Törppöjen torstai

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Avatar
Razormaid
Kitinän uhri
Viestit: 936
Liittynyt: 27.05.2006 20:13
Paikkakunta: pöydän alla

Törppöjen torstai

Viesti Kirjoittaja Razormaid »

Nyt on sitten lupa mokailla ja kunnolla
Saa nähdä mitä tulee elosta sen jälkeen kun kyhään käännöstä silmät ristissä lehtorille jolla ei ole huumorintajua.
Lisäksi huomenna paljastuu muutanko täältä pois nyt vai vasta joskus.
Ja ostin pari päivää sitten sairaan rotan, myöhemmin tänään saan varmaan tapella verissäpäin siitä palautetaanko se vai ei.

Öitä ja huomenia.
I raise my hands to heaven of curiosity, I don't know what to ask for, What has it got for me?
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: Törppöjen torstai

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

Razormaid kirjoitti:Nyt on sitten lupa mokailla ja kunnolla
Saa nähdä mitä tulee elosta sen jälkeen kun kyhään käännöstä silmät ristissä lehtorille jolla ei ole huumorintajua.
Lisäksi huomenna paljastuu muutanko täältä pois nyt vai vasta joskus.
Ja ostin pari päivää sitten sairaan rotan, myöhemmin tänään saan varmaan tapella verissäpäin siitä palautetaanko se vai ei.

Öitä ja huomenia.
Huamasiksä edes kuinka jalon liikkeen arvon Stadinarska teki! Hän veti oman viestinsä pois vaikka se oli tasan 0.00! Ajattelin, että Razormaid ei tulistuisi kun kerran oli hyvässä uskossa! Nyt oon niin pyhimystä!

VOI SURU kun en tiedä missä asut ja mihin sun pitäis muuttaa. Jos jaksat niin kerro. Ja kyllähän tuo rottajuttukin hieman mietityttää. Mää oon oppinut rotista toisenlaisia juttuja MUTTA kyseessä on siis leikkirotta, lemmikkirotta. VOIVOI.
Stadinarska on eläinten ystävä mutta rottaa en viereeni nukkumaan ota!
Avatar
mustaenkeli
Kitisijä
Viestit: 2884
Liittynyt: 09.09.2005 12:08
Paikkakunta: Hell-sinki
Viesti:

Re: Törppöjen torstai

Viesti Kirjoittaja mustaenkeli »

Pitäiskö mennä tänään työpaikan pikkujouluihin vai ei?
Ohjelmassa ois ruokaa ja saunomista ja omien juomien juopottelua + baarin antimet...
Sinällänsä ei yhtään nappais, toisaalta vois vetästä perseet, rähistä ja vuodattaa koko työpaikka ahdistus oksennuksena ulos ja irtisanoutua kunnon örvellyksen jälkeen...
Ei, jos menen, paras vain piipahtaa ja mieluiten selvinpäin. Voiku tuo lapsi ny nukahtais, eikä alkais riehumaan... toimitti mulle jo kukkaruukun palasen, rikotun CD-levyn ja pari naulaa... ku me sovittiin, ettei nyt yöllä kukaan tuhoais itteään... *huokaus*
Vahinko etteivät äiditkin saa lähteä milloin heitä huvittaa ja ruveta nukkumaan ulkosalla. Varsinkin äidit sitä toisinaan tarvitsisivat.
-muumimamma
Avatar
RolloTomasi
Kitisijä
Viestit: 2360
Liittynyt: 06.09.2006 7:50
Paikkakunta: Maa

Re: Törppöjen torstai

Viesti Kirjoittaja RolloTomasi »

huomenta

oletteko varmoja, että nyt on vuorossa torstai? turha esittää, miten asiat oikeasti nyt olisivat.

hyvää torstaita.
Since I cannot prove a lover, to entertain these fair well-spoken days, I am determined to prove a villain and hate the idle pleasures of these days.
Avatar
mustaenkeli
Kitisijä
Viestit: 2884
Liittynyt: 09.09.2005 12:08
Paikkakunta: Hell-sinki
Viesti:

Re: Törppöjen torstai

Viesti Kirjoittaja mustaenkeli »

RolloTomasi kirjoitti:oletteko varmoja, että nyt on vuorossa torstai? turha esittää, miten asiat oikeasti nyt olisivat.
Mä en oo enää mistään mitenkään varma....
Vahinko etteivät äiditkin saa lähteä milloin heitä huvittaa ja ruveta nukkumaan ulkosalla. Varsinkin äidit sitä toisinaan tarvitsisivat.
-muumimamma
Avatar
RolloTomasi
Kitisijä
Viestit: 2360
Liittynyt: 06.09.2006 7:50
Paikkakunta: Maa

