Toivollinen Tiistai

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
ninnithequeen

Toivollinen Tiistai

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Ei saa suuttua, en mä parempaakaan keksiny.

Hirvee matsi Arskan kanssa jotta kuka ehtii ja kuka ei....:D
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: Toivollinen Tiistai

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

ninnithequeen kirjoitti:Ei saa suuttua, en mä parempaakaan keksiny.

Hirvee matsi Arskan kanssa jotta kuka ehtii ja kuka ei....:D
JUMA, mä otin sut vastustajana aivan liian kevyesti! Pahuksen Ninni! NYT TÄMÄ SAVUAA NÄIN :maanantai:
Mä myönnän etten ollut ollenkaan tarkka POEKA nyt vaan sitä sa mitä tilaa!
MUTTA Stadinarska ei ole mitään eikä kukaan ellei hän kaadu saappaat jalassa reilusti. NINNI. Myönnän paremmuutesi reilusti! Olkoon onni myötä oman ketjusi kanssa. Näytän arvostavani sitä ja kirjoitan siihen toisena. tosin olen jo JAUHANUT niin pitkään, että varmaan vähintään kolme on jo lopettanut skriivauksensa.
Tiistai siis alkoi takaiskulla, mutta tästä vaan noustaan. Ninni. Kiitos kun toivoit toivokasta tiistaita!
Kitinäläiset rakkaat ja Ann...eimaar olkoon hänkin rakas! Toivokaamme että Stadinarska onnistuu jatkossa viikonpäivässä koska hän saattaa muuten haljeta.
Ai että jankkaan samaa? No niinhän mä teen kyllä. STOP STOP QUIT...
Tehosi
Luuseriarska :D
ninnithequeen

Re: Toivollinen Tiistai

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Nyt unille. Saas nähä mitä Toivo sanoo.
Varmaan jotta vittu sä haiset pahalle, tissi tänne.
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: Toivollinen Tiistai

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

ninnithequeen kirjoitti:Nyt unille. Saas nähä mitä Toivo sanoo.
Varmaan jotta vittu sä haiset pahalle, tissi tänne.
Juma. Tuohonkaan muuten en juuri nyt pysty! Mahtava, ainakin itse nauroin ja itkin samaan aikaan! Ninni RULES!
että voinkin tuntea itseni nyt pieneksi...pieneksi...
Arska
Mulli75

Re: Toivollinen Tiistai

Viesti Kirjoittaja Mulli75 »

Huomenta !

EKA TPK

Mukillinen huonosti keitettyä kahvia upposi. Ihan sama olisiko juonut sen lämpimänä vai kylmänä.

Nyt täytyy nauttia hiljaisuudesta vielä kun sitä on.
Dumari

Re: Toivollinen Tiistai

Viesti Kirjoittaja Dumari »

HuamentaH! Selkä kipiä vielä, mutta aavistuksen pareNpi kuin eilen. Toka teepeekoo ja kauffea kehiin!
millivanilli

Re: Toivollinen Tiistai

Viesti Kirjoittaja millivanilli »

Mä sitten heräsin samalla kun avokki lähti töihin... damn. Kerrankin kun olisi saanut nukkua vähän pidempään. Edelleen tuntuu siltä kuin vieraasta kämpästä heräisi.
sipsi
Kitisijä
Viestit: 3083
Liittynyt: 15.08.2005 7:56
Paikkakunta: Itä-Helsinki

Re: Toivollinen Tiistai

Viesti Kirjoittaja sipsi »

Huomenia! Oon taas supertiltissä töissä, eikä maailma hymyile. Ei ainakaan vielä ennenku saan haettua valtavan ison mukillisen kahvia keittiöstä.
Tänään lähen tsekkailee niitä helkutin villakangastakkeja. Sen poken on kyllä parempi maksaa se kokonaan, muuten nostan syytteen. :twisted:
Se alko nimittäin ekaks höpisee jotain, että mun takki ei ollu uus ja tästä syystä hän maksaisi vain puolet uuden takin hinnasta. Vitut! Enhän mä edes tarttis uutta takkia, jos SE ÄIJÄ ei olis antanu mun vanhaa jollekin muulle. Sen moka, ei mun.
Noni, nyt tilille tutkailee niitä veronpalautuksia.
Kylmä kahvi kaunistaa, mutta tee se vasta ihmeitä tekee.
Dumari

