Mangutaan yhdessä MAANANTAI vielä mukavammaksi

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Mangutaan yhdessä MAANANTAI vielä mukavammaksi

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

Maanantai. On. Eipä tuolle voi mitään! IIIHANAA. Voidaan aloittaa uusi viikko!
:P
Viimeksi muokannut Stadinarska, 04.12.2006 0:16. Yhteensä muokattu 3 kertaa.
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: Mangutaan yhdessä MAANANTAI vielä mukavammaksi

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

Suvinen kirjoitti:Näyttipä kamalalta tuo värinvalinta tuossa otsikossa!

Katkaistu viikko, tämä. Eipä haittaa. Veronpalautuksia myös, Eipä haitanne tuokaan.
SUVINEN! Olin juuri korjaamassa tilannetta. En vielä jummarra kuinka en onnistunna tekemään niinkuin tarkoitin. Nyt voit jälleen katsoa!
Olisko sulla toiveväriä tai toiveotsikkoa?

KATKAISTU.Et varmaan tarkoita katkaistua haulikkoa vaan lyhyempää työviikkoa? Veronpalautukset. Hyvä kun muistutit! Vai onkohan sihteerini Stadinarska huomioinut ne jotenkin?Ne taisi mennä tasan nuo verot mulla!
Avatar
Mojo
Kitisijä
Viestit: 1417
Liittynyt: 14.08.2005 19:00

Re: Mangutaan yhdessä MAANANTAI vielä mukavammaksi

Viesti Kirjoittaja Mojo »

Huomenta kansalaiset!

Tuollainen tuli viikonloppuna askarreltua. Joten joo, tällä viikolla firman pikkujouluja, veronpalautuksia ja biljardia ohjelmassa. Ei paskemmat ennusteet.

:P
Tää on semmonen iso projekti johon tuotannollisista syistä yleensä tarvii sekä uros- että naarastehtaan
Avatar
RolloTomasi
Kitisijä
Viestit: 2360
Liittynyt: 06.09.2006 7:50
Paikkakunta: Maa

Re: Mangutaan yhdessä MAANANTAI vielä mukavammaksi

Viesti Kirjoittaja RolloTomasi »

huomenta

otatko tupakan?

hyvää maanantaita
Since I cannot prove a lover, to entertain these fair well-spoken days, I am determined to prove a villain and hate the idle pleasures of these days.
Mulli75

Re: Mangutaan yhdessä MAANANTAI vielä mukavammaksi

Viesti Kirjoittaja Mulli75 »

Huomenta !

EKA TPK, aamuzumpit juotu.

Haukotuttaa niin että leuat voisi lähteä pois paikoiltaan.
Dumari

Re: Mangutaan yhdessä MAANANTAI vielä mukavammaksi

Viesti Kirjoittaja Dumari »

Huomenta! Toka TPK ja kaffetime. Tän viikon reenailen taas duunikaverin hommia että oma viikonloppupäivystys menisi sitten mutkattomammin.
Avatar
irmelianneli
Kitisijä
Viestit: 3375
Liittynyt: 14.08.2005 19:34

Re: Mangutaan yhdessä MAANANTAI vielä mukavammaksi

Viesti Kirjoittaja irmelianneli »

Ei jeesus mikä olo. Ja mitkä liskot viime yönä. Nukuin sitte noin kolme minuuttia varmaan yhtäjaksoisesti. Neljältä heräsin lopullisesti. Päätä särkee edelleen. Hirveet Siwan kassit silmien alla. Hyi olkoon. Mutta yyberhauskat pikkujoulut meillä oli kyllä, siitä ei pääse mihinkään. Toivottavasti kityläisilläkin oli.
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Mangutaan yhdessä MAANANTAI vielä mukavammaksi

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Huomenta!

Taidanpa olla sitten yksin kotona. Äsken meinasi iso saksanpaimenkoira käydä hankalaksi; jätän sen rauhaan siihen asti kunnes pomo tulee klo 11 töihin - turha sitä on virua verta vuotavana koirien syömänä täällä yksin, mielummin apujoukkojen kanssa :D

Jep, viikonloppu ei taaskaan tuntunut yhtään lomalta!! Grr. Lauantaina heti aamusta muuttoa, iltapäivä järjestelyä ja tavaroiden purkua / kokoamista. Pizzat naamaan ja jokunen olut; käytiin puolen yön jälkeen moikkaamassa tuhannen tuiskeessa olleita kitinäläisiä - lyhyt vierailu sekin. Myöhemmin illasta oltiin naapurissa tupareissa; miehestä sai niin hyvää youtube- kamaa kännykkään ettei mitään rajaa!

