Joo. Kai se on itsetuntokysymys.Hebuli kirjoitti:Vain naiset tuntuvat pähkivän onko mahdollisesti tullut jaettua piparia liian monelle. Väitän että harvat miehet pähkivät samaa pippelinjaon suhteen, edes tuolla tasolla kuin sinä. Enintään miehiä harmittaa jos on jaellut pippeliä liian harvoille naisille.
Jos minulle selviäisi että joku nainen on fiilannuthöylännyt 20-50 miehen kanssa, ensimmäinen ajatukseni ei ole "lutka / jakorasia", vaan "voi ei, hän on pannut ties kuinka montaa miestä, joista monet ovat varmasti isompia / vahvempia / romanttisempia / itsevarmempia / komeampia / panokonemaisempia / isomunaisempia kuin minä; tuskin pärjään heille vertailussa" koska ainahan vähänkin hemaisevat naiset noita alfapanokoneita löytää baareista. Lisäksi kun monissa deitti-ilmoituksissakin peräänkuulutetaan "kokenutta" naistenkaatajamiestä, niin kriisi on selvää pässinlihaa.
Ajatusmallini on taatusti virheellinen, mutta en ole vielä löytänyt parempaa tilalle.
Yksi nainen kertoi minulle päätäni silittäen ettei hän tee vertailuja. Hyvä niin. Vaan moniko muu tekee?