Onko normaalia

Ihmissuhdeasiat ja lemmekkäät jutut
mölli
Kitinän uhri
Viestit: 663
Liittynyt: 04.09.2005 4:09

Onko normaalia

Viesti Kirjoittaja mölli »

On ollut noin viikon aikana jo kolme eri naista mielessä ekaksi kaks töistä ja eilisesti se hoikka blondi. Silloin kuin ne teki muhun vaikutusta niin mitään ei tullut mieleen, mutta aina päivän jälkeen tuli mieleen minkälaista sen kanssa olisi panna, pitää sylissä, halailla, pussailla ja seurustella. Paska homma kun tilanteet on tavalla tai toisella ohi sitten eli ei nähdä toista kertaa uudestaan melko varmasti... :( Kuka tahansa niistä kolmesta olis kelvannut ja olisin pitänyt todella nätti huolta niistä =)
Keikaus
Kitisijä
Viestit: 4772
Liittynyt: 15.08.2005 13:18
Paikkakunta: Helsinki

Re: Onko normaalia

Viesti Kirjoittaja Keikaus »

mölli kirjoitti:On ollut noin viikon aikana jo kolme eri naista mielessä ekaksi kaks töistä ja eilisesti se hoikka blondi. Silloin kuin ne teki muhun vaikutusta niin mitään ei tullut mieleen, mutta aina päivän jälkeen tuli mieleen minkälaista sen kanssa olisi panna, pitää sylissä, halailla, pussailla ja seurustella. Paska homma kun tilanteet on tavalla tai toisella ohi sitten eli ei nähdä toista kertaa uudestaan melko varmasti... :( Kuka tahansa niistä kolmesta olis kelvannut ja olisin pitänyt todella nätti huolta niistä =)
Kuulostaa melko normaalilta.
Kikkelis kokkelis.
SingleMalt

Re: Onko normaalia

Viesti Kirjoittaja SingleMalt »

Sun on pakko olla poikuuden kaksoisolento tai veli. Ei mitään muuta vaihtoehtoa. Asutko äitisi ja isäsi luona vielä?
mölli
Kitinän uhri
Viestit: 663
Liittynyt: 04.09.2005 4:09

Re: Onko normaalia

Viesti Kirjoittaja mölli »

SingleMalt kirjoitti:Sun on pakko olla poikuuden kaksoisolento tai veli. Ei mitään muuta vaihtoehtoa. Asutko äitisi ja isäsi luona vielä?
En asu, asun yksin. Niin taisi olla yksi 4 nainen töistä musta kiinnostunut, mutta se ei uskaltanut mitään sanoa vaan ilmeistä luin, mutta hänestä en ollut kiinnostanut...
Avatar
Gattaca
Kitisijä
Viestit: 4424
Liittynyt: 16.08.2005 16:12

Re: Onko normaalia

Viesti Kirjoittaja Gattaca »

SingleMalt kirjoitti:Sun on pakko olla poikuuden kaksoisolento tai veli. Ei mitään muuta vaihtoehtoa. Asutko äitisi ja isäsi luona vielä?
Älä liioittele. Huomaat varmaan miehen kaunopuheisuuden ja säkenöivän älyn? Tuolla kapasiteetilla se saa ennen minua ja se on kipeän totta.
mölli
Kitinän uhri
Viestit: 663
Liittynyt: 04.09.2005 4:09

Re: Onko normaalia

Viesti Kirjoittaja mölli »

Gattaca kirjoitti:
SingleMalt kirjoitti:Sun on pakko olla poikuuden kaksoisolento tai veli. Ei mitään muuta vaihtoehtoa. Asutko äitisi ja isäsi luona vielä?
Älä liioittele. Huomaat varmaan miehen kaunopuheisuuden ja säkenöivän älyn? Tuolla kapasiteetilla se saa ennen minua ja se on kipeän totta.
Niin tyhmähän minä rahaa löytyy satoja kertoja ennemmän kuin sulta ja vielä muutenkin elämä paremmin kuin sulla, niinpä tyhmä minä älykäs sinä.
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Onko normaalia