Mut joo - koiran paskat siivottu, nyt on vuorossa kissat.

Meinas unohtua: :h: :dream: :h:
The great club outshines the individual, always and forever.
Sheetlord

Re: Mangutaan yhdessä MAANANTAI vielä mukavammaksi

Viesti Kirjoittaja Sheetlord »

Luojan kiitos enää yhdet pikkujoulut jäljellä, maksa ei enempää kestäisikään... tosin ne ovatkin sitten ne kaikista rankimmat. No, tällä intensiiviharjoittelulla en taatusti putoa ensimmäisenä :D
silsis

Re: Mangutaan yhdessä MAANANTAI vielä mukavammaksi

Viesti Kirjoittaja silsis »

Huomenta! Hitto, joutuu lomalla heräilemään jo ysiltä. Kohta pankissa sijoitusneuvottelut, myös päätökset. Futsalia pitäis mennä pelaamaan, vikat reenit ennen lauantain pelejä. Matkavalmisteluja huomisen Kööpenhaminan reissua varten, salille ja mitä sitä nyt kerkeekään. Poistun kuitenkin aamupalalle-->
ninnithequeen

Re: Mangutaan yhdessä MAANANTAI vielä mukavammaksi

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Jooh. Ikinä en enää mitään ota. Puuh.

Onkohan Sipsukka päässy töihin jo? :P
bedlam

Re: Mangutaan yhdessä MAANANTAI vielä mukavammaksi

Viesti Kirjoittaja bedlam »

Hyi helvetti mikä krapula vieläkin lauantain kännäyksestä, eikä edes baariinkaan asti päästy. Onneksi tänäänhän on tavallaan kuin torstai jo. Huomenna pitäisi omat pikkujoulut pitää, kun ei yksiäkään pikkiksiä ole tänäkään vuonna luvassa.
millivanilli

Re: Mangutaan yhdessä MAANANTAI vielä mukavammaksi

Viesti Kirjoittaja millivanilli »

Tpk!

Eilinen muutto on vienyt voimat ihan tyysti. Aamu-uinti ei mitenkään auttanut väskään. Töiden jälkeen on mentävä vielä vanhempien firmaan töihin. Nice.

Täällä kakkostyöpaikalla ovat näemmä oikein keränneet mahdollisimman paljon kaikkea mahdollista työtä minulle, ettei vai tule aika pitkäksi :P
Avatar
Camilla
Kitisijä
Viestit: 1314
Liittynyt: 14.08.2005 23:08

Re: Mangutaan yhdessä MAANANTAI vielä mukavammaksi

Viesti Kirjoittaja Camilla »

Ihana maanantai-aamu. Auto meinas kosahtaa matkalle. Pakko kai viedä se huoltoon jo heti tänään. Voiko se jäähdytysnesteputeli mennä rikki vai mistä johtuu että niitä on joutunut lisäämään nyt kahteen otteeseen kuukauden sisään..? Auttakee!

Mut viikonloppuna toi auto oli kyllä ihana. Sinne mahtui iso ruokapöytä ja 4 tuolia eikä edes tehnyt tiukkaa..
sipsi
Kitisijä
Viestit: 3083
Liittynyt: 15.08.2005 7:56
Paikkakunta: Itä-Helsinki

Re: Mangutaan yhdessä MAANANTAI vielä mukavammaksi

Viesti Kirjoittaja sipsi »

ninnithequeen kirjoitti:Jooh. Ikinä en enää mitään ota. Puuh.

