Cardicin Keskiviikko

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8602
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Cardicin Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Lolita »

Paljon onnea tuoreelle isälle ja äidille!
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
feliformia

Re: Cardicin Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja feliformia »

Huoh. Olipas taas rankka lounastauko, kuunnellen meidän Neiti Tuulitunnelin kimitystä. Miten voi aikuinen - tai ainakin aikuisehko - ihminen kertoa kirkkain silmin, että hänen isänsä tuttava oli laittanut illalla irronneen hampaan Pepsi Maxiin ja aamulla se oli sulanut pois :roll:
sipsi
Kitisijä
Viestit: 3083
Liittynyt: 15.08.2005 7:56
Paikkakunta: Itä-Helsinki

Re: Cardicin Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja sipsi »

Ihan sama. Koko systeemi. Siis työpaikka. Sanoudun irti, jos ei saada jo kohta ns.potkuja.
:evil: :evil: :evil: :evil:
Vittu, että vituttaa tehä tääl aina kaikki.
Ja aivan sataprosenttisen varmasti vasikoin pomon tänään sen mokailuista. Niin.

Ja mikä joulumieli? Ahdistaa taas koko ajatuskin jouluostoksista ja siitä että aika loppuu kesken. Ois ollu niiiiiin kiva edes tän yhden kerran vuodessa siivota kunnolla.

Cardicille aivan sairaasti onnea!
Kylmä kahvi kaunistaa, mutta tee se vasta ihmeitä tekee.
Edith

Re: Cardicin Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Edith »

Perheellistymisonnittelut ja jaksamisia!

Ja mä kirjoitan just nyt vuoden vikaa käännösanalyysia. Ihan kohta ohi!
SikaMika

Re: Cardicin Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja SikaMika »

Mitäh, onko se saatanan hippiretku mennyt taas lisääntymään?! No onneksi olkoon nyt sitten! Kumpi tapaus sieltä tuli, kai se nimetään joka tapauksessa minun mukaani?! :)
Avatar
cardic
Kitisijä
Viestit: 1086
Liittynyt: 15.08.2005 8:54
Paikkakunta: unscandiclandic

Re: Cardicin Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja cardic »

SikaMika kirjoitti:Mitäh, onko se saatanan hippiretku mennyt taas lisääntymään?! No onneksi olkoon nyt sitten! Kumpi tapaus sieltä tuli, kai se nimetään joka tapauksessa minun mukaani?! :)
opettelisit sinaki lukemaan, niin ei tartte kysella tyhmia.
jonkunhan se lisaantyminen on taalla tehtava ku ei kaltaisesi tuhkamunat siihen pysty. sika oli nimivaihtoehtoina ihan kalkkiviivoille asti mukana, mut paatettiin kuitenkin hylata se, se ku muistuttaa liikaa mikaa
nyt matkoihini
'viinista tulee sekoboltsiks' -lapsi 7v
SikaMika

Re: Cardicin Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja SikaMika »

cardic kirjoitti:
opettelisit sinaki lukemaan, niin ei tartte kysella tyhmia.
sika oli nimivaihtoehtoina ihan kalkkiviivoille asti mukana, mut paatettiin kuitenkin hylata se, se ku muistuttaa liikaa mikaa

Viittasit ilmeisesti tähän (ainoaan ketjun) postaukseesi:
cardic kirjoitti:tai mika nyt sit onkaan
Eli siis poika nimeltään mika! No nyt ei todellakaan voi kun onnitella, voisivatko vanhemmat enempää pyytääkään!! :)
Avatar
Lilo
Kitisijä
Viestit: 3044
Liittynyt: 26.03.2006 21:27

Re: Cardicin Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Lilo »

Rairai, koneet ei toimi. En oikein tiedä, pitäiskö toivoa että ne alkais toimia että sais työkasoja pienemmäks, vai toivoa että ne ei ala toimia koska kohtahan multa työt on lopussa kuitenkin, joten jonkun muun riesaks nää jää enivei.

