Torstain torvellukset

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: Torstain torvellukset

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

Rouva Pupu kirjoitti:Kuules Arskaseni, ei johtunut "niistä", ei mikään ole enää vuosiin johtunut "niistä". Se oli vain havainto ja toteamus. Ei edes vittuillen sanottu.
TÄMÄ selvä!Ei silti ole. Siis nyt en tiedä onko niin, että ne eivät enää vaikuta mielentilaan vai saatatko olla jo siksi vanha ettei siis ole huolta niistä. En aivan usko tuota edellistä, huh? Havaitseminen ja totemaukset kuitenkin kuuluvat LAIFFIIN.
Pupulle ystävälliset terveiset snadit sendas Arska stadin. :)
Avatar
aydemir
Elämätön Kitisijä
Viestit: 440
Liittynyt: 18.08.2005 9:11
Paikkakunta: Esbo
Viesti:

Re: Torstain torvellukset

Viesti Kirjoittaja aydemir »

-Superior- kirjoitti:Sain juuri sukupuolitautitestitulokseni: minulla ei ole klamydiaa eikä tippuria.

Ajattelin nyt kertoa, koska haluan ehdottomasti jakaa kanssanne kaiken.
Sain omat tulokseni eilen eikä mulla ollu myöskään HIViä ja eikä muitakaan, mitä kaikkea ne nyt testaskaan. Hyvä tyttö :)
Save a horse, ride a cowboy
SikaMika

Re: Torstain torvellukset

Viesti Kirjoittaja SikaMika »

aydemir kirjoitti:
-Superior- kirjoitti:Sain juuri sukupuolitautitestitulokseni: minulla ei ole klamydiaa eikä tippuria.

Ajattelin nyt kertoa, koska haluan ehdottomasti jakaa kanssanne kaiken.
Sain omat tulokseni eilen eikä mulla ollu myöskään HIViä ja eikä muitakaan, mitä kaikkea ne nyt testaskaan. Hyvä tyttö :)

Kumpi teistä on käynyt vieraissa? Miksi kävit testeissä?

Nyt on tullut aika pienten Sikojen mennä iltakakalle. Sitten tainnutan itseni jollain älyttömän älykkäällä kirjasella.
Avatar
aydemir
Elämätön Kitisijä
Viestit: 440
Liittynyt: 18.08.2005 9:11
Paikkakunta: Esbo
Viesti:

Re: Torstain torvellukset

Viesti Kirjoittaja aydemir »

SikaMika kirjoitti:
aydemir kirjoitti: Sain omat tulokseni eilen eikä mulla ollu myöskään HIViä ja eikä muitakaan, mitä kaikkea ne nyt testaskaan. Hyvä tyttö :)
Kumpi teistä on käynyt vieraissa? Miksi kävit testeissä?
Höh Sikaseni. Halusin vaan olla vastuuntuntoinen aikuinen ja käydä testauttamassa itseni varmuuden välttämiseksi. Ikinä ennen en oo käyny ja olis hiukan ikävää näin kuuden vuoden jälkeen huomata saaneensa edelliseltä jotakin.
Kai Siankin kärsän kunto on joskus testattu?
Save a horse, ride a cowboy
elco

Re: Torstain torvellukset

Viesti Kirjoittaja elco »

aydemir kirjoitti: Kai Siankin kärsän kunto on joskus testattu?
Eri asia. SikaMika panee niinq kani. KaniMika. Kaikkia naisia. Paljaalla. Ja välillä miehiäkin.
-Superior-
Kitisijä
Viestit: 1234
Liittynyt: 07.04.2006 0:01

Re: Torstain torvellukset

Viesti Kirjoittaja -Superior- »

...
Viimeksi muokannut -Superior-, 07.05.2007 23:11. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
imbesiili

Re: Torstain torvellukset

Viesti Kirjoittaja imbesiili »

Se ois joulukuu parin tunnin päästä. Meen nukkuun.
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: Torstain torvellukset

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

aydemir kirjoitti:
-Superior- kirjoitti:Sain juuri sukupuolitautitestitulokseni: minulla ei ole klamydiaa eikä tippuria.