Re: Törppöjen torstai

Viesti Kirjoittaja RolloTomasi »

mustaenkeli kirjoitti:
RolloTomasi kirjoitti:oletteko varmoja, että nyt on vuorossa torstai? turha esittää, miten asiat oikeasti nyt olisivat.
Mä en oo enää mistään mitenkään varma....
Itse ajattelin, että voisin hypätä pilvenpiirtäjän katolta koemielessä.
Since I cannot prove a lover, to entertain these fair well-spoken days, I am determined to prove a villain and hate the idle pleasures of these days.
Rouva Pupu

Re: Törppöjen torstai

Viesti Kirjoittaja Rouva Pupu »

RolloTomasi kirjoitti: oletteko varmoja, että nyt on vuorossa torstai? turha esittää, miten asiat oikeasti nyt olisivat.
Rollo *sytän*
Avatar
mustaenkeli
Kitisijä
Viestit: 2884
Liittynyt: 09.09.2005 12:08
Paikkakunta: Hell-sinki
Viesti:

Re: Törppöjen torstai

Viesti Kirjoittaja mustaenkeli »

RolloTomasi kirjoitti:Itse ajattelin, että voisin hypätä pilvenpiirtäjän katolta koemielessä.
Miksi?
Vahinko etteivät äiditkin saa lähteä milloin heitä huvittaa ja ruveta nukkumaan ulkosalla. Varsinkin äidit sitä toisinaan tarvitsisivat.
-muumimamma
Avatar
RolloTomasi
Kitisijä
Viestit: 2360
Liittynyt: 06.09.2006 7:50
Paikkakunta: Maa

Re: Törppöjen torstai

Viesti Kirjoittaja RolloTomasi »

mustaenkeli kirjoitti:
RolloTomasi kirjoitti:Itse ajattelin, että voisin hypätä pilvenpiirtäjän katolta koemielessä.
Miksi?
Selvittääkseni, onko olemassa asioita, jotka ovat oikeasti tässä yhteisessä maailmassa, jossa elämme. Mutta jossa emme oikeasti elä, vaan jossa minä vain kuvittelen meidän elävän.
Since I cannot prove a lover, to entertain these fair well-spoken days, I am determined to prove a villain and hate the idle pleasures of these days.
Mulli75

Re: Törppöjen torstai

Viesti Kirjoittaja Mulli75 »

Huomenta !

EKA TPK

Aamulla kännykkä soi sen verran voimakkaasti että naapuritkin varmaan heräsi. :D
Dumari

Re: Törppöjen torstai

Viesti Kirjoittaja Dumari »

Huomenta. Toka TPK. Väsy ja kooma on.
Dumari

Re: Törppöjen torstai

Viesti Kirjoittaja Dumari »

Ei vittu näitä duunikavereita;

A: "Kaveri tekee ympäripyöreitä päiviä, vaikka on överikiellossa."
B: "Ei tää ole ylityötä, ei ole ylityötä..."
C: "Eihän toi ole työtä olleskaan.."

Voi reps sentään :P
millivanilli

Re: Törppöjen torstai

Viesti Kirjoittaja millivanilli »

*haukotus*

Ei tahdo mennä töihin, tahtoo mennä takaisin sänkyyn. Äh.
ninnithequeen

Re: Törppöjen torstai

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Huomenii. Kaffetta, perhe ylös ja töihin.
Silmät ihan ristissä. Nukahin sit vasta klo 2. Äääääh...
sipsi
Kitisijä
Viestit: 3083
Liittynyt: 15.08.2005 7:56
Paikkakunta: Itä-Helsinki

Re: Törppöjen torstai

Viesti Kirjoittaja sipsi »

Kumma kyllä, pääsin suhteellisen kivuttomasti sängystä ylös. Ja jopa ajoissa. Huomenta vain!
Kaikenmaailman pikkuasiat kiukuttaa taas. (Voi tätä mun luonnetta..miks pitää aina stressata kaikesta?) Nojaa, enää kaks päivää viikonloppuun. Hyvin jaksaa.
Kylmä kahvi kaunistaa, mutta tee se vasta ihmeitä tekee.
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: Törppöjen torstai

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

mustaenkeli kirjoitti:Pitäiskö mennä tänään työpaikan pikkujouluihin vai ei?
Ohjelmassa ois ruokaa ja saunomista ja omien juomien juopottelua + baarin antimet...
Sinällänsä ei yhtään nappais, toisaalta vois vetästä perseet, rähistä ja vuodattaa koko työpaikka ahdistus oksennuksena ulos ja irtisanoutua kunnon örvellyksen jälkeen...
Ei, jos menen, paras vain piipahtaa ja mieluiten selvinpäin. Voiku tuo lapsi ny nukahtais, eikä alkais riehumaan... toimitti mulle jo kukkaruukun palasen, rikotun CD-levyn ja pari naulaa... ku me sovittiin, ettei nyt yöllä kukaan tuhoais itteään... *huokaus*
-menet pikkujouluihin
-omien juomien juopottelua ja baari. OOH?. Juo maltillisesti.
-vedä vain osaperseet, nappaa nyt siis vaan. Rähise itseesi päin tai Raksulle, oksenna omaan huussiin ja irtisanoudu kun näet unta

