Kurosen Susa tilittää

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Avatar
Lipa
Kitinän väärinkäyttäjä
Viestit: 197
Liittynyt: 06.11.2005 22:33

Re: Kurosen Susa tilittää

Viesti Kirjoittaja Lipa »

Oliskohan jossain joku adressi jonka vois allekirjoittaa sen akan hiljentämiseksi.
nami nami
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Kurosen Susa tilittää

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Lipa kirjoitti:Oliskohan jossain joku adressi jonka vois allekirjoittaa sen akan hiljentämiseksi.
www.mafiatappaailmaiseksikin.com
The great club outshines the individual, always and forever.
Avatar
cardic
Kitisijä
Viestit: 1086
Liittynyt: 15.08.2005 8:54
Paikkakunta: unscandiclandic

Re: Kurosen Susa tilittää

Viesti Kirjoittaja cardic »

Lilo kirjoitti::cheer: Siis tää saippis jatkuu just suunnilleen niinQ oletin. What next?
- Susan julkaisee levyn?
- Susan julkaisee kirjan?
- Susan suostui sittenkin nakukuviin?

Mä jo odotan seuraavaa jaksoa!
enaa yhta vajaa.
ootko susanin manakeeri?
'viinista tulee sekoboltsiks' -lapsi 7v
Avatar
Lilo
Kitisijä
Viestit: 3044
Liittynyt: 26.03.2006 21:27

Re: Kurosen Susa tilittää

Viesti Kirjoittaja Lilo »

cardic kirjoitti:

enaa yhta vajaa.
ootko susanin manakeeri?
:vihelt:

Mitään en myönnä!
Artificial Intelligence is no match for natural stupidity.
Aito_Johanna

Re: Kurosen Susa tilittää

Viesti Kirjoittaja Aito_Johanna »

Lipa kirjoitti:Oliskohan jossain joku adressi jonka vois allekirjoittaa sen akan hiljentämiseksi.
http://www.adressit.com/olehiljaasusankuronen
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18757
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Kurosen Susa tilittää

Viesti Kirjoittaja Niba »

Miksi poistaa tuo suomalaisen julkkistaivaan kiintotähti tuikkimasta?
SIKSI.
Pyyhin Netikettiin..
NuoriDaavid

Re: Kurosen Susa tilittää

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Todellisuus imitoi huonoa taidetta. Esittäessäni tämän ennusteen en todellakaan uskonut siihen. :roll:
Sheetlord

Re: Kurosen Susa tilittää

Viesti Kirjoittaja Sheetlord »

Tix kirjoitti:Jei.
Olihan tämä odotettavissa. Kun on jo myyty kaikki muu, pitää kaupata se viimeinenkin eli ryppyinen nahka.
Chubs

Re: Kurosen Susa tilittää

Viesti Kirjoittaja Chubs »

Sheetlord kirjoitti:pitää kaupata se viimeinenkin eli ryppyinen nahka.
Ei nyt liiotella, tosi hyvältähän Susan tossa kuvassaan näyttää. Vatsa ei ihan timmi, mutta onneks sattumalta lakanankulma vähän peittää. :)
Bliss

Re: Kurosen Susa tilittää

Viesti Kirjoittaja Bliss »

Mitähän mahtaa Susanin lapset tuumiskella äiteen tempauksista?! Mahtaako saada koulussa kuulla huomautuksen jos toisenkin mamman seikkailuista... :roll:
Geetzu

Re: Kurosen Susa tilittää

Viesti Kirjoittaja Geetzu »

Chubs kirjoitti:
Sheetlord kirjoitti:pitää kaupata se viimeinenkin eli ryppyinen nahka.
Ei nyt liiotella, tosi hyvältähän Susan tossa kuvassaan näyttää. Vatsa ei ihan timmi, mutta onneks sattumalta lakanankulma vähän peittää. :)
En taida rientää ärskälle Hymyä ostamaan niiden kuvien vuoksi, joissa mikään ei nahkaa peitä... Huuh. Ja vielä liitti Sauli Niinistön nimen tuohonkin juttuun, voi ihkunamplöts.
Sheetlord

Re: Kurosen Susa tilittää

Viesti Kirjoittaja Sheetlord »

Chubs kirjoitti:tosi hyvältähän Susan tossa kuvassaan näyttää. Vatsa ei ihan timmi, mutta onneks sattumalta lakanankulma vähän peittää. :)
Oikein photoshopattuna minäkin näyttäisin alastonkuvissa tosi hyvältä. Okei - "siedettävän seksikkäältä", ei edes Industrial Light And Magic (kts avatar) pysty ihan mihin tahansa.