Eihän tässä ollutkaan mitään miettimistä, mun puolesta koneet saa olla jumissa koko loppuviikon. :D

Onnittelut lisääntyneelle, vauvanodotusuutisia tuli myös italialaiselta kaverilta jonka häissä olin kesäkuussa. :pikkugee:
Artificial Intelligence is no match for natural stupidity.
SaintJohnPerse

Re: Cardicin Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja SaintJohnPerse »

Väsyttää taas niin pirusti. Tulin sijaiskämppäni lähellä sijaitsevaan kahvilaan istumaan kirkasvalolampun ääreen ja etsimään netistä sopivia parketteja. Toivon mukaan löytyy sillä minulla ei ole todellakaan aikaa kierellä mitään pirun liikkeitä.

Joululahjat ostamatta, paljon pieniä töitä tekemättä, kämpän kunton tarkistamatta jne. jne. Pitäisi kai olla helvetin stressaantunut, mutta ei vaan jaksa.

No, onneksi joulu ja tämä paska vuosi on kohta ohitse. Ensi vuosi saa luvan olla parempi.
bedlam

Re: Cardicin Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja bedlam »

SikaMika kirjoitti:Viittasit ilmeisesti tähän (ainoaan ketjun) postaukseesi:
cardic kirjoitti:tai mika nyt sit onkaan
Eli siis poika nimeltään mika! No nyt ei todellakaan voi kun onnitella, voisivatko vanhemmat enempää pyytääkään!! :)
Käsitin viestin niin, että tarkoitus oli ilmeisesti ripustaa sut roikkumaan keittiön kattoon. Ilmeisesti se on jokin helsinkiläinen syntymäriitti, josta en ole aiemmin kuullutkaan.
Rouva Pupu

Re: Cardicin Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Rouva Pupu »

Karonkka juhlat menivät ihan nappiin ja hauskaa oli. Sai tämä Pupu pienen näpäytyksen ennakkonurinanaansa. Normaalin kaavan mukaanhan juhlat taisivat mennä. Innostuin kyllä kun vanha frakkipukuinen proffa yltyi vinguttelemaan sähkökitaraa iso J tyyliin. Taisi siellä jotain proffia olla rummuissa ja bassossakin. Hjyvää rokkia soittivat, kyllä. En ihmettele miksi mies viihtyy työpaikassaan kyNpillä.

Vastaväittäjänä oli joku ranskalainen oman alansa guru (puhui törky hyvää lontoota), jonka väittelijä oli ilmeisesti normaalista poiketen hommannut itse vastaväittäjäksi. Väittelijä itse 28v, joten aika hyvässä iässä tekniikan tohtorin paperit kädessä.

Silmät ummessa, unta vaadin, kouluun mentävä. Enkä edes nauttinut alkomahoolia.

Cardicille onnea lisääntymisen johdosta!
Dumari

Re: Cardicin Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Dumari »

Guten tag! Työpäävä melkein pulkassa, arvailin ens viikon tulevat veneet. Keskiviikkona viikon päästä saa sit kuunnella kuinka nappiin arpomisleikki meni. Wiimeiset tortut ja piparit kaffin kera tältä päävää, kohta kotia.
Avatar
mustaenkeli
Kitisijä
Viestit: 2884
Liittynyt: 09.09.2005 12:08
Paikkakunta: Hell-sinki
Viesti:

Re: Cardicin Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja mustaenkeli »

Jahas. Talo tyhjeni.
Kohta vois yrittää siivota ton yhen paperiläjän tosta pois ja pedata pedin vierashuoneeseen. Lepäillä ennen töihin lähtöä ja huomenna seurustella vieraan kanssa. Voiku tää joulu menis jo....
Vahinko etteivät äiditkin saa lähteä milloin heitä huvittaa ja ruveta nukkumaan ulkosalla. Varsinkin äidit sitä toisinaan tarvitsisivat.
-muumimamma
silsis

Re: Cardicin Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja silsis »

Ei ollut liian paha kasa asioita kasaantunut lomalla. Hemmetin hyvä! Nyt voi pistellä pintakaasulla ellei sitten...