Viesti Kirjoittaja Elppis »

mölli kirjoitti:
SingleMalt kirjoitti:Sun on pakko olla poikuuden kaksoisolento tai veli. Ei mitään muuta vaihtoehtoa. Asutko äitisi ja isäsi luona vielä?
En asu, asun yksin. Niin taisi olla yksi 4 nainen töistä musta kiinnostunut, mutta se ei uskaltanut mitään sanoa vaan ilmeistä luin, mutta hänestä en ollut kiinnostanut...
Ei kannata olla nirso, ja itkeä yksinäisyyttään.
The great club outshines the individual, always and forever.
mölli
Kitinän uhri
Viestit: 663
Liittynyt: 04.09.2005 4:09

Re: Onko normaalia

Viesti Kirjoittaja mölli »

Elppis kirjoitti:
mölli kirjoitti:
SingleMalt kirjoitti:Sun on pakko olla poikuuden kaksoisolento tai veli. Ei mitään muuta vaihtoehtoa. Asutko äitisi ja isäsi luona vielä?
En asu, asun yksin. Niin taisi olla yksi 4 nainen töistä musta kiinnostunut, mutta se ei uskaltanut mitään sanoa vaan ilmeistä luin, mutta hänestä en ollut kiinnostanut...
Ei kannata olla nirso, ja itkeä yksinäisyyttään.
Jooh ei kannattaisikaan, mutta ei viitsisi mennä suhteeseen jonka sitten myöhemmin joutuu katkaisemaan, minusta ei siihen ole henkisesti. Pari vuotta sitten yksi nainen olisi ollut todella selvää kauraa niitettäväksi, mutta liian lyhyt mun makuun...

Mun pitää saada tunne että toinen on jotenkin arvokas että siihen kannattaa panostaan ja pysyä sitten tulee mun kiinnostus ja kiinnyn nopeasti.

Olen huomanut että helposti ihastun jos päästän tunteeni valloille, kesällä yksi kesätyöntekijä ei ollut mikään hyvännäköinen päin vastoin ylipainoinen, lyhyt ja melko tavallisen tasoinen naama, mutta se hymy ja naisellinen olemus veti jalat veteläksi, mutta en halunut tehdä mitään asian edistämiseksi kun muutamaan juttua kuitenkin suhteessa olisin alkanut harmittamaan...
HellBell

Re: Onko normaalia

Viesti Kirjoittaja HellBell »

mölli kirjoitti:On ollut noin viikon aikana jo kolme eri naista mielessä
Keskity yhteen niistä. Hymyilet sille yhdelle työpaikallasi ja yrität sovittaa kahvitaukosi samaan aikaan hänen vastaavansa kanssa ja sitten kahvitauolla ostat jonkin muffinsin tapaisen hälle, jonka jälkeen vänkkäät 10 minuuttia kanssaan siitä, voiko hän syödä muffinsin vai ei jottei heti paukahda 23 kiloa ylimääräistä päälle ja sitten voitkin jo alkaa keskustella kanssaan mistä vain, kun alkuvänkkäys on saatu alta pois.
"Mitä mieltä olet.. hillomunkeista..?"
mölli
Kitinän uhri
Viestit: 663
Liittynyt: 04.09.2005 4:09

Re: Onko normaalia

Viesti Kirjoittaja mölli »

HellBell kirjoitti:
mölli kirjoitti:On ollut noin viikon aikana jo kolme eri naista mielessä
Keskity yhteen niistä. Hymyilet sille yhdelle työpaikallasi ja yrität sovittaa kahvitaukosi samaan aikaan hänen vastaavansa kanssa ja sitten kahvitauolla ostat jonkin muffinsin tapaisen hälle, jonka jälkeen vänkkäät 10 minuuttia kanssaan siitä, voiko hän syödä muffinsin vai ei jottei heti paukahda 23 kiloa ylimääräistä päälle ja sitten voitkin jo alkaa keskustella kanssaan mistä vain, kun alkuvänkkäys on saatu alta pois.
"Mitä mieltä olet.. hillomunkeista..?"
Jooh, mutta valitettavasti ei ole enää mahdollisti kerta en työskentele siellä enää :(
Zeb

Re: Onko normaalia

Viesti Kirjoittaja Zeb »

SingleMalt kirjoitti:Sun on pakko olla poikuuden kaksoisolento tai veli. Ei mitään muuta vaihtoehtoa. Asutko äitisi ja isäsi luona vielä?
Oot varmaankin sokea. Noilla kahdella on eroa kuin yöllä ja päivällä. G ei ole yksinkertainen, vaikka antaakin usein kirjoituksillaan itsestään lähinnä jakomielitautisen vaikutelman.
Avatar
alja
Kitinän uhri
Viestit: 521
Liittynyt: 17.08.2005 8:08
Paikkakunta: saunan taka
Viesti:

Re: Onko normaalia

Viesti Kirjoittaja alja »

hellbell elä herranjumala tällästa ala neuvomaan, toi kuulostaa kamalalta mieheltä jos mä oisin siellä kahvihuoneessa!!! tai ehkä puheessa ei tulisi noin paljon kirjotusvirheitä :P mutta jos tälläsii liikkuu päässä ni voi herranjumala!
mölli kirjoitti:Niin tyhmähän minä rahaa löytyy satoja kertoja ennemmän kuin sulta ja vielä muutenkin elämä paremmin kuin sulla, niinpä tyhmä minä älykäs sinä.
Pari vuotta sitten yksi nainen olisi ollut todella selvää kauraa niitettäväksi, mutta liian lyhyt mun makuun...
kesällä yksi kesätyöntekijä ei ollut mikään hyvännäköinen päin vastoin ylipainoinen, lyhyt ja melko tavallisen tasoinen naama, mutta se hymy ja naisellinen olemus veti jalat veteläksi, mutta en halunut tehdä mitään asian edistämiseksi kun muutamaan juttua kuitenkin suhteessa olisin alkanut harmittamaan...


möllille pikkuvinkki: ronkelit runkkaa!
Ulkona paistaa aurinko,
mutta sisällä sataa.
mölli
Kitinän uhri
Viestit: 663
Liittynyt: 04.09.2005 4:09

Re: Onko normaalia

Viesti Kirjoittaja mölli »

alja kirjoitti:hellbell elä herranjumala tällästa ala neuvomaan, toi kuulostaa kamalalta mieheltä jos mä oisin siellä kahvihuoneessa!!! tai ehkä puheessa ei tulisi noin paljon kirjotusvirheitä :P mutta jos tälläsii liikkuu päässä ni voi herranjumala!
mölli kirjoitti:Niin tyhmähän minä rahaa löytyy satoja kertoja ennemmän kuin sulta ja vielä muutenkin elämä paremmin kuin sulla, niinpä tyhmä minä älykäs sinä.
Pari vuotta sitten yksi nainen olisi ollut todella selvää kauraa niitettäväksi, mutta liian lyhyt mun makuun...
kesällä yksi kesätyöntekijä ei ollut mikään hyvännäköinen päin vastoin ylipainoinen, lyhyt ja melko tavallisen tasoinen naama, mutta se hymy ja naisellinen olemus veti jalat veteläksi, mutta en halunut tehdä mitään asian edistämiseksi kun muutamaan juttua kuitenkin suhteessa olisin alkanut harmittamaan...


möllille pikkuvinkki: ronkelit runkkaa!
Niin jos olisin ollut nainen niin et olisi tuota kirjoittanut, koska se olisi ollut hyväksyttävää olla nirso.
SingleMalt

Re: Onko normaalia

Viesti Kirjoittaja SingleMalt »

Zeb kirjoitti:Oot varmaankin sokea.
Oot varmaankin huumorintajuton tosikko. Noilla kahdellahan on yhtäläisyyksiä vaikka miten paljon.
SingleMalt

Re: Onko normaalia

Viesti Kirjoittaja SingleMalt »

mölli kirjoitti: =)
Kuules mölli. Mä löysin sulle sopivan naisen. Te sopisitte takuulla hyvin yhteen.

Pistäs tälle tytskälle privaa.

http://kity.kicks-ass.net/profile.php?m ... file&u=206
HellBell

Re: Onko normaalia

Viesti Kirjoittaja HellBell »

alja kirjoitti:hellbell elä herranjumala tällästa ala neuvomaan, toi kuulostaa kamalalta mieheltä jos mä oisin siellä kahvihuoneessa!!! tai ehkä puheessa ei tulisi noin paljon kirjotusvirheitä :P mutta jos tälläsii liikkuu päässä ni voi herranjumala!
..
Jos tällainen tyyppi olisi oikeasti olemassa, sanoisin eri tavalla hälle -
mutta jotenkin aattelin että tällä nimimerkin takaisella henkilöllä on kaiken provon takana jotain, jota haluaa tietää suhdejuttuihin liittyen.
Kirjoittaa kaikenlaista, josta oikeasti ei ole sitä mieltä, mutta tuo kaiken sen plörtsin seasta esille jonkinlaista huolenaihetta..
*intuitio sanoo..*
Tiikeriankka