Jos "Kuris" olisi minut synnyttänyt nainen eli äiti, tekisin itseni mieluusti perinnöttömäksi, vaihtaisin sukunimeni ja muuttaisin toiselle paikkakunnalle. Ei vaan voi lakata ihmettelemästä, miten joillakin ihmisillä ei ole tippaakaan itsekunnioitusta.
Viimeksi muokannut Sheetlord, 02.05.2007 12:27. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Avatar
more
Kitinän uhri
Viestit: 568
Liittynyt: 26.08.2006 9:10
Paikkakunta: Tixi

Re: Kurosen Susa tilittää

Viesti Kirjoittaja more »

Lieköhän sillä työpaikkaa vai onkohan toi nyt ainut mahdollisuus elättää itseään? Tuli vaan mieleen että paljonkohan tuostakin "kuvareportaasista" saa Suomessa rahaa..
Almost as brutal as the onslaught of "Matti ja Teppo" - Iron Gland
Sheetlord

Re: Kurosen Susa tilittää

Viesti Kirjoittaja Sheetlord »

more kirjoitti:paljonkohan tuostakin "kuvareportaasista" saa Suomessa rahaa..
Veikkaan että tonnin tai kaks, maks. Suomessa juorulehtien levikit ovat vielä niin pieniä, että sekkivihkojournalismissäkään ei mahdottomia summia taida liikkua. Lähinnä jotain viinatarjoiluja (Nykänen) sekä etelänmatkoja (Odusoga ja noin gaziljoona muuta)
Chubs

Re: Kurosen Susa tilittää

Viesti Kirjoittaja Chubs »

Geetzu kirjoitti: En taida rientää ärskälle Hymyä ostamaan niiden kuvien vuoksi, joissa mikään ei nahkaa peitä... Huuh.
En mäkään kyllä. Mutta vois olla fiilistä käydä vakoilemassa erilaisia naisvartaloita tänään uimahallin saunassa. Kerran näin niin kuumavartaloisen kuusikymppisen, että teki mieli ottaa valokuva motivoimaan itseä.
Avatar
more
Kitinän uhri
Viestit: 568
Liittynyt: 26.08.2006 9:10
Paikkakunta: Tixi

Re: Kurosen Susa tilittää

Viesti Kirjoittaja more »

Sheetlord kirjoitti:
Veikkaan että tonnin tai kaks, maks.
No kyllähän perheen äidin pitää sitten pari kertaa kuussa lööppeihin päästä että voi elättää lapsensa.
Almost as brutal as the onslaught of "Matti ja Teppo" - Iron Gland
Geetzu

Re: Kurosen Susa tilittää

Viesti Kirjoittaja Geetzu »

Kyllä mä tavallaan ymmärrän Suskuu täs. Jostainhan sitä rahaa on revittävä jos ei omat pitopalvelut tarpeeks tuota. Lapsille ruokaa. Eihän kirjakaan myynyt ja nyt jos vielä Matille joutuu jotain makselemaan niin hätähän on aika iso...