Onkohan Sipsukka päässy töihin jo? :P
Joo, töissähän mä. Myöhästyin vain vartin.
Eilisestä vielä..mun oli pakko lähteä menee, olin liian hajalla ollakseni kenenkään seurassa. Kävin tosin viel Bohemias yhellä rauhottelemassa hermojani. :P

Ainiin, ja helvetti..mullahan näkyy siinä peppukuvassa alusvaatetusta. Ei hyvä.
Viimeksi muokannut sipsi, 04.12.2006 10:05. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Kylmä kahvi kaunistaa, mutta tee se vasta ihmeitä tekee.
ninnithequeen

Re: Mangutaan yhdessä MAANANTAI vielä mukavammaksi

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

sipsi kirjoitti:
ninnithequeen kirjoitti:Jooh. Ikinä en enää mitään ota. Puuh.

Onkohan Sipsukka päässy töihin jo? :P
Joo, töissähän mä. Myöhästyin vain vartin.
Eilisestä vielä..mun oli pakko lähteä menee, olin liian hajalla ollakseni kenenkään seurassa. Kävin tosin viel Bohemias yhellä rauhottelemassa hermojani. :P
SIKA!!!111

Mä olin sentään jo puol viis kotona.
sipsi
Kitisijä
Viestit: 3083
Liittynyt: 15.08.2005 7:56
Paikkakunta: Itä-Helsinki

Re: Mangutaan yhdessä MAANANTAI vielä mukavammaksi

Viesti Kirjoittaja sipsi »

ninnithequeen kirjoitti:
SIKA!!!111

Mä olin sentään jo puol viis kotona.
Häh? Puol viis?!? Missä sä sit olit? Toivottavasti ette autoilemassa? :wink:
Kylmä kahvi kaunistaa, mutta tee se vasta ihmeitä tekee.
ninnithequeen

Re: Mangutaan yhdessä MAANANTAI vielä mukavammaksi

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

sipsi kirjoitti:
ninnithequeen kirjoitti: SIKA!!!111
Mä olin sentään jo puol viis kotona.
Häh? Puol viis?!? Missä sä sit olit? Toivottavasti ette autoilemassa? :wink:
Siellähän mie kökötin ja juttelin. Yhtäkkii kello oli miljoona. Sit sain kyydin kotiin kun kaks virolaista (hähähähähäää) oli menossa Kontulaan. Ihan taksilla. Ei joutunu mieheni maksaa taksia :lol:

Me ollaan muuten aika sikoja, muistelen vaan :D

Ja ne veronpalautukset tulee kyl ihan tänään, kun eilen siitä puhuttiin.
sipsi
Kitisijä
Viestit: 3083
Liittynyt: 15.08.2005 7:56
Paikkakunta: Itä-Helsinki

Re: Mangutaan yhdessä MAANANTAI vielä mukavammaksi

Viesti Kirjoittaja sipsi »

ninnithequeen kirjoitti: Siellähän mie kökötin ja juttelin. Yhtäkkii kello oli miljoona. Sit sain kyydin kotiin kun kaks virolaista (hähähähähäää) oli menossa Kontulaan. Ihan taksilla. Ei joutunu mieheni maksaa taksia :lol:
No hyvä et pääsit himaan.
Vi**u mun pää räjähti siihen virolaiseen. Sen takia meninki sinne toiseen pöytään istuu, ku en jaksanu kuunnella sitä. Plus et se TUIJOTTI silleen ärsyttävästi..
Hei, muista sit antaa se Kotihomon numero sille yhelle, ni jätkät pääsee deitseille. :wink:
Kylmä kahvi kaunistaa, mutta tee se vasta ihmeitä tekee.
Avatar
irmelianneli
Kitisijä
Viestit: 3375
Liittynyt: 14.08.2005 19:34

Re: Mangutaan yhdessä MAANANTAI vielä mukavammaksi

Viesti Kirjoittaja irmelianneli »

Mää kuulin kyl telkkarista ett ne veronpalautukset tulis huomenna. Noh, aivan sama, kunhan joskus tulevat. Ja aika köntti sieltä nyt tuleekin, jeeeee!!
Edelleen karmiva krapulaolo. Naama turvoksissa ja ruokaa tekis mieli.. lähinnä kaikkee epäterveellistä ja suolaista hiilarishittii. Sit tekis myös hulluna mieli pussailla ja halia ja kainaloida. Pääsispä jo kotiin! Viis tuntia vielä, oumaikaaadnou. Luojan kiitos huomenna iltavuoro.
ninnithequeen

