Mikä on suhtautumisesi seksikumppariesi määrään?
Re: Mikä on suhtautumisesi seksikumppariesi määrään?
Minkälaiset kengät on miehellä seksikkäät?
Gay-seilorit, sandaalit valkoisin tennissukin ja harmaat korolla varustetut avokkaat.WanhaPervo kirjoitti:Minkälaiset kengät on miehellä seksikkäät?
Trust me.
No hyvä *huokaus*SingleMalt kirjoitti:Gay-seilorit, sandaalit valkoisin tennissukin ja harmaat korolla varustetut avokkaat.WanhaPervo kirjoitti:Minkälaiset kengät on miehellä seksikkäät?
Trust me.
eiq oikeesti. Aina jauhetaan naisten kengistä, mutta kait miestenkin kengät voi olla seksikkäät?
Ps. ei kannata huolestua, tuo kysymys ei ollut sinulle.
Purkkarit on pahinta mitä mies voi jalkaansa laittaa. No juu, jotkut lenkkareista on aivan järkyttäviä... Ja itse en siedä bootsejakaan. Hyvä maku on seksikästä.WanhaPervo kirjoitti:eiq oikeesti. Aina jauhetaan naisten kengistä, mutta kait miestenkin kengät voi olla seksikkäät?
´WanhaPervo kirjoitti: mutta kait miestenkin kengät voi olla seksikkäät?
Toki toki. Itse pidän yhtä tärkeänä sitä, että kengistä pidetään huolta. Mies, jonka kengät ovat paskaiset ja plankkaamattomat, ei anna kovin siistiä kuvaa itsestään.
Viimeksi muokannut SingleMalt, 22.09.2005 12:31. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Mustat maiharit, joissa punaiset nauhat....WanhaPervo kirjoitti:Minkälaiset kengät on miehellä seksikkäät?
Ne muuten oikeesti olisninnithequeen kirjoitti:Mustat maiharit, joissa punaiset nauhat....WanhaPervo kirjoitti:Minkälaiset kengät on miehellä seksikkäät?
Mä jään vähän miettimään tätä...
Mutta sen tiiän että kaikista epäseksikkäimmät on purkkarit, lenkkarit ja semmoset mustat pikkukengät mitä esim. puvun kanssa käytetään. Yök.
Jotkut motoristisaappaat on varmaan parhaat, ja kyllä nuo maiharit on aika rokrok.
Purkkarit? =purjehduskengät?
Entäpä jos samassa paketissa tulisi esim 12 metrinen purjevene ja asunto Westendin rannassa?
Entäpä jos samassa paketissa tulisi esim 12 metrinen purjevene ja asunto Westendin rannassa?
Miesten sexykengät ovat:
Nahkaa
Nauhattomat
Siistit
Vaatteisiin sopivat
Sandaalit ilman sukkia
Miehekkäät
(usein Italialaiset)
Ne EIVÄT ole:
Purkkarit
Harmaat/beiget kusiluikkarit
Punoskengät
Sandaalit sukilla
Maiharit
Bootsit
Skeittikengät
Tennarit (poikkeuksena vaatetukseen sopivina)
Kuluneet ja hoitamattomat
Yleisesti ottaen miehillä on selkeesti liian vähän kenkiä. Kyllä miehenkin kenkähyllystä tulee löytyä parit pukujen väreihin sopivat pukukengät(olettaen että käyttää pukua muuloinkin kun häissä ja hautajaisissa), urheiluun liittyvät kengät, rennot "farkkukengät", kesäsandaalit (menkää pedikyyriin, ei se ole gay) ym. tarpeen ja harrastusten mukaan (vaelluskengät, "tanssikengät).
Itsellä ainakin kammottavat kengät ovat ehdoton turn off. Monesti kuppilassakin näkee ihan muuten mukiin meneviä kolleja mutta kengät ovat järkyttävät beiget, nauhalliset mokkatossut. Y.Ä.K.!
Nahkaa
Nauhattomat
Siistit
Vaatteisiin sopivat
Sandaalit ilman sukkia
Miehekkäät
(usein Italialaiset)
Ne EIVÄT ole:
Purkkarit
Harmaat/beiget kusiluikkarit
Punoskengät
Sandaalit sukilla
Maiharit
Bootsit
Skeittikengät
Tennarit (poikkeuksena vaatetukseen sopivina)
Kuluneet ja hoitamattomat
Yleisesti ottaen miehillä on selkeesti liian vähän kenkiä. Kyllä miehenkin kenkähyllystä tulee löytyä parit pukujen väreihin sopivat pukukengät(olettaen että käyttää pukua muuloinkin kun häissä ja hautajaisissa), urheiluun liittyvät kengät, rennot "farkkukengät", kesäsandaalit (menkää pedikyyriin, ei se ole gay) ym. tarpeen ja harrastusten mukaan (vaelluskengät, "tanssikengät).