Re: Toivollinen Tiistai

Viesti Kirjoittaja Dumari »

Tänään olutta, ja on vähän parasta ollakin hyvät pileet :D
millivanilli

Re: Toivollinen Tiistai

Viesti Kirjoittaja millivanilli »

Swiit Ziisus... munhan pitää lähteä tänään töihin. Meinas unohtua, kun aloin touhuilla/siivota.
Avatar
Ihminen
Kitinän uhri
Viestit: 796
Liittynyt: 27.09.2006 10:41
Paikkakunta: Ihmislä

Re: Toivollinen Tiistai

Viesti Kirjoittaja Ihminen »

Jos vaan kehtaisin maksaa törkeän paljon 0,5 l pullosta olisin minäkin koukussa Ed Lemon Lightiin, kuten Svööl. On se vaan niin hyvää.
"Facts are stupid things."
Ronald Reagan

«Don't play with fire, play with Ihminen.»
Sloganizer.net
ninnithequeen

Re: Toivollinen Tiistai

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Kääk, nukuin sit pommiin.

Nyt töihin ja vauhilla.
Dumari

Re: Toivollinen Tiistai

Viesti Kirjoittaja Dumari »

ninnithequeen kirjoitti:Kääk, nukuin sit pommiin.
Nyt töihin ja vauhilla.
Hyvä et kuiteskin ehit kityilemään :D
Avatar
irmelianneli
Kitisijä
Viestit: 3375
Liittynyt: 14.08.2005 19:34

Re: Toivollinen Tiistai

Viesti Kirjoittaja irmelianneli »

Yhteentoista vasta töihin. Onneksi sai vähän univelkoja kuitattua. Huomenna kans iltaan, ei mitään issepäisyyspäiviä.. Mut sit perjantaina onkin lyhyt päivä, junalle suoraan töistä. Hyi hitto vettä sataa.
Avatar
Razormaid
Kitinän uhri
Viestit: 936
Liittynyt: 27.05.2006 20:13
Paikkakunta: pöydän alla

Re: Toivollinen Tiistai

Viesti Kirjoittaja Razormaid »

Ihanata, Courtney Lovea heti aamusta :h:
"If you live through this with me I swear that I will die for you"

Kohta pitäisi ruveta soittelemaan unelmakämpästä, joka on tosin hieman riskaabelia, sillä jos se on mennyt on koko loppuvuosi pilalla :shock:
I raise my hands to heaven of curiosity, I don't know what to ask for, What has it got for me?
bedlam

Re: Toivollinen Tiistai

Viesti Kirjoittaja bedlam »

No niin, tänäänhän on vähän niinkuin perjantai. Huomenna sunnuntai, sitten taas maanantai ja sen jälkeen perjantai.

Joudun tänään ehkä taipumaan aikamoiselle mutkalle. Saattaa nääs olla lähtö Zen Cafen ilmaiskeikalle. Pitää nyt miettiä vielä ja laittaa lääkitykset kuntoon. "Autopaikka, neulatyyny, sukkanauha, hammasharja...Lehti hiljaa tippuu puusta, ajan takaa postiautoo". Koetan eläytyä jo valmiiksi maailmaansa.
Geetzu

Re: Toivollinen Tiistai

Viesti Kirjoittaja Geetzu »

Dumari kirjoitti:
ninnithequeen kirjoitti:Kääk, nukuin sit pommiin.
Nyt töihin ja vauhilla.
Hyvä et kuiteskin ehit kityilemään :D
Tippumus. Naureksin aina vastaaville pommaajille.
Onkohan kitinä-aika pois hampaidenpesusta tai suihkusta? Toivottavasti vaan aamupalasta. :]

Tänään ei varmaankaan tapahdu mitään. Viime yö meni lapsosen kuumetta mittaillessa ja lääkettä meihin molempiin työnnellessä (aikuisten naisten supot menee pimppiin, semmoset lihaisat olon helpottajat niinq) ja eiköhän illan Tampereen reissukin osaltani peruunnu, perkele. Tyydyn txt-tv-seuraamaan Ifk:n ehdottoman varman tappion Tapparasta.