Ajattelin nyt kertoa, koska haluan ehdottomasti jakaa kanssanne kaiken.
Sain omat tulokseni eilen eikä mulla ollu myöskään HIViä ja eikä muitakaan, mitä kaikkea ne nyt testaskaan. Hyvä tyttö :)
Terve. En saanut tuloksiani eilen enkä viime viikollakaan, mutta mulla on suonet ja veri kiertää, sen huomaan ja pää kohdallaan, muuta en uskalla siitä sanoa, ja sormet hyvässä kunnossa, käsivarret hyvät, maha tarpeellinen ja tavallinen, takapuoli istumiseen (muu asia ei saata kiinnostaa), reidet ok, säärien karvaisuudesta en puhu. jalkapöydät kunnossa ja sisälläni on melkoinen määrä toisiinsa kytkettyjä lihakimpaleita jotka puuhailevat minun puolestani koko ajan. Ruokapalkalla. Äsken annoin soluilleni Ceylonin teetä ja Kefiiriä. Pumppu vetää jo lujaa taas ilman vuotoja. Mulla on valkoinen veri koska juon lehmän tekemää maitoa paljon. :?
SikaMika

Re: Torstain torvellukset

Viesti Kirjoittaja SikaMika »

aydemir kirjoitti: Kai Siankin kärsän kunto on joskus testattu?
Testattu on, hengissä ollaan.
elco kirjoitti:Eri asia. SikaMika panee niinq kani. KaniMika. Kaikkia naisia. Paljaalla. Ja välillä miehiäkin.
Hiljaa, kateellinen kommunisti.
-Superior- kirjoitti:
SikaMika kirjoitti:Kumpi teistä on käynyt vieraissa? Miksi kävit testeissä?
Kiinnosti, koska en ole koskaan ennen käynyt + uudempi pitkäaikainen kumppani = toista arvostava ele.
Ei sulta mitään kysytty. Esitin kysymyksen Aydemirille, koska tiesin tämän lusivan pitkäaikaista parisuhdetta.

"Uudempi pitkäaikainen kumppani"??!! Hauskin oksymoroni sitten Microsoft Worksin...
huima

Re: Torstain torvellukset

Viesti Kirjoittaja huima »

SikaMika kirjoitti:"Uudempi pitkäaikainen kumppani"??!! Hauskin oksymoroni sitten Microsoft Worksin...
No siis tarkoitus on hengailla yhdessä niin kauan kuin sama kikkeli kiinnostaa. Sitähän tuo tarkoittaa.

Mutta onneksi muuttuvainen on tytön mieli.
SikaMika

Re: Torstain torvellukset

Viesti Kirjoittaja SikaMika »

huima kirjoitti:
SikaMika kirjoitti:"Uudempi pitkäaikainen kumppani"??!! Hauskin oksymoroni sitten Microsoft Worksin...
No siis tarkoitus on hengailla yhdessä niin kauan kuin sama kikkeli kiinnostaa. Sitähän tuo tarkoittaa.
Kyllä mä tiedän mitä sillä tarkoitettiin, mutta olisi sama jos mä kertoisin että mulla on takanani viisi kappaletta vakavia seurustelusuhteita ja edessä kolme. Ai miksi vai/mistä sen tiedän? En vittu mistään, kunhan spekuloin, juuri tällä hetkellä nyt vain tuntuu siltä. Lisäksi mulla on menkat.
Rouva Pupu

Re: Torstain torvellukset

Viesti Kirjoittaja Rouva Pupu »

Stadinarska kirjoitti: TÄMÄ selvä!Ei silti ole. Siis nyt en tiedä onko niin, että ne eivät enää vaikuta mielentilaan vai saatatko olla jo siksi vanha ettei siis ole huolta niistä. En aivan usko tuota edellistä, huh? Havaitseminen ja totemaukset kuitenkin kuuluvat LAIFFIIN.
Pupulle ystävälliset terveiset snadit sendas Arska stadin. :)
Mä kerron sulle koko mun kuukautishistoriani, ettei missään nimessä jää mitään epäselvyyksiä. Ihanaa!