Re: Onko normaalia

Viesti Kirjoittaja Tiikeriankka »

Keikaus kirjoitti:Kuulostaa melko normaalilta.
Minä olen sitten vissiin tosi epänormaali, kun mulla pyörii päässä vaan yksi nainen. On pyörinyt kauan.
Keikaus
Kitisijä
Viestit: 4772
Liittynyt: 15.08.2005 13:18
Paikkakunta: Helsinki

Re: Onko normaalia

Viesti Kirjoittaja Keikaus »

Tiikeriankka kirjoitti:
Keikaus kirjoitti:Kuulostaa melko normaalilta.
Minä olen sitten vissiin tosi epänormaali, kun mulla pyörii päässä vaan yksi nainen. On pyörinyt kauan.
No sekin on normaalia. Olet ilmeisen kiintynyt siihen yhteen naiseen, mölli vasta tsekkailee kenttää ja miettii sopivaa kohdetta.
Kikkelis kokkelis.
Tiikeriankka

Re: Onko normaalia

Viesti Kirjoittaja Tiikeriankka »

Se nainen ei ole sopiva kohde mutta minkäs sille tekee, kun istuu päässä tiukasti kuin paska dementin pyjamanliepeessä. Vaihtaisin, jos voisin.
Keikaus
Kitisijä
Viestit: 4772
Liittynyt: 15.08.2005 13:18
Paikkakunta: Helsinki

Re: Onko normaalia

Viesti Kirjoittaja Keikaus »

Tiikeriankka kirjoitti:Se nainen ei ole sopiva kohde mutta minkäs sille tekee, kun istuu päässä tiukasti kuin paska dementin pyjamanliepeessä. Vaihtaisin, jos voisin.
Istuu luultavasti juuri siksi. Vaihde se vaikka muhun!
Viimeksi muokannut Keikaus, 14.12.2006 23:35. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Kikkelis kokkelis.
Avatar
brona
Kitinän uhri
Viestit: 812
Liittynyt: 16.08.2005 1:26
Paikkakunta: Saari Idässä

Re: Onko normaalia

Viesti Kirjoittaja brona »

Voi Keikku sun kanssas! Mä en tiedä itkiskö vai nauraisko tota iänikuista karvoilla provoamista. Sulla säärikarvoja? Jep jep, ehkä ne kirkkaalla päivänvalolla näkyy.
...
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8602
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Onko normaalia

Viesti Kirjoittaja Lolita »

brona kirjoitti:Sulla säärikarvoja? Jep jep, ehkä ne kirkkaalla päivänvalolla näkyy.
Kuka nyt vähäisillä haituvilla provoaisi. Karvat pariin kertaan nähneenä ja kerran siihen pöheikköön käteni upottaneena, sanoisin, että keskimääräistä miestä enemmän karvoja.
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
tonyjl

Re: Onko normaalia

Viesti Kirjoittaja tonyjl »

Tiikeriankka kirjoitti:Se nainen ei ole sopiva kohde mutta minkäs sille tekee, kun istuu päässä tiukasti kuin paska dementin pyjamanliepeessä. Vaihtaisin, jos voisin.
Welcome to club, partner!

Kerro jos keksit miten niistä hulluista pääsee joihin on kiintynyt.
Avatar
brona
Kitinän uhri
Viestit: 812
Liittynyt: 16.08.2005 1:26
Paikkakunta: Saari Idässä

Re: Onko normaalia

Viesti Kirjoittaja brona »

tonyjl kirjoitti:Kerro jos keksit miten niistä hulluista pääsee joihin on kiintynyt.
Palkkamurhaaja? *selaa keltaisia sivuja*
...
Avatar
brona
Kitinän uhri
Viestit: 812
Liittynyt: 16.08.2005 1:26
Paikkakunta: Saari Idässä

Re: Onko normaalia

Viesti Kirjoittaja brona »

Lolita kirjoitti:Kuka nyt vähäisillä haituvilla provoaisi. Karvat pariin kertaan nähneenä ja kerran siihen pöheikköön käteni upottaneena, sanoisin, että keskimääräistä miestä enemmän karvoja.
Okka, uskotaan.
...
Vastaa Viestiin