Itsellä ainakin kammottavat kengät ovat ehdoton turn off. Monesti kuppilassakin näkee ihan muuten mukiin meneviä kolleja mutta kengät ovat järkyttävät beiget, nauhalliset mokkatossut. Y.Ä.K.!
Tätä mä komppaan vaikka en muuten ihan samaa mieltä ollutkaan.UnelmaSäleikkö kirjoitti: Monesti kuppilassakin näkee ihan muuten mukiin meneviä kolleja mutta kengät ovat järkyttävät beiget, nauhalliset mokkatossut. Y.Ä.K.!
Pervo, purkkarit on purjehduskengät, sellaiset ruskeat joissa on ällöt saumat jalkapöydän ympäri ja pahimmassa tapauksessa semmoset nahkapampulat. En tiiä pelastaisiko tilannetta edes se kallis vene.
-
- Kitisijä
99% miesten kengistä pitäisi polttaa roviolla rautatientorilla. Kuten myös miehille suunnitellusta "vaatteista".
Jeesus että voi olla vaikeata löytää inhimmillisiä kenkiä.
Jeesus että voi olla vaikeata löytää inhimmillisiä kenkiä.
Kävin katsomassa Mylwinin kuvaa, ja näyttää kyllä just siltä ettei sillä ole yhtään ystävää.
- Ann 2005
- Ann 2005
-
- Kitinän väärinkäyttäjä
Kyllähän se näin on että vaatteet,kengät ym. tekee miehen.
En itsekään voi käsittää miehiä jotka käyttävät yksiä kenkiä läpi vuoden niin kauan että ne ovat hajoamispisteessä ja vasta sitten hankitaan uudet.
Ei hyvää päivää sentään, pitäähän nyt jokaiseen tilaisuuteen olla oikeanlaiset kengät. Ei koiraa lähdetä esim. ulkoiluttamaan tanssikengät jalassa....
Itsellä on ainakin tällä hetkellä 3 tai 4 paria kenkiä joita käytän töissä. Koiran kanssa ulkoillessa on yleensä lenkkarit, kesällä tuli lomalla pidettyä sandaaleita(ilman sukkia). Mökillä olin paljain jaloin.
Puvun kanssa on omansa jne. jne.
Ja päästäksemme otsikkoon liittyvään kysymykseen....kaapista löytyy aidot Nokian mustat kumisaappaat, joista on seksi kaukana. Mutta ajavat hyvin asiansa esimerkiksi metsässä tai sadesäällä.
Edelleenkään en kyllä pääse samoihin kenkämääriin, mitä rakkaalla avopuolisollani on. Naisten kenkämaniaa ei voi aina ymmärtää....
En itsekään voi käsittää miehiä jotka käyttävät yksiä kenkiä läpi vuoden niin kauan että ne ovat hajoamispisteessä ja vasta sitten hankitaan uudet.
Ei hyvää päivää sentään, pitäähän nyt jokaiseen tilaisuuteen olla oikeanlaiset kengät. Ei koiraa lähdetä esim. ulkoiluttamaan tanssikengät jalassa....
Itsellä on ainakin tällä hetkellä 3 tai 4 paria kenkiä joita käytän töissä. Koiran kanssa ulkoillessa on yleensä lenkkarit, kesällä tuli lomalla pidettyä sandaaleita(ilman sukkia). Mökillä olin paljain jaloin.
Puvun kanssa on omansa jne. jne.
Ja päästäksemme otsikkoon liittyvään kysymykseen....kaapista löytyy aidot Nokian mustat kumisaappaat, joista on seksi kaukana. Mutta ajavat hyvin asiansa esimerkiksi metsässä tai sadesäällä.
Edelleenkään en kyllä pääse samoihin kenkämääriin, mitä rakkaalla avopuolisollani on. Naisten kenkämaniaa ei voi aina ymmärtää....
aka Gay Seilorit..WanhaPervo kirjoitti:Purkkarit? =purjehduskengät?
Ne huonot kengät naisillakin, ovat melkoisen turn off..
Minkälaiset ne on?SingleMalt kirjoitti:aka Gay Seilorit..WanhaPervo kirjoitti:Purkkarit? =purjehduskengät?
*utelias*
-
- Kitinän väärinkäyttäjä
Ihan yhtä lailla ne kengät ja vaatetus...sekä miten nainen "kantaa" itseään, tekevät naisen.
huonosti hoidetut, vanhat kulahtaneet, miesmäiset tai lattapohjaiset avokkaat.Gina kirjoitti:Minkälaiset ne on?