10v alkoi kuukautiset, yhden päivän jälkeen parhaan kaverin kuukautisista, me oltiin melkein samiksii!1

12v sain ensimmäiset e-pillerit kuukautisongelmiin, iih.

17v todettiin nämä piiemes jutut ja silleen, sitten kun mikään ei auttanut, niin aloin harjoittamaan mielenhallintaa (HUOM! ainoastaan "niistä" johtuvien oireiden hallintaa). Tavallisesta vittumaisuudesta en luovu, en edes kirveellä.

Joskus 20v osasin hallita niitä jo niin, ettei ne ainakaan sivullisia häiritse=sylkykuppina oleminen=ei uskoisi, että on piiemes. Olen siis Master of Pupu.

Nyt siitä on siis neljä vuotta, kuukautiset toki ovat edelleen yhtä kivuliaita kuin ennenkin ja vetävät sänkypotilaaksi ajoittain, mutta ainakaan en heilu kirveen kanssa, ruoskan kanssa joskus. Jos nyt oikein laskin olen siis 24v (voin olla väärässä, en ole insinööri).
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: Torstain torvellukset

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

SikaMika kirjoitti:
huima kirjoitti:
SikaMika kirjoitti:"Uudempi pitkäaikainen kumppani"??!! Hauskin oksymoroni sitten Microsoft Worksin...
No siis tarkoitus on hengailla yhdessä niin kauan kuin sama kikkeli kiinnostaa. Sitähän tuo tarkoittaa.
Kyllä mä tiedän mitä sillä tarkoitettiin, mutta olisi sama jos mä kertoisin että mulla on takanani viisi kappaletta vakavia seurustelusuhteita ja edessä kolme. Ai miksi vai/mistä sen tiedän? En vittu mistään, kunhan spekuloin, juuri tällä hetkellä nyt vain tuntuu siltä. Lisäksi mulla on menkat.
Siis sä oot niitä Kitinän "vaikeita" tyyppejä, joilla on hankala avatar ja josta ei saa selvää edes onko nainen vai mies. Pitää arvata, ja olen arvannut että olet joku mäkimies. Siis olet nainen, ookoo.
Avatar
mustaenkeli
Kitisijä
Viestit: 2884
Liittynyt: 09.09.2005 12:08
Paikkakunta: Hell-sinki
Viesti:

Re: Torstain torvellukset

Viesti Kirjoittaja mustaenkeli »

Tänään tulikin sitte tehtyä töitä kuin viimistä päivää.
Työkengät (molempien) reppuun sullottuina lähettii yhtäjalkaa töistä.
Aamulla kumpainenki työpaikkahaistatteluun. Jos sen jälkeen kävis palauttamassa avaimia...
Vahinko etteivät äiditkin saa lähteä milloin heitä huvittaa ja ruveta nukkumaan ulkosalla. Varsinkin äidit sitä toisinaan tarvitsisivat.
-muumimamma
SikaMika

Re: Torstain torvellukset

Viesti Kirjoittaja SikaMika »

Stadinarska kirjoitti:
SikaMika kirjoitti:
huima kirjoitti:
No siis tarkoitus on hengailla yhdessä niin kauan kuin sama kikkeli kiinnostaa. Sitähän tuo tarkoittaa.
Kyllä mä tiedän mitä sillä tarkoitettiin, mutta olisi sama jos mä kertoisin että mulla on takanani viisi kappaletta vakavia seurustelusuhteita ja edessä kolme. Ai miksi vai/mistä sen tiedän? En vittu mistään, kunhan spekuloin, juuri tällä hetkellä nyt vain tuntuu siltä. Lisäksi mulla on menkat.
Siis sä oot niitä Kitinän "vaikeita" tyyppejä, joilla on hankala avatar ja josta ei saa selvää edes onko nainen vai mies. Pitää arvata, ja olen arvannut että olet joku mäkimies. Siis olet nainen, ookoo.
Turpa kiinni. Ja muille hyvää yötä.
Avatar
mustaenkeli
Kitisijä
Viestit: 2884
Liittynyt: 09.09.2005 12:08
Paikkakunta: Hell-sinki
Viesti:

