajoilla mennään.

Jos multa kumppani kysyisi suoraan että monta kumppania mulla on ollut niin en kyllä pystyis valehtelemaan. Tästäkään asiasta. Vaikka se kuinka olis kumppanin tyytyväisyyttä ajatellen. Mä en vaan kykene pitämään elämässäni tärkeimmältä ihmiseltä salaisuuksia. Jos ei haluu tietää, ei pidä kysyä.
HellBell

Re: MIKÄ ON SUHTAUTUMISESI SEKSIKUMPPANIESI MÄÄRÄÄN?

Viesti Kirjoittaja HellBell »

Sillä onko seksiä ollut paljon vai eikö sitä ole ollut, ei ole mitään ratkaisevaa merkitystä sen suhteen, millainen ihminen on.
Kokemukset voivat muovata ihmistä parempaan tai huonompaan suuntaan ja se ettei kokemuksia ole ollut voi myöskin vaikuttaa kumpaan suuntaan tahansa. Ihmisen oma suhtautuminen, asioiden käsittelytaito.. se vaikuttaa.
"Olen huono ihminen yhyy, kun minulla on ollut 55 seksikumppania. En voi saada tehtyä tekemättömäksi ja tyydyn täten olemaan suosiolla vähempiarvoisempi ihmisenä. "
"Olen huono ihminen nyyhkis, kun minulla ei ole ollut yhtäkään seksikumppania ja tyydyn täten kenen tahansa käytettäväksi jotta olisin arvokkaampi ihmisenä."
Miksei vain : "Olen mitä olen, ja jollei kelpaa, niin anti heittää voltilla eteenpäin.."
Avatar
saira
Kitisijä
Viestit: 3388
Liittynyt: 14.08.2005 19:47
Paikkakunta: Tampere

Re: MIKÄ ON SUHTAUTUMISESI SEKSIKUMPPANIESI MÄÄRÄÄN?

Viesti Kirjoittaja saira »

Mieheni on 11:sta kumppani. Joitain suhteita voisin katua, mutta otan ne opetuksena mieluummin. Jokainen tekee joskus jotain mistä ei niin kovin ylpeä ole, hyvä on jos niistä sitten jotain oppii. Itse olen oppinut sen, ettei yhdenyönjutut ole minua varten. Ja ei, 10 ensimmäistä ei ole niitä, vaan suurin osa kokemuksista on hankittu suhteissa.

Mieheni kokemuksista sen verran, että minulle sama vaikka olisi ollut 200 kumppania. Olemme itse asiassa puhuneetkin aiheesta muutamia kertoja. Olen tyytyväinen siihen, että hänellä on niitä ollut, ei sitten myöhemmin tule "millaista se olisi jonkun muun kanssa"-oloa niin helposti. Mielestäni on myös hyvä, että hän pystyy olemaan exiensä kanssa kaveria, samoin kuin minä olen omieni kanssa.

Lisäys: tauteja ei ole ollut minkäänlaisia vaikka kerran hetken pelkäsinkin. Silloinen mieheni ei ollut pitänyt housujaan tarpeeksi tiukasti jaloissaan, vaan eksyi vieraaseen petiin...
Viimeksi muokannut saira, 21.09.2005 22:58. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8600
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: MIKÄ ON SUHTAUTUMISESI SEKSIKUMPPANIESI MÄÄRÄÄN?

Viesti Kirjoittaja Lolita »

Olen sinut määrän kanssa, ja miksen olisi, itse olen päättänyt sänkyyn hypätä. Lisääkin listalle on varmasti tulossa, kun en aio yksinäisessä selibaatissa loppuikääni elää vaan pariutuminen on haaveissa.
Mitä tulee määrästä keskustelemiseen, en halua tietää kumppanini saldoa enkä välitä puhua omastani. Menneillä tapahtumilla ei yksinkertaisesti ole merkitystä.
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
Hebuli

Re: MIKÄ ON SUHTAUTUMISESI SEKSIKUMPPANIESI MÄÄRÄÄN?

Viesti Kirjoittaja Hebuli »

En ole sinut seksikumppanieni määrän tai seksikertojeni kanssa. Aina tuntuu että se on liian alhainen, lisää pitäis saada ja äkkiä! On se kumma juttu. Voiko tästä parantua?
Turbohaltija

Re: MIKÄ ON SUHTAUTUMISESI SEKSIKUMPPANIESI MÄÄRÄÄN?

Viesti Kirjoittaja Turbohaltija »

Omalta osaltani sanon vain, että oppirahat on toivon mukaan lopullisesti maksettu. Mitä tulevan vaimoni kumppanien määrään tulee, en halua tietää asiasta koska sillä on merkitystä. Mitä vähemmän tiedän asiasta, joka tuottaa minulle epämiellyttäviä ajatuksia, sen parempi. Toki jotain aina tulee esille, se kuuluu asiaan, enkä haaveile puhtoisesta neitsyestä. Mutta mitään yksityiskohtaisempaa en halua kuulla, enkä itse kerro.
Vastaa Viestiin