Kaikki muut, paitsi pårnåt korkkarit ja saappaat
Okei komppaan. Mutta noin yleisesti, en muista nähneeni naisella tuommoisia jalassa kovinkaan usein. Suurin osa naisista taitaa kiinnittää kenkiinsä enemmän huomiota kuin suurin osa miehistä.SingleMalt kirjoitti:huonosti hoidetut, vanhat kulahtaneet, miesmäiset tai lattapohjaiset avokkaat.Gina kirjoitti:Minkälaiset ne on?
Kaikki muut, paitsi pårnåt korkkarit ja saappaat
Saappaat on kyllä rok
-
- Kitisijä
Yleisesti ottaen joo. Mutta kyllä minäkin tietyillä purjehduskengillä voisin ihan ihmisten ilmoilla liikkua.Geetzu kirjoitti:Purkkarit on pahinta mitä mies voi jalkaansa laittaa.
Töissä käytössä ikivanhat paskaset ja rikkinäiset lenkkarit, mutta ihmisten ilmoilla ihan ok setit tilanteen mukaan... kai.
Niin ja vielä
Miehelle ei saappaat seksissä sovi! Nokialaiset löytyy metsään, ja yhdet muut (merkkiä en muista) purjehdukseen. Muttaa että ne päällä naimaan? Ei nyt sentään Seksisaappaat on naisten hommaa nih!
Tää on semmonen iso projekti johon tuotannollisista syistä yleensä tarvii sekä uros- että naarastehtaan
Uskomatonta.Ann kirjoitti:Koska se saa säären näyttämään pidemmältä ja paremmalta.
Mä komppaan Annaa ihan kybällä ja laitan vielä syötiksi mukaan kuvan kesän reissulta.
Näin herkullista silmäänruokaa on balteissa tarjolla.. Nyyh..
http://kity.kicks-ass.net/album_page.php?pic_id=489
Erityisen kuvottavia ovat ne sellaiset saamarin paini/nyrkkeilytossut, joita olen joutunut ihmettelemään joka aamu kouluun mennessä asemalla. Tai ainakin siihen asti kunnes eräs kalkkuna sipsutti ohi korollisilla sellaisilla.Gina kirjoitti:Minkälaiset ne on?SingleMalt kirjoitti:aka Gay Seilorit..WanhaPervo kirjoitti:Purkkarit? =purjehduskengät?
*utelias*
Oikeastaan olisi ihan miellyttävä ajatus harrastaa seksiä puhtaat, kuivat ja lämpimät pikkukumisaappaat (ei sellaiset 2 numeroa liian isot rapaiset kontiot, mitkä nyt omistan) jalassa hölskyen. Mutta ei missään tapauksessa mitään sellaisia typeriä latex-piikkikorkosaappaita mitä oikeasti mielletään seksikengiksi. Siinähän tuntisi itsensä yhtä pelleksi kuin stay-upeissa ja pitsisessä puolikuppikorsetissa, ei mitään arkista lämpöä tai aitoa eläintä sisällä, pelkkä näyttelevä nukke joka sanoo aaaah kun sitä painaa oikeasta kohdasta.
Jotenka täytyy vastata, että olen tyytymätön seksikumppareideni (ja tästä varmaan päästäänkin sitten seksikumpareisiin...) määrään, niitä kun ei ole (kumpareetkin on vähissä). Ystävä tosin sanoi että heti kun saisi rahaa jostain tahtoisi ostaa mulle värikkäät pilkulliset kumisaappaat, kun tietää että tahtoisin sellaiset mutta toisaalta olen liian järkevä itse ostamaan kun vanhatkin on vielä ehjät.
Jotenka täytyy vastata, että olen tyytymätön seksikumppareideni (ja tästä varmaan päästäänkin sitten seksikumpareisiin...) määrään, niitä kun ei ole (kumpareetkin on vähissä). Ystävä tosin sanoi että heti kun saisi rahaa jostain tahtoisi ostaa mulle värikkäät pilkulliset kumisaappaat, kun tietää että tahtoisin sellaiset mutta toisaalta olen liian järkevä itse ostamaan kun vanhatkin on vielä ehjät.
Juu ei seksimonoja täälläkään. Jätän moiset ammatilaisille (ihanat naiset <3).
-
- Kitisijä
Maiharit löytyy ja Nokian vihreät maastokumpparit. Näytän ne jalassa nakuna paremmalta kuin kokonaan ilman. Ei mikään ihme.
Gattaca kirjoitti:Näytän ne jalassa nakuna paremmalta kuin kokonaan ilman.
Lempparisanat. Kuumottaa jo listaa katsellessa.hermine kirjoitti:harrastaa seksiä
puhtaat, kuivat ja lämpimät
hölskyen
piikkikorkosaappaita
stay-upeissa
pitsisessä puolikuppikorsetissa
arkista lämpöä
sisällä
aaaah
painaa oikeasta kohdasta