Re: Torstain torvellukset

Viesti Kirjoittaja mustaenkeli »

Stadinarska kirjoitti:[Siis sä oot niitä Kitinän "vaikeita" tyyppejä, joilla on hankala avatar ja josta ei saa selvää edes onko nainen vai mies. Pitää arvata, ja olen arvannut että olet joku mäkimies. Siis olet nainen, ookoo.
Se on se sama mies, joka cityssä kulki semmosena nummerosarjana avattarenaan Einstein.
Vahinko etteivät äiditkin saa lähteä milloin heitä huvittaa ja ruveta nukkumaan ulkosalla. Varsinkin äidit sitä toisinaan tarvitsisivat.
-muumimamma
-Superior-
Kitisijä
Viestit: 1234
Liittynyt: 07.04.2006 0:01

Re: Torstain torvellukset

Viesti Kirjoittaja -Superior- »

...
Viimeksi muokannut -Superior-, 07.05.2007 23:09. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
Rouva Pupu

Re: Torstain torvellukset

Viesti Kirjoittaja Rouva Pupu »

mustaenkeli kirjoitti: Aamulla kumpainenki työpaikkahaistatteluun. Jos sen jälkeen kävis palauttamassa avaimia...
Meinaat ottaa työn vastaan, jos tärppää?
Avatar
mustaenkeli
Kitisijä
Viestit: 2884
Liittynyt: 09.09.2005 12:08
Paikkakunta: Hell-sinki
Viesti:

Re: Torstain torvellukset

Viesti Kirjoittaja mustaenkeli »

Rouva Pupu kirjoitti:
mustaenkeli kirjoitti: Aamulla kumpainenki työpaikkahaistatteluun. Jos sen jälkeen kävis palauttamassa avaimia...
Meinaat ottaa työn vastaan, jos tärppää?
Täytyy ensin haastatella ihan molemmin puolin. Niin työnantajan mua, ku mun työnantajaa.
Kuitenkin peruskoulutuksestani kaikki yleisopintoni painotin vammaistyöhön, mikä ei sinänsä huono valinta ja joka taas painottaa pitkälti pisteitäni tuon mahdollisen työn saantiin.
Jos tuo työ vaikuttaa yhtään siltä, että pärjäisin ja ettei mulle tulisi työtä tehdessä shakkinappulafiilistä, voisin tuon vastaanottaakin. En mä turhanpäiten haastatteluun mene. Katsotaan.
Olen huomenna puoliltapäivin himpun verran fiksumpi.
Vahinko etteivät äiditkin saa lähteä milloin heitä huvittaa ja ruveta nukkumaan ulkosalla. Varsinkin äidit sitä toisinaan tarvitsisivat.
-muumimamma
ninnithequeen

Re: Torstain torvellukset

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

IhQ. Mies tuli töistä, käytiin saunassa ja nyt se raivaa tyttären sänkyä leluista, jotta voisi kantaa lapsosen meidän sängystä sinne nukkumaan. Ei se yleensä tee noin. Luuleekohan se saavansa? :P
huima

Re: Torstain torvellukset

Viesti Kirjoittaja huima »

-Superior- kirjoitti:Se sanoi, että seksi mun kanssa on parasta ikinä. Joten kai nyt on vakavaa hei. :]
:rofl:

Toimii aina
-Superior-
Kitisijä
Viestit: 1234
Liittynyt: 07.04.2006 0:01

Re: Torstain torvellukset

Viesti Kirjoittaja -Superior- »