Vois illalla poiketa korismatsissa peränpitäjää kannustamassa. Kyl tässä taas kolmen viikon löysäilyloman jälkeen pääsee rytmiin kiinni. Eilen kyl iltasella vitutti kunnolla tulla töihin. Oikeastaan ahdisti aikainen herätys ja sensellanen.
Edith

Re: Cardicin Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Edith »

Mulla on sellanen olo, että olen taas avautunut tänään liikaa itsestäni, mutta eipä se mitään, kun tuossa ohessa ovat nyt tulostettuina vuoden vikat koulutyöt! Mä olen vapaa!
SikaMika

Re: Cardicin Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja SikaMika »

bedlam kirjoitti:
Käsitin viestin niin, että tarkoitus oli ilmeisesti ripustaa sut roikkumaan keittiön kattoon. Ilmeisesti se on jokin helsinkiläinen syntymäriitti, josta en ole aiemmin kuullutkaan.
Pitää paikkansa. Näin saadaan jäämään jäljelle vain vahvimmat ja kirkkaimmat luomakunnan kruunut joiden eloonjäämiselle suotuisan perimän ansiosta tulee evoluutio lopulta tuottamaan aivan ihmeellisiä yli-ihmisiä. Tunnen itse olevani hyvin lähellä tuon lopullisen huipentuman tasoa.

Oulussa ei selvästikään olla ihan niin tarkkoja rodunjalostuksen suhteen... :)
Avatar
irmelianneli
Kitisijä
Viestit: 3375
Liittynyt: 14.08.2005 19:34

Re: Cardicin Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja irmelianneli »

Eipä mennytkään ihan persiilleen tämä päivä. Sain tehtyä ne asiat jotka pitikin. Ei ihan suunnitelmien mukaan, mutta kuitenkin. Menee plasmat ihan sekasi hetkeks jos tulee omiin suunnitelmiin muutoksia/yllätyksiä.
Jouduin ostamaan (kastanjanvärisen) korjaussarjan näille sööteille harmaanmustanhailakoille raidoilleni. (..eli tiedossa voi olla nyt sitten vaal.pun/pinkinvärisiä raitoja.. iiiik) No on sekin parempi ku nää. Ja kävin salillakin vihdoin, huhhuiii!! Hyvä mieli ja olo. Kävin siellä suihkussa ja lähdin suoraan sieltä kävelemään loppuverryttelynomaisesti töihin tuon muutaman kilsan matkan. En ole koskaan ennen noin tehnyt, mutta sehän olikin oikein ok.
Jaahas ja tuolla näkyy olevan jotain karjalanpiirakoita keittiön pöydällä tarjolla. Esimies pistäny parastaan ja leiponu omin pikku kätösin. En taida uskaltaa maistaa, toistuu pian eilinen tuskapaska.. Se on kuitenkin uittanu ne rasvassa.
feliformia

Re: Cardicin Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja feliformia »

Olen jotenkin aivan ylipehmolla tuulella. Sellainen babypinkki fiilis.

Ihq peli :h:
SaintJohnPerse

Re: Cardicin Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja SaintJohnPerse »

Hips! Parketit valkattu ja näyttää siltä, että pääsen nimipäivänäni muuttamaan takas kotiini. Lisäksi sain sovittua sinne siivouksen, joka menee mahdollisesti "sopimus"-hintaan.