Re: Mangutaan yhdessä MAANANTAI vielä mukavammaksi

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

sipsi kirjoitti:
ninnithequeen kirjoitti: Siellähän mie kökötin ja juttelin. Yhtäkkii kello oli miljoona. Sit sain kyydin kotiin kun kaks virolaista (hähähähähäää) oli menossa Kontulaan. Ihan taksilla. Ei joutunu mieheni maksaa taksia :lol:
No hyvä et pääsit himaan.
Vi**u mun pää räjähti siihen virolaiseen. Sen takia meninki sinne toiseen pöytään istuu, ku en jaksanu kuunnella sitä. Plus et se TUIJOTTI silleen ärsyttävästi..
Hei, muista sit antaa se Kotihomon numero sille yhelle, ni jätkät pääsee deitseille. :wink:
Joo, pitäneeki kohta soittaa Kotihomolle.
Aika loistava juttu kyl. "Siis mä en oikeesti oo homo, mut oisko sul sen sun Kotihomon numeroo?" Hähä. Tais ihastuu aikoinaan.
sipsi
Kitisijä
Viestit: 3083
Liittynyt: 15.08.2005 7:56
Paikkakunta: Itä-Helsinki

Re: Mangutaan yhdessä MAANANTAI vielä mukavammaksi

Viesti Kirjoittaja sipsi »

ninnithequeen kirjoitti: Aika loistava juttu kyl. "Siis mä en oikeesti oo homo, mut oisko sul sen sun Kotihomon numeroo?" Hähä. Tais ihastuu aikoinaan.
Hahaa! Tuleeki muuten tiukka taistelu, en mä nimittäin ihan helpolla luovu mun "sleep-buddysta". :wink:

Ainiin, ja voisko sen peppukuvan poistaa joskus lähitulevaisuudessa? Mä en nimittäin ollukaan muistanu, et siin näkyy mun naamakin. Sekin vielä.
Kylmä kahvi kaunistaa, mutta tee se vasta ihmeitä tekee.
ninnithequeen

Re: Mangutaan yhdessä MAANANTAI vielä mukavammaksi

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

sipsi kirjoitti:Ainiin, ja voisko sen peppukuvan poistaa joskus lähitulevaisuudessa? Mä en nimittäin ollukaan muistanu, et siin näkyy mun naamakin. Sekin vielä.
Höpön löpön.

Neitin naama näkyy ekaa kertaa Kityn historiassa jossain. Se on kaunis naama. Anna ihmisten katsoa sinua. Ja pikkuhousujas :lol:
Kid

Re: Mangutaan yhdessä MAANANTAI vielä mukavammaksi

Viesti Kirjoittaja Kid »

Mo!
Ihana viikonloppu takana. Perjantain duunin pikkujoulut meni vallan mukavasti. Oli hyvää ruokaa ja riittävästi juomaa.
Lauantaina käytiin kattoo wrestlinkiä ja mä rakastuin lajiin ihan täysillä! Mahtava show ja vallan ihanassa seurassa.
Eilinen meni unelmoidessa rivarinpätkästä. Saataspa laina ja asuntotarjous läpi. Mä haluun sen kodin!!!

Elpalle :h:
Avatar
Ihminen
Kitinän uhri
Viestit: 796
Liittynyt: 27.09.2006 10:41
Paikkakunta: Ihmislä

Re: Mangutaan yhdessä MAANANTAI vielä mukavammaksi

Viesti Kirjoittaja Ihminen »

ninnithequeen kirjoitti:
sipsi kirjoitti:Ainiin, ja voisko sen peppukuvan poistaa joskus lähitulevaisuudessa? Mä en nimittäin ollukaan muistanu, et siin näkyy mun naamakin. Sekin vielä.
Höpön löpön.

Neitin naama näkyy ekaa kertaa Kityn historiassa jossain. Se on kaunis naama. Anna ihmisten katsoa sinua. Ja pikkuhousujas :lol:
:pics:

Eli siis missä :shock:

Ehanaa!!! Huomenna on taas Perjantai :h: :h: :h:
"Facts are stupid things."
Ronald Reagan

«Don't play with fire, play with Ihminen.»
Sloganizer.net
Vastaa Viestiin