...
Viimeksi muokannut -Superior-, 29.01.2007 16:00. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Rouva Pupu

Re: Torstain torvellukset

Viesti Kirjoittaja Rouva Pupu »

mustaenkeli kirjoitti:Täytyy ensin haastatella ihan molemmin puolin. Niin työnantajan mua, ku mun työnantajaa.
Kuitenkin peruskoulutuksestani kaikki yleisopintoni painotin vammaistyöhön, mikä ei sinänsä huono valinta ja joka taas painottaa pitkälti pisteitäni tuon mahdollisen työn saantiin.
Jos tuo työ vaikuttaa yhtään siltä, että pärjäisin ja ettei mulle tulisi työtä tehdessä shakkinappulafiilistä, voisin tuon vastaanottaakin. En mä turhanpäiten haastatteluun mene. Katsotaan.
Olen huomenna puoliltapäivin himpun verran fiksumpi.
Tsemppiä vuon, jos tuo nykyinen työ/ympäristö ei oikein miellytä.
On varmasti aika erilaista hoitaa kotona kuin laitoksessa. Hyvät ja huonot puolet molemmissa. Onneksi asioilla on tapana mennä parhain päin :)
Enttu

Re: Torstain torvellukset

Viesti Kirjoittaja Enttu »

Pluips!

terkkuja kansallisteatterista ... tänä iltana ohjelmassa oli viettelysten vaunu...
rakkautta,raakuutta ja mielenvikaisuutta ... kiva kiva :P
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: Torstain torvellukset

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

Rouva Pupu kirjoitti:
Stadinarska kirjoitti: TÄMÄ selvä!Ei silti ole. Siis nyt en tiedä onko niin, että ne eivät enää vaikuta mielentilaan vai saatatko olla jo siksi vanha ettei siis ole huolta niistä. En aivan usko tuota edellistä, huh? Havaitseminen ja totemaukset kuitenkin kuuluvat LAIFFIIN.
Pupulle ystävälliset terveiset snadit sendas Arska stadin. :)
Mä kerron sulle koko mun kuukautishistoriani, ettei missään nimessä jää mitään epäselvyyksiä. Ihanaa!

10v alkoi kuukautiset, yhden päivän jälkeen parhaan kaverin kuukautisista, me oltiin melkein samiksii!1

12v sain ensimmäiset e-pillerit kuukautisongelmiin, iih.

17v todettiin nämä piiemes jutut ja silleen, sitten kun mikään ei auttanut, niin aloin harjoittamaan mielenhallintaa (HUOM! ainoastaan "niistä" johtuvien oireiden hallintaa). Tavallisesta vittumaisuudesta en luovu, en edes kirveellä.

Joskus 20v osasin hallita niitä jo niin, ettei ne ainakaan sivullisia häiritse=sylkykuppina oleminen=ei uskoisi, että on piiemes. Olen siis Master of Pupu.

Nyt siitä on siis neljä vuotta, kuukautiset toki ovat edelleen yhtä kivuliaita kuin ennenkin ja vetävät sänkypotilaaksi ajoittain, mutta ainakaan en heilu kirveen kanssa, ruoskan kanssa joskus. Jos nyt oikein laskin olen siis 24v (voin olla väärässä, en ole insinööri).

Kiitän selvityksestä mrs. masterpupu! Toki selvitti. Ai, olet niinkin nuori. Kylläpä mulle vaikutti tuo "Rouva" ja joku liikkumisongelma taannoin niin, että olet hiukan jo iäkkäämpi. Selvitän vielä hiukan viestisi sisältöä, mutta siis hyvä näin! Stadinarska on iloinen asiallisesta vastauksesta. Olen saanut kyllä mm. Imbesilliltä aivan kamalan puukotuksen selkään aivan hänelle viattomana ja Ann kehotti jopa tappamaan itseni. Tosin meillä oli leikkikirjoitus, mutta mutta.
Mut mitäpä minä nyt sinua rasittamaan!Pupulle :)
Stadinarska
Vastaa Viestiin