Joululahjoja en ole saanut ostetuksi, mutta tulin palkitsemaan itseni "yhdellä" oluella, joka tapauksessa. Voiko mikään olla säälittävämpää, kuin istua baarissa oluella ja chatata jossain keskustelupalstalla?
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23467
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Cardicin Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Päätin väsätä yhden skype-koneen lattialla vaeltelevista romuista. Ei tuohon aataminaikaiseen kovalevyyn mahtunut XP, joten nyt on yksi Ubuntu talossa. Hyvin pelittää.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
imbesiili

Re: Cardicin Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja imbesiili »

feliformia kirjoitti:Ihq peli :h:
Hieman yllätyin ettei jänö mennyt rikki pudotessaan maahan ja lumi värjäytynyt punai*****. Hyvin poikkeuksellista flash-kökkäreille.
SaintJohnPerse

Re: Cardicin Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja SaintJohnPerse »

Vaola kirjoitti:
SaintJohnPerse kirjoitti:Voiko mikään olla säälittävämpää, kuin istua baarissa oluella ja chatata jossain keskustelupalstalla?
Niin pitkään kun et itse sääli itseäsi, you'll do better!
Olen lopettanut itseni säälimisen ja voivottelun... Ei se elämä siitä yhtään paremmaksi tai huonommaksi muutu...
slam

Re: Cardicin Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja slam »

feliformia kirjoitti: Ihq peli :h:
Pelien peli...

..

- Kaikki muuten jees, mutta vatsa huutaa armoa? ai vittu, paskana.
ninnithequeen

Re: Cardicin Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

cardic kirjoitti:
SikaMika kirjoitti:Mitäh, onko se saatanan hippiretku mennyt taas lisääntymään?! No onneksi olkoon nyt sitten! Kumpi tapaus sieltä tuli, kai se nimetään joka tapauksessa minun mukaani?! :)
opettelisit sinaki lukemaan, niin ei tartte kysella tyhmia.
jonkunhan se lisaantyminen on taalla tehtava ku ei kaltaisesi tuhkamunat siihen pysty.
Käkäkäkkäkäh :lol:

No oletko miettinyt, tarvittaisko tommosia sikoja lisää? Juu ei.
Hippiretkuja toki aina :h:
ninnithequeen

Re: Cardicin Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Joo kiva päivä. Ja jatkuu vielä. Ukko kysy ku haki töistä että ookkosää kännissä akka, no joo en, voi kun oisinkin. Viimeiseen kolmeen yöhön nukkunut yhteensä ehkä 10 tuntia, ihan kamala päivä töissä tänään, ja eikun vielä Vantaalle supermarkettiin tuhlaamaan miehen firman lahjakortti jouluruoka-tarvikkeisiin. Siis kinkkuun ja muuhun (kinkku löyty, se on hiano :h:)
Siellä meni pari tuntia palloillessa, ja eikun äkkiä himaan, levätään, mennään nukkumaaaaaaan, sovittiin yksissä tuumin. No eiköhän miehen veli soittanut, että hän tulee tossa kymmenen aikaan käymään meillä. Jaa. No, siivotaan sitte ny samantein. Moon puunannu tänään jo niin paljon että äkkiäkös tossa yhen 100 neliöä vielä puunaan. Ja paketoin pikaisesti heidän perheen lahjat, vaik ne ei kelpaa vaimolle taas kuitenkaan. Ekan huoneen sain imuroitua, kun imurin pussi täyttyi. No arvatkaa oliko imuripusseja? Oli, mutta vääränmerkkisiä. Ukkokulta lähti Itikseen, ja soitti äsken että eipä löydy juuri tän merkkisiä täältä eikä muuten muualtakaan. Muistutan, että neiti 4 vee pyörii tässä myös koko ajan.

Saanko mä huutaa? Saanko mä karjua klo 22 tuolla pihalla mieheni veljelle että PAINU HELVETTIIN!!!???!!!11
En mä toki hänelle pahaa tahdo. Mutta just tänään? Rankka vitun päivä muutenki jo valmiiiiks GRR.

Kiitos että sain avautua. Puuh.
Vastaa Viestiin