Onkos Dumari viinimiehiä? :] http://www.hifk.fi/news/files/10749.php
(äijäseni lupas tilata meille varastoon)
Sheetlord

Re: Toivollinen Tiistai

Viesti Kirjoittaja Sheetlord »

Semimasis-vitutus päällä. Jo pelkästään tämä ikuisesti jatkuva lokakuu alkaa käydä reippahasti nupin päälle... tulis jo stna lunta ja talvi.
Dumari

Re: Toivollinen Tiistai

Viesti Kirjoittaja Dumari »

Geetzu kirjoitti:Onkos Dumari viinimiehiä? http://www.hifk.fi/news/files/10749.php
(äijäseni lupas tilata meille varastoon)
Eipä ole. KOFF menee paremmin :]
(sitä onkin laatikollinen varattuna Treen reissua varten, en tosin ole menossa matsiin)
sipsi
Kitisijä
Viestit: 3083
Liittynyt: 15.08.2005 7:56
Paikkakunta: Itä-Helsinki

Re: Toivollinen Tiistai

Viesti Kirjoittaja sipsi »

Dumari kirjoitti:Treen reissu
Varastatko mulle yhen joulukuusen? Jos pyydän nätisti?
Kylmä kahvi kaunistaa, mutta tee se vasta ihmeitä tekee.
Geetzu

Re: Toivollinen Tiistai

Viesti Kirjoittaja Geetzu »

Dumari kirjoitti:
Geetzu kirjoitti:Onkos Dumari viinimiehiä? http://www.hifk.fi/news/files/10749.php
(äijäseni lupas tilata meille varastoon)
Eipä ole. KOFF menee paremmin :]
(sitä onkin laatikollinen varattuna Treen reissua varten, en tosin ole menossa matsiin)
Sain eilen frendiltä ison Jack Daniels -potelin, sellasessa siistissä mustassa boksissaan. Näin unta, että boksin kuvitus oli IFK:n, Pena ois vetäny tämänkin homman ihan tyylillä. Mut vinkkuu... No joo, juon juon juon tukeakseni seuraa toki vain! :]

Sheetlord, kukahäh? Häiritsee, en keksi. Paljastakaa jossain tommoset.
feliformia

Re: Toivollinen Tiistai

Viesti Kirjoittaja feliformia »

Ihminen kirjoitti:Jos vaan kehtaisin maksaa törkeän paljon 0,5 l pullosta olisin minäkin koukussa Ed Lemon Lightiin, kuten Svööl.
Ei oo heleppoo kyllä, nytkin ajattelen vain Ed Lightin huumaavaa tuoksua ja täyteläistä makua :?
millivanilli

Re: Toivollinen Tiistai

Viesti Kirjoittaja millivanilli »

Tpk!

Kurkkasin äsken pankkitiliä ja meinasin lentää perseelleni. Eläköön veronpalautukset. Tänään ruokakaupan ja alkon kautta kotiin.
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Toivollinen Tiistai

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Päivee..

Alaselkä ja vatsa pirun kipeät, oh why am I a woman? Onneks tää ei kesta kun jokusen tunnin.

Mä olen maailman huonoin ihminen organisoimaan juhlia; ja nyt sellaset pitäis pitää. Miksei kaikkea vois juhlia jouluna; liikaa kahvikekkereitä! Tosin ei mua haittaa syödä joulutorttuja joka päivä :P

:h:
The great club outshines the individual, always and forever.
Geetzu

Re: Toivollinen Tiistai

Viesti Kirjoittaja Geetzu »

Hmmh. Jouluks vois hommata vähän torttua. Kai sitä nyt kerran vuodessa.
Vastaa Viestiin