-no alkoko se baby riehumaan? Kukkaruukun palanen oli hauska.Vieno nauru Arskalta. JAAHA. Nyt nauroin kunnolla. kamalaahan teillä on. HALKEAISIN itse jos oma cd:ni olisi haljenneen joukossa.
MIKÄ sillä lapsella on ja onko hän siis ihmislapsi? Tytti vai pojka?
En laita allekirjoitusta kun hiukan lupasin sitä Ann:lle, siis kyllähän sää tiedät et olen Arska.
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: Törppöjen torstai

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

RolloTomasi kirjoitti:huomenta

oletteko varmoja, että nyt on vuorossa torstai? turha esittää, miten asiat oikeasti nyt olisivat.

hyvää torstaita.
Ilmoitan olevani varma että on torstai.
Stadinarskalta ja imeväisiltä kuulee totuuden! 8)
CandyMan

Re: Törppöjen torstai

Viesti Kirjoittaja CandyMan »

Törppö olo. Pahoitin eilen erään naisen mielen.

Kukas tänään olisi vuorossa?
Dumari

Re: Törppöjen torstai

Viesti Kirjoittaja Dumari »

CandyMan kirjoitti:Törppö olo. Pahoitin eilen erään naisen mielen.
Kukas tänään olisi vuorossa?
Annan vertaistukea ihan justiinsa. Elämä jatkuu kuiteskin, tänään toivottavasti teen yhden nuoren naisen iloiseksi... siskoni nimittäin senkin såssupåken kyttääjät! (hän täyttää 18wee ja mennää illalla raflaan syämään).
millivanilli

Re: Törppöjen torstai

Viesti Kirjoittaja millivanilli »

Haa, pääsin töihi :D Hyvä minä!
Avatar
irmelianneli
Kitisijä
Viestit: 3375
Liittynyt: 14.08.2005 19:34

Re: Törppöjen torstai

Viesti Kirjoittaja irmelianneli »

Ihminen kirjoitti:Joo, no kyllä voisit kai itekin saada sakot, koska ei ollu valoja. Toisaalta eihän jalankulkijoillakaan ole valoja eikä niiden päälle saa silti ajaa ja kääntyvähän on väistämisvelvollinen suhteessa kevyeen liikenteeseen. En sitte tiedä voisko vakuutusyhtiö kieltäytyä korvaamasta.
Joo, ja ei se ehkä olis edes nähny sitä valoa kun tuli kerta sivusta päin ja tönäs. On kyl vähä piesty olo.. Päätäkin särkee ja huimaa ja kaikki on täälläkin saikulla jeejee. Tänään kyllä teen raitoja päähän illalla, vaikka olisin kuinka kuallu. Huomenna suoraan töistä junaan, hui.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18754
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Törppöjen torstai

Viesti Kirjoittaja Niba »

Väsytty raskaan yön jälkeen, ja ennen korjaussarjan parissa.
Pyyhin Netikettiin..
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Törppöjen torstai

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Sipsi: mulla olis sulle täällä pupu! Soittele kun pääset töistä, niin kerron lisää :wink:
The great club outshines the individual, always and forever.
sipsi
Kitisijä
Viestit: 3083
Liittynyt: 15.08.2005 7:56
Paikkakunta: Itä-Helsinki

Re: Törppöjen torstai

Viesti Kirjoittaja sipsi »

Elppis kirjoitti:Sipsi: mulla olis sulle täällä pupu! Soittele kun pääset töistä, niin kerron lisää :wink:
Mitämitämitä?!? Sipsukalle pupu? Joo, soittelen sulle puol neljän jälkeen, ni puhutaan lisää.
Kylmä kahvi kaunistaa, mutta tee se vasta ihmeitä tekee.
Sheetlord

Re: Törppöjen torstai

Viesti Kirjoittaja Sheetlord »

Itsenäisyyspvä meni uudisraivaaja-esi-isiemme henkeä noudattaen ropsimettässä. Olihan se aika äijäfiilis retuuttaa ylämäkeen ilman tukkisaksia helvetinmoisia koivupuunrunkoja. Oikeastaan aika kivaa, mutta silti hyvä ettei tuota leipätyökseen tartte tehrä.
Vastaa Viestiin