Kyllä mä Suskuna myisin jo enemmänkin itseäni. Kaikki tai jotain.
Geetzu

Re: Kurosen Susa tilittää

Viesti Kirjoittaja Geetzu »

Chubs kirjoitti:
Geetzu kirjoitti: En taida rientää ärskälle Hymyä ostamaan niiden kuvien vuoksi, joissa mikään ei nahkaa peitä... Huuh.
En mäkään kyllä. Mutta vois olla fiilistä käydä vakoilemassa erilaisia naisvartaloita tänään uimahallin saunassa. Kerran näin niin kuumavartaloisen kuusikymppisen, että teki mieli ottaa valokuva motivoimaan itseä.
Inhoon uimahallien saunoja, inhoon yäk hyi ääääääääää pöpöi! Mut nujerran inhoni kerran viikossa koska jäin jännästi koukkuun yhteen naiseen - kropan lisäks silmiin ja ääneen - ja mun on nähtävä se vielä. En kehtaa enää väijyä uimahallin kahvilassa tuntitolkulla, vietän äitin kallisarvoista vapaa-aikaa uima-altaassa ja pesutiloissa, ja saunassa...

Mä oon muuten tosi huono arvioimaan naisten ikiä, siis kuuskymppinen kuumavartaloinen menis mulle läpi nelikymppisenä todnäk.
sanctus

Re: Kurosen Susa tilittää

Viesti Kirjoittaja sanctus »

Geetzu kirjoitti:Eihän kirjakaan myynyt.
Mitämitä. Kirjahan on nimenomaan myynyt muualla kuin Akateemisessa. Ymmärtääkseni kustantaja, Suomalainen Kirjakauppa ja maamme maamme marketit ovat olleet sangen tyytyväisiä teoksen menekkiin.
Geetzu

Re: Kurosen Susa tilittää

Viesti Kirjoittaja Geetzu »

sanctus kirjoitti:
Geetzu kirjoitti:Eihän kirjakaan myynyt.
Mitämitä.
Aijaa, ok. Joku aika sit oli teksti (netti-iltsikassa, en jaksa penkoa) et kansia käsissä tajuton määrä ja kirjaa myyty vain 2000kpl.
Chubs

Re: Kurosen Susa tilittää

Viesti Kirjoittaja Chubs »

Geetzu kirjoitti:
Mä oon muuten tosi huono arvioimaan naisten ikiä, siis kuuskymppinen kuumavartaloinen menis mulle läpi nelikymppisenä todnäk.
Mä kysyin. Olisko ollut 58-vuotias.
Oon jopa kerran kehunut erään naisen tissejä uimahallin saunassa. :D Yhtään porttaria ei oo vielä tullut, osaan kai esittää asiani niin epäseksuaalisesti. Tai sitten mä tietämättäni kärsin jonkinlaisesta uimahallirunkkarin maineesta.

No ei, kohteliaisuus kohteliaisuutena. Voin kyllä kuvitella miten vaikeaa miehille on esittää viattomaksi tarkoitettuja kohteliaisuuksia ilman, että pidetään iskuyrityksenä.
sanctus

Re: Kurosen Susa tilittää

Viesti Kirjoittaja sanctus »

Geetzu kirjoitti:Aijaa, ok. Joku aika sit oli teksti (netti-iltsikassa, en jaksa penkoa) et kansia käsissä tajuton määrä ja kirjaa myyty vain 2000kpl.
Saatan olla itsekin väärässä. Lähteeni on jo kuukausia vanha ja tilanne saattaa olla muuttunut arvaamattomaan suuntaan.

Sen sijaan luotettavista lähteistä olen lukenut ja kuullut, että kirjan erottaa muista ns. paljastuskirjoista kirjoittajan sukupuoli sisällön pysyessä tyypillisenä.

Koska kirja on edelleen lukematta, siihen ei liene syytä ottaa enemmälti kantaa.
NuoriDaavid

Re: Kurosen Susa tilittää

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Chubs kirjoitti:
Oon jopa kerran kehunut erään naisen tissejä uimahallin saunassa.
:nuts:

Varmastikin kiva kuulla tuntemattomilta kehuja tisseistään?

*ei tajuu*
Tix

Re: Kurosen Susa tilittää

Viesti Kirjoittaja Tix »

Chubs kirjoitti:Voin kyllä kuvitella miten vaikeaa miehille on esittää viattomaksi tarkoitettuja kohteliaisuuksia ilman, että pidetään iskuyrityksenä.
Kokeillaan.

Sulla on muuten ihan hyvän oloset munkit, ihan tulee wappu mieleen!

*odottelee kivisadetta*
Vastaa Viestiin